Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia Terriereistä
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Sivuja: 1, 2, 3, 4
#Jossu#
reppulainen: Meidän kotisivuilla on cairni-kuvia, käyhän katsomassa jos kiinnostaa.. smile.gif
Delibes's
reppulainen: no kun muut ei kuvia laita niin minkäs sille mahtaa että on cairni painotteisia biggrin.gif? En usko että se haittaa..
reppulainen
mua se ei ainakaan haittaa... oon niin lovena niihin... wub.gif
Delibes's
LAINAUS(reppulainen @ 18.11. 2003, 16:31)
mua se ei ainakaan haittaa... oon niin lovena niihin... wub.gif

hyvä homma smile.gif!
Dommie
Entinen borderini *rakas* wub.gif wub.gif wub.gif

Grindstones Euro Traveller "Konsta"
#Jossu#

Nipsu penikkana wub.gif

Näyttelyissä smile.gif

Joulu -02 teehee.gif

Syksyllä -03

Nää kaikki kuvat on ollu täällä varmaan 100 ja 1 kertaa muttah... innocent.gif
#Jossu#
Rekku: Ihania kuvia Vilmasta!! wub.gif
Delibes's
ihania taasen smile.gif wub.gif
Omppo
Voi ei! Mä en oo taas selannu tätä palstaa hetkeen ja tällainen ihana aihe tänne on ilmestynyt! smile.gif

mä ja Leevi
Pienempi on Nella, suurempi Leevi
Leevi
Leevi

Lakanakoon vuoksi laitoin nyt vain linkit noihin kuviin. Käy myös katsastamassa http://koti.mbnet.fi/nunnu ja galleria, ihan sekalaisia kuvia joita olen ladannut nettiin
Delibes's
wub.gif

Vippe marraskuun lopussa smile.gif
Annu88
Tosi ihania kuvia!!!!!
katjasmi
Meidän Roope:

Omppo
Tuo jälkimmäinen kuva noista katjasmin kuvista on aivan upea.
Omppo
¨steffy
kaikki oli kyl ihania blush.gif mut igor vei multa sydämmen mennessään wub.gif wub.gif wub.gif
Yoda
Ihania kuvia kaikilla!
>tinja<
Upeita kuvia! smile.gif
nelli havanais: Mun kaverin bortsun iskä on (kai) Grindstones Euro Traveller smile.gif
Omppo
Palsternakka
Ihania kuvia wub.gif Tässä kuva Leevi-pojasta suunnilleen 9 kk vanhana...

Jasubulli
Jasu viiime juhannuksena Rovaniemellä (sattumalta netistä löysin).
Yoda
Ihana kuva Omppo!!
<Aino>
Omppo, ihana kuva wub.gif wub.gif smile.gif
*saara*
Kivoja kuvia ja kauniita koiria, etenkin bullimöllykän Jasu ja Igorinnan Amstaffi; kaunis fawn wub.gif
Jasubulli
Kiitos enkut!!
Omppo
Kiitos Yoda ja <Aino> smile.gif
Mari.

Tässä pari.
Fowy
Hui, tulipas isot kuvat... lookaround.gif
Mari.
Ihania!
Delibes's
Fowory: ihania wub.gif
Omppo
LAINAUS(Fowory @ 8.2. 2004, 16:51)
Sindi muistaakseni 6kk

Totaa... whistling.gif Tässä taitaa nyt mennä kuukaudet ja vuodet sekaisin, oma arvaukseni oli 6 viikkoa tämän ikäisestä pennusta, ja tarkistin Sinin sivuilta, ikää semmoiset seitsemän viikkoa teehee.gif

Juupelis, eipä tuo mitään smile.gif
Fowy
LAINAUS(Omppo @ 9.2. 2004, 14:52)
Totaa...  whistling.gif Tässä taitaa nyt mennä kuukaudet ja vuodet sekaisin, oma arvaukseni oli 6 viikkoa tämän ikäisestä pennusta, ja tarkistin Sinin sivuilta, ikää semmoiset seitsemän viikkoa teehee.gif

Juupelis, eipä tuo mitään smile.gif

Eikä! Tyhmä minä! Eihän se nyt 6 kk voi olla... oops.gif Kiitti huomautuksesta, korjasin sen. biggrin.gif Ja kiitokset Tikille, Delibe's:ille, ja Ompolle huomautuksesta (vielä kerran smile.gif )
Yoda
Ihania kuvia Fowory!
Omppo
LAINAUS(Fowory @ 10.2. 2004, 14:29)
Eikä! Tyhmä minä! Eihän se nyt 6 kk voi olla... oops.gif Kiitti huomautuksesta, korjasin sen.

Ei tuo mitään, aivan tavallinen moka smile.gif Ja vahinkojahan sattuu wink.gif
Delibes's

Yoda
Kivoja kuvia Delibes's!
Delibes's
Kiitos Yoda smile.gif
Delibes's

vippe tarkkana kun keittiössä liikettä tongue.gif

väpä seuraa rolleyes.gif

meidän tanssija biggrin.gif

Vippe täheilee taivaalle

and poseeraus
Eppunen
Lisää törriäiskuvia wink.gif Kuvassa borderterrierineiti Peppi.

Peppi poseeraa sohvalla

Joululahjaksi saatu vetököysi, uusi lemppari rolleyes.gif

Kaikki tavarat on saatu vanhasta asunnosta uuteen - Peppikin on silminnähden väsy smile.gif

Olettekos nähneet näin komeaa hyppyä?
Delibes's
wub.gif
~Ninja~
Kaisa: Ihania uusia kuvia Väpästä wub.gif Tosi hyvin onnistuneita smile.gif flowers.gif
Delibes's
Kiitos kiitoa Ninja smile.gif
Nestori
Osaako joku nettinero sanoa meille miten noita kuvia saa tähän sivulle laitettua ??!!?? baa.gif Kun meitin päähän ei tahdo mennä nää "koodaus jutut", kotisivujakaan kun ei ole ja copy paste ei tuntuis noin ainakaan viestin liitteenä onnistua.... Ollaan hiukka avuttomia kenties... stupid.gif Kotikoneella on kyl paljon kuvia, ehkä myös hyviä, mut "nou kan duu". whistling.gif

KIITOS JO TOIMIVISTA NEUVOISTA ETUKÄTEEN excl.gif

-Nestori-
Mari.
Kuvan saa laittamalla esim koodin [*IMG]http://www.kuva.fi[/*IMG] ilman tähtiä.
Ton www.kuva.fi;n paikalle laitat vain kuvan osotteen. Jos et muista koodia, niin se löytyy tosta ylhäältä linkissa IMG, ja kun painat sitä tulee esille kenttä jossa lukee http://. Siihen kirjoitat sen osoitteen.
Omppo
LAINAUS(Mariza @ 29.4. 2004, 09:12)
Kuvan saa laittamalla esim koodin [*IMG]http://www.kuva.fi[/*IMG] ilman tähtiä.
Ton www.kuva.fi;n paikalle laitat vain kuvan osotteen. Jos et muista koodia, niin se löytyy tosta ylhäältä linkissa IMG, ja kun painat sitä tulee esille kenttä jossa lukee http://. Siihen kirjoitat sen osoitteen.

Siis sen kuvan täytyy olla ladattuna internettiin (mutta esim geolta ei voi linkata), ja sen kuvan osoitteen löytää (jos ei ulkoa muista), klikkaamalla kuvaa hiiren oikealla näppäimellä ja valitsemalla sieltä sitten ominaisuudet. Kuvan osoite tulee kirjoittaa kokonaan http://-alun kanssa

smile.gif
Dommie
LAINAUS(~Ninja~ @ 13.4. 2004, 19:05)
Kaisa: Ihania uusia kuvia Väpästä wub.gif Tosi hyvin onnistuneita smile.gif flowers.gif

Samaa mieltä, aivan ihania wub.gif
Rochas
en voi mindistä laittaa kuvii ku ei oo sen kuvii netissä...vaan koneella muute vaan biggrin.gif
katjasmi
Tässä meidän keppihullu australianterrieri Roosa eli Roope, kohta 8,5 vuotta:

Eppunen
Tässäpä taas muutama... nyt pitäisi näkyä kaikille smile.gif

katjasmi
LAINAUS(Mandus @ 19.9. 2004, 16:18)
katjasmi: Mahtoi olla Roosa-Roopessa kova peseminen (?). wink.gif

No joo kieltämättä mutta mitäpä sitä ei tekisi koiransa onnellisuuden puolesta smile.gif
Eppunen
Kotisivutkin muutti uuteen osoitteeseen, joten nyt linkitin nuo kuvat sieltä. Kiva kuulla että kuvat näkyy smile.gif Peppi mutustelee tossa yhdessä kuvassa puruluupalloa.

Tässäpä muutama tuoreempi kuva (menneeltä kesältä):

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.