Missä ihmeessä on Sipa?! Sitä vallan huolestuu kun ei näy! Ehkä pääni on jo niin hatara, etten vain muista jotakin mainintaa?! Hmm..toivottavasti kaikki kuitenkin on hyvin!
Riippumatta siitä, paljonko omistatte tavaraa, oletteko koskaan miettineet tarvitsetteko siitä oikeastaan puoliakaan? Siis ihan todella? Niin, nimimerkillä mihin saan nuo kaikki romuni mahtumaan. Nyt kun kaikki kuitenkin on edes jonkinasteisesti varastoitu, tulee yhä enemmän sellainen olo, että nuohan eivät kyllä uuden katon alle minun kanssa tule. Eli karsitaan, karsitaan...
Riippumatta siitä, paljonko omistatte tavaraa, oletteko koskaan miettineet tarvitsetteko siitä oikeastaan puoliakaan? Siis ihan todella? Niin, nimimerkillä mihin saan nuo kaikki romuni mahtumaan. Nyt kun kaikki kuitenkin on edes jonkinasteisesti varastoitu, tulee yhä enemmän sellainen olo, että nuohan eivät kyllä uuden katon alle minun kanssa tule. Eli karsitaan, karsitaan...
Täällähän minä.. En vaan jaksanu aamulla kirjautu, kun näin että täällä ei ole oikeastaan ketään käynyt sen kummempia kommentoimassa.. Mä oon kirjoitellut tuolla Face Bookissa, kun kaikki netlogista + kaikki sukulaisetkin ja vaununaapurit on siellä..
Tota tavaramäärää mäkin ihmettelin silloin rempan aikana.. Kuinkahan monta säkkiä heitettiin tavaraa pois ja sitten kun tultiin evakkoasunnosta takas omaan niin taas meni osa tavaroista roskiin..