Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tavoitteet vuodelle 2008
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Sivuja: 1, 2
Once
LAINAUS(Once @ 3.1. 2008, 22:42) *
Meillä tavoitteena nopeuden ja (edelleen) keppivarmuuden lisääminen. Muutama nolla ei olisi pahitteeksi. Yhdeksi tavoitteeksi voisin myös laittaa palkintopallille pääsyn.. Sen jälkeen olisi sitten hyvä miettiä lisää tavoitteita happy.gif

Tavoitteet uusiksi blink.gif Nopeutta löytyy, samoin keppivarmuutta. Molemmat ovat parantuneet huimasti! Palkintopallilla ollaan seisty muutamaan kertaan, tänään napattiin ensimmäinen nollavoitto kolmosissa! SM-nollia puuttuu meiltä enää 1 kpl.

Uusia tavoitteita voisi olla ainakin puomin alastulo. Ja ehkä sitä uskaltaisi laittaa myös lisää nollia/voittoja/sijoituksia tavoitteeksi happy.gif
staffi tyttö
Nyt on sitte meilläkin tavoitteet nouseet, koska Lissu teki sen mihin kukaan enkkusetteri ei ole aikaisemmin pystynyt, eli nousi 2 luokkaan w00t.gif
Tavoitteena on saada ainaskin yksi nousunolla loppuvuoden aikana... olisihan se hienoa, jos saisin sen tänävuonan vielä 3 luokkaan, mutta vauhtia ei ainaskaan ole tällä hetkellä tarpeeksi.
siiru
Siru täyttää elokuussa 10kk, joten tavoitteena on läpäistä alkutesti jotta pääsisimme alkeiskurssille. happy.gif
jööttifani
Tää vuosi on PULKASSA ! Mun "vanhus" sai Ruotsista agisertin ja valioitui ! thumbup.gif On nyt siis FIN ja S AVA. Tänä vuonna koiran ei tarvitse enää saada mitään aikaseksi. Ja vaikka ei enää ikinä pärjäiskään niin en välitä. On se saavuttanut jo niin paljon että mulle riittää. Kyllä kisataan mutta nyt pidetään LOMA ! Ja kisoista saa tulla ihan mitä vaan. Nyt on se kauan haaveena ollut S AVA-titteli saatu ja kaikki on tän jälkeen vaan extraa ! rolleyes.gif Hyvää kesää kaikille !
Mustasuukko
Noh alotin tosa nyt mun pennun(6kk) agin pentukurssin et sen jälkeen varmaan meen alkeiskurssille. Siinä mun tavoitteet smile.gif
Bluebell
QUOTE (Bluebell @ 28.12. 2007, 15:13) *
Wilman kanssa aloittaa itse laji.. Keväällä suunnataan sinne alkeiskurssille ja olisihan se kiva saada esteet hyvälle mallille tässä ensi vuoden aikana.. smile.gif

Päästiinhän me alkeiskurssi läpi ja jatkokurssilla ollaan. smile.gif Esteetkin on halussa aikalailla keppejä lukuunottamatta ja elokuussa ensimmäisiin epävirallisiin. happy.gif
Hodie.
LAINAUS(taija. @ 26.12. 2007, 19:12) *
kenties voisi tulevana vuonna jonnekkin epäviralliseen starttiin pistäytyä x:smile:

Ohoh, mehän ollaan peräti saavutettu tavoite ohmy.gif
Elviss
QUOTE (Elviss @ 28.12. 2007, 19:34) *
Me halutaan kisoihin! Sitä ennen kontaktit, pujottelu ja pussi varmemmiksi ja omaa ohjausta tietysti paremmaksi.

Tavoitteet on saavutettu kisojen ja esteiden osalta smile.gif Ensimmäisten kisojen myötä tavoitteet tälle vuodelle nousivat. Eli nyt tavoitteena on nousta kakkosiin tongue.gif
katij
Tavoitteet tälle vuodelle on nousta kakkosiin, pohjalla ei ole vielä yhtään nollaa.
Lempo
LAINAUS(Lempo @ 27.12. 2007, 16:42) *
Aloittaa itse laji.

Ha, olen taas puhunut itseni läpi!
Eihän Impi ole edes niin vanha vielä että voitaisiin aloittaa biggrin.gif
Ellei Siljan pihalla... shifty.gif Ilman hyppyjä.
Hippu
Saada ainakin yksi nousunolla kakkosissa (tähän mennessä kaksi yliaikanollaa) ja ehkä jopa nuoremman kanssa yksi nolla ykkösissä.
pikkuessi
cockerini Täplyn kanssa tavoitteenamme on päästä agin alkeiskurssille. agin alkutesti ylihuomenna. :>
^ssara
tavoitteena olisi saada kaikki esteet jollekkin mallille jatko kurssilla käytyä, sekä mahdollisesti mölleissä kerran ainakin käymään tämän vuoden puolella.
BlackFlatt
LAINAUS(BlackFlatt @ 31.12. 2007, 17:31) *
Sanin kanssa olisi tarkoitus saada kontaktit nopeammaksi , parissa kisassa hyvät radat ovat menneet siihen että hitaiden kontaktien takia mennyt yliajalle, ja jos vaikka yritän sitten lopussa ottaa aikaa kiinni menemällä vähän nopeampaa niin rimat tippuvat kun sania ei saisi oikein vedättää... silloin sille tulee kiire perääni ja se juoksee suoraan rimoja päin, en tiedä mikä siinäkin sitten on kun ei osaa kovasta vauhdista hypätä... tongue.gif elikkä tavoitteena myös saada ne aidat varmemmiksi, ja jos sitten saisi vielä sen nollaradan..

Oonan kanssa mennään kuukauden päästä ihan ryhmään harjoittelemaan, esteet olen sille jo opettanut eikä vielä mitään ongelmia. nyt otetaan sitten jo vauhtia mukaan, ja palkkaus jätetään pois. keinun ja puomin kontaktit vielä vähän nopeammaksi, mutta oonan kanssa ei ole vielä mitään kiirettä kun se on niin nuori. ja pikkuhiljaa niitä rimojakin sitten nostellaan, aitoja harjoiteltu niin että rimat ovat olleet puoliksi maassa. mutta hienosti tuo kakara nytkin jo osaa, tikut menee yksistään vaikka itse seisoisin 2 metrin päässä vain katselemassa. biggrin.gif vaikka meillä on tavoitteet oonan kanssa enemmän tuolla tokon ja metsästyksen puolella, niin kyllä tuo agility tulee aika vahvasti mukaan. loppuvuodesta sitten kisailemaan, ehkä ei vielä niitä nollaratoja tule mutta kokemusta ja jonkinlaista varmuutta ratoihin mennään hakemaan. smile.gif

No niin... Vuoden 2008 kisat on koluttu, nyt voisi tehdä vähän yhteenvetoa. Kontaktit on saatu huomattavasti nopeammaksi, nyt tosin kontakteilla hyppimisen riski on kasvanut. Laskelmieni mukaan oltaisiin saatu 3 nollarataa ilman kontaktivirheitä. smile.gif Ohjaaja oppi ohjaamaan niin, että koira pysyy mukana eikä sen tarvitse kiirehtiä aidoilla. Tänä vuonna ainoastaan yksi rima putosi, sekin johuit koiran väsymyksestä raskaan viikonlopun jälkeen. Ja nollarata saatiin, peräti kaksikin!!! Eli voisi sanoa että tavoitteet täyttyi, mutta uusia tavoitteita ensi vuodelle kertyi myös aika paljon...

Oonan kanssa nyt kaikki esteet hallussa, rataa mennään aika sujuvasti, ohjaajan täytyy nyt vain opetella ohjaamaan radalla OONAA, silloin kun ollaan Oonan kanssa radalla... Sillä kun ei toimi samat jutut kuin Sanilla. Kehitystä tapahtunut huimasti. Käytiin 2 kisat läpi, tuloksena 3 hyllyä ja 5vp.
MoSku
Tavoitteena kisata mölleissä 3-10 starttii ja ehkä vielä aloitus 1lk:ssa.. Katsötaan mitä ens vuosi tuo tullessaan.... =D
Lydia
^Tämä on vanha ketju, jossa oli tämän vuoden tavoitteet wink.gif

Meillä ei muuta tavoitetta ollut kuin kisaaminen ja sehän saavutettiin smile.gif Kolme virallista starttia ja lisäksi jokunen epis.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.