Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Wanhainpäivä lähenee...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
Hiipivä Siiseli
Täällä on joka vuosi samat tanssit, ja tänä vuonna ei kyllä ollut mitään yllätysnumeroa varsinaisten tanssien jälkeen - hassua, sillä viime vuonna tosiaan oli.

Äiti kuvasi videolle meidän suurhallitanssimme, siitä on sitten kiva jälkikäteen katsella menoa. Tosin tanssiminen oli siellä jo melko vaisua, olimme molemmat kuitenkin jo tosi väsyneitä siinä vaiheessa päivää, mutta hyvä sentään, että jotain muistoa jää smile.gif Koululta olisi voinut tilatakin videokoosteen tansseista, mutta taisi jäädä hankkimatta meiltä.
Summer.
Meistäkin nauhoitettiin koulun toimesta joka näytöksessä video, eli mekin saamme ostaa vanhaintanssivideomme. Saa nähdä mitä sieltä paljastuu teehee.gif Mutta kiva juttu, että sellainen tehdään, että saa kunnon muiston, siinähän on musiikkikin wub.gif Lisäksi aion ostaa ryhmä- ja parikuvamme. Myös parini isä oli kai nauhottanut meidän iltaesityksen kokonaan, se oli hyvä sillä se sujui parhaiten kaikista.
Flavia
Nyt alan pikkuhiljaa toipuun tuosta päivästä. vieläkin hieman univelkaa on.

Mulla siis päivä alkoi sillä että mul oli viideltä parturi, sieltä sitten meikkiin ja koululle jossa puku päälle. Tanssittiin pitkin poikin ja tanssien jälkeen suunnattiin jatkoille joilta kotiuduin viiden aikaan aamulla (eli 24h valvoneena) sitten vielä meikit pois ja hiukset auki niin nukkumaan pääsin kuuden aikaan..

Mitään suurempia kämmejä ei tullut, mulla tarttu korko kettan alushameeseen kiinni, mutta sain sen sit irti aika nopsaan. pari astu muutaman kerran mun helmalle mutta siinäkään ei mitään vakavaa tapahtunut.

Kuvia mun puvusta voitte käydä katsastamassa http://picasaweb.google.fi/braqu90/Wanhat08 tuola, mulla siis tuo musta puku jossa menee valkosta sivussa, ja ustat hiukset. hyvä kuva meikistä on http://irc-galleria.net/view.php?nick=Naksupilli tuola smile.gif
Summer.
Onkos teillä muuten minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia? Lähinnä ensi vuoden kirjoitusaikataulusta ja jatko-opinnoista?
Ensi syksynä olis tarkoitus käynnistää kirjoitusrumba, ainakin pitkällä saksalla ja joko yhteiskuntaopilla tai terveystiedolla. Jatko-opintoihin haen Tampereelle aika varmasti, yliopistoon lukemaan tiedotusoppia ja toinen vaihtoehto olis johonkin ammattikorkeeseen ja opiskella fysioterapeutiksi.
Flavia
Mulla on nyt 17.3 edessä terveystiedon kirjotus, pitäis alkaa pikkhiljaa lukemaan.. Prelistä sain C:n, tosin en jaksanut tehdä kun 5 tehtävää 6:sta pakollisesta joten siitä jäi ainakin yhden tehtävän pisteet pois.
Sitten syksyllä olisi vuorossa näillä näkymin matikka (lyhyt) ja biologia ja sitten keväällä enkku ja äikkä.

Pakollisina kirjoitan:

Äikkä
Matikka (lyhyt)
Enkku
Bilsa

ja vapaaehtoisena sitten se terveystieto.

Nyt harmittaa se, että jätin pitkän matikan kesken. Vaihdoin lyhyelle lähinnä sen takia, että olisin joutunut vaihtamaan ryhmää (pienessä lukiossamme on vain kaksi ryhmää kakkosista) koska tässä ryhmässä minulla meni pakollinen maantieto pitkän matikan päälle (hyvin suunnitellut kurssit koululla..).

Olen haaveillut jo pitkään hammas teknikon urasta. Hammasteknikoksi voi opiskella vain yhdessä ammattikorkeessa ja se on Helsingissä, paikkakunta vähän hakraa sillä en ole mikään Helsingin ystävä (anteeksi kaikille hesalaisille), olen koko pienen ikäni asunut maalla ja pidän siitä. Kaiken huippuna vielä se, että sisälle kouluun otetaan kahden vuoden välein ja tietenkin silloin kun itse pääsen lukiosta niin kouluun ei oteta ketään joten pitäisi keksiä jotain tekemistä vuodeksi.. Liekö sitten aika lähteä vaihtoon vai mitä tehdä, katsoo nyt..

Olen myös haaveillut joskus girurgiasta, siihen mulla kyllä riittäisi luontoa, oon pienestä pitäen ollut isän perässä seuraamassa kaikkea mahdollista. Aina jos joku nauta on pitänyt teurastaa kotona olen ollut seuraamassa toimitusta ampumisesta paloitteluun..
Olen myös ollut seuraamassa parin kissan ruumiinavausta ja kätilöimässä meidän koiran keisarinleikkausessa (illalla myöhään paikalla oli vain eläinlääkäri, äitini ja minä, hoitajia ei ollut... el otti pennut kohdusta ja ojensi vuoronperään äidille ja minulle niitä elvytettäviksi.)
willow
Uskonnon kirjotukset 17.3 mutta muuten en ole päättänyt mitän äidinkielen lisäksi kirjotan. Varmaankin englannin ja ruotsin ainakin ja psykologian rolleyes.gif
hellu.
Mä kirjoitan nyt tulevana syksynä ruotsin (keskipitkä) ja sitten ensi keväänä äikän, matikan (pitkä), psykan ja enkun (pitkä). Ihanan kaukaisia nuo ovat vielä, vaikka ensi jaksossa alkaakin jo ruotsin abikurssi yms. rolleyes.gif
Hiipivä Siiseli
Mulla on ensi syksynä edessä ruotsi (keskipitkä) sekä mantsa, ja keväällä sitten äikkä, pitkä matikka ja fysiikka. Saatan yrittää tuota äikän kirjoittamista jo syksyllä, mutta katsotaan, mihin rahkeet riittävät - ykkös- ja kakkosjaksoissa kun on vaikka mitä kursseja ja muuta hommaa ihan ilmankin jo mantsan ja ruotsin kirjoituksia..

Yhtään en tiedä, mihin tulevaisuudessa ryhdyn. Kai sitä johonkin yliopistoon pitäisi pyrkiä, mutta ei kyllä ole aavistustakaan mihin.. Toivottavasti se selkiää tässä lähiaikoina. Mantsa kyllä kiinnostaa, ihan haudattu ei ole sekään ajatus, että sitä lähtisin lukemaan. Fysiikkaa en uskalla, siinä on ihan liikaa työtä wink.gif Laiska kun olen.
Hiipivä Siiseli
Huh, nyt on meidänkin risteily ohi - luojan kiitos, alkoi olla tosi väsynyt olo tänään toiseen hyttikaveriin. biggrin.gif Mukava tyttö ihan noin yleisesti, mutta jutut ihan eri tasoa kuin itselläni, ja kun nukuttua ei ole oikein saanut kahteen vuorokauteen, pinna alkaa muutenkin olla tosi kireällä.. Kiva reissu kyllä kaiken kaikkiaan, vaikka puutteita ja vikoja toki olikin. Aikataulut olivat se pahin vika.
-Milli-
Mulla ei vielä harmainta haisua mitä kirjoitan....... rolleyes.gif

Onko kukaan miettinyt kesälukioon menemistä, suorittamaan mm kertauskursseja ? Kiinnostaisi,mutta en sit tiedä
Summer.
Johonkin sellaiseen ois kiva osallistua. Viime syksynä oli tarkoitus aloittaa opinnot avoimessa yliopistossa, mutta sitten aineeni peruttiin sad.gif Tuskinpa mulla tänä kesänä olis mahkuja käydä, taitaa jäädä verkko-opintojen puolelle.
Hiipivä Siiseli
Nyt alkaa kyllä olla jo aika selvä se, mitä lähden tekemään, kun kävimme tämän kuun alussa Uniexpossa Hesan yliopistossa. Ja mantsaahan minä lähden lukemaan - pitää vain enää miettiä, mihin erikoistun, mutta ehtiihän sitä. smile.gif Hirmuisesti helpotti tuo "valaistuminen", ja pienentää kyllä tosi paljon muita murheita kurssivalinnoista ja muista se, että tietää, mitä lähtee tekemään.

Äiti sitten ryssi meidän vanhojentanssivideomme - ja syy vetäytyi tietty itseni niskoille, kun en itsekään saa aina mitään aikaiseksi rolleyes.gif Hohhoijaa, no, pitää toivoa, että voin vielä koululta jotenkin saada sen ostettua, sillä jos en voi, ei jää oikein mitään konkreettista muistoa kuvien lisäksi noista tansseista.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.