Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: kokemuksia bento kronen ruasta?
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Murua rinnan alle
Sumu
Eli nyt joudun vaihtamaan ruokamerkkiä, kun nitron on pussi lähes tyhjä ja sitä vanhaa ruokaa ei enään saada. Bento kronen nappulat on tässä nyt ollut mietinässä ja kokemuksia niistä kaipaisin.
Turunen
Olen syöttänyt meidän koirille bento kronen happy life muroja noin 5 vuotta ja olen todella tyytyväinen. Jopa siskoni nirso dreeveri söi niitä hyvällä ruokahalulla. Parasta niissä on tuo että niissä ei käytetä keinotekoisia väri- eikä säilöntäaineita. Edellinen ajurini oli todella herkkä ihoinen ja sai monista muroista ihottumaa kupeisiin, mutta näitä pystyi syömään ilman oireita. Näitä murojahan ei saa muualta kuin jälleenmyyjiltä, mutta ainakin meillä riittää puhelin soitto oman alueen jälleenmyyjälle ja murosäkki ilmestyy vielä samana päivänä rappusille, aika hyvää asiakaspalvelua! laugh.gif
Flavia
Meillä kaikki koirat pudottivat turkkinsa kun syötettiin bento kronea.
Oliko sitten kyse vain siitä erästä, en tiedä, ei viitsinyt alkaa testaamaan.
virpi
Meillä ei kaikki suostuneet syömään Bentoa, mutta muuten vaikutti ihan ok ruualta.

1st Choicen ruoka sitä vastoin maistuin nirsoillekin kavereille.
Niiskuneiti
Meillä syö tuo aikuinen Bento Kronenin lammas-riisiä. Tyytyväisiä ollaan oltu, ei ole kuulemma niin paljon lisäaineita kuin monissa muissa sapuskoissa. Ja pakko mainostaa, asiunpaikkakuntasi kun huomasin, sapuskaa löytyy täältä: http://www.jasuko.com rolleyes.gif
Sumu
Minä tuolta Jarnalta kävinkin jo hakemassa happy life pussin ja kyllähän se tuolle maistuu. katsotaan nyt soveltuuko meille, kun sitä hetkenaikaa ollaan popsittu.
sipa
Mä syötin edelliselle belgille Bento Kronen Light kun piti saada painoa pudotettua, ja oikein hyvin se maistui..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.