Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Freewebs / Ulkoasun tekijää?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Yenn
Ääh, hyvä että etusivulle osasin edes laittaa jotain tekstiä. En osaa laittaa ulkoasua, kuvia, vaihtaa fonttia, tehdä linkkejä, mitään. Hyvähän se siitä on alkaa kotisivuja tekemään! biggrin.gif

Sivuni löytyvät täältä, vaikka ei niissä kyllä mitään nähtävää ole.. Ulkoasun tekijän saan varmaankin kyllä, mutta jos joku voisi auttaa mut edes alkuun! biggrin.gif Olen aika onneton näiden kanssa.. oops.gif

Jotain vinkkejä, linkkejä sivuille missä on ohjeita tms?

EDIT// Nyt myös, jos joku olis innokas tekee ulkoasuja, niin vois laittaa mulle vaikka YV:tä, niin annan tarkempii ohjeita. Palkkaa nyt hirveemmin ei ole antaa..
HetaK
No sullahan ei periaatteessa ole tuolla mitään ulkoasua, että jos haluat persoonallisuutta sivuille, ulkoasu olisi aika kova sana.

Mutta Menthal27:ssa on paljon koodeja joiden kanssa pääsee varmasti alkuun! smile.gif
Yenn
Joo siis tottakai ulkoasun hommaan ensin, en mä nyt valkoseks pohjaa jätä.

Kiitti Heta linkistä! smile.gif
Kiiwi
Mä olisin innokas tekemään ulkoasun ja muutenkin neuvomaan, jos nyt mut huolit tekeen. biggrin.gif
Yenn
Juu Marika ehdottomasti huolin! biggrin.gif Mä pistän sulle yksityisviestillä noi ohjeet, ja jutellaa meses sit lisää ku satutaa sinne samaa aikaa smile.gif

Muutki innokkaat saa ilmottautuu, tietty on parempi mitä useempi vaihtoehto on. (:
Soen
Toki voisinhan minäkin varmaan kokeilla ulkoasun tekoa, jos vain kelpaa. Ja kyllä voin myös auttaa sitten noiden koodiongelmien kanssa ja noin.
Seriliini
Vähän OT, mutta näköjään ono freewebsiinkin tulleet nuo mainokset. angry.gif
Meillä sitten vaihtuukin tuon takia osoite kun tuo mainos sotkee jotenkin sitä ulkoasu, ettei se toimi.
Yenn
LAINAUS(Seriliini @ 25.11. 2007, 13:20) *
Vähän OT, mutta näköjään ono freewebsiinkin tulleet nuo mainokset. angry.gif
Meillä sitten vaihtuukin tuon takia osoite kun tuo mainos sotkee jotenkin sitä ulkoasu, ettei se toimi.

Joo niin on, iha tyhmää! Saa nähä teenkö johonki muualle.

Soen, kiitos paljon jos viitsit! Laitan sulle YV:nä ohjeita smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.