LAINAUS(s-ml @ 2.2. 2008, 12:42)

Just tuota kuitenkin tarkoitin, että namipalkka äkkiä menee yli, ohi tarkoituksena. Koira ei tee mitään ellei kuono edessä ole jotain hyvää. Pian joutuu heiluttelemaan puolen kilon lihapalsta saadakseen tehoa. No, vähän liioitellusti.
Juu, kyllä meillä on tarkoitus tulevaisuudessa totella ilman lihapullaakin. Pikkuhiljaa vaan jätän palkan taskuun piiloon ja sitten en enää palkkaakaan ihan joka kerta jne. Nytkin meillä on namipussissa sekaisin lihapullan paloja ja tavallisia nappuloita. Helmi ei siis tiedä, mitä se saa, megaherkun vai nappulan. Säilyy jännitys.
Ennenkuin voin jättää tuon palkan vähemmälle, mun pitää kehittää vähän luottamusta tuohon hönttiin. Nyt se nimittäin saattaa saada kesken kaiken päähänsä lähteä huitelemaan jonnekin muualle, jos siellä on jotain mielenkiintoisempaa. Ei oo kiva raahautua neidin perässä pitkin hallia pienten pentujen juostessa alta pois

LAINAUS(bellfegor @ 2.2. 2008, 13:41)

Ei tuo Voittaja-07 borkkunarttu esiintynyt kyllä sen korvankaan voimalla. Lähinnä näytti siltä, että ei sitä kiinnosta mikään. Tykkään R. Vuorisesta, koskapa tällä on kanttia sanoa myös epäkohdista eikä vain hymistellä.
Jos sitä korvaa ei olis ollut, tuo narttu olis todennäkösesti jäänyt istumaan kankulleen kehän laidalle

Vuorinen on minustakin hyvä tuomari, juuri siksi että uskaltaa kirjoittaa siihen arvosteluun muutakin kuin ERIn, jos koira ei sitä ansaitse. ERI Vuoriselta on todellakin ERI.
LAINAUS(bellfegor @ 2.2. 2008, 13:41)

Tuosta Onyxistä ja pilkkijöistä tuli mieleen tuttavien nyt jo edesmennyt ranskanpullanarttu, joka oli lähdössä livohkaan niin paljon kuin kintuista irtosi. Oli jo päässyt hyvän matkaa yli pellon, kun perhe huutaa perään vvuorotellen koiran nimeä ja tänne-sanaa. Ei tulosta. Mutta kun huudettiin perään taikasana MAKKARAA, koira kurvasi välittömästi ympäri niin että pöly lensi ja juoksi kotiin.
Voi, mä haluan sen ranskanpullan

Vaikka ei totteliskaan käskyjä

Se sopis tähän lauman jatkoks niin hyvin.
Tuli tuolla iltalenkillä taas mieleen, että annatteko te koiranne murista, rähjätä ja uhota toisille koirille hihnassa? Täällä asuu useita, jotka eivät edes yritä poistaa tuota käytöstä koiraltaan. Pahin on yks keski-ikäinen nainen, joka kulkee göötin kanssa. Kun se näkee isomman koiran, se alkaa jo pitkältä matalan murinan ja kohdalla aloittaa haukkumisen. Eilen tuli mua ja Helmiä vastaan ja meidän kaunis ohitus olikin sitten vain haave

Helmi yritti kaikin tavoin päästä tuon puhisevan ja räksyttävän koiran luo ja minä roikuin sen korvissa, kun en muuta keksinyt.
Se, mikä mua tuossa naisessa ärsyttää, on että hän ei edes kiellä koiraansa

Koira vaan rähjää siellä pitkän remmin päässä ja nainen tarpoo eteenpäin ja puhuu puhelimeen

! Ei edes päätään käännä. Kyllä teki mieli päästää Helmi siihen ja katsoa, joko alkaa pää kääntymään...