Liewec
28.12. 2007, 11:56
Koirani on syntynyt 15.6.2007. Se täyttää 9kk maaliskuun 15. päivänä. Samana päivänä on Tampereen KV-näyttely. Saako koirani osallistua näyttelyyn junioriluokkaan? Pentuluokkia ei tuolla ole.
Mä olin ihan varautunut, että toi näyttely olisi ollut vasta seuraavana viikonloppuna, silloin koira olisi selkeästi yli ikärajan. Mutta ei...
-Milli-
28.12. 2007, 12:27
Ei saa osallistua, iän pitää tulla täyteen näyttelyä edeltävänä päivänä.
Liewec
28.12. 2007, 12:44
Harmitus.
Valitettavasti ei saa tosiaan osallistua.
Ja muuten, vaikka teidän kehä olisikin tässä tapauksessa vasta sunnuntaina eli 16.3., koirasi ei siltikään saisi osallistua, koska ikäraja pitää tulla täyteen kaksipäiväisessä näyttelyssä jo näyttelyn alkua edeltävänä päivänä. :/
Liewec
28.12. 2007, 16:45
Ei siis mahda mitään. Jotenkin vaan olin jo valmistautunut ja oletin että Tampereen KV olisi vasta seuraavana viikonloppuna, jolloin se on "yleensäkin" ollut. Harmi, seuraavaa Tampereella olevaa näyttelyä saakin odottaa aika pitkään sitten... Raaskisikohan sitä ajaa jonnekin kauemmaksi...
Valitettavasti ei
Koiran saa osallistua luokkaan,kunhan se ks.näytttelyviikonlopun perjantaina täyttää vaadittavan iän.
Meillä on kans joskus mennyt näyttelyitä ohi tämän takia.
LAINAUS(Charmy @ 2.1. 2008, 22:04)

Koiran saa osallistua luokkaan,kunhan se ks.näytttelyviikonlopun perjantaina täyttää vaadittavan iän.
Niin siis kaksipäiväisissä näyttelyissä tulee olla perjantaina vaadittava ikä, mutta jos näyttely on vain yksipäiväinen ja järjestetään sunnuntaina, silloin koira pääsee kehään jos täyttää lauantaina.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.