Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: niitä, näitä
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
s-ml
Eikös kuitenkin avata tämä yleinenkin, jonne voi höpötellä päivänpolttavat jutut, jotka muihin ketjuihin ei sovi smile.gif Ei aina tarvitse jotain pikkusita ehdottomasti kertomisen arvoista asiaa varten uutta ketjua.

Äsken lenkillä näin, kun pienet koulupojat kiipeilivät yhden kerrostalon tikkaissa. Olivat jo puolessa välissä seinää, kun onneksi alimmaisena olevan pojan ote lipsahti ja putosi lumihankeen. Sikäli siis onni, ettei ylempänä olleilta ote lipsunut. Komensin pojat alas, yks sanoi, ettet sä mua määrää, mutta tuli alas kuitenkin. Sanoin kyllä määrään, aikuiset määrää aina lapsia. Olivat ihan hiljaa biggrin.gif
wiputar
Meillä likka tippu illalla parven portailta kun unenpöpperössä lähti vessaan. Portaat on nyt ikkunan vieressä ja kun meillä on vielä syvät ikkunalaudat niin mulle tuli kauhuskenaario siitä, että jos se joku kerta kompuroi taas ja tippuu ikkunalaudalle ja siitä ikkunan läpi pihalle ohmy.gif blush.gif
Täytyy vaihtaa portaat toiseen päähän sänkyä.

Ja sitten seuraa valitusta.
Isäntä sano, että haluaa lähteä joku viikonloppu kattomaan veljensä kelkkakisaa. Annoin tottakai suostumukseni, mikäs minä olen häntä estämään (ajaahan veljensä ensimmäistä kautta SM-tasolla). Lähtee katsomaan reilun viikon päästä ajettavaa kisaa (olikohan Tahkolla), mutta lähtevät jo tiistaina tai keskiviikkona! mad.gif
Oikein mieltä lämmittää ajatus tulevasta 5-6päivästä kun pitää roudata kahta pienempää muksua lenkeillä mukana surrender.gif ja säällä kun säällä dry.gif. Kaikkein turhauttavinta on huonot kelit, jolloin pojat ei pitkään ulkona viihdy ja muksutkin huutaa kurkku suorana. Ja sitten se kahden muksun toppaaminen ja kahden koiran pukeminen sään mukaan pienen pientä lenkkiä/ulkoilua varten... Omapahan on elämäni wallbash.gif
tizzian
^ Sano hälle että saapi lähteä vaikka maanantaina, mutta muksut tulee mukaan biggrin.gif
sipa
Meillä minäkin olen saanut olla Bonon kanssa kahdestaan parin viikon ajan iltaisin, kun mies oli ensin iltavuorossa ja nyt tämä viikko menee auton laitossa, eilenkin tuli kotio 22:30

Nyt on Bonolle tehty oma paikka auton keksiosaan ja sen takaseinän eilen purkivat.. Työkalulaatikkolle kuulemma tarvii uudet kiskot kun eivät käykkään tähän..

Mulla ei ole kuin yksi koira jota roudaan lenkille, ja lapsiakaan ei ole jaloissa mitä raahata.. että on mulla vähän helpompaa kuin sulla wiputar..

Kumma miten noi muksut kiipeävät aina joka paikkaan, ei niillä vissiin ole sitä itsesuojeluvaistoa.. blink.gif ja just toi että et sä mua määrää tulee aikas monen suusta.. sen ne kyllä osaavat. biggrin.gif
abc
No, niin perässä en pysy, tähän sarjaan olis sopinut munkin aloitus. Mutta nyt on keskittymiset kaukana ja eipä tää otsikko vielä siinä tilantessa ollut esillä, kun omani aloitin.
Sorry lipsaus, mutta eiköhän se pian vaivu unhon yöhön alimmaiseks smile.gif .
bellfegor
Johan täällä on vilkas aamu wink.gif Kaikki ovat nyt niin innoissaan joko uusista tiilenpäistä tai sitten tuosta lumisateesta.
sipa
Ai mistä lumisateesta, eihän siitä ole kuin muisto vain, ja sekin kamerassa.. rolleyes.gif

Nyt täällä paistaa arska ihan siniseltä taivaalta.. thumbup.gif ja PITÄÄ olla töissä.. angry.gif Mä olisin paljon mielummin Bonon kanssa metsässä..
Hugis
Mä jaksoin kävellä normaalit lenkit borkkujen kanssa aamulla smile.gif Ihana kun oli pakastunt, ei tarvinnut pelätä jalkojen kastumista. Nyt maksoin laskut ja kohta lähden kauppaan. Taidan jäädä henkiin, kun meinaa tulla jo nälkäkin, ekaa kertaa tällä viikolla happy.gif
sipa
Nyt löysin kauheella googlettamisella saksalaiselta sivulta tän meidän auton värisen auton.. kun en ole kuvia viellä omasta saanut, niin tässä pari kuvaa, meillä vaan ei ole ikkunoita kuskin puolella, ainoastaan toisella puolella on ovi ikkuna johon tulee tumma kalvo päälle..

Lisätään viellä vanhan auton kuva tähän niin näkee sen eron..
wiputar
^^ Hyvä että alkaa elämä voittamaan ja pöpöt talttumaan smile.gif

Siis nythän mä vasta hokasin, että jos tuo ukon rähjä lähtee tonne kisareissulle, niin en pääse osallistumaan koirien kanssa mittaukseen sleep.gif . Olis nähkääs Lahdessa mittaustilaisus ens keskiviikkona. Tuleehan niitä uusiakin, mutta ollaankohan me nyt jo kaks kertaa jouduttu jättämään esteitten takia väliin dry.gif

Juuson osallistumismaksun Lahden KV:hen muistin jopa tänään maksaa thumbup.gif

Koskakohan muuten ne poikien blinbling-pannat tulee unsure.gif. Toimitusaika on 1-2vkoa, joten ens viikollahan niitten pitäis kaiken järjen mukaan viimestään tulla. Vielä kun niistä olis jotain iloa ja hyötyä meille whistling.gif

Tekis mieli akaa väkräilemään puolikuristavia pantoja, mutta just nyt ei oo varaa lähteä ostelemaan materiaaleja. Ja en missään nettiputiikissa nähny mitään mielekästä kuvionauhaakaan, jonka vois pantaan tikata sad.gif. Visiot on valmiina, mutta sittenhän ne on jo puoliks tehty w00t.gif

** Sipa ehtikin väliin. Kyllä teijän nyt kelpaa körötellä happy.gif
bellfegor
Mistäköhän johtuu, että Sipalla on sininen auto nyt ja myös aikaisempi? Kukakohan on saanut värin valita whistling.gif . Vähän tuntuis, että emäntä on saanut päättää siitä. Komea kiesi muuten.
Lazer
Täällä hyvin tullut n. 10cm yön aikana lunta ja nyt aurinko paistaa thumbup1.gif La on koululla avoimet ovet ja meinasin kävellä Castron kanssa kaupunkiin, jättää sen mummolle koulupäivän ajaksi hoitoon ja sitten "iskä" (mieheni, Castron "iskä") saa hakea kotiin watsup.gif Meiltä ei kuitenkaan kävele kun 35-45min. Eli jotain 4-5km. Ihan jees aamulenkki. Mut en kyllä lähde kävelee millää räntäsateella!

Nyt olis täydellinen ratsastuskeli! happy.gif Vielä n. 2h töitä.. ph34r.gif Not nice.
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 31.1. 2008, 13:06) *
Mistäköhän johtuu, että Sipalla on sininen auto nyt ja myös aikaisempi? Kukakohan on saanut värin valita whistling.gif . Vähän tuntuis, että emäntä on saanut päättää siitä. Komea kiesi muuten.

Onneksi toi mieskin tykkää sinisistä autoista.. thumbup.gif Kaveri sitä oli sanonutkin että on upean värinen ja hänenkin on sitten pakko vaihtaa toi punainen siniseen.
Muistaakeni väri vaihtoehdot oli valk, hopea, pun ja ravennan sininen..
s-ml
Hieno värihän tuo metallisininen, sopii hyvin auton muotoihin. Oliko onnistunut koeajo, ajoitko itse?

Nyt on koirat riehuneet ulkona, mutta irkku tuoksuu märälle koiralle. Outoa, greyt eivät märkänä tuoksu millekään. Heitän sen kohta loppuajaksi takaisin tarhaan. Ja voi noita tassuja, kaikki lumet tarttuivat varpaiden väliin paakuiksi. Minulle outoja juttuja, ei taida meille pitkäkarvaista tulla. Taisin tämän jo sanoa viime viikollakin. Irkun omistajalla on selässä välilevyn pullistuma ja nyt Tampereella taas kerran lääkärissä. Aina ensin luvataan leikataan, leikataan ja silti siirretään hamaan tulevaisuuteen. Oli jo aika leikkaukseen, kun meni sinne, siirrettiin puoli vuotta eteenpäin. Ei ollut edes aikomustakaan tehdä mitään. Kauheaa ihmiskidutusta eikä ole tuollaista isoa ja vahvaa urosta mukava ulkoiluttaa kipeällä selällä. Siksipä otan koiran aina välillä tänne, on väsynyt vielä seuraavankin päivän.

Mitää aurinkoa ei täällä ole näkynyt sad.gif
sannukka
Hei täällähän mä en ookkaan muistanu hehkuttaa. Oonkohan muistanu manatakkaan. Syksyllä meni se meijän koira-auto remonttiin, ei ollu ihan varmuutta voiko sitä korjata, kun ei osia meinannu löytyä. No nyt on ilmesesti osat tuunauksessa, vanhemmasta mallista värkätään sopivat, ja kohta mä saan portillisen koira-autoni takaisin. w00t.gif Vähänkö oon onnellinen, vaikkei ihan halvalla selvittykkään. biggrin.gif
Esmo
Ihana päivä tosiaan - aamu oli kaunein ja taas paistaa iltapäiväaurinko. Täällä vietetään vapaapäivää, ja oltiinkin taas pitkällä lenkillä Siirin veikan kanssa smile.gif Siinä sitten veikan omistaja sanoi että "me voitaisiin joskus ottaa Siiriä hoitoon, kun oot iltavuoroissa". Molemmille rutuille olisi mieluista seuraa eikä Siirin tarvitsisi olla yksin kotona. Aika kiva. Jo sovittiin että Siiri menisi la-illaksi heille smile.gif

Mäkin oon uteliaana katsellut vaihtoautoja. Meinaavat muut ettei Siiri muka mahdu isona mun Clioon rolleyes.gif . Esterikin matkusti siellä aina, mutta olikin pienikokoinen. En mä ihan "sipankokoista" tarvii, mutta vähän isompia katselin. Mä olin kuvitellut että nuo farmariautot olisivat kalliimpia, mutta ihan kivalla rahalla niitäkin näyttää saavan. Saa nähdä iskeekö autokuume keväällä, niin kuin ainakin miehillä on tapana... biggrin.gif
Hugis
Mä hehkutan myös. Mulla ei oo enää kuumetta thumbup1.gif Koko päivän oon hikoillut ja vaihtanut paitaa, mutta nyt on kuume poissa. Tämän illan huilaan vielä ihan tosissani, huomenna voin jo varovasti alkaa toimittaa niitä askareita, jotka on jääneet viikolla tekemättä. Ja mikä parasta, päästään Hempukan kanssa taas sunnuntaina koirakouluun dogrun.gif
abc
Mun täytyy muistaessani tulla ilmoittamaan, ellette ole käyneet Vahdin toivomus- ja palaute- konttorissa aikoihin huomataksenne viestiä siellä, että tästä tilasta sai häädön meidän vuoksi kilpailu- ja äänestys"klubi". Tila oli ollut vuoden käyttämättä. Epäilen, ettei meiltä tila jää käyttämättä, ainakin alku näyttää lupaavalta eli yritetään pitää paikasta kiinni, kun onnistuttiin tämä saamaan smile.gif . (Pienet bileet sallitaan, muttei mitään suurempaa wink.gif )
Niin ja koska tila oli ennen nuorison suosiossa, saattaa tännekin joku (erehdyksessä) eksyä. Tosin, fiksulta vaikuttavat Puskan nuoret, saatiinhaan vanhassakin järjestelmässä olla ilman lapsilaumaa helmoissa biggrin.gif .

Hugis mainiota, että kunto kohisten nousee. Mahtaa tosiaan olla makee tunne smile.gif .
Lazer
Täälläkin toivon että voitaisiin autoa vaihtaa.. Nyt on normi toyota corolla alla, muutama maksuerä vielä maksamatta, mutta koska toinen koira haaveissa, niin maasturista tai isommasta farkusta haaveilen. Ja käytettynä tosin. Sellanen (ei merkillä niin väliä, ei opelia) range rover tyylinen auto olisi aika jees, on tarpeeks tilava takaosa. Joissain farkuissa se perä "laskee" ni ei oikee affe mahdu siellä seisomaan ja sit jos vielä kaksi koira ni huh.. No mutta katsellaan smile.gif
wiputar
^ Meillä oli tilava farmari (Renault Laguna, v.-96), jossa perä oli pystysuora, mutta nyt ei ole autoa laisinkaan dry.gif.
Turunen
Siis mä olin poissa vain pari päivää ja heti on kaikki muutettu ihan uudeksi w00t.gif Aluksi jo säikähdin että tiilenpäät on hävinnyt kokonaan ohmy.gif Hienot sivut! Mutta mulla menee varmaan pari viikkoa että ehdin kaikki taas lukea ja jonnekin kommentoida baa.gif
Tulikohan tämä nyt oikeaan ketjuun?? Mä nyt olen hieman sekaisin unsure.gif
Nirppu
Mullekkin kelpaisi tuommonen uusi Transportteri, mutta varmaankin joudutaan tyytymään tuohon vanhaan, vihreään hirmuun vielä jokunen vuosi. Tuo farmari olis nyt kevään aikana haaveissa vaihtaa vähän tuoreempaan menopeliin, saapi sitten nähä päästäänkö haavetta toteuttamaan rolleyes.gif
abc
LAINAUS(Turunen @ 31.1. 2008, 20:51) *
Mä nyt olen hieman sekaisin unsure.gif

Meeppäs tervetuloa ketjuun niin huomaat, että toisetkin ovat kokeneet sekoittavaa biggrin.gif .
Hugis
Taisin hehkuttaa vähän liian aikaisin, nyt on jo taas vähän kuumetta unsure.gif Keitin vielä iltateet ja kohta kömmin petiin. Mennyt kunto tosi huonoks näiden päivien aikana, en pysty puhumaan samaan aikaan kun kävelen ulkona. Alkaa hengästyttää ja pyörryttää ja keuhkoihin pistää. Onneksi on vielä kolme päivää aikaa toipua. Sunnuntain koirakoulua en kyllä jätä väliin.

Sisko oli viime sunnuntaina meidän mukana koirakoulussa ja nyt hänellä on tää sama tauti. Kuume hipoo 39:ä... Mä tunnen ihan huonoa omaatuntoa, kun olen tartuttanut siskonkin.
abc
Juolahti mieleeni parveketupakoinnista, että enemmän minua kiusaa sellainen, että olen kauniina päivänä kahvilla partsilla ja yläkerrasta tullaan just silloin pölyttämään pöytäliinasta parvekkeen kaiteen yli pitsan kannikkaa ja tomua mun kuppiini.

Hugis, Hugis ne varpaat pitäisi pyrkiä pitämään kuivina ja lämpiminä. Sellaistakin vois kokeilla, että sisääntultua, kun vaihtaa kuivat sukat, niin hetkeks vielä vaikka monosukkaa (villaset) vielä lisälämmikkeeksi. Yritähän nyt selviytyä, että pääset taas jaksamaan/jatkamaan normaali meininkejä thumbup.gif .
sipa
LAINAUS(abc @ 31.1. 2008, 16:36) *
Mun täytyy muistaessani tulla ilmoittamaan, ellette ole käyneet Vahdin toivomus- ja palaute- konttorissa aikoihin huomataksenne viestiä siellä, että tästä tilasta sai häädön meidän vuoksi kilpailu- ja äänestys"klubi". Tila oli ollut vuoden käyttämättä. Epäilen, ettei meiltä tila jää käyttämättä, ainakin alku näyttää lupaavalta eli yritetään pitää paikasta kiinni, kun onnistuttiin tämä saamaan smile.gif . (Pienet bileet sallitaan, muttei mitään suurempaa wink.gif )

No jos se palsta on ollut vuoden käyttämättä, niin oli hyvä antaa se muualle käyttöön.. thumbup.gif

Tänään kun on viellä perjantai niin juhlitaan tätä palstaa ja viikonloppua.. Skool.
wiputar
Hugikselle paranemisia! Melko sitkeä pöpö sulla on.

Meilläkin oli viimesessä osotteessa Vantaalla asuessa melko milenkiintonen yläkerran naapuri. Siellä asu joku n. 7v poika, joka nikkaroi parvekkeella. Päivät pitkät naputteli nauloja, sahas ja hio. Ei siinä muuten mitään, mutta oli melko kettumaista laittaa meitin pien prinsessa partsille päikkäreille sen metelin takia (okei tuli sitä viereisestä autotietästä ja junaraiteiltakin) ja sitten sitä purua pöllys meijän partsille ja siivosivat partsinsa harjaamalla kaiken partsilta alas. Jouduin moneen kertaan imuroimaan puruja meijän partsilta.

Mun piti eilen lähteä poikien kanssa pitkälle lenkille kun isäntä tuli jo ennen neljää töistä. Tai kyllähän me lähettiin, mutta heti kun päästiin tielle asti niin yks täti huuteli mut pysähtymään. Kummissani pysähdyin ja täti tuli luo ja sano, että oli pakko vaan päästä kattomaan wipuja, että he isännän kanssa ovat miettineet josko hilpertin ottaisivat (entuudestaan kaksi koiraa). Siinä sitten tunti turistiin ja me alettiin poikien kanssa olemaan sen verran kylmissään, että ei käyty kun pikasesti kaupalla ja tultiin takas kotiin. Että olihan se reissu kestoltaan pitkä, mutta matkaa ei taitettu kun kilometrin verran laugh.gif
sannukka
Tulis ny maanantai, että sais sen uuden hellan ja astianpesukoneen. Ja kun en jaksa vängätä, niin tuli se satasta kalliimpi hella, jossa on joku helkkarin lämpömittari... Mut just nyt sekään ei haittaa, äijän rahoista oli se satku, ja pääasia on se astianpesukone. thumbup.gif Tervetuloa kauniit kädet. laugh.gif
sipa
LAINAUS(abc @ 1.2. 2008, 07:56) *
Juolahti mieleeni parveketupakoinnista, että enemmän minua kiusaa sellainen, että olen kauniina päivänä kahvilla partsilla ja yläkerrasta tullaan just silloin pölyttämään pöytäliinasta parvekkeen kaiteen yli pitsan kannikkaa ja tomua mun kuppiini.

blink.gif Omituisia naapureita kun parvekkeeltahan ei saa ravistaa mitään.. Onneksi meidän yläpuolella ei ole ketään, ja mä aina katson alapuolelle että ei siellä ole ketään jos vaikka heitän lunta parvekkeelta.
s-ml
Oi, mikä tuuli taas vaihteeksi. Lunta ei vielä tule, mutta sitäkin luvattu runsaasti iltapäiväksi. Kiva, kiva, ei työt lopu smile.gif

Meilläkin joskus käy noin, lenkki on pitkä kestoltaan muttei muuten. Helsingin keskustassa kesällä on välillä aivan kamalaa näiden korealaisten, japanilaisten jne. turistien keskellä. Piirittävät lupaa kysymättä ja kuvaavat koiria. Jos haluatte satoihin kameroihin tallennettuna koiranne, menkää Sibelius-monumentin viereiselle nurmikolle, Seurasaareen, Espalle. Suosio on taattu smile.gif Rotukyselijät ovatkin sitten ihan mukavia, niitä vaan harvemmin on.

Täytyisi lähteä apteekkiin hakemaan matokuuri varmuudeksi. Onyx löysi sen pupun tai minkä lie nahan, joten pitää saada ainakin itselle varmuus, ettei siitä matoja tullut. Vaan ei millään viitsis, täällä apteekki on täynnä uteliaita työntekijöitä, joita kiinnostaa jopa miksi ostan matolääkettä. Eikä ne ole tilannut edes Inupekt Fortea, vaikka jo lokakuussa sitä pyysin. Pienen paikkakunnan juttuja, yleensä käynkin kaupungeissa apteekissa. Tämä ei tarkoita Belf olisi samanlainen, täällä nyt sattuu olemaan juoruakkoja täynnä smile.gif

Meidän huumenaapureista en viitsi enää edes kertoa, joita Kampissa meillä on. Onneksi pian pääsee niistä eroon, asunnon haltuunotto käynnissä. Odotellaan nyt vaan asunto-oikeuden lupaa, joka on luvattu tässä kuussa, vihdoinkin.

Tosiaan kaikesta huolimatta se on perjantai, joten skool vaan Sipa thumbup.gif
sipa
Missäs belf nyt luuraa, ei vaan näy vaikka on skumppaa tarjolla.. laugh.gif

Meillä on oikein mukavia apteekkitätejä, siellä meneekin aina tovi kun heidän kanssaan turisee.. biggrin.gif

Ei muuten täälläkään viellä sada mitään.. Kova tuuli vaan puhaltelee.. Ukon systeri tossa just soitteli että Pusulassa on kauhea myräkkä, että saadaan mennä varovaisesti iltapäivällä, kun liikenne takkuaa aivan varmasti.. huh.gif
bellfegor
Mä kuulin taas nimeni mainittavan. Tulin siis ottamaan sitä skumppaa, vaikka varsinainen juhla meillä onkin vasta lauantaina. Mua palkitaan 20 vuoden oleskelusta saman firman palveluksessa. Apua, miten olen antiikkia. blink.gif . No kait siitäkin eloon jää. Täällä sitten myrskyää oikein tosissaan, joten olen jo hieman huolissani, kun mulle pitäisi tulla iltapäivällä miesvieras piipahtamaan tänne töihin ja keli on niin huono, että pelkään sen ajavan kolarin ennen sitä. Kävinhän mä muuten jo aamusella tuolla tupakoinnin lopetuksessa piipahtamassa.
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 1.2. 2008, 10:07) *
Mä kuulin taas nimeni mainittavan. Tulin siis ottamaan sitä skumppaa, vaikka varsinainen juhla meillä onkin vasta lauantaina. Mua palkitaan 20 vuoden oleskelusta saman firman palveluksessa. Apua, miten olen antiikkia. blink.gif . No kait siitäkin eloon jää. Täällä sitten myrskyää oikein tosissaan, joten olen jo hieman huolissani, kun mulle pitäisi tulla iltapäivällä miesvieras piipahtamaan tänne töihin ja keli on niin huono, että pelkään sen ajavan kolarin ennen sitä. Kävinhän mä muuten jo aamusella tuolla tupakoinnin lopetuksessa piipahtamassa.

Juu kävit, kyllä mä sen huomasin... Ai sullekin tulee 20 vee täyteen.. Onneksi olkoon.. thumbup.gif Sittenhän toi skumppa tuli kuin tilauksesta.. biggrin.gif

Mä en viitsinyt mennä sinne "mitalin"jakotilaisuteen ollenkaan, toivat mulle sen rannekorun ja prenikan sitten seuraavana aamuna..
s-ml
No nyt tulee lunta vaakatasossa ja tuuli pyörittää suuria lumipyörteitä. Ajakaahan varovasti, varsinkin Sipa uudella autolla. Meidänkin pitää taas lähteä duuniin naapurikuntaan, toivottavasti pahin on siihen mennessä ohi, sillä nyt ei pääse ajelemaan ysitietä. Pitäisi vielä ehtiä takaisin kuuntelemaan Jaakko Heinimäkeä. Aivan, pappia ja perjantaina smile.gif

aijuu, ja onnea Belfille 20 vuoden uurastuksesta! Aika pitkä pätkä elämää smile.gif
sipa
LAINAUS(s-ml @ 31.1. 2008, 14:45) *
Hieno värihän tuo metallisininen, sopii hyvin auton muotoihin. Oliko onnistunut koeajo, ajoitko itse?

En mä oo ajanut ainkaan viiteen vuoteen autoa.. kun ei ole enään automaattia.. Pitäis varmaan alkaa harjoittelamaan taas joku kaunis päivä..
Turunen
Belfille onnittelut ja lasi skumppaa!
sipa
Nyt se myräkkä alkoi sitten oikein kunnolla.. Mentiin syömään ja silloin oli viellä poutaa, mutta ruokalassa huomattiin että lumisade alkoi, ja nyt maa on ihan valkoinen ja lunta tulee sakeana ryöppyinä ton kovan tuulen kanssa.. ohmy.gif Saas nähdä minkälainen on keli sitten neljän aikaan..
Hugis
LAINAUS(wiputar @ 1.2. 2008, 08:27) *
Hugikselle paranemisia! Melko sitkeä pöpö sulla on.

Nyt taas on vähän parempi olo. Yöllä vaihdoin neljä kertaa yöpaitaa, kun hiki valui ihan solkenaan. Kyllä tässä jo voiton puolella ollaan.

Mun piti lähteä käymään Tikkurilassa, mutta alkoi tuo sakea lumipyry. Uskaltaakohan sitä puolikuntoisena lähteä unsure.gif Kaupassa on joka tapauksessa pakko käydä, sen voisi hoitaa samalla. Ja bussihan vie ja tuo takaisin kotiin...
Lazer
Täällä tullut ja reippaasti melkein 10cm lunta. Koirasta on tosi kivaa, hilluisi vaan ulkona. smile.gif

En tiedä onko minuunkin tauti iskemässä. Pari pvää putkeen on päätä särkenyt ja ollut tosi paha olo. Ei tiedä pitäisikö mennä oksentamaan vai ei. Tänään nukuin päikkärit, olo helpotti, kun tunnin olin ollut hereillä, tuli samat olot takaisin.. Huh.

Ja huomenna vielä koululla avoimet ovet 9.30-14.00 millonkohan sitä ehtisi kunnolla levätä? rolleyes.gif
kippax
Hieno näkönen sipan uusi auto. Metallinhohtoväri on tyylikäs.

belffille, onnea pitkästä työrupeamasta smile.gif

Täällä kevyt lumimyräkkä. Koirat ei tykänny kun vein ne pellolle missä tuuli kivasti. Tai no nuorempi tykkäs, mutta vanhempi teki pakolliset pikku pyrähdykset ja autoon kiireesti. Nuoremmalle koiralle piti heittää keppiä, sitten se vaan nautti tuulesta ja ravas edestakaisin innosta puhkuen smile.gif
Esmo
Onnittelut bellfille 20 vuoden johdosta! thumbup.gif Mulle tuli viime syksynä 2 vuotta samassa paikassa ja sekin tuntuu pitkältä ajalta - vaihtoon voisi jo kohta lähteä... happy.gif

Ulkona on KAMALA ilma! Myrskytuuli, ajotiet peilijäässä ja rakeita. Hyvä että töistä kotiin pääsin... blink.gif Ja piti vielä tehdä pieni ylimääräinen lenkki, kun hain lapseni hoidosta. Joo, Siiri oli tänään hoidossa mun iltavuoron ajan. Olivat veljensä kanssa riekkuneet viisi ensimmäistä tuntia yhteen menoon! Ja loppurutistukset vielä siinä kun hain kotiin. Voitte vain kuvitella kuinka sikeätä unta tuo nyt nukkuu... biggrin.gif Mutta hyvin oli mennyt päivä, eikä se ollut mua ehtinyt kaipaamaan.
Hugis
^ Juu, nyt on se mun lemppari-ilma, erinomainen borkun ulkoilutukseen dry.gif Just käytin rutut iltapissalla ja pelkäsin luitteni puolesta. Onneks käytiin päivällä jo sisäänajamassa nuo kumpparit ja käveltiin pitkään, joten nyt ei tarvinnut käydä kuin lähimetsässä. Muutama huomio lenkiltä:
1. Naapuritaloon on muuttanut erikoinen lauma, yksi irlanninsusikoira ja kaksi chihua saman miehen (?) kanssa tuossa pihalla. Myös meidän taloon on muuttanut uusi koira-asukki, bokseriuros, johon törmäsin päivällä.
2. Hurja-Helmi onkin mamis pihalla pimeässä happy.gif Tuossa pihalla rääkyi nuorisolauma ihan suoraa huutoa ja Helmi-ressu oli ihan korvat luimussa ja haki minusta turvaa rolleyes.gif Taitaa siinäkin olla se herkempi puoli.

Sain huomiset lihapullatkin pilkottua, jätin sittenkin sen maksamakkaratuubin ostamatta. Nyt nukkumaan, niin jaksaa huomenna taas opiskella Helmin kanssa koulussa.
bellfegor
MITÄ?? Onko Hugen naapuriin muuttanut koirallinen MIES?? No nyt sitten vaan verkot vesille, koska noin eksoottisella kokoonpanolla menee varmaan muutama borkkukin seassa ihan huomaamatta wink.gif
s-ml
Hugis, onpa jännä yhdistelmä teidän uudella naapurilla. Äkkiähän tuon saisin varmaankin selville, mikä hän on miehiään. smile.gif Tuollaisia yhdistelmiä ei kovin monia ole.
Meillä on hurrjasti lunta, siis aivan sikana. Olemme jumiutuneet lumen keskelle, ikkunoista ei näe ulos, autot valkoisena möykkynä, ulko-ovi piti työntää väkisin auki. Onyx parka ei tiennyt, mihin kakata, kun humahti mahaa myöten lumeen. Tuota lumimäärää ei pysty edes kolaamaan, onneksi on linko. Kaiken päälle myrskytuuli ja aurojen heittämä lumi meidän teiden tukkeeksi. Yksi tuttava kävi äsken, heiltä sähköt poikki jo monta tuntia, talo jäähtyy. Söivät ja joivat lämmintä ja annoin termariin mukaan kuumaa juotavaa.
Yksi tuttava on tulossa katsomaan iltapäivällä Onyxia, hui, kun pelottaa tuo kelikin.
sipa
Sunnuntaita kaikille.. Nyt on ihanan aurinkoistavaihteeksi, vaikkakin tuulee niin kauheesti, että lumitornadot vaan pelloilla pyörii.. Sain otettua muutaman kuvan autosta ja nyt siis ihkaoman auton kuva ja tietty Bono yhdessä kuvssa istuu auton vieressä ja katsoo mitä se iskä mönkkärin kanssa tekee..

abc
oops.gif ja kukaan ei muistuttanut sneaky2.gif , että olisin ottanut Siiristä ja Mirasta yhteiskuvia. Kamera olis ollut ihan käden ulottuvilla lookaround.gif .

Minäkin haluaisin punaiset kumisaappaat rolleyes.gif .
Turunen
^ Hieman samoilla linjoilla, tapasin tänään Sissin kasvattajan ja Sissi näki oman veljensä, mutta ne kuvat... rolleyes.gif
Samalla Sissi antoi tipan verta dna-tutkimuksiin ja opetteli kehässä juoksua, jota pitää vielä hieman harjoitella... dogrun.gif

Mun vara-äiteellä on vaaleanpuna kukalliset kumpparit w00t.gif
Nirppu
Meillä olis Lennin kanssa silmätutkimusreissu perjantaina, vähän jänskättää jo nyt että mitä sieltä mahtaa löytyä, vai löytyykö yhtään mitään.
sipa
Minäpäs otin Bonosta ja Tildastakin yhteiskuvan, vaikka onkin vähän rakeinen kuva.. kun istuttiin etuteltassa.. Teidän täytyy vaan nyt alkaa muistamaan että kamerakin on olemassa.. biggrin.gif

Ja Bono kyylä etuteltassa, se seisoo aina tossa rapulla ja katsoo ikkunasta kuka siellä taas kävelee..
s-ml
Hyvä, että Sipa sentään muistaa käyttää kameraa. Bonon näemmä täytyy tietää kaikki, mitä tapahtuu. Ilme on just sellainen smile.gif Tildalla on taas niin vaativa ilme, ihan kuin haluaisi jotain?

Mekin hengissä lumentulosta, hitsi, minkä työn eilen teetti! Ja nyt näyttää lumisade alkavan uudestaan, tulihan se talvi sittenkin. Vähän myöhässä, mutta sitäkin suuremmalla volyymilla. Saas nähdä, saako porttejakaan satamassa auki.
Eilen systeri lähti kävelylle mukaan, vähän liukastui ja kaatui tahallaan lopuksi. Halusimme nähdä, mitä koira tekee. Ensin haistoi kerran, ja paukautti istumaan systerin päälle ihan tyytyväisenä. Ei tuosta taida pelastuskoiraa isona tulla. Ei ne ensimmäisenä ajattele, tässähän lämmin ja pehmeä paikka vähän istuskella lenkillä ja katsella maisemia. Pysy sinä siellä alla ihan hiljaa vaan smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.