Sillä välin me käytiin lasten kanssa kaupassa hakemassa viikonloppunameja ja keksimmäinen alko matkalla selittämään:
"Mulla on Juusoa enempi ikävä kun Remua. Remua mull ei oo yhtään ikävä. Mulla on ihan samalainen ikävä kun siskolla ja naapurintytöllä." , alkaa sisko ja siskon kaverit olemaan melkosia idoleita. Se on jännä kuin nuo tytöt aina kavereittensa kanssa vertailee kellä on ja mitä on ja minkä verran, hauska kuunnella niitä
Pojat oli reissussa pari tuntia ja mulle meinas tulla jo ikävä
Olivat kävelly pitkälti ja käyneet yhden tutun bernin pihalla juoksemassa. Sen kyllä näki, molemmilla silmät ja korvat hohkas punasena
Tytöt sai eilen uuden Tuhkimon leffan ja alkovat sitä tossa kattomaan. Noh, minä ajattelin kattoa kanssa, mutta vaakatasossa kun teki niin mieli oikasta ittensä. En nähny leffaa alkua pidemmälle ja heräsin reilun tunnin torkkujen jälkeen sohvalta, pikku-mies kainalossa kuorsaamassa
Ihan tarpeeseen torkut tulikin, harvoin torkunkaan, mutta kun torkun niin olen väsyny ja kovasti.
Tässä nyt ollaan ja ihmetellään, että mitä sitä näin perjantain ratoksi keksis, täytyy kattoa josko telkkarista tulis jotain fiksua