Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vahtikoira, taas tiilenpäistä vieraillaan kysellen
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
abc
Ollaan nyt mietitty porukalla, että haluttaisiin sittenkin se oma foorumi -niitä, näitä- jutuille. Meitä on jo niin monta KIRJOITTAJAA, että aiheet hukkuvat nopeasti jutustelun lomaan. Haluttaisiin siis se foorumi, mihin sitten noita juttuja (alaotsikoita) voisi eritellä.

Emme vain tiedä onko se mahdollista toteuttaa, onhan Puska jo tulvillaan foorumeita, joten mihin rakoon se meidän toivomus voisi mahduttaa unsure.gif . Mutta kyllä me silti uskotaan, että johonkin koloon voisimme sittenkin mahtua, että saataisiin selkeyttä omiin juttuihimme rolleyes.gif .

Jäädään kuulolle vastauksen suhteen. Mä vielä niiaa niksautan, jos vaikka edistäis toivomuksen toteutusta biggrin.gif .
Vahtis
Juu huomasin eilen, että kirjallisuus, koirien sairastumisien yms. keskustelujen seassa oli myös pohdintaa tähän suuntaan.

Aika oli varmasti nyt kypsä, joten avasin uuden alifoorumin **OFF TOPIC** -palstalle. Näin muutamat alaikäisetkin voivat tunkea sekaan, jos haluavat. Poistin näkyvistä entisen kilpailut ja äänestykset alifoorumin, koska sillä ei ole yli vuoteen ollut mitään käyttöä. Jos tulevaisuudessa on tarvetta, voidaan kyseinen foorumi taas kaivaa naftaliinista, sillä sitä ei kokonaan hävitetty. Se vain siirrettiin pois näkyvistä, siis pois tieltä.

Annetaan jutun rönsyillä vanhaan hyvään malliin. thumbup.gif
abc
Vietävä sentään cray.gif , että mua itkettää. Olen pitänyt itseäni koviksena, mutta nyt on kyllä tosi herkkä hetki. Onnesta itken. Sain pitää mun kamut thumbup1.gif

Vahtikoira, Sinulla on sydän kullasta ja oikealla paikalla hug.gif . Kiitos , syvän niiauksen kera.
Vahtis
Kiitos, kiitoksista abc ja ennen kaikkea kiitos siitä, että olet läsnä Puskassa.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.