Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: niitä, näitä
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
wiputar
Sitteri haki pojat sovitusti kahden aikaan. Ei oo pojat viikoihin hänen matkassaan ollut ja Juuso kävi lähtiessä tökkimässä mua jalkaa; "Äiti, lähe mun mukaan... Lähe nyyy-yyy-y." biggrin.gif
Sillä välin me käytiin lasten kanssa kaupassa hakemassa viikonloppunameja ja keksimmäinen alko matkalla selittämään:
"Mulla on Juusoa enempi ikävä kun Remua. Remua mull ei oo yhtään ikävä. Mulla on ihan samalainen ikävä kun siskolla ja naapurintytöllä." , alkaa sisko ja siskon kaverit olemaan melkosia idoleita. Se on jännä kuin nuo tytöt aina kavereittensa kanssa vertailee kellä on ja mitä on ja minkä verran, hauska kuunnella niitä happy.gif

Pojat oli reissussa pari tuntia ja mulle meinas tulla jo ikävä blush.gif . Aina mä odotan innolla että sitteri tulee hakemaan ja sit kun se on pojat hakenu niin alan jo odottamaan niitten paluuta lookaround.gif
Olivat kävelly pitkälti ja käyneet yhden tutun bernin pihalla juoksemassa. Sen kyllä näki, molemmilla silmät ja korvat hohkas punasena smile.gif

Tytöt sai eilen uuden Tuhkimon leffan ja alkovat sitä tossa kattomaan. Noh, minä ajattelin kattoa kanssa, mutta vaakatasossa kun teki niin mieli oikasta ittensä. En nähny leffaa alkua pidemmälle ja heräsin reilun tunnin torkkujen jälkeen sohvalta, pikku-mies kainalossa kuorsaamassa wub.gif
Ihan tarpeeseen torkut tulikin, harvoin torkunkaan, mutta kun torkun niin olen väsyny ja kovasti.

Tässä nyt ollaan ja ihmetellään, että mitä sitä näin perjantain ratoksi keksis, täytyy kattoa josko telkkarista tulis jotain fiksua sleepy.gif
Hugis
Kivaa, Esmo smile.gif Mäkin pääsen ottamaan oppia, borkun esitys ei varmaan kauheasti poikkea bullmastiffin esittämisestä.

Ja smäläri, mä tuun turistiks tuonne Kaapelitehtaalle (jos Esmo ottaa mut wink.gif) kannustamaan kummityttöä voittoon biggrin.gif
s-ml
no just, mun pitäis tulla myös, sillä Norjan prinssi tulee kehään. Tai ainakin oli ilmoittamassa ja lupasin tulla hengailemaan tai esittämään. Mutta, mutta nyt onkin tullut muutoksia suunnitelmiin enkä tiedä vielä pääsenkö. Voi hitsin hitsi, olisi kiva nähdä Siiri ja varsinkin kehässä smile.gif

katsoin teidän tuomarin, ihan vinttikoirakasvattajan kehään meette smile.gif
Wanssu
Voi jee toi noutaja on pönttö! Se nukkuu sohvalla sikeästi ja häntä heiluu kamalaa tahtia biggrin.gif Kauhea rummutus kuuluu, ties mistä herkkuhetkistä unta näkeekään laugh.gif

Täällä myös yksi Kaapelitehtaan pentunäyttelyyn tulija! smile.gif Meidän Gringon jälkeläisiä tulee neljä kappaletta ja ite ilmoitin Evitan, saa tulla morjestaan jos mut sieltä löytää smile.gif
abc
Meillä on hyvän palvelun huoltoasema thumbup1.gif , vaikken mikään bensanostaja asiakas olekaan.
Röökiaskin aamulla kipaisin hakemassa. Tuli jotain puhetta, että hiihtoa tulis tänään telkusta, mihin minä vastaamaan, että kiva, että tuli puheeksi. Minulla ei tule seurattua noita tv-ohjelmistoja, että ohi olis minulta hiihdot päässeet. Palvelualtis nuori kaveri tuli reippaasti tiskin takaa, nappas lehden pöydälle, selaten ohjelmistosivun esiin ja luetteli mulle ajat millon hiihtoa tulee rolleyes.gif . Kiittelin tiedosta siinä pois lähtiessä, samalla sanoen, että tiedänpä nyt senkin, missä välissä hiihto-ohjelmia ehdin koiraa ulkoiluttaa. Odotapas, tuumas kaveri ja syöksyi taas lehden kimppuun ja etsi uudelleen ohjelmasivustot. Luetteli sieltä sitten minulle, että ennen puolta yhtätoista ehdin ulkoiluttaa ja sitten ennen kahtatoista n. 20 min pikapissatuksella ja sitten vasta kolmen jälkeen biggrin.gif .
Ja muuta mainittavaa katsottavaa tv:stä ei sitten illan aikana kuulema tulekaan biggrin.gif .

Ei tässä röökailua voi lopettaa, muutoin jäis asiointi täydenpalvelun huoltamossa ja urheiluohjelmien ja koiran ulkoilutus aikataulut saamatta biggrin.gif .

abc
Osaspas huoltamon mies senkin sanoa, että naisten sprintti on Kuitusen juttu biggrin.gif . Juu, hienosti meni, Kuitunen, Saarinen ja norjalainen smile.gif .

Wiputar, tässä samalla sulta kyselen, että onkos se whipupentukuva sun tuleva puolikas smile.gif ?
wiputar
^ Ei ole, se on tuon Rempsan siskonpoika smile.gif

Ompas siellä ollut palvelualtis poika! biggrin.gif

Mulle oli positiivinen yllätys tänne muuttaessa tuo asiakaspalvelun erittäin hyvä laatu smile.gif.
Esim. lähikaupassa kun ekoja kertoja asioitiin niin toivottivat kovasti tervetulleiksi paikkakunnalle jne. Kassat aina juttelevat niitä näitä, hymyilevät ja katsovat silmiin smile.gif. Hieman eriliasta palvelua kun pääkaupunkiseudun hehtaarihalleissa happy.gif

Esmo
LAINAUS(wiputar @ 8.2. 2008, 19:27) *
Pojat oli reissussa pari tuntia ja mulle meinas tulla jo ikävä blush.gif . Aina mä odotan innolla että sitteri tulee hakemaan ja sit kun se on pojat hakenu niin alan jo odottamaan niitten paluuta lookaround.gif

^Toi on varmaan vähän sama kuin mulla oli Siirin hoitoonvienti. Tiesin, että Siiri viihtyy hyvin veljensä kanssa ja sinnemenoajatus oli kiva, mutta kun itse piti lähteä sieltä töihin, niin tuntuikin yllättävän vaikealta... unsure.gif Ihan hassua.

Täältähän on sitten useampi naama Kaapelilla, mutta mä en ainakaan siinä jännityksessä varmaankaan huomaa mitään tai ketään ympärilläni. blush.gif Tänään oli treenit. Parasta antia oli varmasti sisätila, hälinä ja kymmenet koirat ympärillä. Ja se kun vieras katsoi hampaat ja kosketteli. Siiri oli ihan mallikas pentu muiden joukossa smile.gif .

Mullakin on lähikaupassa välillä niin hyvää palvelua, että saa hymyn kasvoille. Kassalla on silloin tällöin tumma mies, joka höpöttelee kaikille asiakkaille. Yksi ilta se taisi analysoida mielessään mun ostokset ja sitten totesi: "hyvää iltapalaa sinulla - tuleeko siis telkkarista jotain hyvää katsottavaa?" Vastasin: "Joo, naisten ohjelma - Greyn anatomia". biggrin.gif
sipa
Tässä ne mun sateenvarjokuvat.. En viitsi kauaa koneella istua, kun lamppu pimahti ja täällä on niin pimeetä että ei nää kunnolla kirjoittaa..

wiputar
^ No on kyllä pähee varjo happy.gif

Isäntä laitto tossa viestiä, että ovat alottaneet paluumatkan, eli varmaan 3 tuntia ja ovat perillä jos eivät kauaa matkalla kupeksi...

Hih, mä eilen tossa naapurin ukolle valittelin etten kerkee kaupaan hakemaan saunaolutta kun pojat oli sitterin kanssa lenkillä, enkä uskaltanu kauppaan lähteä jos olisivat just kaupassa käynnin aikaan tulleet takasin. Tulivatkin vasta vaille kuus, joten en sitten enää kauppaan kerenny ja niimpä naapuri ystävällisesti toi mulle pari saunaolutta biggrin.gif. Kyllä on hyvä palvelu! thumbup.gif
sipa
Kuvissa vaan ei oikein näy tota hopeista väriä, eikä ruskeaa sisäväriä.. että luonnossa se on paljon makeemman näköinen.. biggrin.gif

wiputar Teillähän mukavat naapurit on.. thumbup.gif
abc
Belff, käypä poimimassa päivänpelastuksesta terkut systerillesi. Menee ehkä Sinun kauttasi nopeammin perille biggrin.gif .
abc
Mulle on herännyt valtava uteliaisuus tongue.gif . Mitä tekee Tiz niinä aikoina, kun ei oo meidän parissa ohmy.gif . Kamppaileeko ehkä tuolien päällystämispuuhissa, yrittääkö edelleen saada isoa sohvaa ovi aukosta, vai mikä/mitkä on ne tekijät, mitkä saa hänet viihtymään muualla ja niin kauan aikaa biggrin.gif ? Minä en saa itselleni mitään sellaista aikaiseksi, että olisin ainakaan monia päiviä Puskasta pois blush.gif .
wiputar
Mitämitä? Onko ihmisillä elämää Puskankin ulkopuolella?! laugh.gif
s-ml
Tosi makee sateenvarjo, hieno hopea. Tahtois tuollaisen tännekin!

Voi, että tuo afgaaniemo tilanne säikäytti. Se on Kittyn emä siellä nyt taistelemassa hengestään..menee ihan kylmänväreet omistajien ja koiran puolesta. Kaamea tilanne, onneksi sentään pennut saivat sijaisemot hyvinkin nopeasti. Ne varmaankin pelastuvat. Hirmuisesti voimia sinne Insku-kenneliin ja sijaisemoille sekä kaikille hoitajille!
wiputar
Tää täällä nyt pähkäilee, että pitäiskö ottaa ja tilata tommonen vatsalihasten tekomasiina... unsure.gif
Kun en oo noitten raskauksien jälkeen kiinteyttäny noita reppulihaksia ollenkaan ja nyt mua alkaa tuo hyllyvä maha ahistamaan! Ihan perinteisesti en pysty lattialla maaten tekemään mitään, sen verran huonossa kunnossa on tuo selkäpuoli. Joskus kokeillu pehmusteenkin avulla, mutta ei tuu mittään, sattuu vaan dry.gif
Jos vaikka vielä joku päivä kehtais liikkua bikineillä cool.gif
abc
Juolahti mieleeni, en enää tiedä kuka/mikä olen ja mihin ikäryhmään kuulun, että selvästi erottuisin alla mainituista ryhmistä unsure.gif .

Mitenkäs, jos nainen on
30v - vanha akka
40v - tyhmä kuin saapas/mitään tietämätön
50v - dementikko
60v - toinen jalka haudassa/fossiili
ja noiden vuosien sisään mahtuu vielä monen monta muutakin sanontaa; mummot, ketkä ovat aina jonkun harmiksi jossain, jäkättävä/mäkättävä ämmä, kumma tyyppi, se on jo niin vanha, ettei mitään tajuu, oppimaton, ei kuule, ei juuri näekään, röyhkeä, pöyhkeä, kyylääjä , luulee olevansa aina oikeassa, rasittava jne. jne. loputtomana virtana.
Eli nainen on kaikkia noita ohmy.gif , riippuen pitkälti minkä ikäinen on toisen ikäistä arvioimassa biggrin.gif .

No, kaikkia noitahan olen eli ylimääräinen jäännös kaikesta edellä luetellusta. Mutta... mitenkäs kaiken vois sanoa yhdellä sanalla, ettei aina tarttis koko litaniaa läpikäydä, kun joutuu vastaamaan, että niin olenkin sitä, sitä, sitä ja sitä? Ja toisekseen olis täsmällisempää ja heti oivallettavissa, kun yhdellä sanalla kuulisin milloin tarkoitetaan juuri minun ikäisiäni.

Olette etulyöntiasemassa thumbup1.gif . Saatte keksiä sen sanan mikä kuvaa kaikkea edellä mainittua ja ennenkaikkea sanan minkä olettaisitte tuntuvan omimmalta sitten, kun olette saavuttaneet kaikki edellä mainitut "arvot" laugh.gif ja haluaisitte olla jo selvästi erottuva tyyppi noista edellä luetelluista rolleyes.gif .
s-ml
Katsoiko kukaan eilen Voimalaa? Mitä ajatuksia ohjelma herätti?

Hugis
LAINAUS(s-ml @ 11.2. 2008, 15:48) *
Voi, että tuo afgaaniemo tilanne säikäytti. Se on Kittyn emä siellä nyt taistelemassa hengestään..menee ihan kylmänväreet omistajien ja koiran puolesta. Kaamea tilanne, onneksi sentään pennut saivat sijaisemot hyvinkin nopeasti. Ne varmaankin pelastuvat. Hirmuisesti voimia sinne Insku-kenneliin ja sijaisemoille sekä kaikille hoitajille!

Mikä tilanne unsure.gif ? Onko multa jäänyt taas jotain huomaamatta... Ei tule oikein töistäkään mitään, kun on Helmi-raasu mielessä koko ajan, vaikka tiedän, ettei sisko anna sen kuolla sinne. Samasta syystä jäi Voimalakin näkemättä.
wiputar
LAINAUS(abc @ 12.2. 2008, 09:27) *
Olette etulyöntiasemassa thumbup1.gif . Saatte keksiä sen sanan mikä kuvaa kaikkea edellä mainittua ja ennenkaikkea sanan minkä olettaisitte tuntuvan omimmalta sitten, kun olette saavuttaneet kaikki edellä mainitut "arvot" laugh.gif ja haluaisitte olla jo selvästi erottuva tyyppi noista edellä luetelluista rolleyes.gif .

Mun on kyllä hirmu vaikee kuvitella, että miksikä itteäni tossa elämän vaiheessa kutsuisin... unsure.gif

Kun nyt aka pääsisin edes tohon "vanha akka" kategoriaan cool.gif

s-ml
Hugis, ymmärrän, sulla on kova huoli siellä.
Eilen aamulla Kittyn äiti sai 11 pentua, jouduttiin leikkaamaan ja samalla huomattiin kasvain maksassa, joka poistettiin kohdun kanssa. Emo oli eilen kriittisessä tilassa ja pennut ilman emoa. Onneksi kaikki saivat sijaisemon, joita etsittiin vähän joka palstalla. Hirveä tilanne. Tämän päivän vointia en vielä ole kysynyt.
Hugis
^ Voi ei sad.gif Onneksi tosiaan sijaisemo löytyi. Peukkuja sinne emolle, toivottavasti äippä myös selviää...

abc
LAINAUS(wiputar @ 12.2. 2008, 10:36) *
Kun nyt aka pääsisin edes tohon "vanha akka" kategoriaan cool.gif

Ole vain ikuisesti teini/18-20v nuori thumbup.gif . Eipähän tule ylimääräisiä pohdittavia, senkuin puhaltaa mennä vain ja täysin purjein biggrin.gif .
Jäi muutoin sanomatta sanoja, joita miehet naisista käyttää. Mutta niille en anna minkäänlaista painoarvoa, sen verran tökeröitä sanoja käyttävät.

Mulla on ollut yksi naistyökaveri, nyt jo kuollut, joka käytti kaikista naisista sanontaa ämmä. Olipa ensialkuun outoa tottua sanontaan. Mutta se oli hänelle ns. synnynnäistä, joten sana tuli luonnollisella tavalla esiin. Todennäköisesti hänen synnyinseudullaan oli tapana puhua naisista ämmänä. Joskus, jos hänellä oli jotain kiukustuttavaa naisista sanottavana, niin silloin oltiin akkoja. Isäänsä kutsui äijäksi ja muita miehiä ukoiksi.

Taidanpa minäkin pohdintoineni ja kaikkinensa olla hyvin väsynyt. Olispas tullut talvi, se mun vuodenaikani, niin ehkäpä asiatkin, pienet ja suuret, ois vaikuttaneet valoisimmilta.
sipa
LAINAUS(abc @ 12.2. 2008, 12:08) *
Mulla on ollut yksi naistyökaveri, nyt jo kuollut, joka käytti kaikista naisista sanontaa ämmä. Olipa ensialkuun outoa tottua sanontaan. Mutta se oli hänelle ns. synnynnäistä, joten sana tuli luonnollisella tavalla esiin. Todennäköisesti hänen synnyinseudullaan oli tapana puhua naisista ämmänä. Joskus, jos hänellä oli jotain kiukustuttavaa naisista sanottavana, niin silloin oltiin akkoja. Isäänsä kutsui äijäksi ja muita miehiä ukoiksi.

Ja täällä kuulee sanan eukko se ei ole musta niin kauheen kuuloista kuin toi ämmä.. Ollaan abc sit eukkoja.. laugh.gif Akkakin on vähän kalski sana..
bellfegor
Mä täytän aina vaan 25 ja pari viikonloppua whistling.gif , joten mä en luonnollisestikaan sovi mihinkään noista kategorioista, mutta vanhaksi eukoksi tunnen silti itseni nykyisin aika usein. Varsinkin nyt, kun Hemppu ja Hugis murehduttavat eikä voi auttaa mitenkään.
s-ml
oho, vinttarimuumio löytynyt
Toisaaltahan hyvä, että koiran kohtalo on selvinnyt, jos omistajat ovat huolissaan.
bellfegor
LAINAUS(s-ml @ 12.2. 2008, 15:35) *
oho, vinttarimuumio löytynyt
Toisaaltahan hyvä, että koiran kohtalo on selvinnyt, jos omistajat ovat huolissaan.

Onhan ollut löytö. Ei varmaankaan kovin kivaa löytää tuollaista, mutta toivottavasti jonkun epätietoisuus helpottuu tuon jälkeen.
tizzian
LAINAUS(abc @ 11.2. 2008, 11:20) *
Mulle on herännyt valtava uteliaisuus tongue.gif . Mitä tekee Tiz niinä aikoina, kun ei oo meidän parissa ohmy.gif . Kamppaileeko ehkä tuolien päällystämispuuhissa, yrittääkö edelleen saada isoa sohvaa ovi aukosta, vai mikä/mitkä on ne tekijät, mitkä saa hänet viihtymään muualla ja niin kauan aikaa biggrin.gif ? Minä en saa itselleni mitään sellaista aikaiseksi, että olisin ainakaan monia päiviä Puskasta pois blush.gif .

Vai olisko vaan vaihteeksi hiljaa...?! whistling.gif Kaikki projektit on loppuun saattamatta. Sohva sentään on kotiutunut ja sen verran monta yötä siinä vietetty, että voisi todeta sänkyä paremmaksi nukkua - istumisen suhteen ei sitten niin hyvä olekaan.

Niska/selkäosion hoidon suhteen uusin kokeilu on sähköhoito; lätkät ihoon kiinni ja virta päälle... enpä oikein vielä osaa sanoa auttaako. Ehkä...

Onpa monella murheita nyt sad.gif paljon voimia kaikille sitä tarvitseville, Hugikselle & Helmille erityisesti.
Esmo
Hei eukot ja ämmät ja akat! biggrin.gif On meidän kieli niin monipuolinen! Ja kummallista kuinka sanoilla onkaan eri sävyjä eri osissa maata. Ämmä kuulostaa mun korvassa ilkeimmältä ja eukko "tavallisimmalta"...

Mutta arvatkaas, mä sain tänään mun uuden kameran! thumbup.gif Se on tosi hieno. Oon yrittänyt täällä opiskella mitä kaikkea siitä löytyykään ja mitä tarkoittaa mm. suljinaika ja aukkoarvot... unsure.gif Tänään en vielä voi kuvia laittaa näytille, kun puuttuu koneeltakin uudet ohjelmat, mutta voitte vain uskoa, että Siiriä on kuvattu ihan joka suunnasta! biggrin.gif
abc
Esmo taas piristi. Kiusaavilla sanoilla, mutta niin iloisesti. Piristyin biggrin.gif .
Ja oikeastaan samapa se miksi ketäkin kutsutaan, vaikka pitääks sitä kuitenkaan aina kirjoittaa mummot ja muut monikkoon ohmy.gif . Silloinhan se tarkoittaa, että KAIKKI mummot jne ja sehän on yleistystä. Paljon fiinimmältä kuulostaisi sanoa eräs mummo (tarkoittaen tiettyä mummoa, vaikkei nimeisikään) tai yksi mummo, mikä sekin kertoisi vain yhdestä monien joukossa biggrin.gif . Minusta sanomisilla ja sanomisilla on vissi ero ja tietenkin ne sävyt, mistä Esmo mainitsi.

Eukko tuo mulle mieleen väkäleukaisen, syylänenäisen vanhemman naisen, joka kiikkustuolissa hörppii kahvia tassilta wink.gif . Myös sellainen mielessä kävi, että kenenkäs eukko mä oisin, kun mun mielestä siihen tarttis sitä toistakin osapuolta.
abc
LAINAUS(Hugis @ 12.2. 2008, 11:10) *
... Voi ei sad.gif ...

Verratkaas noita Hugiksen sanoja hänen avattarensa kuvaan. Ilmiselvästi ovat saman perheen samoin ajattelijat smile.gif .
wiputar
^ Totta turiset.

Miunkin isäntä on aina puhunu kavereilleen musta muijana, eukkona, akkana yms., mutta en ole ottanu niitä mitenkään henk.koht., rakkaalla lapsella kun on monta nimeä laugh.gif
sipa
esmolle Onnea uuden kameran kanssa, on se varmaan upee.. Ainakin kuvassa se oli.. Ja opiskelet vaan niitä suljinaikoja ja aukkoja, kyllä nekin selviää varmaan käyttöohjeesta.. Mä en käytä muuta kuin automaattia, se hoitaa kaiken ite.. biggrin.gif

abc Juu ihan oikeessa oot ton suhteen että yleensä eukko on jonkun puoliso.. mut sanotaanhan kyllä naispuolisestakin eukko, vaikka ei tiedetä onko hänellä miestä.. Akasta mulle tulee mieleen se väkäleukaien ns noita akka.. biggrin.gif

Tosiaan toi Hugon ilme ja Hugiksen lause sopivat yhteen kuin nyrkki silmään.. laugh.gif
abc
LAINAUS(tizzian @ 12.2. 2008, 18:33) *
Niska/selkäosion hoidon suhteen uusin kokeilu on sähköhoito; lätkät ihoon kiinni ja virta päälle... enpä oikein vielä osaa sanoa auttaako. Ehkä..

Hyvä, että sohva lopultakin kotiutui, et vain käynyt siitä meille ilmoittamassa, niin tuli huoli biggrin.gif .
Toivottavasti saat sähköhoidosta apua. Liittyyköhän noi niska/selkä ja päänsäryt jotenkin ammattiin? Arvelisin, sillä kaivertajan työssä rasitus kohdistuu juuri noille alueille vai miten on?

Mä meinasin ottaa lipat (erot) eilen Puskasta. Mutta eihän se niin helppoa olekaan, mitä luulin laugh.gif . Heti, kun piristyy, niin aatokset muuttuu. Kyllä olenkin kauan ollut alamaissa tunnelmineni, mutta eilen illalla rupes mieli kohentumaan ja tää aamukin on ihan kiitettävästi lähtenyt käyntiin. Säilyis nyt edes tällainen fiilis, niin ehkäpä sais kotonakin jotain aikaiseksi. Odottelen niin, että likat vihdoinkin päättäisivät, että hakevatko mun vuodesohvan veks. Vaikkei ole suuri kokoinen, niin silti, se vie tilaa tässä asunnossa. Haluaisin saada laitettua hieman toiseen järjestykseen noita muita kalusteita.
s-ml
Esmo, onnea uudelle kameralle! Joko muuten tiedät, että pentunäyttely siirtyy viikon eteenpäin suuren koiramäärän vuoksi. Sait vähän lisää aikaa harjoitella smile.gif Miten ne harkat ovat sujuneet?
Onyx tuhoaa palmua, pitää mennä.
Esmo
^Mitä, mitä, mitä?! En oo kuullut! ohmy.gif Ei olekaan vuorotyöläiselle ihan helppo juttu...
wiputar
Täällä alko just paistamaan aurinko happy.gif
Eilen joku talitintti laulaa luritteli TOSI kovalla äänellä ja joka puolella kuulu muutenkin monen eri linnun viserrystä smile.gif

Mä aloin eilen tapetoimaan nukkekotia. Se on mun vanha 80-luvun Lundby, jonka tapetit oli vähän... noh, aika paljonkin just suoraan 80-luvulta laugh.gif
Kaks alinta kerrosta on nyt tapeteerattu, mutta vielä yläkerran kaks hankalinta huonetta on jäljellä. Tulee ihan kivan näkönen smile.gif. Voisin laittaa sitten kuvaa tonne kuvaketjuun kun on koko talo valmis.
sipa
wiputar Joo laita ihmeessä kuvia.. On varmaan mielenkiintoista puuhtata tuollaista.. thumbup.gif

Täällä huomattiin myös tuo outo valoilmiö.. Kauheen kirkasta tuolla pihalla olikin, ja ah.. niin kevään tuntu ja tuoksu.. wub.gif

Pakastuis nyt sitten loppuviikoksi että olis kuivaa, kumma tämä talvi, kun seilaa edes takasin plussa ja miinuksen väälillä, vaikka enemmän tota plussaa on ollut ja vesisadetta.. shifty.gif Mä oli aamulla hyvin hyvin vihainen kun en saanutkaan lunta..vaan jouduttiin vesisateessa taas lenkki heittää..
s-ml
Esmo, nyt on tiedote jo näyttelyn sivuillakin. Mulle taitaa tämä päivä sopia paremmin, kun emme lähde ryhmänäyttelyyn, mutta en sitten tiedä pääseekö prinssi. Vinttejä voi jäädä ryhmiksen takia pois, ainakin niitä, joilla on toinen aikuinen koira.

Pitääks taas valittaa pilkkijöistä, ainoastaan ykis oli mennyt niemen toiselle puolen ja muut istua tanattavat meidän rannassa. Muutenkin huono juosta, sillä lumi oli päältä jäässä ja alta pehmeä. Se rikkoo tassut. Menimme sitten kävelylle, siellähän viipotti irtokoira. Paska reissu, mutta tulihan tehtyä.

ja virheitä, ei mee hyvin tänään. ja tietokoneen cd-asema jumissa angry.gif
s-ml
Jopas sää muuttui äkkiä. Äsken ulkoillessa paistoi aurinko, nyt tuulee julmetusti ja tulee rakeita sekä lunta sekaisin. Talvimyrskyltä tuo jo näyttää.
Turunen
Täällä oli kyllä tän talven oudoin talvimyräkkä blink.gif ensin paistoi aurinko, sitten yks kaks meni pilveen, satoi lunta vaaka tasossa, tuuli ihan älyttömästi ja paikoin oli kuulemma ollut ihan ukkosta! Tuota kesti ehkä max 10 min ja nyt on taas kuin ei mitään olisi ikinä tapahtunutkaan, puoli pilvistä ja navakkaa tuulta...
wiputar
^ Arvaa vaan oltiinko poikien kanssa just tossa ilmassa ulkona dry.gif.
Tarkotuksena oli kävellä semmonen 5-6kilsan lenkki, mutta sade alko jo ekan kilsan jälkeen. Oli käännyttävä seuraavalta tieltä kotia kohti kun naama oli ihan hellänä noista rakeista dry.gif
Kyllä pikkasen otti pattiin kun sade loppukin lyhyeen ja ihan suotta käännyttiin kotiin päin sad.gif
kippax
Täälläkin kunnon lumimyrsky smile.gif. Tykkäsin. Iltasella kävin koirien kanssa turvesuolla lenkillä ja sielläkin tuuli kivasti, kun laakeata oli. Tällaset ilmat on piristäviä. Tosin ajokeli on tosi kurja ja tiet on mahottoman liukkaat.
sipa
Meillä se myrsky alkoi just kun lähdettiina anopilta kotiin noin neljän aikoihin ja hirveitä tuulenpuuskia tuli vähän väliä, niin että autokin heilahteli.. Lumi ja raekuuro vihmoi sakeana tuulen mukana, heittelehtien milloin minnekin.. Lähdin sitten Bonon kanssa lenkille ja se sade loppuikin aika nopeasti, että ei tarvinnut puskea itseänsä tuulta vasten.. happy.gif Ihan jännä ilma tosiaan, onneksi se ei kestänyt kauheen kauaa..
wiputar
Arvatkaas kellä on känsä päkiässa dry.gif
Eipä ole ollutkaan yli kymmeneen vuoteen moista riesaa. Pikkasen on käveleminen hankalaa kun nyt se on jo melkosen kipiä. Viikko sitten huomasin sen, mutta sillon se oli melko huomaamaton. Täytynee asioida apteekissa hakemassa jotain rohtoa tohon kinttuun ennen kun se äityy ian sietämättömäks sad.gif

Tänään täytyy ottaa itteänsä niskasta kiinni. Se appiukolle tuleva haitari-peitto on ikään kuin jääny tekijäänsä vaille. Synttärit on kahden viikon päästä, joten valmiiksi se on saatava ennen sitä. Teksti täytyy kirjailla ja sitten vielä "takakappale" niin ei näy kaikki ompeleet smile.gif
wiputar
Voi ei... Se myrsky taitaa tulla uudestaan sad.gif
Aamulla paisto vielä aurinko, mutta nyt lännestä tuli tummat pilvet ja ilma on ihan harmaa lumesta... Ei näy edes moottoritietä, jonne tästä varmaan se 500 metriä.

e: No se ei kauaa kestäny, nyt taas kirkas taivas blink.gif
Turunen
Mä tulin taas sanomaan heippa teille! Pitäisi taas lähteä tienpäälle, näyttökokeeseen sleepy.gif Nyt vaan on mennyt into noihin kokeisiin ja kaikkeen ihan kokonaan... Ei jaksasi ajella tuollaisia matkoja, tyhjän takia... Saas nähdä mitä tästäkin taas tulee, epäilen pahaa... confused.gif
Mutta en mä ihan kokonaan ole maassa huomista iltaa odotan kuin kuuta nousevaa thumbup.gif shifty.gif whistling.gif
wiputar
^ Hmm... Onkohan jollain rakkautta ilmassa? biggrin.gif
abc
LAINAUS(Turunen @ 14.2. 2008, 10:04) *
Mä tulin taas sanomaan heippa teille! Pitäisi taas lähteä tienpäälle, näyttökokeeseen sleepy.gif Nyt vaan on mennyt into noihin kokeisiin ja kaikkeen ihan kokonaan... Ei jaksasi ajella tuollaisia matkoja, tyhjän takia... Saas nähdä mitä tästäkin taas tulee, epäilen pahaa... confused.gif
Mutta en mä ihan kokonaan ole maassa huomista iltaa odotan kuin kuuta nousevaa thumbup.gif shifty.gif whistling.gif

Heippa vain ja onnea kokeeseen. Tuntuahan saa olla vaikka minkälaista, kun jänskättää, mutta uskon, että läpi pääset kokeet kuten edellisetkin thumbup.gif . Ehkä se tuntuu tyhjän takia ajelulta tollasessa vaiheessa, kun on jo seuraavana iltana ihan toiset, keveämmät kuviot tiedossa smile.gif .
Lazer
Asunto asunto asunto thumbup.gif Me saatiin asunto! laugh.gif Rivitalo kaksio, päätyasunto vielä, 58neliötä ja vuokra alle 500e. Iso piha minkä appiukko lupasi tulla aitaamaan smile.gif Nyt kerrostalo (kamalassa kunnossa, oranssit kaapit, ruskeat lattiat) 58,5 neliötä ja vuokra 30e vähemmä ku rivarissa.
Muutto 1.3, paniikki iskee,vaa 2vk aikaa pakata blink.gif Mut ihanaa, asunto!! w00t.gif
Sit huomenna saadaa appiukon vanha tv, 28 tuumainen ja se lupas ostaa siihe tv-tason, joten mie äkkiä netistä kaivoin sellasen kivan kirjahylly /tvtaso "paketin".. whistling.gif
Tuolla kuva:
http://www.masku.com/file/264208f8fe1d33114abad9b3aa9fd16a
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.