Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Paras karkki?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Lempo
Laittakaa mistä ite tykkäätte eniten happy.gif voi laittaa ihan esim. marianne ym.
Täällä menee melkein kaikki, salmiakki on lähinnä sydäntä.
Charmy
ja-a..pahan pistit ku oon laihiksel eikä mitään sokerista sais syödä tongue.gif

Mut joo, TERVAJELLONA on ihan paras biggrin.gif varsinkin se uus mix oops.gif
Adela
Suklaa ja salmiakki, erityisesti minttusuklaa ja pantterit smile.gif
wiputar
Valkonen Toblerone smile.gif
Kauheesti en karkeista/makeasta tykkää, sipsit ja suolapähkinät on enempi mun juutu.
sipa
Mä tykkään kaikkein eniten noista suklaalla päällystetyistä pähkinöistä.. muut karkit ei oikein uppoa.. biggrin.gif
Flavia
ylivoimainen voittaja on salmiakki, siinä apteekkarin salmiakki (niitä myydään ainakin makuunissa, sellasia ihan pieniä litteitä ruutuja). Hyvänä kakkosena salmiakkimaussa on sisu hornat.
Lempo
LAINAUS(Flavia @ 5.12. 2007, 14:39) *
ylivoimainen voittaja on salmiakki, siinä apteekkarin salmiakki (niitä myydään ainakin makuunissa, sellasia ihan pieniä litteitä ruutuja). Hyvänä kakkosena salmiakkimaussa on sisu hornat.

Meillähän on ihan samanlainen maku tongue.gif Joskus tuota apteekin salmiakkia myytiin cittarissa.
¤janette¤
Fazerin suklaat smile.gif Tosi hyviä on Lontoon rae, marianne ja vaalea maitosuklaa tongue.gif wub.gif
Swi
LAINAUS(Lempo @ 5.12. 2007, 14:57) *
Meillähän on ihan samanlainen maku tongue.gif Joskus tuota apteekin salmiakkia myytiin cittarissa.

Ja täällä myydään nimensä mukaisesti apteekeissa tongue.gif Muhunkin salmiakki uppoaa...

Lemppari on varmaan tällä hetkellä Pandan täytelakut, olen vaan täysin hurahtanut niihin. Muita hyviä Fazerin suklaa ja Halvan salmiakki! bleh.gif

//Dumlet unohtu biggrin.gif
lhasa apso
suklaa,suklaa,suklaa:D
oon varmasti suklaaholisti! fazerin suklaat on parhaimpii<3
-Emmi-
LAINAUS(lhasa apso @ 5.12. 2007, 16:55) *
suklaa,suklaa,suklaa:D
oon varmasti suklaaholisti!

Sie sen sanoit biggrin.gif Mie oon nyt ihan hulluna siihen maraboun keksisuklaaseen, nam! Ja sit perinteinen ässämix nam nam. Joskus teen kotona "uusia" karkkeja siten että sulatan fazerin sinistä ja dippaan ässämixejä siihen jotka sitten laitan leivinpaperille ja paaseen niin kaun et ne jääty. NAM!
suvi-
Marabou Daim-suklaalevy on mun lemppari, Daim suklaa on myös hyvää ja melkeen kaikki muutkin suklaapatukat wacko.gif
Lempo
LAINAUS(-Emmi- @ 5.12. 2007, 17:16) *
Sie sen sanoit biggrin.gif Mie oon nyt ihan hulluna siihen maraboun keksisuklaaseen, nam! Ja sit perinteinen ässämix nam nam. Joskus teen kotona "uusia" karkkeja siten että sulatan fazerin sinistä ja dippaan ässämixejä siihen jotka sitten laitan leivinpaperille ja paaseen niin kaun et ne jääty. NAM!

Pitää kokeilla laugh.gif
LaRa & Olli
Monen moista hyvää löytyy ja jos nyt edessäni olis kaupan karkkihylly voisin listata varmaan loputtomiin kaikkea mitä voisin sieltä poimia mukaan, mutta jotta pysytään dieetissä, on ehkä fiksump jättää suurin osa paikalleen... rolleyes.gif

Ehdottomat pitkänajan suosikit ovat tummat (60+% kaakaota) suklaat sekä After Eight -tuotteet eri muodoissaan! Mulle ei tule joulua ilman After Eightiä! whistling.gif
Pisara
Fazerin mariannesuklaa ja salmiakkikarkit.
Cerasi
Fazerin Maya-suklaa on aika ehdoton ykkönen smile.gif
Muita hyviä ovat sisu horna ja sisu tuhti hedelmä sekä Pirkan valkoinen hasselpähkinäsuklaa.
Once
Apua, tää on aika paha! Kaikki karkit on namia tongue.gif Ykkösenä silti salmiakki. Muut tulee sitten tasoissa perässä.
phard
Varilliset turkinpippurit ja salmiakkikarkit on parhaita. smile.gif Talla hetkella tosin maistuis mika tahansa muu karkki kuin nuo limaset hedelmakarkit ja suklaat.

Taalla asuessa on kylla kummasti alkanu arvostaa suomalaisia karkkeja ja niita valikoimia!! Taalla ihan uskomattoman huono valikoima karkkeja. Ikealla kaydessa pitaa aina ostaa varastoon kunnon karkkeja.
Bluebell
Marabou-suklaa! bleh.gif Sekä suklaarusinat, mariannet, dumlet, ym.. Melkein kaikki siis menee. smile.gif Salmiakit, hedelmäkarkit, .. biggrin.gif
tuunanen
LAINAUS(Bluebell @ 30.12. 2007, 19:56) *
Marabou-suklaa! bleh.gif Sekä suklaarusinat, mariannet, dumlet, ym.. Melkein kaikki siis menee. smile.gif Salmiakit, hedelmäkarkit, .. biggrin.gif

Ida sen sanoi. wink.gif
Mei
Pirkan keksisuklaapatukat ja Lontoon rakeet.
-inessa-
Melkeen kaikki menee (paitsi ei ikinä tavalliset viinikumit), mutta Maraboun suklaan lisäksi tämän hetken suosikki on ehdottomasti värilliset turkinpippurit wub.gif
Liewec
Candy Kingin irtokarkkihyllystä ehdottomia suosikkeja on Hedelmänaperot, eli ne pienet värikkäät pallerot. Nam. Muita ykkössuosikkeja ovat valkoinen ja tavallinen Toblerone sekä Twixit. oikeastaan hyivä on kyllä kaikki muut paitsi pähkinää sisältävät namit.
JIAkk
Aarrearkku, Remixit ja ässä mixit biggrin.gif:D niit on tooosi monta... Haribo click mix smile.gif
*janina
Itseasiassa kaikki on hyviä, mut ehkä ykkössijalla on,
värilliset turkinpippurit bleh.gif , salmiakit, mars- ja twix patukat,dumlet, maraboun suklaaat wub.gif

Kaikki kyl uppoaa, mut ehkä siinä oli parhaimpia.
Loput ovat jaetulla kakkossijalla, paitsi kaikki ihme suklaarusinat.Niissä tietty suklaa on parast, mut en tykkää niistä rusinoista yhtää.
Rusinat muuten kyl käy.
Swi
Lisäkysymys: Mistä ette pidä?

Itse en tykkää Marianneista, After Eighteistä (yleensäkin suklaa+minttuyhdistelmä) ja kumisista hedelmäkarkeista. Ja Sisut on ihan karmeita, pelkkä hajukin saa perääntymään tongue.gif ...

Ja Marsit on liian makeita ph34r.gif

Sitten en tykkää kaiken maailman suklaarusinoista ym.
Hiipivä Siiseli
Suklaa on intohimo. Varsinkin maito- ja valkosuklaa.. Ihanan terveellistä, mutta ah niin hyvää! En nyt ehdotonta suosikkia osaa sanoa - tai no, Maraboun digestivesuklaa on tosi hyvää. Samaten melkein kaikki suklaakonvehdit, harmi, että ovat niin kalliita. Myös hedelmäkarkit ovat hyviä.

Ja ne, mistä en sitten pidä, ovat mustat karkit, salmiakit siis, kirpeät karkit, ällömakeat karkit..
EmmaV
Fazerin Fami mini bites (suklaat yleensäkkin), Bandan lakupussit ja vaahtokarkit.
-Emmi-
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 28.1. 2008, 19:15) *
Suklaa on intohimo. Varsinkin maito- ja valkosuklaa.. Ihanan terveellistä, mutta ah niin hyvää! En nyt ehdotonta suosikkia osaa sanoa - tai no, Maraboun digestivesuklaa on tosi hyvää. Samaten melkein kaikki suklaakonvehdit, harmi, että ovat niin kalliita. Myös hedelmäkarkit ovat hyviä.

Ja ne, mistä en sitten pidä, ovat mustat karkit, salmiakit siis, kirpeät karkit, ällömakeat karkit..

Ihan samanlainen maku. Etenkin just toi digestive on jotain ihanaa ja sit maraboun bites-pussi bleh.gif Sit hedelmäkarkeista paras on pirkan karuselli pussi.
Lazer
Parhaita on mm. ne värilliset turkinpippurit, ei siis ihan normit. Ne on ihan ykkösiä, ja menee missä fiiliksessä tahansa smile.gif Ja aika monet muutkin salmiakki karkit. bleh.gif Varsinkin ne supersalmiakit!
iiris_
Tykkään melkein kaikista muista, paitsi liköörikonvehteista, tummasta suklaasta ja budabest- karkeista. Erityisesti rakastan Fazerin Vihreitä kuulia, niitä isoja marmeladipalloja.. namm bleh.gif Ja rakastan myös suklaata, lakua ja salmiakkia, hedelmäkarkkeja, vaahtokarkkeja... Lisäksi kaikki sipsit, suolapähkinät, pullat, kakut, limsat ja jätskit on mun suurta herkkua. Ja erityisesti lakujätski! bleh.gif
australianpaimenkoira
Ehdottomasto Pätkis! Muut suklaat, varsinkin valkosuklaa, käy myös... Taas vesi kielellä! happy.gif
wenakko
En sais lukea tätä topickia tulee heti mieli karkkia!

Mun mielestä parhaita on irtokarkeista löytyy semmosia kelta-puna-vihreä kirjavia missä on sisällä valkosta. biggrin.gif Olisko Brix nimi? En oo yhtään varma.
Salmiakki. wub.gif Sitten Parrots pähkinät.

Inhokkeja on suklaarusinat. Hyi. ph34r.gif
Reyal's
Oon aivan totaalisen ihastunut Fazerin Lontoo rae-suklaaseen wub.gif
Suklaan lisäksi hedelmä- ja salmiakkikarkit ovat mun herkkua smile.gif
marii
Ehdoton suosikkini on Pätkis tongue.gif Onneksi sitä myydään nykyään pusseissa biggrin.gif
Quéta
Omia suosikkejani ovat nämä vastikään markkinoille tulleet Malaco Truly -karkit. bleh.gif
~Blink~
Mielentilasta riippuen lähes mitä vain. Nämä likööri/punssikarkit eivät uppoa, kuten eivät perinteisen konvehtirasioiden sisälmyksetkään. Hedelmä, salmiakki, laku, suklaa, kirpeä, hapan jne. kuitenkin kelpaa. Toki yksittäisiä karkkeja on, joista en pidä mutta paikallinen karkkikauppa kyllä antaa niin paljon valinnanvaraa ettei kahta kertaa tule samanlaista pussia kasattua... Usein joku uusi tuttavuus aina tuttujen ja turvallisten joukossa biggrin.gif Kallis puoti mutta siellä on mm. apteekin salmiakkia, mitä ei täältä muualta taida juuri saada...
WeKKu
Tällä hetkellä se Fazerin uus lontooraesuklaa on ihan parasta biggrin.gif
Ja Sirkus Aakkoset menee millon vaan biggrin.gif
pips_a
Suklaa! Sukaa on parasta... Ykkösinä Daim ja Fazerin sininen wub.gif
Tähän asti ainoat suklaat jotka eivät ole uponneet on jotain venäläistä suklaata, jotain sveitsiläistä suklaata, liköörikonvehdit ja snickers.

Ehdottomasti lempiherkut on suklaa, sipsit ja jäätelö tongue.gif eli en oo karkki-ihminen. Jos syön karkkia niin lähinnä irtokarkkeja Makuunista.

Hmm.. mistä en pidä ... noiden yllä sanomieni suklaiden lisäksi lakritsi , yök!
-Paupi-
Fazerin sininen wub.gif

wenakko
Uusi lempparini on Truly Black -salmiakit. wub.gif
Avispa
Ehdoton ykkönen suklaa. Fazer ja Marabou kummatkin menee kaikilla mausteilla. Mutta ehkä tähän kevääseen menee nyt parhaiten maraboun applsiinisuklaa. biggrin.gif Myös ne lepakko- kumikarkkeja on aina pakko ostaa laivalta. happy.gif
beyav
suklaa tietenkin, tyhmä kysymys biggrin.gif maraboun daim-suklaa tai fazerin sininen <3
tosi nyt olen ollu 2 kk karkkilakossa! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.