Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Agility SM 2008
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Liewec
Onko joku tulossa kisaamaan tai katselemaan agilityn Sm-kisoja Varkauteen 14.-15.6.2008 (joukkueet lauantaina, yksilöt sunnuntaina).

Me ollemme Vilman kanssa menossa ainakin yksilökisaan, joukkuekisaan pääsystä ei ole vielä tietoa. Innolla odotan tätä tapahtumaa, sillä nyt on eka vuosi kun tuonne päästään. Tavoitteena on hyvä ja sujuva suoritus, ennen kaikkea siis puhdas rata.

SM-kisojen nettisivut
<Iida>
Jos saan auton lainaan niin suunnitelmissa olisi kyllä tulla katselemaan. Viime kesänä SM08 oli vielä tähtäimessä, mutta ennen joulua päätin siirtää Manun varhaiseläkkeelle virallisista kisoista. Jos ikinä sattuis saamaan ne nollat kasaan niin ei silti kehdattais tulla esittelemään hyppykontakteja noin isoihin mittelöihin.
hellu.
Me ollaan tulossa. Kolme nollaa vielä puuttuu, mutta uskoisin että ne saadaan keväällä kasaan. Tosi hieno tapahtuma ja odotan kyllä innolla, erityisesti bussimatkaa wink.gif
caramel
Lauantaina on tarkoituksena tulla katsojaksi, tuskin voinkaan osallistua vuoden vanhan koikkerini kanssa, vaikka matkaa Varkauteen onkin vain 20km wink.gif Lauantainkin kisaajat olisi ollut mielenkiintoista nähdä, mutta silloin olen itse menossa RotuRaceen kisaamaan juuri tuon koikkerin kanssa!
hensku
Täältä ollaan tulossa. Mää tuun kannustaan ja Neta menee kisaamaan. smile.gif
Once
Kauhean mielelläni tulisin kisaamaan, mutta eipä taideta saada nollia kasaan. Aion kyllä kisata nyt keväällä (paljon), mutta huonolta näyttää rolleyes.gif
osku^^
Turistiksi olen tulossa koko viikonlopuksi smile.gif
Miraa
Katselemaan tulossa ! Ihan vielä ei valmiita olla kisaamaan... biggrin.gif
jööttifani
thumbup.gif Meiltä ollaan tulossa. Joukkuekisaan, jos päästään ja yksilöön. Mä toimin huoltojoukkona ja lainakuski kisaa. Joutuu kyllä silti jännittämään mutta säästyy juoksemasta. Ellen sitten itse kisaa joukkuekisassa...
Jos perjantaina on kisa myös ykkösille niin nuoremmalla vois kokeilla siellä. Vanha saa odottaa pääkisoja. Onneks on lähellä - KERRANKIN ! Ei tarvi ajella kovin kauas kisaamaan !
Minny
Kovasti kiinnostais mennä kattomaan, mutta on sen verran kaukana kumminkin, että ei varmaan pääse. :/
Onneks MM-karsinnat on tässä ihan lähellä, niin sinne pääsen ainakin kattomaan. wink.gif
Once
LAINAUS(Once @ 3.2. 2008, 23:32) *
Kauhean mielelläni tulisin kisaamaan, mutta eipä taideta saada nollia kasaan. Aion kyllä kisata nyt keväällä (paljon), mutta huonolta näyttää rolleyes.gif

Saatiin nollat kasaan! Jes, uskomatonta. Eli kisaamaan tullaan, ainakin yksilöihin. Joukkueesta en tiedä vielä, mutta toivon että päästäisiin siihenkin.
Parta^
Katson vielä, mutta mahdollisesti katsomaan ja kuvailemaan! smile.gif
shelam
Katselemaan ja kuvailemaan olen tulossa! smile.gif
osku^^
Tulossa ollaan kameran kera katselemaan.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.