Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Abit
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6
willow
^jep tiedän että oli vaikea koe, mutta luulen kuitenkin et olisin saanut nyt syksyllä paremman numeron kuin mitä saisin ens keväänä
Jasmin
Olin yhtä hymyä koko eilisen päivän! Tosin alkuun olin niin hermona, etten tahtonut muistaa aakkosia saati saada paperia ulos kirjekuoresta... biggrin.gif

Ruotsi putosi pari pistettä, mutta arvosana ei muuttunut: 275 p ja L. Kemiasta tuli E, vaikka pisteet putosivat 42 -> 39. Sain sen, mitä lähdin hakemaan, kyllä kelpaa smile.gif

Kun sit vielä malttaisi keskittyä koeviikkoon... Haha. rolleyes.gif
Summer.
Mua ottaa kyllä aivoon tuo pitkä saksa. Lähti vahvana C:nä ja ytl:ssä nipotettiin kuuntelun avoimista yks piste (kerrottuna kolmella). B sieltä kuitenkin tuli. Nyt oli historiallisen korkeat pisterajat, kaikkien arvosanojen rajoja nostettiin 20 PISTEELLÄ!! Opettajan kanssa mietittiin, voiko olla totta. Millä ennen olisi saanut M:n, saikin nyt heikon C:n. Aineesta olin iloinen, hyvät pisteet tuli, mutta B todistuksessa harmittaa ja paljon. Olen mielestäni parempikin saksassa kuin B:n arvonen sad.gif

Terveystieto sujui kyllä nappiin, varsinkin kun ottaa huomioon lukemiseni. whistling.gif Sain onneksi E:n, 27 pisteellä, ja oli vielä noussutkin lautakunnassa.
Jasmin
Jep, meilläkin katsottiin pitkän saksan pisterajoja silmät pyöreinä. Käsittämätöntä. blink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.