Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ongelmia freewebsin kanssa
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
-Milli-
Painiiko kukaan muu freewebsin ja ongelmien kanssa?
Mulla kun on niin että sivulla näkyy 25 tiedostoa kerrallaan. Sitten kun ottaa sivun 2.,eli haluaisi katsoa loput tiedostot niin tulee vaan Error (+ muuta tekstiä) ilmoitus. Sama on jos yrittää pudotusvalikosta ottaa että näyttäisi esim 50tiedostoa kerrallaan. Ne tiedostot toimivat ok mitkä ovat siinä sivulla 1. ja päivitys onnistuu.
unsure.gif
Bluebell
Joo meillä kanssa ongelmia freen kanssa. dry.gif Se ei suostu aukaisemaan freewebsin sivuja laisinkaan ellet sitten paina päivitysnapista miljoonaa kertaa.
Freewebsin sivujen tilalle näytölle ilmestyy ilmoitus "Internet explorez ei voi aukaista internet sivustoa" ja mozillalla "sivustossa on väliaikaisia ongelmia tai se on suuren rasituksen kohteena. yritä myöhemmin uudelleen" ja sitä rataa.. Raivostuttavaa! angry.gif
-Milli-
Tänään joo mullakin ollut tätä ongelmaa ,mutta tuo päivityshomma ollut jo pidemmän aikaa. Sain kuitenkin nyt päivitettyä, monen monen monen eri kikkailun kautta.
willow
mulla on myös ongelmia päivityksessä, heti tulee tuo error homma dry.gif
-Emmi-
Älkää menkö sille kakkos sivulle(jos sivuja on yhteensä vaan kaks) vaan menkää esim siitä webpages linkistä. Miulla toimii näin. Se on kyl nykyää tosi rasittava...
-Milli-
^ei toimi mulla noinkaan. angry.gif

sain sen siten toimimaan että avasin jonkun satunnaisen koodisivun, sitten sinne vaihdoin osoiteriville tiedoston nimen niin aukesi oikea sivu.

Cerasi
Pistetäänpä tähän ketjuun nyt yksi kysymys/ongelma lisää.

Eli saako freewebsistä millään poistettua valmisulkoasun etusivua? FW:n oma helppage tarjoaa vain vaihtoehdoksi "blank document" ulkoasuja, jotka eivät nekään todellakaan näemmä ole mitään tyhjiä. Vai jääkö se yksi tyhmä sivu sitten vain roikkumaan nettiin ikuisiksi ajoiksi?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.