Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koirien tarvikkeet
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Wanssu
LAINAUS(s-ml @ 2.2. 2008, 09:41) *
Voin kuvitella tai siis noin luettuna huvitti tuo putkesta namia suoraan suuhun, varmasti kätevää mutta jotenkin hassua. Meneekö jo ohi tarkoituksensa?

Olisit nähnyt Evitan seuraamisen niin olisit todennut, että jatka vaan sen tuubin kanssa. biggrin.gif Se oli pomppu, loikka, pomppu, loikka kenguru... Tuubilla oon saanut sen loikkimisen tosi hyvin pois, nyt ei tarvi pitää tuubia suussa kun seuraa jo hienosti ilman smile.gif
Mä en muuten syötä koiraa niin paljon tuolla tuubilla, tai siis palkkaan saman verran kuin ennen, mutta nyt palkka on pienempi kun ennen oli melkein puolikas pyörykkä.
Wandalle käytän nameja tosi vähän enään, tänään tein puolet treeneistä ilman namia, ja hyvin meni! thumbup.gif
Ja Wanda ei muuten ymmärrä koko tuubi juttua, se ei halua syödä siitä ja kun sieltä tuleva tavarakin on kaameeta tahnaa biggrin.gif

Evita on rasittava ohituksissa, muut osaa ohittaa niin hienosti, mutta tuo kakara saa Vivinkin sekoileen. Perkuleen noutaja räkyttää tuplasti enemmän kuin sammarit yhteensä. Se on kohta sitruunapannan osto. Siis ohittaa se osaa ihan hyvin, ei ole tunkemassa haisteleen, yms. mutta se haukkuminen...!
No toisaalta omaa vikaa, se kun on tuommoinen pellossa kasvanut ja me loppujen lopuksi tosi vähän edes remmilenkkeillään.
Esmo
Tarvikeaiheesta tuli juuri mieleen kertoa kaikille, että Ikeasta saa hyvien pehmolelujen lisäksi kaupungin halvimmat kakkapussit! biggrin.gif Juuri avasin viimeisen 50 kpl kakkapussirullan, joten pian pitää tehdä Ikea-reissu. Rulla taisi maksaa 0,90€. Paitsi että usein samalla tarttuu jotain muutakin mukaan. Eli halpa ja halpa. ph34r.gif
wiputar
Ei oo vieläkään kuuluu niitä poikien blingbling-pantoja ja muita romppeita mitä tilasin... unsure.gif
Tilasin ne 20.1... Jos ei tälläkään viikonlla mitään kuulu niin täytyy kysellä perään, osa tavaroista oli varastossa ja osassa vähän pidempi toimitusaika. Yleensä kyllä varastotavarat on tullu heti ja muut jälkitoimituksena confused.gif
wiputar
Ei vieläkään mitään tullu unsure.gif
Jos nyt vielä tän viikkoa odotan ja sitten, sitten kyselen toimitustilannetta biggrin.gif

s-ml
^ johan sun tilauksesta on aikaa kulunut vaikka kuinka, kyselehän nyt vaan. Minä en noin kauaa odottaisi.

Onyx sai synttärilahjaksi Orka-lelun. Meille tuli tuo patukka. Sitä voi heittää, kantaa ja se myös kelluu. Käy siis myös ulkolelusta kesällä.
Turunen
Mun pitäisi taas käydä ostamassa Sissille leluja dry.gif oli viikonlopun aikana kantanut kaikki lelunsa tuonne umpihankeen eikä ole tuonnut pois, eihän tuo isä sinne pääse keppien kanssa niitä hakemaan ja nyt ovat taas kaikki hävinneet lumen alle. Yhtään en löytänyt vaikka miten yritin etsiä, eikä itse auttanut yhtään... Onneksi sisältä löytyi yksi tennispallo, sillä sitten leikittiin tänään.
Minkälaisia nuo Orka-lelut on käytössä, olen muutaman kerran katsellut kaupassa, mutta vaikuttavat niin kovilta etten ole ostanut.
s-ml
^ tuon patukan kumiosa on pehmeää mutta lujatekoista ja sisällä menevät narut, joiden päät näkyvät. Niistäkin saa koira jonkinlaisen otteen. En tiedä ovatko muut lelut sitten kovia. Orka on kuulemma alun perin erikoistunut lasten leluihin ja nyt laajentanut koiriin.

Kävin tässä kirpparilla ostamassa isot pehmolelut pois, sainkin ison violetin apinan eurolla ja pienemmän virtahevon 50 sentillä. Oikeastaan muita kuin kirpparipehmiksiä ei taida ollakaan hengissä. Eikä paljoa väliä, vaikka teurastaisi nuokin.Pitää vaan katsoa, ettei ole irtoavia osia tai ottaa ne pois valmiiksi.

Muistan tuon lelujen ulos kantamisen äitini labbiksen kanssa. Se roudasi myös pipot, hanskat, tumput, saappaat mitä nyt irti lähti pitkin pihoja. Eikä myöskään koskaan tuonut takaisin. Rasittavaa.
wiputar
NE niittipannat on LOPPU!!! crybaby.gif
Pitihän se arvata, että sillon harvoin kun mä löydän jotkut kivat pannat, niin niitä ei sit ookaan dry.gif
Remu kulkee edelleen ENSIMMÄISESSÄ pannassaan (pentupannan jälkeen siis), en oo mistään vielä yhtä hyvää löytäny ninja.gif. Tätä menoa saa kulkea siinä koko lopun ikänsä jos vaan ehjänä pysyy laugh.gif
wiputar
Nyt olen tilaamassa pojille uusia, "perinteisiä" vinttaripantoja. happy.gif
Tulevat olemaan väriltään ruskeita. Ensin mietin mustia kun vanhatkin ovat, mutta toisaalta: Remulla on tummanruskee remmi, niin tulee nyt sitten panta samaan sävyyn. Juusolla on semmonen punaruskea remmi, mutta uuden meinaan jossain vaiheessa ostaa. Siinä kun on semmonen ärsyttävä "nyppyinen" alapuoli, vaikka nahkaa onkin. Hankaa inhottavasti käteen dry.gif
bellfegor
Koetas katsella jostain niitä vanhanaikaisia koneremmihihnoja. Ovat tosi hyviä kädessä, vaikka sitten maksavat pikkuisen enemmän. Ovat sitten lähes ikuisiakin kyllä.
wiputar
Ne pannat tuli tänään cool.gif

Ja Remu se edelleen nauttii poseeraamisesta biggrin.gif

Ja Juuso sai samanlaisen smile.gif

On muuten huomattavsti paksummat ja jääreemmät kun vanhat pannat, mutta eiköhän ne ajan myötä siitä vähän veltostu ja ala istumaan. Nyt tuo solkikohta nousee ihan törölle, mutta eiköhän se siitä asetu.
Korkeutta noilla on vanhoihin verrattuna 1,5cm enempi, joten ovat melkoset "kaulatuet" laugh.gif
sipa
Hienot pannat pojilla.. thumbup.gif Kyllä ne alkaa istumaan muutaman päivän jälkeen.. Remulla on kyllä ihana poseerausilme.. wub.gif

Minkäköhän näköinen Bono olis noin paksussa pannassa.. ei varmaan minkään kun sitä ei karvojen alta paljoo näkyis.. rolleyes.gif
wiputar
^ Bonolle pitäis ostaa joku turkoosi pörrökangaspanta laugh.gif
abc
Nyt ei Wiputtaren tarvinnut odotella pitkää aikaa pantojen tuloon rolleyes.gif . Meilläkin on tilattu Miralle panta. Sellainen leveä, nahkainen, peruspanta. Eläinkaupasta tilattiin, kun siellä oli pantoja vain tuhdimpi kaulaisille. Kohta taitaa olla meidän tilauksesta 2 viikkoa kulunut, joten saattaapi haluttua kokoa jo löytyä, mutta sitten onkin toinen asia milloin kaupalle päästään sovittamaan. Pakko ennen ostosta sovittaa, sillä niin kapoinen on Miran pää, että on varmistettava heti, ettei pää tule läpi.
wiputar
Minä täällä koitan silmät sikkurassa kattella uusiin pantoihin uusia nimilaattoja pinch.gif.

Vanhat, toiselta puolelta heijastavat saa jäädä killumaan noihin vanhoihin pantoihin.
Nyt en vaan osaa päättää, että haluanko minkä mallisen, millä fontilla ja laitanko pelkän puhelinnumeron vai pitäiskö laittaa poikien nimetkin....

Värin tiedän; se on luonnollisesti ruskea noitten pantojen kanssa. Mutta sitten tuleekin justiinsa se ongelma, että jos painatan nimetkin, niin aina pitää vieäntää ja kieäntää, että kumpi panta kuuluu pukea kummallekin. Jos nimen painatan, niin sitten täytyis ottaa toinen ruskeena ja toinen vaikka mustana ihan noin yleisen arjen sujumisen helpottamiseks lookaround.gif

Pelkällä puhelinnumerolla varustetut voisin ottaa ruskeina, sillä pannat on identtisiä ja ne voi pukea kummalle tahansa, samaan reikäänkin kun solki tökkästään... Olis tuo ulos lähtö vähän joutusampaa kun ei tarttis sen enempää miettiä pantojen pukemista, sen kun heittää vaan jomman kumman kaulaan... Voi ziisus kun osaa olla vaikeeta bored.gif .

Jospa siitä nimestä luopuisin... Mitä mahdollinen koiran löytäjä sillä tiedolla loppujen lopuks oikeesti tekee? Pääasiahan on, että koira on saatu kiinni ja omistajaan saa helposti yhteyden. watsup.gif

Taidampa nyt miettiä tämän probleemani lopulliseen päätökseen tuolla peiton alla biggrin.gif
sipa
Sullahan menee yöunet noiden pahkäilyjen kanssa.. unsure.gif Mun olis pakko laittaa molemmille nimet ja numerot ja ja eri väriset tietty.. Eihän sitä nyt toiselle voi pukea toisen pantaa.. biggrin.gif Väristä näkee kumpi on kumman..

Bonolla sininen luulaatta jossa nimi ja toisella puolella mumero, se roikkuu pannan renkaassa kinni..
Lazer
Miulla on ollu vissii 3 eri nimilaattaa ja joka ikinen niistä on hävinnyt ekalla kerralla kun olen koiran laskenu vapaaksi juoksemaan. Mie en enää ikinä hanki tollasta laattaa. Eka hävisi järveen (miten on mahdollista?? blink.gif ) Toka ja kolmas mettään, koira tuli takas, laatta jäi sille tielle. Ehkä miul on yber energisiä koiria tai jtn... ph34r.gif
sipa
Meillä on kerran hävinnyt toi laatta, ja onneksi talkkari Seija sen sitten oli löytänyt ja soitti laatassa olevaan numeroon kun näki että se on Bonon.. Nyt se on kyllä pysynyt kiinni kun vaihdoin renksun siihen.. thumbup.gif
wiputar
Mä vieläkin täällä pohdiskelen laugh.gif
Jospa laattaan ei laittais nimeä vaan esim. LÖYTÖPALKKIO ja puh:nro... Jos vaikka sais karkulaisen varmemmin takas kotiin, eikä kukaan pitäis omana? unsure.gif
abc
Onpas meillä kaikilla erilaiset mietteet noiden pantojen kanssa biggrin.gif . Minäkin kävin jo Miralle tilatun pannan hakemassa ja mulla ei ole kuin yksi pulma enää. Pitäisi piipahtaa suutarissa, että saisi pantaan yksi reikä lisää. Kovin kaponen on tytön pää noihin vinttarimallisiin peruspantoihin.

wiputar
^ Minä oon tehny Remun tohon vanhaan pantaan yhen lisäreijän ihan porakoneella teehee.gif
tizzian
LAINAUS(wiputar @ 11.4. 2008, 15:52) *
Mä vieläkin täällä pohdiskelen laugh.gif
Jospa laattaan ei laittais nimeä vaan esim. LÖYTÖPALKKIO ja puh:nro... Jos vaikka sais karkulaisen varmemmin takas kotiin, eikä kukaan pitäis omana? unsure.gif

Vai mahtaisivatko aatella että niin arvokas otus että kannattaa pitää itse oops.gif

Mitä noihin laattoihin tulee niin minusta taivutettu, pantaan kiinni niitattu on paras, pysyy kiinni, ei kilise, kolisen tarkerru tai heilu...
Esmo
Kertokaahan mitä virkaa toimittaa pentujen leikkimatto?! unsure.gif Siiri sai mätsäristä palkinnoksi namien lisäksi lelusetin, jossa oli kolme lelua (köysipatukka, muovinen vetorengas ja joku nahkainen viritys) ja pentujen leikkimatto. Matossa on kolme tarranauhaviritystä, eli jotain siihen voisi kiinnittää tai sen voi kiinnittää johonkin?? blink.gif
wiputar
^ Never heard! huh.gif blink.gif
Hugis
Olisko ne lenksut siinä sitä varten, että pennun tassut saa siihen kiinni biggrin.gif Ei pääse tekemään pahojaan wink.gif
Esmo
Mä mietin kun leluja on kolme ja lenksuja kolme, että olisiko ne lelut tarkoitus kiinnittää siihen mattoon? Laiskan pennunomistajan pelastus?! unsure.gif Musta se yhtälö ei vaan kuulosta hyvältä - kaikkihan pennun kanssa haluaa leikkiä... Ja ei ainakaan tuon neidin jäljiltä matto olisi ehjäkään biggrin.gif

Uteliaisuus pisti googlettamaan. Ks. sivu 5: Leikkimatto Siinäpä se - en mä kyllä silti käsitä tuollaisen ideaa... blink.gif
wiputar
Öööööööh blink.gif
Mitä tommosella tekee? Mikä sen perimmäinen tarkotusperä on (muu kun rahastus)? blink.gif blink.gif
sipa
Mä näin ton mainoksen koirammelehdessä ja ajattelin näin, kun pentu joudutaan jättämään yksin kotiin silloin tämä matto on hyvä kun siinä on noi lelut houkuttimena eikä pentu tekis itekseen sitten tuhoja, kun kiinnittää huomionsa näihin nenän alla oleviin leluihin.. Mikäli makaa siinä pedillä.. happy.gif
wiputar
^ Just just... Kun mullekin tuli ekana mieleen, että mitä iloa on matosta, jota koira sitten repii perässään ympäri kämppää unsure.gif
sipa
^ Vetäähän Bonokin pyyhettään ympäri kämppää.. se on sellainen uniriepu mikä Jaska Jokusen Epullakin oli laugh.gif Joka paikkaan Bonokin sitä raahaa, sänkyä myöten.. Välillä ihan naurattaa, kun lapsella ei ole muita leluja. laugh.gif
wiputar
Niin no joo, vetihän Juusokin sen vanhan pestinsä makkarista olkkariin tai eteiseen rolleyes.gif .
Tosin leluna se ei sitä pitäny vaan päätti vaihtaa lepopaikkaa, liekö Remu lemunnu niin piti päästä raikkaampiin "tuuliin" nukkumaan.
Esmo
Siirin peti valmistui. Kangas on huonekalukangasta, eli pitäisi olla kestävää, ja on myös kodin väreihin sopiva, eli ruskea. Jämäpala, jolla oli hintaa 8€, ja sisälle laitoin pari vanhaa peittoa. Päällinen on irroitettava ja siten helposti pestävä. Täällä ollaan tyytyväisiä. happy.gif

Turunen
Mun pitäisi kanssa käydä kangas kaupassa ja tehdä uudelle tulokkalle peti tai onneksi mulla on yksi vanha jo olemassa, ei tarvitse kuin laittaa uudet päälliset. Edellinen on tehti markiisikankaasta ja hyvin on kestänyt, on vaan perhanan kallista... Ja yleensä paljon tylsemmän näköistä kuin Esmon tekemässä patjassa. Tosi hyvän näköinen, olisikohan tuota kangasta tumman sinisenä... rolleyes.gif
Esmo
Mä tilasin Siirille tällaisen söpön, ja Siirin veikalle hoitopalkkana mustan samanlaisen... smile.gif
bellfegor
Onkos tuo joku Turusen sivubisnes, kun linkin kaikissa fonttimalleissa lukee Turunen?
Hienoja ovat ja tottakai prinsessalle pitää olla vaaleanpunainen.
Turunen
Hei kuka on varastanut mun nimen!!!! w00t.gif Mut on se vaan niin hieno että voi sitä hieman joka paikka kirjoitellakkin... whistling.gif laugh.gif Mut miks mä en ole saanut provikoita...? huh.gif
wiputar
On kyllä hyvän näkönen killutin. Ite en oo saanu hommattua vieläkään pojille niitä laattoja ja nyt ei kyllä ihan heti oo varaa. Juusolle onnistuin siirtää vanhan laatan uuteen pantaan, mutta Remun laatan rinkula "lörähti" niin pahasti, ettei siitä ole enää kaluksi.
wiputar
Ihan pakko hehkuttaa, vaikka kuvaa ei _vielä_ ole laittaa, mutta kusti polkas meille tänään kaksi uutta puolikuristavaa pantaa biggrin.gif
Nyt on pojilla "jopa" kolme pantaa per nokka laugh.gif

* Ja tässä lupaamani kuvat, on kyllä melko prameat ollakseen 10€:n hintaiset smile.gif

wiputar
Tilasin aamusta pojille _vihdoin_ ne uudet nimilaatatkin whistling.gif. Kumpainenkin saa pienet, ruskeat tassulaatat nahkapantoihinsa smile.gif
Esmo
Onpa pojilla tyylikkäät pannat! happy.gif

Mä täällä kulutan päiviäni koneella, ja oon löytänyt niin paljon juttuja mitä netistä voisi tilata. Vielä oon pitänyt näppäimistön kurissa, mutta polttelee. Mä esim. löysin Siirille ihanan vaaleanpunaisen topin, jolla voisi kasteltuna viilentää kuumana päivänä... Pitää miettiä raaskiiko laittaa 30€ moiseen hömpötykseen: Toppi

Niin paljon löytyisi kaikkea kivaa, mutta mistä niitä rikkaita miehiä löytäisi?! biggrin.gif
wiputar
^ Upea se kyllä olis happy.gif
Itekin oon pojille monasti tuolta vaatetusta kuolannu, mutta jossain näyttelyssä kun sovitettiin, niin ei oikein mikään istu tän mallin koirille sad.gif. Sinänsä hassua kun miettii, että kuinka paljon näitäkin joutuu pukemaan...

muoks. On sinne näköjään tullukin nyttemmin jo isojen koirien pukineita, mutta ei edelleenkään oo mittasuhteet meille suosiollisia sad.gif
bellfegor
Mä ostin Sennalle viilentävän pannan ja laitoin sen just viilenemään. Raportoin myöhemmin toimiiko se. Jos se todella toimii, niin se on loistava keksintö pikkurahalla. Maksoi noin 7 euroa. Hoitolaan oli tullut myyntiin käsintehtyjä tosi upeita nahkapantoja, joten voitte arvata, että mun kaltaisella pantafriikillä riitti hiplaamista. VIELÄ en kuitenkaan ostanut... whistling.gif
wiputar
No minäpä myös taasen eilen törsäsin ja tilasin pojille TAAS pannat rolleyes.gif
Tosin nää on ihan "järkisyistä" tilatut. On meinaan semmoset, että luulis pimeällä näkyvän. Ihan tavan vinttikoirapannat, joissa on koko pannan päälipuoli (siis _aivan_ kauttaaltaan) heijastinta. happy.gif. Ja kun nämäkin ihan pilkkahintaan saan, niin en voinut jättää tilaisuutta väliin.
Esmo
^Aina löytyy syitä jos niin haluaa. Varmaan vanhat koirien heijastimet "ovat vaan hävinneet johonkin"... wink.gif Hyvä wiputar thumbup.gif
Mäkin haluisin aina kaikkea - mulla tulee vaan toi rahapuoli vastaan... dry.gif
wiputar
Tänään tuli poikien tassut, ehdinkin jo vähän huolestua, että missä viipyvät.
Tein sitten vähän erilaiset tupsukat, jotta niistä erottaa "helpost" kumpi panta on kumman happy.gif

Lydia
Pitäisi mennä shoppailemaan uusi hihna. Tarukin tarttia kyllä uuden pannan.
Esmo
Mäkin ostin Siirille uuden pannan Turkissa markkinoilta. Vähän iso se on, mutta kasvaahan tuo neiti vielä. Mutta jämäkkä, leveä ja halpa (10€) nahkapanta. Siirinvärinen. Pitänee ottaa kuva... happy.gif

Ja se Esterin vanha leveä nahkainen niittipanta on nyt käytössä - joskus laitoin kuvan kuinka Siiri siihen vielä hukkui...

wiputaren poikien nimikilluttimet onkin oikein erityistä design-laatua - hienot! smile.gif
bellfegor
Mä olen tänään ihan proosallisesti shoppaillut vain häkkituulettimia koiralle. Sellaisia, joihin saa myös sen pakastimessa jäähdytettävän kylmäkallen. Ja kahdenistuttavan retkisohvan Biltemasta.
Turunen
Mun pitäisi päästä pian ostoksille, Ella kasvaa tuosta pentupannasta kohta ulos, on jo iso tyttö happy.gif
Ja samalla pitäisi ostaa kiviharja vai oliko se harjakivi...? lookaround.gif Sais tuon pentukarvan nypittyä pois...
bellfegor
Noi kylmäpatruunalla varustetut häkkituulettimet on ihan kuningaskeksintö!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.