Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Suunnitelmat & tavoitteet
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 4: Mäyräkoirat
Lydia
Vähän eloa tännekin... biggrin.gif Millaisia suunnitelmia teillä on täksi vuodeksi?

Meillä olisi tarkoituksena Tarun kanssa vihdoin alkaa käydä näyttelyissä. Turkuun mennään ja toivottavasti tässä kevään aikana jokuseen näyttelyyn päästäisiin.
Sitten mua on tässä alkanut tuo mejä myös kiinnostamaan, joten mietinnässä olisi josko pääsisimme sitäkin kokeilemaan tämän vuoden aikana.
Muutoin jatketaan varmaan aika lailla entiseen malliin, tosin agilitya olisi mukava treenailla silloin tällöin. Kivaa olisi jos vuoden aikana Tarun lapsia taas pääsisi näkemään smile.gif
Ninnura
Cleolle on toivottavasti tulossa pentuja, joten sillä on sen takia ansaittu näyttelytauko. Kesällä sitten suunnitelmissa näyttelyitä Suomessa ja cacibin metsästys ulkomailta. Mejä treenit olis myös tarkoitus aloittaa ja jos kävis jossain kokeessakin sitten syksyllä. Tavoitteena mejästä olis tietenkin ne valionarvoon vaadittavat tulokset, mutta niillä ei kumminkaan oo kiirettä, että maailma ei kaadu jos niitä ei tänä vuonna saada. smile.gif

Vilma on ilmoitettu muutamaan näyttelyyn joista ei mitään tavoitteita, että kunhan vaan käydään. biggrin.gif
>tinja<
Meillä ei hirveitä tavoitteita, Oodin lapsia jos kehissä tänä vuonna (suunnitelmia on jo alkuvuodelle) ja jos pentuja saataisiin hiihtoloman aikaan Miltonilta ja Naomilta.. smile.gif Judon kanssa kyllä varmaan aloitetaan veteraaniluokan kisaileminen huhti-touko-kesäkuussa ainakin jollain asteella, mutta kevät on sen verran kiireinen (ylppärit, valmennuskurssi, pääsykokeet...) etten hirveitä suorituspaineita itselleni kyllä laita biggrin.gif Kyllä mä yritän siellä kehien ulko- ja sisäpuolella pyöriä, vaikka tää elämä välillä onkin hullunmyllyä.
riikkak
Kun muilla ei kerta ole hirmuisia tavoitteita, niin tullaan me, joilla on kovatkin tavoitteet. Oikeastaan meillä on aina ollut kovat tavoitteet Niken osalta, joista on suurin osa toteutunutkin. Tänä vuonna äiti ilmoitti, että Nikke jäisi lomalle ja palaisi ehkä veteraaneihin. Tästä asiasta olen itse todella harmissani, koska Nikke on hieno koira, jonka kanssa on nykyään hienoa olla kehässä ja voittaa. Muutenkin Niken esiintymistä on aina vaan enemmän kehuttu, mitä enemmän on menty. Kuitenkin meille tuli tämä Carma, jonka kanssa lähdetään heti keväällä ulkomaille, mm. Ruotsiin biggrin.gif Syksyllä tarkoitus lähteä Saksaan ja Unkariin hakemaan mainetta ja kunniaa juniorille. Ah ihanaa alkaa hakemaan taas sertejä!
Foxxy
Minusta?Hmm...Sieleäkarvaiset,sillä meillä on sileäkarvainen Mäykky!!! thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.