Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: niitä, näitä
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
sipa
LAINAUS(tizzian @ 10.8. 2009, 13:24) *
Missä ihmeessä on Sipa?! Sitä vallan huolestuu kun ei näy! Ehkä pääni on jo niin hatara, etten vain muista jotakin mainintaa?! Hmm..toivottavasti kaikki kuitenkin on hyvin!

Riippumatta siitä, paljonko omistatte tavaraa, oletteko koskaan miettineet tarvitsetteko siitä oikeastaan puoliakaan? Siis ihan todella? Niin, nimimerkillä mihin saan nuo kaikki romuni mahtumaan. Nyt kun kaikki kuitenkin on edes jonkinasteisesti varastoitu, tulee yhä enemmän sellainen olo, että nuohan eivät kyllä uuden katon alle minun kanssa tule. Eli karsitaan, karsitaan...

Täällähän minä.. En vaan jaksanu aamulla kirjautu, kun näin että täällä ei ole oikeastaan ketään käynyt sen kummempia kommentoimassa.. Mä oon kirjoitellut tuolla Face Bookissa, kun kaikki netlogista + kaikki sukulaisetkin ja vaununaapurit on siellä..

Tota tavaramäärää mäkin ihmettelin silloin rempan aikana.. Kuinkahan monta säkkiä heitettiin tavaraa pois ja sitten kun tultiin evakkoasunnosta takas omaan niin taas meni osa tavaroista roskiin.. blink.gif Karsinnan karsintoja täälläkin siis suoritettiin. biggrin.gif
tizzian
^ Huh! Ei siis syytä huoleen ja maailma voi jatkaa akselinsa ympäri pyörimistä rauhassa biggrin.gif

Facebook ei nappaa ollenkaan vaikka tutut toisinaan kyselevät josko jo sieltä löytäisi...tuo netlog taas tuli huomattua yhden hienoja kuvia napsivan herran kautta ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Täytyy jossain vaiheessa koittaa tarkemmin katsoa mitä pitää sisällään.

Niin nuo tavarat, nuo tavarat...ääh...huonekaluja on ainakin puolet jo kadotettu ja vieläkin mietityttää... pienempää sälää taas on annettu myös ppois, heitetty pois ja aina vaan on liikaa. Läheiseltä päiväkodilta ajattelin myös käydä kysymässä tarvitsevatko askarteluun tavaraa kun näkyy olevan korttipohjia, kartonkeja yms roinaa joita ei näemmä itse tule käytettyä.

*Voi luoja, mistä teille suomi-Tizzian-suomi-sanakirja...
sipa
LAINAUS(tizzian @ 10.8. 2009, 13:57) *
^ Huh! Ei siis syytä huoleen ja maailma voi jatkaa akselinsa ympäri pyörimistä rauhassa biggrin.gif

Face book ei nappaa ollenkaan vaikka tutu toisiin kyselevät josko jo sieltä löytäisi..tuo netlog taas tuli huomattua yhden hienoja kuvia napsivan herran kautta ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Täytyy jossain vaiheessa koittaa tarkemmin katsoa mitä pitää sisällään.

Juu ei syytä huoleen.. thumbup.gif

En minäkään ole kotiutunut tonne naamakirjaan kun se on niin sekava, ja heittää mut vähän väliä ulos ja kirjautua saa sisään uudestaan , tai sit se on käyttäjästä kiinni.. dry.gif

Netlog onkin paljon selvempi juttu, siellä oon ollutkin vähän kauemmin.. sipaliini nimellä mut sieltä löytää..
s-ml
Tiz, käy ihmeessä kysymässä, varmasti tarvitsevat. Kunnat taas pihistelevät, joten tuollainen askartelusatsi on tarpeen.
Muutatko sinä pienempään asuntoon vai haluatko laittaa kaiken uusiksi "suuri muodonmuutos"-tyyliin?

Meidän äidillä oli joskus tuollainen patruunoilla toimiva juomajuttu. Ihan hyvän makuista juomaa teki, mutta ne patruunat kestivät tosi vähän aikaa. Niitä oli joko hankala saada tai olivat kalliita, en muista kumpaa vaiko molempia. Miten nuo nykyään toimivat, kai ne jo jonkun kehittyneemmän systeemin ovat tehneet?

Voi hitsi, että on kuuma! Oli pakko tulla sisälle vilvoittelemaan, maalauskaan ei suju nyt, se kuivaa saman tien. Pitää odotella iltaa tai sitten aamulla aikaisin. Pää tuolla ulkona tuli kipeäksi, koirakin on ihan veltto rätti. Ei auttanut edes järvessä makaaminen kuin hetken.

Ei innosta minuakaan FB, kaikkihan siellä ovat, mutta viimeiseen asti pysyn sieltä pois smile.gif
Wupsu
tänään se koulu sitten alkoi dry.gif

ensinnäkin meikähän ei eilen illalla saanut kirveelläkään ajoissa unta ja heti kun sain hieman nukahdettua, niin eiköhän tuo kaveri soittele ja paapata tunnin verran jotain omiaan ja mie siinä sitten kuuntelemaan ja koko ajan yritin välillä sanoa, että herätys olisi aamulla klo 7:00 ja kasilt alkais koulu et eiks se päästäis mua nukkuu,. mutta eih! tämä vain jatkaa papatustaan.. olis vissiin pitäny sanoo et akku loppuu ja lyödä luuri korvaan rolleyes.gif

ja tottahan mie sit olin aamulla kuin p*rseeseen ammuttu karhu.. jos omistaisin kuulapyssyn olisin varmaan istunut aamulla se kädessä ja tupakka huulessa pihalla ja ampunut kaikkia ohi meneviä laugh.gif

meidän luokka vaikuttaa suht mukavalta, vanhimmat oppilaat on 21 vuotiaita ja nuorimmat sitten just näitä peruskoulusta päässeitä eli 15... Päivä oli yhtä tuskaa, kun ensiksi istuttiin vaikka kuinka kauan oman ryhmämme (plus sit asentajat eli autopuolel menevät. Opettajat sanoivat logistiikka puolel olevia kuljettajiksi ja autopuolella olevia asentajiksi smile.gif )kanssa auditorios ja sit siirryttiin kaikki uudet opiskelijat toiseen auditorioon ja voitte uskoa et siellä oli kuuma! mulla meni melkei väkisin silmät kiinni ja oli kova työ pitää ne auki biggrin.gif

heti kun koulusta pääsin menin lähes suoraan nukkumaan (söin ensiksi biggrin.gif) ja heräsin siinä puoli 8, joten saas nähdä kuinka tulee yöllä nukuttua.
huomenna ei tarvitse meikän olla kuin kaks ekaa tuntia koulus ja sit mie hiippailen vähin äänin kankaanpäähän suorittamaan kuorma-auton inssin (pääsin kirjalliset läpi yhdellä virheellä thumbup1.gif )
ja siellä menee sit koko päivä, kun ensiksi meikällä on viimeinen ajotunti klo 12:00 ja inssi on sen jälkeen vasta 15:00 dry.gif no pääsenpähän moikkaileen vanhoi luokkalaisia siinä välis rolleyes.gif
tizzian
s-ml se tulevan asunnon koko on itsellekin vielä arvoitus! biggrin.gif Aika paljon vanhaa roinaa tahdon kuitenkin jättää taakseni ja tehdä uudesta kodista sitten uudenlaisen. Jotakin tietysti on, mitä tahtoo mukanaan pitää.
Sitä on itse luonteeltaan kuitenkin sellainen, ettei käyttökelpoista oikein osaa poiskaan heittää ja jos keksii jonkun joka tarvitsee niin mielummin antaa sinne kuin laittaa kaatopaikan täytteeksi. Jos vaikka siinä sivussa saisi parille pikkukäsiparille mielenkiintoista puuhaa ja kasvoille hymyn on silkkaa plussaa! smile.gif

Wupsulle tsemppiä kouluun, inssiin ja heräämiseen!
abc
Jaahas, Wupsulla alkoi koulu. Lykkyä tykö 3-vuotiselle opintaipaleelle thumbup.gif .

Jotenkin kuulostaa kivalta noi koulujen alkamiset. Nyt voi aloittaa todella sitä syksyn odotusta smile.gif . Eli vaikka syksy olisikin vielä lämmintä, niin tuskin nämä hellekelit kuitenkaan niitä ilmoja pilaa.

Niinpä niin, Tizz, se on aina yhtä suuri yllätys, että miten sitä onkaan saanut hankituksi niin paljon kaikenlaista, joita ei sitten ajan saatossa välttämättä tarvitsekaan biggrin.gif . Itse olen karsinut mielestäni aikas hyvin omia kamojani, mutta silti joudun taas kerran mietiskeleen, että koskakohan otan itseäni niskasta kiinni ja kävisin taas kaikki liput ja laput jne.., läpi ja saisin niitä parempaan järjestykseen ja osan tuhottuakin.
Pidetään peukkuja, että mukava asunto löytyisi. Niin, eikä sekään mikään huono ajatus ole, jos teet sen "vaikka Hugikset" tempun:D

Eilen tapahtui pieni liikehdintä mun mielentilassa. Sain parvekelasitukset pestyä. Todennäköisesti olisin sen homman jo aiemmin tehnyt, kun en pitkään aikaan ole kunnolla ulos nähnyt, mutta lasitukset kulkevat päädystä sellaisessa mutkaisessa urassa, että mulle tuottaa vaikeuksia saada niitä takaisin perusasentoon. Tällä kertaa taisin hoksata, miten tämä lasitusmalli toimii parhaiten. Taitaa olla malliltaan niitä ensimmäisiä, sillä ainakin Lumolla on suorilla kiskoilla kulkevat lasitukset ja helppo käyttöiset.

Nyt olis aikomus yhteen tehtyyn pöytäliinaan saada pitsikin kiinni, kunhan palttaan sivustat ensin..

Mä en käy millään muilla sivustoilla, en edes kurkkaamassa enää. Ei ole kiinnostusta, enkä varmaan kerkiäiskään. Näyttää muutoinkin vähentyneen mun netissä roikkumiset. Mutta ehkäpä, kun helteet lakkaa, jaksaa taas, ainakin puskassa, tiiviimminkin oleskella.

Turunen
LAINAUS(abc @ 11.8. 2009, 08:40) *
Jotenkin kuulostaa kivalta noi koulujen alkamiset. Nyt voi aloittaa todella sitä syksyn odotusta smile.gif . Eli vaikka syksy olisikin vielä lämmintä, niin tuskin nämä hellekelit kuitenkaan niitä ilmoja pilaa.

Tuntuu hassulta ajatella että koulut alkoi taas... rolleyes.gif ja syksy painaa jo päälle, metsästys kausikin jo alkoi ja kohta saa alkaa koiraa harjoittamaan irti metsässä... mutta kaikista oudoimmalta tuntuu ajatella että mun pieni kummityttö aloittaa tänään eskarin blink.gif jessus, missä välissä se kasvoi noin isoksi??? tuntee itsensä jo vanhaksi... ph34r.gif

Wupsulle onnea ja menestystä! happy.gif
sipa
LAINAUS(Wupsu @ 10.8. 2009, 20:59) *
tänään se koulu sitten alkoi dry.gif

heti kun koulusta pääsin menin lähes suoraan nukkumaan (söin ensiksi biggrin.gif) ja heräsin siinä puoli 8, joten saas nähdä kuinka tulee yöllä nukuttua.
huomenna ei tarvitse meikän olla kuin kaks ekaa tuntia koulus ja sit mie hiippailen vähin äänin kankaanpäähän suorittamaan kuorma-auton inssin (pääsin kirjalliset läpi yhdellä virheellä thumbup1.gif )
ja siellä menee sit koko päivä, kun ensiksi meikällä on viimeinen ajotunti klo 12:00 ja inssi on sen jälkeen vasta 15:00 dry.gif no pääsenpähän moikkaileen vanhoi luokkalaisia siinä välis rolleyes.gif

Onnea opiskeluun ja oikein paljon onnenpotkuja persuksille sinne inssiin.. thumbup.gif

LAINAUS(abc @ 11.8. 2009, 08:40) *
Eilen tapahtui pieni liikehdintä mun mielentilassa. Sain parvekelasitukset pestyä. Todennäköisesti olisin sen homman jo aiemmin tehnyt, kun en pitkään aikaan ole kunnolla ulos nähnyt, mutta lasitukset kulkevat päädystä sellaisessa mutkaisessa urassa, että mulle tuottaa vaikeuksia saada niitä takaisin perusasentoon. Tällä kertaa taisin hoksata, miten tämä lasitusmalli toimii parhaiten. Taitaa olla malliltaan niitä ensimmäisiä, sillä ainakin Lumolla on suorilla kiskoilla kulkevat lasitukset ja helppo käyttöiset.

Nyt olis aikomus yhteen tehtyyn pöytäliinaan saada pitsikin kiinni, kunhan palttaan sivustat ensin..

Mä en käy millään muilla sivustoilla, en edes kurkkaamassa enää. Ei ole kiinnostusta, enkä varmaan kerkiäiskään. Näyttää muutoinkin vähentyneen mun netissä roikkumiset. Mutta ehkäpä, kun helteet lakkaa, jaksaa taas, ainakin puskassa, tiiviimminkin oleskella.

Hyvä että pientä liikehdintää tapahtuu sielläkin suunnalla, kyllä se sit lähtee taas käyntiin kunhan ilmat vähän viilenee.. Aikas lämminta siellä nytkin, vaikka päivällä tuli pienen pieni sadekuuro, se ei auttanut asiaa yhtään, yhtä kuivaa edelleen.. Yritä nyt kuitenkin joskus meitä muistaa. thumbup.gif
s-ml
Tiz, onnea asunnonhakuun! Elät jännittäviä aikoja, kun et tiedä vielä mistä hetken päästä itsesi löydät smile.gif

Turunen, minkä elukan metsästyskausi nyt alkoi? Koska saa ampua jäniksen? Pitäisi valitettavasti yksi jänö ampua, kun muuten ei suostu lähtemään. Eri asia, kuka sen sitten tekee, meillä on vain hirvikivääreitä tai mustaruutia. Tuskinpa niillä saa ampua biggrin.gif Ei vaan, haulikolla ne ammutaan, tiedänhän minä. Turunen tietää varmaankin, riittääkö kahvit ja jänispaisti ampumisesta palkaksi vai jotain muutakin?

Wupsu, onnea uuteen kouluun ja lukuvuoteen!

abc, kiva kuulla sinustakin ja jaksat edes pienesti liikehtiä smile.gif
Wupsu
tizzianille onnea asunnon hakuun smile.gif

enköhän mie tässä heräile, kun on kolme kelloa pärisemässä ja kaikki varmasti sellaisissa paikoissa, että pakko on nousta sängystä biggrin.gif

niin ja inssi tosiaan oli tänään.... ja se meni... LÄPI thumbup.gif nyt olisi sitten enään kakkosvaihe jäljellä thumbup.gif

ja sain skootterinikin myytyä 400€ happy.gif tutulle meni joten siksi sain siittä vähän enemmän kuin siittä olisi voinut edes pyytää rolleyes.gif ja ja ja sitten ens viikonperjantaina miulla on vihdoin parturi aika wub.gif

alkaa tää elo tästä taas luonnistuun happy.gif
sipa
Wupsu Onnea inssin läpimenosta.. thumbup.gif

Mä laiton perjantaina uutta väriä ja siitä tuli tän värinen.. Nyt tosin jo kolmen pesun jälkeen on vähän haalistunut, mutta ei paljoo.. Hiuksethan leikattiin just kun lomat oli loppunut ja reilusti otettiinkin että sai kaksihaaraiset pois.

abc
Jestas, kuinka te ehditte moneen junaan biggrin.gif .

Mä oon tehnyt parturiin menoa jo viime syksystä lähtien, enkä oo kerinnyt vieläkään parturin pakeille.
No, ehkä sinnekin jonain päivänä... Täytyis tietää hiukan niinkuin varman päälle, että selkä kestäisi just sellaisena päivänä pidempään istumista, kun tukkaa ruvetaan muokkailemaan.

Tota Turusen metsästystä minäkin tässä itsekseni pähkäilin, kun laji ei mulle oo lainkaan tuttua. Meneeks Turunen koiran kanssa metsästykseen kahdestaan vai liikutaanko silloin jonkin metsästystysseuran remmissä. Ehkä molemmin tavoin voi harrastaa tosissaan tai leikisti, mutta kuinka se todellisuudessa oikein toimiikaan?

Juu, s-ml, kyllä sitä on vain eteenpäin mentävä, vaikka joskus empii hetken, että kannattaakohan enää edes yrittää. Tänään menen tytön avuksi. Hienoa sanoa avuksi, vaikka jo tässä vaiheessa tiedän, että likka tekee työt ja minä toimin seuraneitinä rolleyes.gif . Likan on kasattava hieman kamojaan ja sellaisiin kumarteluihin, nostamisiin ei minusta juurikaan oo enää suuremmaksi avuksi.

Onpahan kuitenkin tänään erilainen päivä, kun meen omien seinien sisältä likan kämpän sisuksiin biggrin.gif .

s-ml
Sipa, hienon väriset hiukset, oikein hehkuvat smile.gif
Pitäis omallakin harjalle tehdä jotain, muttei ehdi nyt kampaamoissa istua. Ehkä ensi kuussa, jos tästä kuusta selviää hengissä.
abc
Olipas rankkaa olla päällekatsojana, kun toinen ahersi. Ei meillä aikaa kulunut kuin n. tunti, mutta kotiin päästyäni otin takaisin sen tunnin "rankkuuden" nukkumalla saman vertaisen ajan biggrin.gif .

Käytiin samalla reissulla ostamassa mulle 2 hyllytasoa, että päästään vielä yhtä seinää "kepittämään". Siihen tulee eri mittainen leveydeltään oleva hyllystö. Nyt riepoo, kun en ottanut syvyydeltään saman mittaista kuin mitä muihin seiniin tulee. Arvelin, että siitä tulis liian ahtaan oloisen näköinen koko vaatehuone. Olisin ottanut 5cm syvyydeltään kapeampaa hyllyä, mutta sellaista kokoa ei ollut, joten siksi se 10 cm kapeampi. Nyt askarruttaa, että liian kapean hankin. Onneksi noissakin tuotteissa on palautusoikeus, joten ens viikkoon ehdin vielä miettiä. Sitten kun ne kaksi seivästä on paikoillaan ja saan hyllyn kunnolla asetettua paikoilleen, tiedän parhaiten, millä syvyydellä tuleva hyllyrivi ois paremman tuntuinen käytössä. Tai tiedänhän nytkin, että se 35 cm ois paras, mutta kun sitä ei ainakaan samalta valmistajalta, minkä tuotteita nyt olen hankkinut.
Lydia
Mä kävin kampaajalla viime perjantaina. Ei sillä muuta tehnyt, kun leikattiin n. 5 cm eli pahimmat kakshaaraiset pois.
Kuitenkin hiukset tuntuivat paljon kevyemmiltä... nyt alan jo tottua smile.gif
Hugis
Mäkin kävin viime viikolla kampaajalla, pikkuhiljaa mun visio pirteästä polkkatukasta alkaa toteutua smile.gif

Huomenna lähtee Jimi takasin omaan kotiinsa, laidun alkaa olla kynitty. Koirat on varmaan onnessaan, kun pääsevät taas oman pihansa herroiksi. Ja mä aion aloittaa siivousta, kun saan koirat ulos siksi aikaa. Vain Tuutikki pitää muistaa sulkea omaan huoneeseen, kun se oli maanantaina steriloitavana. Tötterö päässä ja tikit mahassa ei oikein sovi ulkona kurvailla. Tuutikki on vaan ihan toista mieltä, on kovasti lähdössä joka oven avauksella, tarkkana saa olla rolleyes.gif
Esmo
^Joko Jimi kyni laitumen!? unsure.gif Mutta ehkä ihan sopivasti kun arki taas sielläkin alkanut.

Täällähän on melko kampaajabuumi menossa! biggrin.gif Ja sipalla onkin oikein räväkkä väri! thumbup.gif Munkin pitää varata aika ensi viikolle. Mutta tätä lyhyttä tukkaa saakin olla koko ajan leikkaamassa...

Se olisi sitten viimeinen lomaviikonloppu edessä. Maanantaina olisi töihinpaluu neljän viikon tauon jälkeen - aina se vaan tuntuu hankalalta palata. Säälittää ehkä Siiri eniten, kun se taas joutuu olee paljon yksin kotona.

Meillä on huomenna meidän erikoisnäyttely Lahden liepeillä. Siiri vaan ei ihan oo parhaimmillaan. Juoksun ja lääkekuurien vuoksi on koko kesä mennyt remmilenkein... Katsotaan nyt kuin käy. Sitten alkaa kova urheilukuuri, kun on useampi näyttely syyskuussa. Niistä tietty metsästetään vikaa sertiä Siirin täytettyä syyskuun alussa 2 vuotta! rolleyes.gif
Lydia
Mulla on vapari ja onkin kivaa, kun on pitkä viikonloppu. Pitäisi keksiä jotain kivaa tekemistä, ettei mene vaan velttoiluksi koko aika. Eipä töitä enää kovin kauaa olekaan ja pitäisi ruveta miettimään mitä jatkossa. Eipä tämä taida olla paras mahdollinen aika ruveta työnhakuun, mutta taitaa olla pakko ainakin yrittää.

Hugis
LAINAUS(Esmo @ 14.8. 2009, 11:55) *
^Joko Jimi kyni laitumen!? unsure.gif Mutta ehkä ihan sopivasti kun arki taas sielläkin alkanut.

Juu, kyllä kyni biggrin.gif Olisinhan mä sitä vielä pitänyt, kun oli niin kiva taas muistutella mieleen noita ratsastustaitoja, mutta melko rankkaa oli kyllä tässä työn ohessa. Borkut oli vietävä kahdessa eri erässä lenkille, kun niillä tuppaa remmeissä nuo tunteet kuumenemaan herkemmin, joten heitin koirien kanssa kuusi lenkkiä päivässä ja sitten päälle tunnin verran Jimin kanssa. Paljon muuta ei töiden lisäks ehtinyt tekemäänkään... Ihania oli koirat, kun eilen töistä tullessa avasin oven, että menkää pihalle. Kaikki vaan tollotti mua eteisessä, että eihän sinne saanut mennä ilman lupaa happy.gif Nopeasti oppivat uudet tavat olla ja elää, tänään oli kyllä tilanne ihan toinen jo dogrun.gif

Mulla on perjantaikooma ekan työviikon jälkeen, taidan ottaa iltapäiväunet. Jos vaikka jaksais illalla vähän silittää ja tiskata. On ollut niin kuuma, ettei ole jaksanut paljon siivota (tiskit toki on ollut pakko hoitaa), ja talo on sen näköinen... Pitää saada siistittyä ennenkuin ne helteet taas palaavat.
s-ml
^^ sulla täytyy olla kova kunto tuollaisella tahdilla. Itse olisin jo kaatunut sänkyyn puolikuolleena..Kai se sitten oli sen verran mukava kokemus, että tuota jaksoit?
Olenkos ainoa täällä yksin hereillä tähän aikaan? Ei vielä nukuta, ukko simahti ihan heti, kun heilui nosturin korissa koko päivän. Olisipa vielä huominen poutaa, urakka saataisiin loppuun. Johan siihen on mennytkin kaksi kuukautta aikaa.

Linnut-leffaa tässä samalla katselen ties monettako kertaa. Jotenkin se on jo tragikoominen, ajan patinoima eikä yhtään pelottava. smile.gif
Lydia
Eihän kello ole vielä paljoa.... Tosin täytyy tunnustaa, että tuli tuossa nokoset otettua.
Tarkoitus olisi vielä yksi leffa katsoa, kunhan ei liian myöhäiseksi mene....
s-ml
Ei ole paljoa, ei edes yhtätoista vielä vaan tajuttoman hiljaista ja tylsää täällä meillä jopa parin oluenkin jälkeen smile.gif Koirakin vetää sikeitä jalat kohti kattoa.
Minkä leffan aiot katsoa?
Lydia
Ralliraita ois tänään ohjelmistossa. Eipä kyllä ole suuria odotuksia, joten toivottavasti ei tule pettymystä.
Mä kyllä onnistun muuttamaan rytmini jo parin vapaan aikana, onneksi maanantaina on iltavuoro, ettei kello soi kuudelta laugh.gif

//Olipa omitunen leffa... en nt tiiä oliko hauska vai hölmö lookaround.gif Kyllähän tuota kuitenkin katsoi...
Hugis
LAINAUS(s-ml @ 14.8. 2009, 23:23) *
^^ sulla täytyy olla kova kunto tuollaisella tahdilla. Itse olisin jo kaatunut sänkyyn puolikuolleena..Kai se sitten oli sen verran mukava kokemus, että tuota jaksoit?

Noh, en mä siitä kunnosta niin tiedä, osa koirien lenkeistä hoidettiin niin, että joko käveltiin tai mentiin autolla läheisiin metsiin ja itse taapersin hitaasti kantarelleja bongaten, kun borkut sai päästellä vapaana. Tyhjältä kyllä tuntuu piha ilman Jimiä...

Me oltiin eilen Hillevin kanssa ekaa kertaa koirakoulussa. Aika vaativa oli ohjaaja, mutta koska kyseessä oli kuitenkin käyttökoirien treenit, niin se on kai ihan ymmärrettävää. Hilla ei kuitenkaan huonoimmaksi jäänyt, vaikka se ei vielä eilen aamulla osannut edes istua käskystä. Seuraaminen ja luoksetulo (jotka mun mielestä on tärkeimmät käskyt) sujuivat onneksi jo. Nyt meillä on kotiläksynä sivulle istuminen biggrin.gif Hilla ei ihan vielä ymmärrä, mitä siltä halutaan, mutta seuraa makkaraa nätisti sivulle ja tarjoaa istumista sitten, kun muu ei enää auta. Aika hyviäkin suorituksia on vahingossa tullut, se vaan istahtaa aina hiukan taakse.

Mutta nyt syöksyn kauppaan ja teen pikaraivauksen kotiin, kun iltapäivällä meille tulee borkunkatsojia Kotkasta. Tähän läävään ei kyllä kehtaa ketään vierasta päästää rolleyes.gif
Turunen
Pikainen vstaus metsästyksestä kyselleille... 10.8. alkoi kyyhkynmetsästys. 20.8. alkaa sorsa ja karhu sekä siitä päivästä alkaen saa alkaa treenata koiraa irti metsässä, jäniksen metsästys alkaa 1.9.
Vastailen joskus paremmin, nyt ei jaksa on ollut henkisesti hyvin rankka päivä kun äiti muutti palvelutaloon...
tizzian
^ Tsemppiä! Koita etsiä asian hyvät puolet, vaikka varmasti ikävältä tuntuukin.
Lantilla on kuitenkin aina ne kaksi puolta ja vaikka toisinaan sen valoisamman puolen näkeminen voikin olla vaikeaa, se kuitenkin on siellä wink.gif
Itse olen löytänyt hyviä puolia tämänkin vuoden tapahtumista vaikka raskasta onkin ollut. Ironista, mutta nämä sairaslomaviikot ovat olleet paljon parempia kuin kesäloma.
Toivon, että sinulla on hyviä ystäviä joiden kanssa voit keskustella asioista. smile.gif

Hugis! Olisikos kesävieraasta lisää kuvia? Kamala mitä vauhtia tämä aika..laukkaa! biggrin.gif Hetki sitten oli vielä kesä ja nyt jo tuollainen syksyinen sade ja tuuli...
Hugis
^ Muutamia kuvia pitäis olla ja naapurin kamerassa on lisää, kun en yksin saanut ratsastuskuvia - jostain syystä. Laittelen, kunhan piristyn... Tänään on mielessä samanlainen matalapaine kuin säässä, ei oikein huvita mikään. Kokeilen päiväunien parantavaa vaikutusta seuraavaksi.
tizzian
^ Ota tassukaveri kainaloon ja nauti! Toivotaan että herätessä on parempi olo ja mieli smile.gif
s-ml
Huomenna, siis maanantaina, on mun elämäni seitsemänneksi pahin päivä. Pitäkääs peukkuja! Ne kerpeleet vievät multa iltapäivällä tajun, toivottavasti sit jossain välissä sen myös palauttavatkin tai sitten ei, mistä senkin tietää. Pari viikkoa saikkua tulee ainakin, johan tässä kesä sopivasti loppuu. Tai ei lopu, loppuviikoksi hellettä, kiitos kivaa. Eikun mun äiti kuoli leikkauspöydälle, siks vähän huonoilla fiiliksillä tässä lähdössä kohti tajuttomuutta.
see ya later, alligators (or not).
tizzian
^ Mielenrauhaa & ammattitaitoista henkilökuntaa toivon siis sinulle! Pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki sujuu hyvin ja olet pian elämäsi kunnosssa! thumbup1.gif
sipa
LAINAUS(Turunen @ 15.8. 2009, 18:27) *
Pikainen vstaus metsästyksestä kyselleille... 10.8. alkoi kyyhkynmetsästys. 20.8. alkaa sorsa ja karhu sekä siitä päivästä alkaen saa alkaa treenata koiraa irti metsässä, jäniksen metsästys alkaa 1.9.
Vastailen joskus paremmin, nyt ei jaksa on ollut henkisesti hyvin rankka päivä kun äiti muutti palvelutaloon...

Thänks tiedoista, noi on aina hyvä tietää.. Ja yritähän piristyä, ei se palvelutalo niin kauhea ole.. siellä ainakin apu on aina lähellä..

LAINAUS(s-ml @ 16.8. 2009, 23:21) *
Huomenna, siis maanantaina, on mun elämäni seitsemänneksi pahin päivä. Pitäkääs peukkuja! Ne kerpeleet vievät multa iltapäivällä tajun, toivottavasti sit jossain välissä sen myös palauttavatkin tai sitten ei, mistä senkin tietää. Pari viikkoa saikkua tulee ainakin, johan tässä kesä sopivasti loppuu. Tai ei lopu, loppuviikoksi hellettä, kiitos kivaa. Eikun mun äiti kuoli leikkauspöydälle, siks vähän huonoilla fiiliksillä tässä lähdössä kohti tajuttomuutta.
see ya later, alligators (or not).

No voi ei.. nyt täällä jännätään koska sä oot herännyt.. unsure.gif Tsemppiä.. ja tuu sit heti iloittautumaan kun kaikki on ohi..
s-ml
^ herätty, jostain syystä päättivätkin herättää smile.gif Ei vaan, ei se ollutkaan täydellinen anestia vaan sellainen omituinen olotila, jossa mitään ei tuntenut, mutta kaiken kuuli. Olis kait nähnytkin, mutta en tahtonut. Vähän kuin hypnoosi, jos käskivät jotain, heti tottelin. Ei siis omaa tahtoa yhtään, aika outo tunne. Känninen olo ollut nyt loppupäivän smile.gif Nyt sitten on pari viikkoa kotona pyörimistä, miten sen kestää..Kiitos tsempeistä, varmasti auttoivat. smile.gif

Kiitos Turunen, ehdin tosin pupumetsästyksen jo googlettaa. Mietimme, että kaiketi se on paras ampua vasta ensilumen tultua ja siihen asti sentään aikaa etsiä ampujakin.
sipa
LAINAUS(s-ml @ 17.8. 2009, 19:46) *
^ herätty, jostain syystä päättivätkin herättää smile.gif Ei vaan, ei se ollutkaan täydellinen anestia vaan sellainen omituinen olotila, jossa mitään ei tuntenut, mutta kaiken kuuli. Olis kait nähnytkin, mutta en tahtonut. Vähän kuin hypnoosi, jos käskivät jotain, heti tottelin. Ei siis omaa tahtoa yhtään, aika outo tunne. Känninen olo ollut nyt loppupäivän smile.gif Nyt sitten on pari viikkoa kotona pyörimistä, miten sen kestää..Kiitos tsempeistä, varmasti auttoivat. smile.gif

Hienoa että oot herännyt, ja toivotaan että tänään on jo normaali olo.. thumbup.gif Aika jännä varmaan toi kevyt narkoosi, mitähän käyttivät siinä kun on tuollainen tunne..
Turunen
LAINAUS(tizzian @ 16.8. 2009, 12:16) *
^ Tsemppiä! Koita etsiä asian hyvät puolet, vaikka varmasti ikävältä tuntuukin.
Lantilla on kuitenkin aina ne kaksi puolta ja vaikka toisinaan sen valoisamman puolen näkeminen voikin olla vaikeaa, se kuitenkin on siellä wink.gif
Itse olen löytänyt hyviä puolia tämänkin vuoden tapahtumista vaikka raskasta onkin ollut. Ironista, mutta nämä sairaslomaviikot ovat olleet paljon parempia kuin kesäloma.
Toivon, että sinulla on hyviä ystäviä joiden kanssa voit keskustella asioista. smile.gif

LAINAUS(sipa @ 17.8. 2009, 07:48) *
Thänks tiedoista, noi on aina hyvä tietää.. Ja yritähän piristyä, ei se palvelutalo niin kauhea ole.. siellä ainakin apu on aina lähellä..

Kiitos, en murehdi sitä että joutui muuttamaan palvelutaloon, olen siitä onnellinen ja helpottunut, että nyt on ihmisiä ympärillä, toimintaa ja joku katsomassa perään, vaan sitä kuinka huonoon kuntoon on mennyt todella lyhyessä ajassa... unsure.gif ja kuinka pitkään pärjää edes tuolla... ja miten hankalaa oli muutto, sopeutuminen uuteen paikkaan... Jäi itkemään kun lähdin pois... cry.gif

LAINAUS(s-ml @ 17.8. 2009, 19:46) *
Kiitos Turunen, ehdin tosin pupumetsästyksen jo googlettaa. Mietimme, että kaiketi se on paras ampua vasta ensilumen tultua ja siihen asti sentään aikaa etsiä ampujakin.

Missä se pupu on? mä voi tulla Ellan kanssa shifty.gif
s-ml
^ jes, tuon pidän mielessäni, jos täältä ei löydy smile.gif

Oletko Lahdessa vielä vai missä, ei noissa sun muutoissa pysy perässä smile.gif Sieltä on sellainen 1½ tunnin matka meille. Pupu lymyilee erittäin hankalassa ja osin vaarallisessakin paikassa kivirakennelmien ja isojen kasvien joukossa. Yleensä siellä, voi olla syksyllä tietty pellollakin tai ojissa syömässä. Miten Ella ajaa, en yhtään tiedä. Puskiksen omat pupuammuntakestit, meillä on kotakin siinä vieressä. Epäilen, ettei Sipa ainakaan osallistuisi näihin juhliin smile.gif
Turunen
^ HÖH! kyllä mä asun vieläkin samassa asunnossa johon muutin silloin tammikuussa laugh.gif Tosi pitkään oltukin jo samassa asunnossa, pitääkin alkaa etsimään uutta taas... w00t.gif
Ei se Ellan kanssa taida onnistua... eikä varmaankaan ollenkaan koiran kanssa, epäilen että ihan kyttäämällä se pupu on otettava pois hengiltä. Kenen talon alla se majailee, siis teidän maillako? Kas kun metsästää ei saa jos ei ole metsästysoikeutta sille alueelle ja metsästysoikeuden omistaa maanomistaja ellei ole vuokrannut sitä jollekkin muulle esim. metsästys seuralle. Ja ampua ei saa 150 metriä lähempänä asuntoa ellei ole asunnon haltijan lupaa ja tietty taajamassahan ammuskelu on muutenkin aikas hankalaa, ettei päädy putkaa... niin että noi kaupunki puput on hieman hankalia päästää hengestä.
Kylläpäs mä osasin selittää tuonkin asian todella vaikeasti... mutta yritä saada selvää ja kysy jos et jotain ymmärrä...
Hugis
Hyvä, että smäläri on herätetty ja voimissaan smile.gif

Mä olen ollut ilmojen viilenemisen (ja ehkä myös lyhyempien työpäivien) vuoksi topakkana ja yrittänyt raivata kesän sotkuja kotona sekä aloittanut koirakoulun molempien teinikoirien kanssa. Hilla käy perjantaisin ja Harald maanantaisin. Hilla on helppo käsitellä, mutta hidas oppimaan happy.gif Harald taas on hikinen pideltävä ja lähes täysin keskittymiskyvytön, mutta todella nokkela hoksaamaan asiat biggrin.gif Pysyy ohjaajallakin mieli virkeänä, kun ovat niin erilaisia. Ja jotenkin osaa aina Hillan kanssa arvostaa Haraldin ominaisuuksia ja päinvastoin.

Turuskalle tsemiä, kyllä sun äitisi varmaan tottuu uuteen asumismuotoonsa pikkuhiljaa. Mun mummovainaa oli aikoinaan ihan raivona, kun joutui palvelutaloon muuttamaan. Vuoden kuluttua oli niin tyytyväinen, kun sai niin hyvää palvelua ja ihan joka päivä. Toivottavasti sunkin äitis näkee pian asian valoisammat puolet smile.gif
sipa
LAINAUS(s-ml @ 18.8. 2009, 11:48) *
Puskiksen omat pupuammuntakestit, meillä on kotakin siinä vieressä. Epäilen, ettei Sipa ainakaan osallistuisi näihin juhliin smile.gif

En taatusti vois osallistua.. Täällä töissäkin varastoon lentelee noita varpusia ja miehet sitten jahtaavat pyssyn kanssa niitä ja minä huudan että ette varmaan ammu kun olen lähellä.. Elintarvikkeita kun on varasto täynnä, niin eihän niitä voi varastossa pitää, eikä niitä uloskaan muuten saa, niin pakkohan ne on jotenkin saada pois.. Mä lähden sit pihalle tai omaan koppiin jos alkavat metsästämään tirpusia..

Kummallisia lintuja kun vähänkin lastausovet on auki niin jo ne lentävät sisään.. dry.gif
abc
Turunen, hyväksi näen sen, että palveluasunto oli tarjolla. Ymmärtääkseni nekin ovat ns. kiven takana. Palvelutaloasuntoja on monenlaisia. Parasta mitä minä niissä näen on, että ammattiapua on asukeille vuorokauden ympäriinsä. Mutta muutto niihin on monelle vanhukselle kova paikka, ainakin vielä siinä vaiheessa, kun itse uskoo selviytyvänsä arjen askareista. Toivotaan, että palvelutalossa olisi runsaasti ns. vireitä vanhuksia, sillä uskoisin heidän voivan nopeuttaa äitisi sopeutumista uusissa oloissa thumbup.gif .

Hugis, sulla sitten jatkui työsopimus koululla, ettei tarvinnut uutta paikkaa etsiskellä?? Katsoin tossa aiempia viestejäsi ja rupes naurattaa, kun lähes joka toisessa oli siivoukset mielessä, jopa silloin, kun ei ollut vieraita tulossa biggrin.gif. Nauratti siksi, koska itsekin mietiskelin kaiket päivät, että pitäis ja pitäis. Vilpoisia kelejä minäkin odottelin ja kun tulivat sain puhtia itseeni. Nyt on ainakin pahvinen työkalulaatikko muutettu muoviseen ja kaikki tähän asti vastaan tulleet työkalut, ruuvit, naulat jne löytäneet paikkansa laatikosta ja turhat pistetty roskiin.

Vaatehuonekin, kynnyksineen päivineen on nyt ok. remontin osalta. Nyt vain odotellaan rahan tuloa ovista ja ikkunoista, mistäköhän sellaisista unsure.gif , että saisin noita hyllytasoja hankituksi riittävästi.

On se vaan ihanaa, kun helteet päättyivät. Tuntee itsensä taas normaaliksi ihmiseksi, jolla on edes jonkilaista toimintakykyäkin olemassa smile.gif
Turunen
Hitto kun kaikki tökkii... dry.gif moneskohan kerta mulla on kirjoittaa tätä, varmaan jo kolmas, jos nyt onnistuisi... pitäisi päästä nukkumaan, sekoilen ihan omiani jo. Illalla tai siis yöllä joskun yhden jälkeen menin nukkumaan, 16 tunnin työpäivän jälkeen ph34r.gif ja mä kun tarvitsisin ainakin 8 tuntia unta yössä... Onneksi pomo just kävi sanomassa että lopetetaan tänään työt normaalia aikaisemmin, mä varmaan nukahtaisin työpöydän ääreen, jos pitäisi olla klo 16 asti... rolleyes.gif Ja onneksi on viikonloppu tulossa thumbup.gif

abc hienoa että remontti on valmis thumbup.gif ja kyllä mun äiti sinne sopeutuu, vaatii vain hieman aikaa sopeutua uuteen. Mä luulen että mulla itselläni tämä koko asia tökkii niin paljon kun ei mun mielestä äiti ole vielä vanhus, ei lähellekkään, se on vielä niin nuori, mutta eipä se aina katso ikää...
Hugis
LAINAUS(abc @ 21.8. 2009, 09:35) *
Hugis, sulla sitten jatkui työsopimus koululla, ettei tarvinnut uutta paikkaa etsiskellä?? Katsoin tossa aiempia viestejäsi ja rupes naurattaa, kun lähes joka toisessa oli siivoukset mielessä, jopa silloin, kun ei ollut vieraita tulossa biggrin.gif. Nauratti siksi, koska itsekin mietiskelin kaiket päivät, että pitäis ja pitäis.

Juu, jatkui sopimus ja toivottavasti jatkuu ensi vuonnakin. Mä myönnän, koko kesä meni siivoiluja miettiessä, nyt olen alkanut toimiakin biggrin.gif En kyllä enää ikinä kirjota tänne mitään siivouksesta, kun olen jo alkanut toistaa itseäni wink.gif
Esmo
Voi teitä, mä taas jo melkein itken kyyneliä koska kesä alkaa hiipumaan... On niin ikävää huomata, että illalla klo 22 on jo pimeää ja että vaikka aurinko paistaa, ei siinä ole enää samaa lämpöä... Tämä on joka vuosi yhtä vaikeaa. Pitäisiköhän muuttaa jonnekin etelään! Lighten.gif

Mulla on koira maailmalla. Siiri lähti eilen kasvattajansa kera Viroon koiranäyttelyyn, ja syyskuussa lähtee taas. Naureskelin että Siiri matkustelee enempi kuin mä! biggrin.gif Itse olin viime yön hoitamassa kotiinjääneitä ruttuja. Aikamoinen meininki, kun noita isoja hurttia olikin yht äkkiä 4 kpl! Aika lailla jännitti mennä pimeällä illalla töistä sinne, mutta onneksi vastaanotto oli iloinen, ja tuttuun tapaan yksi nukkui vieressä lämmittämässä dogrun.gif dogrun.gif

Kodin remppaa pitäisi täälläkin saada tehtyä. Mutta kun kaikki ovat tekemisiä, joita en pysty itse tekemään ja muita on inhottava hoputtaa avuksi. Haaveilen että saisin pidettyä tuparit siten, että pihassakin voisi vielä istuskella... happy.gif
abc
LAINAUS(Hugis @ 21.8. 2009, 13:18) *
Juu, jatkui sopimus ja toivottavasti jatkuu ensi vuonnakin. Mä myönnän, koko kesä meni siivoiluja miettiessä, nyt olen alkanut toimiakin biggrin.gif En kyllä enää ikinä kirjota tänne mitään siivouksesta, kun olen jo alkanut toistaa itseäni wink.gif

Onnea sopimuksen jatkuvuudesta. Hieno juttu.
Kirjoittele vain siivouksista tai ajatuksistasi niiden tekemiseksi biggrin.gif . Eikä vain siksi, että mulla olis hauskaa, vaan onhan paljon keveämpääkin kirjoitella niistä kuin ryhtyä tosi toimiin biggrin.gif .

LAINAUS(Esmo @ 22.8. 2009, 16:18) *
Kodin remppaa pitäisi täälläkin saada tehtyä. Mutta kun kaikki ovat tekemisiä, joita en pysty itse tekemään ja muita on inhottava hoputtaa avuksi.

Toi se onkin rassaavaa remonttihommissa, kun avustajia ei halua hoputtaa. Mullakin likka tuli 3:sti vaatehuonetta laittamaan, kun sille tuli joko työ- tai muut esteet eteen eikä aika riittänyt kertaheitolla tekemiseen.
Onneks pidin suuni kiinni, muutoin ei olis komero vieläkään valmis biggrin.gif .
Lydia
Tuntuu, että meillä voisi siivota vaikka joka päivä ja silti hommia riittäisi... Tänään oli mainosten vuoro päätyä paperinkeräykseen; ihan älytön on se määrä mitä postilkuukusta tulee. Nyt sitten ovessa on lappu "ei mainoksia", jos se vähän hillitsisi tuota jätepaperin määrää.

Mulla on töitä enää 9 viikkoa ja sitten taas ihmetellään minne elämä vie. Kunpa nyt olisi enemmän paikkoja, joihin voisi hakea... aika kiven alla taitavat nimittäin nyt olla.

Nyt tulee Enjan kanssa taas treenitaukoa, kun se aloitti juoksut. Mä nyt odottelen, että Taru seuraa perästä; ei paras ajoitus nyt, kun Tarullekin on kerrankin ollut suunnitteilla kaikkea kivaa puuhaa. No onneksi Myy juoksuili vähän aikaa sitten, että jos agikuume taas iskee, on edes yksi koira treenattavaksi smile.gif
abc
LAINAUS(Lydia @ 22.8. 2009, 19:29) *
Tuntuu, että meillä voisi siivota vaikka joka päivä ja silti hommia riittäisi... Tänään oli mainosten vuoro päätyä paperinkeräykseen; ihan älytön on se määrä mitä postilkuukusta tulee. Nyt sitten ovessa on lappu "ei mainoksia", jos se vähän hillitsisi tuota jätepaperin määrää.

Mulle tuli puhelu edellistä viestiä kirjoitellessa ja pääsi tulemaan katko kirjoittamiseen. Mutta nyt jatketaan keskenjäänyttä.

Tais Lydiaa posket jo hehkuttaa, kun tuli tohon väliin siivoilujen kanssa, sillä hänestäkin piti mainita sananen biggrin.gif . Nimittäin mun piti mainita jo äsken, että Lydiankin siivoilut on naurattanut. Meinasinkin jo kysellä, etteikö teillä siivota enää biggrin.gif . Tästä on jo jokunen aika, jolloin Lydia pesi lattioita ainakin kerta viikkoon ja aina oli pahvilaatikot tiellä. Tosin, kerta kerralta oli aina enemmän lattiapinta-alaa näkyvissä, joten oletettavasti ne laatikot sitten hävisivät lattioilta toinen toisensa perään. Ja koska ehdit tulemaan tohon väliin kertoilemaan, että teillä siivoillaan vieläkin, niin sitä ei tartte enää kysellä. Mutta huolen aiheet ovat muuttuneet, enää eivät laatikot ole lattialla häiritsemässä, vaan postiluukusta tippuvat mainokset biggrin.gif .

Olen muutoin sitä mieltä, että älyttömästi laittavat mainosten jakeluun rahaa. Ruokaa ei mun mielestä tarvitse mainostaa ollenkaan, sillä sitä on ostettava tulee mainoksia tai ei, joten ne mainoskulut vois laittaa ruoan hintojen alentamiseen. Minäkin laittaisin stop-lapun mainoksille, mutta sitten en saisi noita ilmaisjakelulehtiäkään. Niitä tulee sentään joskus jopa lueskeltuakin.

Ja tsemppiä sulle, Lydia, että uusi työpaikka löytyisi pikapikaa.
Lydia
^ Hahhaa... Kyllä meillä vieläkin siivotaan. Raportointi on tosiaan jäänyt. Tuntuu, että jatkuvasti saisi olla siivoilemassa, nytkin Enjalla on karvanlähtö ja jo muutamassa päivässä kämppä on sen näköinen, ettei imuria olisi käytetty ainakaan viikkoon... Mä en vieläkään käsitä miten tuosta koirasta aina riittääkin karvaa tajuttomat määrät lattialle pudotettavaksi, mutta silti se ei koirassa juurikaan näy. Eikä Enja edes ole kaikkein turkikkaimmasta päästä, vaikka sillä runsaasti turkkia onkin.

Pahvilaatikot ovat tosiaan kadonneet jo aikaa sitten ja olimme niin tympääntyneet niihin, että loputkin laatikot (tyhjät) saivat häädön.
Silti olen sitä mieltä, että tässä kämpässä on edelleen aivan liikaa krääsää... mutta into & aika uupuu, niin vielä ainakaan asialle ei ole mitään tehty.

Yhteen paikkaan jo laitoin eilen hakemuksen, mutta en elättele mitään suuria toiveita. Positiivisesti jos ajatellaan, niin jääpä sitten enemmän aikaa siivoilla ja laittaa kämppää, jos ei tarvitse töihin mennä biggrin.gif
Hugis
Siivouskeskustelu jatkukoon biggrin.gif Mulle oli varattu kalenteriin tämä päivä paikkojen puunaamiselle. Eilen lähdettiin naapurini kanssa katsomaan mun rakkaiden pohjanmaalaisten ystävieni bändin keikkaa Porvooseen. Mulle lankesi kuskin osa, ja saavuimme kotiin vasta viiden jälkeen aamulla. Tovi mulla meni ennen unen tulemista ja kun aamulla pomppasin sängystä vajaan viiden tunnin unien jälkeen, huomasin flunssanpoikasen tekevän tuloaan dry.gif Aamukahvin jälkeen painuinkin takaisin pehkuihin, enkä oo muuta saanu aikaseks kuin vietyä pyykkiä naapurin pesukoneeseen... Pakko on tiskata ennen keihäsfinaalia, mutta kun en jaksais seisoa tiskialtaan vieressä. Onnistuiskohan tiskihomma jakkaralla istuen rolleyes.gif
sipa
Hyvä teidän on siellä kehua siivouksella. mä kun en imuroinut torstaina ollenkaan, kun Vipa tuli kaffeelle ja luulin että ottaa kaikki kolme koiraa mukaan, niin ajattelin että mies voi sit imuroida kun ollaan lenkillä, mutta siten hää tulikin yksin.. No se imurointi sitten jäi kun mieskinn lähti lenkille.. Nyt mua häiritsee se imuroimattomuus.. biggrin.gif

Mäkin odottelen aina innolla Vartti ja Länkkärilehteä kun niissä on paljon lukemista, ja kyllä mä selaan kaikki Gigantit ja Jyskin ja muidenkin mainoslehdet, enhän mä muuten tiedä mikä on tarjouksessa.. unsure.gif Joka viikko mies sitten kantaa paperinkeräyksen ison kasan mainoslehtiä..
s-ml
Arg, hirvikärpäset! Eilen sain tutustua tämän vuoden hirvikärpäsiin, ja taas niitä näyttää olevan ihan mukava määrä. Jo muutama askel autolta lähdettyä ensimmäinen lensi suoraan kasvoihin ja toinen jo käveli koiran selässä. Enhän minä muistanut hirvikärpäsiä ollenkaan, olivat ehtineet tulla tässä viikon aikana. Onneksi takissa oli sentään huppu, muttei sekään mikään täydellinen suoja ole. Kotonakin kutitti pitkään ja muka tunsi hirvarin kävelyn pitkin kehoa, yäk! unsure.gif

Turuselle vielä pupusta, ei siellä ole taloja ja omalla maalla lymyilee. Tosin viime viikolla ei pupua näkynyt, mutta pääsee vielä hyvin piiloon. Siellä on kyllä naapurin peltoa yhdellä sivulla. Sieltä ei sitten lain mukaan pupua ammuta, jos sinne juoksee? Noin niin kuin periaatteessa..

Mulla on ollut ihan liikaakin aikaa siivota, tällä viikolla ei enää jaksa.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.