Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuinka moni on ollut Koiramme-lehdessä?
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Lempo
Olen löytänyt pari täälläkin liikkuvaa ihmistä Koiramme-lehdestä ja olisi mukava tietää ketkä kaikki ovat lehdessä olleet.
Laita lehden numero myös jos huvittaa, ja kerro mistä juttu tehtiin smile.gif
<Iida>
En minua jutussa mainittu, mutta pärstäni komeili parin vuoden takaisessa suurleirijutussa biggrin.gif (ja komeilee edelleen Kennelliiton nuorisojaoston ständin seinissä...)
Liewec
Taisin olla v 2006 nuorten SM-kisojen jälkeen niissä palkintokuvissa. Sen jälkeen Vilma on pari kertaa lehdessä esiintynyt.
Himpula
Ja miun kuvan on löytänyt metsästykoira-osastolta vai mikä se onkaan kun oli junnuhaukuista juttu ja vuosi oli 2006 .
hellu.
Nuorten SM-kuvassa vuodelta 2007, mut ei mitään kunnollista juttua ikinä.
Hiipivä Siiseli
Täälläkin nuorten SM-tokoilijoita.. Vuosilta 2006 ja 2007 on nimeni mainittu tuloksien yhteydessä, viime vuonna oli myös kuva palkituista. Mutta sen suurempia juttuja ei meikäläisestä tuossa lehdessä ole ollut.
BlackFlatt
meidänkin nimi ollut nuorten SM-tokoilijoissa, ja olipahan siinä jonkunlainen kuvakin..
HetaK
Meikäläisestä oli maininta Koiramme-lehdessä alkuvuodesta 2007, siinä jossa oli juttua voittajasta. Lisäksi minimaalinen kuva jossa oli kaikki SM-finalistit smile.gif
riiT
Musta + muusta PMV-edustusjoukkueesta oli juttua ja kuva olisko ollu joulukuun -07 Koirammessa.. biggrin.gif
tuunanen
Kuva löytyy jostain tämän vuoden lehdestä junnupalstalta. smile.gif
Bluebell
Mie olin kans koiramme-lehen junnupalstal tänä vuonna. smile.gif
TiinaE
Koiramme-lehdessä en ole ollut..Mutta Koirauutisissa olen ollut useinkin koiran kera happy.gif
Avispa
Mä oon komeillut koiramme lehdessä "näyttelytulos uutis" jutussa pari kertaa. En muista mitkä näyttelyt kyseessä. ph34r.gif sly.gif
BlackFlatt
Meistä näkyi olevan pienoinen juttu viimeisimmässä koiramme-lehdessä (syyskuu 08). smile.gif Sani on vuoden mittaan myös pariin kertaan ollut kuvissa, yleensä nuorisopalstalta... Aiheena nuorten SM-kisat.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.