Tosipelikoirat ennen
Juu, ei olis meidänkään colliet lähteneet suosiolla ennen vanhaan kenkään vieraan mukaan, ei lihapullalla eikä pakolla. Olematta silti aggressiivisiä.
Ennen vanhaan maalla (60-luvulla) kiersi jos minkinlaista kauppiasta ja tummahipiäistä. Kun näkivät meidän pehkocollien ovensuussa hieman nostavan ylähuulta tuli kommentti: vie tuo peto pois. Ei tarvinnut ruveta kauppoja tekee (siis mun vanhempien, minä itse olin kakara). Taitaa Ceellä olla samanlainen lapukka.
Juu, ei olis meidänkään colliet lähteneet suosiolla ennen vanhaan kenkään vieraan mukaan, ei lihapullalla eikä pakolla. Olematta silti aggressiivisiä.
Ennen vanhaan maalla (60-luvulla) kiersi jos minkinlaista kauppiasta ja tummahipiäistä. Kun näkivät meidän pehkocollien ovensuussa hieman nostavan ylähuulta tuli kommentti: vie tuo peto pois. Ei tarvinnut ruveta kauppoja tekee (siis mun vanhempien, minä itse olin kakara). Taitaa Ceellä olla samanlainen lapukka.
No ainakin toistaseks uskon ettei se suostu kaappaukseen.
Son samanlainen ku edellinen, ei pidä vieraista.
Edellistä kun mettäkaveri, jonka koira sentään tunsi, tapas lainata niin oli ne ekat kerrat kuulemma aika hankalia..
Mutta eipä täälläpäin muutenkaan kaappailla koiria. Tulis pikkusen isompiakin ongelmia jos noitten junttien ykski koira kaapattais.
Tosta ylähuulen nostosta sen verta, että koiralla on komee hymy akan mukaan.. Itte on noihin jotenki tottunu...
Cee