Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Abit
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Japsi
Once: Mitä sä sait kemiasta pisteitä? smile.gif Mulla 31 pistettä, toivottavasti sillä M:n saisi..
Once
LAINAUS(Japsi @ 8.4. 2008, 16:08) *
Once: Mitä sä sait kemiasta pisteitä? smile.gif Mulla 31 pistettä, toivottavasti sillä M:n saisi..

Taisin saada 24 pistettä, ainakin viime syksynä se oli kemmassa C:n alaraja smile.gif
Cerasi
Voi kiesus, mitkä pisterajat pitkässä matikassa blink.gif
L:059 E:051 M:042 C:031 B:022 A:014
että oli tosiaan "hiukan" liian helppo koe sitten...

Ja täältä siis löytyvät: http://www.ylioppilastutkinto.fi/ylioppila...0416153328.html
Japsi
Voi p***a... Mulla meni saksa niin päin mäntyä, että. Mä todella toivon, että 2 pistettä ois ilmestynyt lisää, kun haen tulokset. Jos mä jään B:n puolelle, niin itku tulee. Keskiarvo 9,25. ph34r.gif

Uusintaan syksyllä.
Cerasi
no, millaisia pisteitä & arvosanoja sitten ihmisille lopulta tuli? (ja muistakaahan kaikki, ettei niitä omia tuloksia kannata liikaa muihin vertailla, jokaisella on oma tasonsa & tavoitteensa ja eri ihmisille eri tulokset ovat hyviä smile.gif )

Mulla kävi äikän suhteen lopulta aivan loistavasti, pisterajat laskivat hiukan + yhden tekstitaidonvastauksen pisteet nousivat yhdellä, joten kokonaissaldona 75p ja E thumbup.gif (tekstitaidosta siis lopulta 6,4,5 ja esseestä säälittävät 30p.)
Psykasta 27p. ja E.
Matikasta (pitkä) 49p. ja M (pisteet taisivat jopa pikkaisen nousta lautakunnassa.. Olen supertyytyväinen, joskaan en voi olla miettimättä, että se E jäi sitten kahden pisteen päähän...).
Saksasta (pitkä) 246p. ja M.

Ja viime syksyltä siis plakkarissa ruotsi (keskipitkä) L ja enkku (pitkä) E.

Ihanan helpottuntu olo happy.gif
Once
Erittäin hyvin meni biggrin.gif nyt olen kyllä helpottunut.

Ruotsista (keskipitkä) 234p, eli E! Lähti M:nä.
Matikka (lyhyt) 40p, E. Lähti myös M:nä
Enkku (uusinta) 261p, E.
Venäjä (lyhyt) 265, E
Äikkä 78, E. Lähti L:nä, putosi 12p sad.gif
Kemia 24, C.

Huh, olen kyllä tyytyväinen smile.gif
-Milla
Täälläkin vaan joka nurkka täynnä huippuoppilaita ;D
Itse kaksoistutkinnon suorittaneena oon erittäin tyytyväinen omaan riviini, lyhyestä matikasta, ruotsista ja äikästä tuli C, ja enkusta sitten B. Enkkuun etenkin erittäin tyytyväinen sillä ajattelin ettei menisi edes läpi tongue.gif
-anna-
Herranen aika luin juuri Iltasanomia etta Espoosta Olarin lukiosta joku oli kirjoittanut 11 LAUDATURIA? ph34r.gif

No siina on itelle tavoittelemista rolleyes.gif

Onnittelut kaikille ylioppilaille, hyvia tuloksia olette nayttaneet kirjoittaneen smile.gif
shelam
LAINAUS(-anna- @ 19.5. 2008, 10:27) *
Herranen aika luin juuri Iltasanomia etta Espoosta Olarin lukiosta joku oli kirjoittanut 11 LAUDATURIA? ph34r.gif

Eikös se ollut 9? Itse luin jostain että se olisi ollut tuo 9 laudaturia, kai tuo 11 olisi mainittu? Mutta jos on totta niin huh huh. w00t.gif

MUOKS Olitkin oikeassa, mutta asia on näköjään muuttunut: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805197673208_uu.shtml

Olen oikein tyytyväinen omaan riviini:

Psykologia E
Äidinkieli M
Lyhyt matematiikka M
B-ruotsi C
A-englanti B
-anna-
QUOTE (Moon @ 19.5. 2008, 13:02) *
Eikös se ollut 9? Itse luin jostain että se olisi ollut tuo 9 laudaturia, kai tuo 11 olisi mainittu? Mutta jos on totta niin huh huh. w00t.gif

MUOKS Olitkin oikeassa, mutta asia on näköjään muuttunut: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805197673208_uu.shtml

Olen oikein tyytyväinen omaan riviini:

Psykologia E
Äidinkieli M
Lyhyt matematiikka M
B-ruotsi C
A-englanti B

Joo, 11 L... biggrin.gif Siin lukikin et Suomen tahan astinen ennatys on ollut 9, mutta nyt taisi menna rikki biggrin.gif Tama kys. tytto vaikutti haastattelun perusteella perfektionistilta, hanella oli myos monia sijoituksia MONESTA eri lajista SM-kisoissa ja hallussaan myos jotain sm-ennatyksia.. biggrin.gif

Tavotetta kerrassaan..
Cerasi
Minä jo ehdinkin ihmetellä, kun jostain luin (Aamulehdestä?), että tyyppi on kirjoittanut 11 L:ää neljällä kerralla.. mutta tuo Iltalehden juttu selvensikin sitten jo asiaa.
>tinja<
Täällä tuli L:ää, E:tä ja M:ää smile.gif E:tä eniten. Saapahan ainakin ilmaiset HBL:t vähäks aikaa tongue.gif
Liewec
B-ruotsi: L
Lyhyt matikka: E (pisteen päähän jäi L:stä)
Historia: B (pisteen päähän jäi C:stä)

Ruotsiin olen tyytyväinen, muuten ärsyttää kun jäi noin pienestä kiinni. Matikasta tosin E on ihan hyvä mulle (mutta silti ärsyttää...), mutta hissan B on pettymys. Ja etenkin kun se jäi pisteen päähän tavoitteesta.
~Ninja~
Täällä tuli kolme E:tä (A-enkku, B-ruotsi, psyka), M (äikkä) ja B (matikka). Olen kyllä supertyytyväinen, kun muutamien aineiden pisteet olivat nousseet/pisterajat laskeneet, niin nuo M:nä lähteneet tulivat sitten E:nä takaisin smile.gif Äikkä jäi harmittavasti kahden pisteet päähän tavoitteesta, mutta koska nuo muut menivät yllättävän hyvin, niin en jaksa jäädä sitä suremaan biggrin.gif Pitkä matikka tosiaan tuo B, tavoitteena oli lähinnä läpipääsy ja se, etten ole koulun huonoin (enkä muuten ollut! laugh.gif)
shelam
Minnekäs olette abit nyt hakemassa lukion jälkeen? smile.gif
Cerasi
^Kauppakorkeaan yritän. Täytin minä AMK-haunkin, mutten kyllä oikeasti taida haluta mihinkään niistä kohteista...
Once
LAINAUS(Moon @ 22.5. 2008, 00:43) *
Minnekäs olette abit nyt hakemassa lukion jälkeen? smile.gif

Helsingin ja Joensuun yliopistoon haen, Englannin kääntämistä ja tulkkausta. Joensuu tuntuu kovin kaukaiselta, enkä oikeastaan haluaisikaan sinne. Pääsykokeisiin lukeminen on yhtä tuskaa, ainakin juuri tuonne Joensuuhun. Helsingin yliopistoon panostan enemmän..
-Milla
En ole hakenut mihinkään kouluun, sillä kaksoistutkinnon avulla voin jatkaa työelämässä ja hyvä näin sillä ei tällä hetkellä juuri opiskelu kiinnosta. smile.gif
Cerasi
Onnea kaikille uusille ylioppilaille huomiselle! smile.gif
Lydia
LAINAUS(Cerasi @ 30.5. 2008, 13:09) *
Onnea kaikille uusille ylioppilaille huomiselle! smile.gif

Myös täältä onnittelut ja myös tänään lakitetuille!
(Kaksoistutkinnon suorittaneet ainakin juhlivat jo tänään)
Cerasi
Tampereen klassillisen lukion lakkiaiset huomenna maikkarin kymppiuutisissa ph34r.gif
(että pitää sitten ihan telkkarikameroiden edessä esiintyä... iik!)
-Else-
No nostellaanpa tätä aihetta vähäsen.

Kun kirjotukset ovat jo alkaneet kuuneteluilla ja huomenna ois reaali rolleyes.gif itte oon menossa kirjoittaamaan mantsaa, mutta saas nähä millasin tuloksin. Tällä hetkellä heiko fiilis jopa läpipääsystä, noh mitä tuli ilmotettua. Aina ei voi voittaa sleepy.gif

Toisena aineena vielä ois lyhyt matikka. Lauantaisen prelin jälkeen on aika luottavaisin mielin kirjotuksiin menossa. Tavoitteet ovat huomattavan paljon korkeammalla kuin mantsassa happy.gif Mahdollisuudet ovat aina L:llään ja E:hen saakka, mutta saa nyt nähä miten käy.

Onko täällä kohtalon tovereita? shifty.gif
ssaana
^ Täältä löytyy. teehee.gif Tänään reaalikokeessa yhteiskuntaoppi. Ihan liian vähällä lukemisella, joten tavoite ei ole korkealla... Sain kyllä ihan hyvät vastaukset kuuteen kysymykseen, mutta jotenkin tuntui menevän yleissivistyksen pohjalta. Ei ollut oikein sellaisia kysymyksiä, missä olisin päässyt loistamaan niillä asioilla, mistä tiesin edes vähän enemmän.

Nyt syksyllä on vielä ruotsin kirjallinen osa ja siihen sitä vastoin on motivaatio huipussaan. Onneksi on yhteiskuntaoppi takana, koko viime viikon odotin että pääsis jo kertaamaan ruotsin prepositioita. tongue.gif
Hiipivä Siiseli
Juu mäkin kävin mantsan tänään kirjottamassa, oli kyllä ihan tyhmiä kysymyksiä rolleyes.gif Kauheasti sitä kulttuurimaantiedettä vaan, eikä mitään "kunnon" karttatehtävää, missä olisin ollut vahvoilla. Mutta tosiaan, aina ei voi voittaa.. Läpi se kyllä meni ja kevyesti, mutta muuten en osaa pisteistä sanoa yhtään mitään, riippuu paljolti ytl:n sedistä, mitä viitsivät antaa. Pelottaa kyllä hirveästi, että olisi jossain kysymyksessä tullut niitä kompalankaan astumisia, mutta eipä sille enää mitään voi.

Ruotsin kirjallinen osio nyt syksyllä enää jäljellä, kuuntelu meni ihan ok. Kaikkia tuloksia ei tosin ole tullut. Keväällä sitten pitää panostaa tuohon lukemiseen vähän enemmän, fyssa ja pitkä matikka sitä taitavat vaatia..
Summer.
Täälläkin yksi abi rolleyes.gif

Nyt on terveystiedon reaali pulkassa. Ei meinannut tuo 6 tuntia edes riittää ja kolmesta viimeiseksi kirjottamastani esseestä tuli kauheita suoraan sanoen biggrin.gif en kehdannut niitä edes itse lukea. Muuten koe oli ihan ok. Enemmän olisi voinut lukea, jäi tuo lukeminen lievästi sanottuna viime tippaan, viikonlopun teholuvuksi :/ mutta katsotaan nyt, mitä sieltä tulee...

Pitkän saksan kirjallinen osio on perjantaina vielä, viikko sitten oli kuuntelu. Kuuntelu meni kyllä mulla tosi hyvin, 20 pistettä jopa paransin prelistä! rolleyes.gif Nyt vaan pitää tsempata kirjallisiin.
Hiipivä Siiseli
^Haha, juu, mullakin jäi lukeminen tosi vähälle. Omaa aluetutkimusta en ehtinyt lukea ollenkaan, mutta jos olisin edes kartat viitsinyt katsoa, olisin saanut kuusi pistettä yhdestä tehtävästä.. Johonkin ne viikonloputkin vaan hurahtivat, eivät varmana harrastuksissa whistling.gif
Flavia
Voi hitto tota matikkaa..

Oonko ainut kenen mielestä oli tosi vaikee koe? kun laskin ennen tota aikasempien vuosien yo tehtäviä, niin ne on ollut paljon helpompia...
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Flavia @ 17.9. 2008, 15:42) *
Voi hitto tota matikkaa..

Oonko ainut kenen mielestä oli tosi vaikee koe? kun laskin ennen tota aikasempien vuosien yo tehtäviä, niin ne on ollut paljon helpompia...

Pitkä vai lyhyt? Me laskettiin tänään matikantunnilla pitkän kokeesta yksi tehtävä, ja ei kyllä tosiaan ollut vaikea.. 11 oli numero, se vektorijuttu. Alkuun pääsy vei hetken, mutta kun sen idean hokasi, niin oli kyllä pelkkää rallatellen laskeskelua smile.gif Tosin koetilanteessahan se tietty on eri asia, ainakin itse panikoin varmaan salissa niin, jotta hyvä että ykköstehtävästä selviän.
-Else-
Mulla oli vähän saman tyyppisiä tuntemuksia ton matikan kohdalla(lyhyt). Meillä se koettiin jotenkin todella vaikeaksi kokeeksi, paljon hankalempana viime kevääseen verrattuna. Mutta kun luin abitreenien sivuilta kokeesta, niin moni oli tuntenut sen helpoksi ja pisterajat nousisivat todella korkeiksi. Noh, toivottavasti ei nyt kuitenkaan..
JOka tapauksessa meni TÄYSIN penkin alle. unsure.gif
Flavia
Juu, ihan lyhyenä tuo matikka.

Meillä ainakin kaikki ryhmästä olivat sitä mieltä, että koe oli vaikea.. Noh, toivotaan että pisterajat laskisivat biggrin.gif Mutta keväällä sitten uudestaan..

Viimekevään lyhyen matikan yo oli kuulemma normaalia vaikeampi, mutta mun mielestä se oli aika helppo kun niitä laskin.. tuo taas oli ihan kamala ph34r.gif
Hiipivä Siiseli
Tänään kyselin alustavia pisteitä mantsasta, 28 eli edellisillä rajoilla se olisi E. Ope sanoi, että jos ne ytl:ssä johonkin suuntaan muuttuvat, niin nousevat, koska hän arvostelee tosi tiukalla linjalla.. Ihan toiveikkaana siis liikenteessä smile.gif
Flavia
Mulla lähti luo lyhyt matikka M:nä, ei mitään toiveitä että nousisi, laskea saattaa...

Mutta enskeväänä korottamaan
Summer.
Terveystiedosta alustavat pisteet 26, eli E:nä lähtee ja toivottavasti tulee takaisinkin. Ope sanoi, että saattaa noustakin, että hän mieluummin laittaa alakanttiin ettei sitten joudu pettymään hirveästi smile.gif
Mutta nyt vaan stressaan ihan hirveästi siitä, saanko sitä E:tä. Pitkän saksan tulokset tulevat perjantaina meille. Ihan ok meni, muutamat tyhmät virheet vaan ottaa päähän! angry.gif Sieltä ei ainakaan C:tä korkeampaa tule..
Jasmin
Mulla on vuorossa kemia ja B-ruotsi.

Ruotsin kuuntelu meni aivan nappiin (lautakunnalle lähti täydet 90 p) ja prelistä tuli reilu L. Kaipa tässä pitäisi vielä kerrata jotakin, mutta laiskottaa. biggrin.gif Kemian koe taas tökki, olo oli kuin olisin katsellut omaa häsläämistäni vierestä. Olin aika kauhuissani koko viikon, mut koe lähti kuitenkin 42 pisteellä (luultavasti E, vaikka pistemäärä vähän putoaisikin). Tässä vaiheessa on sit hyvä spekuloida, että mitä jos en olisikaan mokannut sitä jokeria, mitä jos olisinkin saanut pisteen-pari lisää... Ei vainkaan, olen todella tyytyväinen kun E vastaa omaa tasoa suht hyvin.

Meillä oli nyt 21 kemian kirjoittajaa, joista kolme sai 48 p tai yli (maksimi siis 48). Tollasessa porukassa mikään ei oikein tunnu miltään.
Hiipivä Siiseli
^Heh, tuttu tunne, meidän koulussamme kun noita ällänkiillottajia on enemmän kuin tarpeeksi rolleyes.gif Viime keväänä oli kolme oppilasta, jotka kirjottivat pitkästä matikasta täydet pisteet - kahdella vaatimattomat 66 pojoa. Eipä siinäkään tosiaan enää kauheasti viitsi riemuita matikan M:stä.

Menee kyllä tämä ruotsin lukeminen ihan harakoille.. Tänään oli vapaapäivä, koeviikko menossa ja kaikki loppuviikon kokeet on ylppäreiden takia siirretty abien osalta ensi viikolle. Kielioppia sain kyllä luettua ihan hyvin, huomenna sitten pitää vähän katsella niitä teemasanastoja. Jotenkin vaan ei enää innosta, kun tuli kuunteluista se 70 pistettä niin ei se taida enää ällään riittää.. Silloinhan toki parasta on pistää koko koe ihan lekkeriksi, kyllä vain. Tässä vaiheessa on vaan enää myöhäistä mitään lukea kovinkaan antaumuksella, mutta noihin kielioppeihin sitten panostan.
-Else-
Mulla meni kirjotukset ihan penkin alle. dry.gif Oma laiskuus otti vaan vallan kirjotusten alla enkä jaksanu lukea. Noh, se kostautu. Kummatkin aineet tosin läpi meni, mutta huonosti omaan tasoon nähden. Eiku vaan yritäämään uudelleen keväällä thumbup.gif Toivottavasti, tai siis olisi pakko löytää jonkun sortin motivaation poikanen pikapuoliin.
Keväälle siis tulee kirjotettavaksi: Äikkä, pitkä-enkku, mantsa, bilsa ja lyhyt matikka.

Kohta se stressi taas pukkaa.... unsure.gif
Summer.
Pitkästä saksasta tulis alustavasti 202 pistettä ja kyllähän se C:ltä vaikuttaa rolleyes.gif Tuleeko viralliset tulokset joskus vasta marraskuussa?
Jasmin
Käviko joku muu katsastamassa B-ruotsin koetta tänään?

Tympäsee urakalla, kokeen tekijät olivat taas repäisseet parissa kohdassa. Naurettavia vastausvaihtoehtoja ja vielä pahempia oikeita vastauksia!
ssaana
Joo, ruotsi ohi. Ei siitä saanut kuin pahan mielen, varsinkin kun koko komeuden kruunaa ne lyhyet kirjoitelmat. ph34r.gif En vaan tajua, miten sellaseen sanamäärään saa mahtumaan yhtään mitään, joten mun yritelmät ei todellakaan "anna monipuolista kuvaa kokelaan kielitaidosta".

Salista lähtiessä oli ihan hyvä fiilis, mutta abitreenejä katsoessa ja ylen keskustelupalstaa lukiessa mieliala vähän muuttui. No, ei voi mitään enää, uusimaan jos ei pisteet miellytä. sleepy.gif
Japsi
LAINAUS(Summer. @ 26.9. 2008, 18:18) *
Pitkästä saksasta tulis alustavasti 202 pistettä ja kyllähän se C:ltä vaikuttaa rolleyes.gif Tuleeko viralliset tulokset joskus vasta marraskuussa?

Mulla oli keväällä 208 pistettä pitkästä saksasta ja putosi just B:n puolelle. Nyt meen sitten lyhyttä kirjoittamaan huomenna.
Pitkää matikkaa kävin korottelemassa; luulin, että tosi hyvin meni, mutta jostain syystä opettaja ei saanut samoja pisteitä ja jää varmasti tavoitteesta (E), jos ei siellä lautakunnasta ymmärretä mun "laadukkaiden" vastausten päälle wink.gif
Hiipivä Siiseli
Mä käväisin myös ruotsin kirjottamassa, ja ei se mitenkään pahalta tuntunut. En kyllä tiedä uskallanko käydä katsomassa niitä pisteitä sitten ilmotustaululta, kuulemma opettajat nimittäin arvioivat kovasti yläkanttiin ne ja tippuvat sitten ytl:ssä.. Kivempi saada suoraan se ankarampi arvio, ei sitten harmita jos tulee paljonkin pisteet alas.

Kirjotelmat olivat kyllä syvältä - hyvä, että ehti asiansa esitellä, niin oli jo 80 sanaa täynnä rolleyes.gif
Summer.
LAINAUS(Japsi @ 28.9. 2008, 13:27) *
Mulla oli keväällä 208 pistettä pitkästä saksasta ja putosi just B:n puolelle. Nyt meen sitten lyhyttä kirjoittamaan huomenna.
Pitkää matikkaa kävin korottelemassa; luulin, että tosi hyvin meni, mutta jostain syystä opettaja ei saanut samoja pisteitä ja jää varmasti tavoitteesta (E), jos ei siellä lautakunnasta ymmärretä mun "laadukkaiden" vastausten päälle wink.gif

APUA! Ope näytti aika monelta eri kirjoituskerralta pistetaulukkoja ja oisin kaikkien muiden mukaan saanut C:n paitsi juuri tuon yhden (mikä varmaan tiputti sinunkin pisteesi). Tavoite oli kyl M ja C vielä menettelee, mut en kestä jos se tippuu B:ksi ohmy.gif Arvatkaa kuka viettää tuskaisia kuukausia ytl:ää rukoillen, kun kaksi ainetta keikkuu kahden arvosanan rajoilla!
Liewec
Kirjotukset ohi! happy.gif

Tulossaldo seuraava:
Äidinkieli : lähtee YTL:n M
A-englanti: lähtee YTL:n C
B-ruotsi: L (viime kevät)
Lyhyt matikka: E (viime kevät, pistettä vaille L)
Historia: B (viime kevät, psitettä vaille C)
hellu.
Katrilla on kivasti koko arvostelutaulukko käytössä, aika jees smile.gif Me saatiin tänään ruotsista alustavat pisteet ja E:nä lähtee, toivottavasti pysyiskin!
Hiipivä Siiseli
Hienoa Katri ja Hellu smile.gif Meillä joo myös oli eilen laitettu ilmotustaululle ne pisteet, mutta mulla oli niin kiire kotiin aamupäivällä, etten niitä muistanut käydä katsomassa.. Maanantaihin asti siis jännitettävä vielä.
Jasmin
B-ruotsi lähti kuin lähtikin ällänä lautakuntaan. smile.gif 278 pistettä - ensimmäinen reaktio oli että äh, olen kirjoittanut parempiakin viestinnällisiä... biggrin.gif

Pisteet saattavat kuulemma muuttua miten sattuu, sillä viestinnällisten arviointi on omituista ja taso kirjata, mutta tuskin kukaan minulta yli kymmentä pistettä syö. ph34r.gif
osku^^
Onnea hienosti tänä syksynä kirjoittaneille!

Itsekin pitäisi ekat aineet kirjoittaa keväällä ja ahdistaa - koko koulumotivaatio on ihan hukassa, kursseja riivin epämääräisesti kasaan sieltä täältä ja pelottaa, saanko sitä lakkia ikinä. Lukion käyn siis neljässä vuodessa ja lakki olisi tarkoitus painaa päähän keväällä -10.
Hiipivä Siiseli
Meidän koululle tuli tulokset tänään, mites muilla?

Huisin iloinen kyllä olen, ruotsin pisterajat nimittäin laskivat just sopivasti, jotta minäkin sain E:n smile.gif Mantsan pisteet taas nousivat ytl:ssä, 28 lähti ja 32 tuli takaisin - olisi nyt tullut se yksi piste vielä jostain, että olisi ollut L rolleyes.gif Mutta sillä lukemisella nuo tulokset ovat kyllä tosi hyvät, varsinkin ruotsi (luin kielioppikirjan kerran läpi miten kuten).

Eilen lähti ilmottautumiset myös kevään koitoksiin. Pitkään mietin, laitanko englannin vain matikan pakolliseksi, mutta päädyin sitten matikkaan, tavoitteena on siis päästä läpi, jotta lakki tulisi.
willow
Ihan ärsyttää kun en kirjoittanut matikkaa nyt syksyllä ku oli niin alhaiset pisterajat!
Terveystieto tuli C:nä takaisin dry.gif
Flavia
LAINAUS(willow @ 14.11. 2008, 18:28) *
Ihan ärsyttää kun en kirjoittanut matikkaa nyt syksyllä ku oli niin alhaiset pisterajat!
Terveystieto tuli C:nä takaisin dry.gif

Ihan niinkun tuossa kokeessa olleena voin sanoa, että pisterajat oli alhaset ihan syystä, koe oli aikasempiin verrattuna ihan sika vaikea...

Mulla taas olis mun kevään terveystiedn pisteillä tullut syksyn kirjtuksista M, keväällä jäi C:ksi..

Ja matikasta tuli M.. Keväällä sit uudestaan..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.