Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: niitä, näitä
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
Wupsu
abc : kyllä sellanen rintakarvanen kaksjalkanenkin kelpais, mutta oon todennu että pärjään paremmin näiden täyskarvasten nelijalkaisten kanssa biggrin.gif ehkäpä sellainen kaksjalkainenkin joskus tulee, mutta luultavasti ei ainakaan hetkeen vielä wink.gif

millään ei jaksais odotella ens viikkoon, mieluummin sen hakis jo tänään, mutta pakko on jaksaa odotella smile.gif oon kissoillekkin jo koittanu infota, että perheenlisäystä on tulossa, mutta kielimuurin takia ne ei vissiin asiaa käsitä biggrin.gif
Turunen
LAINAUS(abc @ 17.11. 2011, 12:45) *
Joka tapauksessa teet niin tai näin, niin uskon, että loppupelissä olet voiton puolella. Onnea kaikelle yrittämiselle ja olkoon kaikki valintasi oikeita, oli ne sitten kiireessä tai rauhassa tehtyjä thumbup1.gif .

Kiitos abc! Välillä tuntuu että elämä pyörii aivan liian nopeaan ja mä en tahdo pysyä sen mukana... ajatukset sinkoilee, pitäisi osata rauhoittaa itsensä ja vain antaa elämän viedä, vaikka sitten siihen tulisi isojakin muutoksia.
Opiskelu on ollut todella mukavaa, luokallamme on mukavia ihmisiä, mutta nämä pitkät välimatkat rassaa ihmissuhteita ja mun selkää. Eilen tuli istuttua auton ratissa reilut kuusi tuntia, mutta sainpas nukkua kotona omassa sängyssä laugh.gif nyt onkin sitten kaksi etäopetus viikkoa ja sitten taas lähijakso.
Tuo Sipan menierin tauti kuulostaa kyllä todella vaikealta, toivottavasti pääsit lääkäriin.
Wupsulle onnittelut tulevasta perheenlisäyksestä happy.gif muistas tulle heti kertomaan meille kukas hän on ja kuvia sitten paljon näytille thumbup.gif
Minun perheenlisäys ei sitten toteutunutkaan confused.gif kun narttu olikin jäänyt tyhjäksi... no ehkä parempi näin kun tuo opiskelu alkoi. Uusi yritys nartus seuraavista juoksuista blush.gif
Wupsu
voivoi kun pistää jännittämään, enään huominen ja sitten tarttis perjantai vielä kestää koulussa ja sitten saisi hakea uutta perheenjäsentä biggrin.gif

tän tulokkaan jälkeen nelijalkaisten kiintiö onkin sitten täynnä vähäksi aikaa smile.gif

Ja asiasta ihan kukkaruukkuun, oon koittanu kattella kokemäeltä toista kämppää, rivaria mieluiten, mutta kerrostalo kämppäkin kävisi mikäli olis ihan alin kerros et olis oma takapiha, mutta mistään ei meinaa löytyä mitään. unsure.gif
tässä kämpässähän ei sinänsä ole mitään vikaa, aivan mahtava ja parhaalla paikalla, kun koulu kerran tien toisella puolella, mutta alkaa ottaan pattiin, kun naapurit ovat pääsääntöisesti juoppoja sossupummeja, jotka mekastavat jatkuvasti ja harvase päivä näkee poliisiauton vastapäisen kerrostalon pihassa ja mikäli ei ole poliisi, niin ambulanssi... Eikä tämä sinänsä haittaa, kun on huono kuulo, niin ei mekastus yleensä kuulu kämppään eikä häiritte, mutta sitten ottaa aivoon talonmiehet, jotka kyllä jaksavat valittaa, kun pidän autoani oveni edessä, kun olen laiska enkä jaksa (vieläkään) kävellä parkkipaikalta asti rolleyes.gif

tässä yksi yö töissä ollessani aloin oikein tosissani miettiin et ketä se auto siinä oveni edessä loppujen lopuksi häirittee, koska jos kämpässä syttyy tulipalo ja joudun soittamaan paloauton paikalle, väitän ehtiväni siirtämään autoni pois tieltä, ennenkuin palomiehet ovat ehtineet pelipaikalle, sama juttu poliisin kanssa.
Talonmiehien tiellä auto ei ole, koska he eivät ikinä tule tänne korjaamaan mitään tms. vaikka pyydettäisiin. Oon nyt vuoden verran sanonu olkkarin ikkunoista, että niistä vetää ja et ne tarttis tiivistää ja että toisesta ikkunasta on yksi hmm.. karmi(?) lähtenyt puolittain irti, ettei ikkunaa viitsi avata, koska sitten sitä ei meinaa saada takaisin kiinni, että olis kiva jos ne korjattais. Tulin myös viime keväänä kysyneeksi talkkareilta, kun heihin satuin törmäämään, että koska nuo takapihalla olevat aidat maalataan ja kunnostetaan kun ovat aivan järkyttävän näköisiä. Vastaus oli, että kesällä ne pistetään kuntoon. No ne ovat edelleen samassa kunnossa kuin keväällä. Eli talonmiehien ei tarvitse kämppääni päästä.
Ainoa, jonka tiellä autoni siis todellisuudessa voisi joskus olla, on ambulanssi, mikäli meikäläiselle tulee joku äksidentti et tarttisin ambulanssia biggrin.gif

Keskustassa olisi kyllä yksi ihan hyvältä kuulostava ok talo, vuokrakaan ei ollut montaakaan kymppiä enempää kuin tässä rivarikämpässä, mutta koska siihen ei sisältynyt mitään muita kuluja, niin totesin sen loppupeleissä liika kalliiksi... (siinä olisi kyllä ollut piha sauna cry.gif )

ja sitten olisi rivari yksiö, mutta taloyhtiö suosittu varttuneemman väen parissa, joten sen sai hylätä, koska en usko että varttuneempi väki innostuu siittä, että parikymppinen neiti muuttaa eläinlaumansa kanssa sinne enkä usko että siihen kämppään edes huolittaisiin elukoita biggrin.gif ja siinä ei ollut saunaa dry.gif
(vaikkei sauna kyllä pakollinen ole, mutta plussaa kyllä..)

Mutta yritän lohduttaa itseäni sillä, että ei tartte asustaa tässä välttämättä kuin ensi kesään asti ja sitten se muutto edessä, mikäli pääsen opiskelemaan seuraavaan kouluun. karviassakaan ei kyllä ole mikään hyvä vuokra-asunto tilanne, mutta mikäli sopivaa kämppää ei heti löydy, niin voin ainakin väliaikaisesti majoittua mummulleni asustamaan smile.gif Se olisi sinänsä molemmille hyvä homma, koska voisin auttaa mummuani askareissa yms. yms. ja mie saisin majailla ilmaiseksi siellä, mutta miinuksia olisi mm. miun elukat mummun kissojen lisäksi, niin aika härdelli, ja kun hän tuppaa olemaan aika uteliasta tyyppiä, niin epäilen että yksityisyyttä ei juurikaan talosta löytyisi dry.gif mutta väliaikaisratkaisuna hyvä...
Esmo
Wupsu eleleekin jänniä aikoja. Koitahan malttaa vielä huomenna koulussa, ja muista että me odottelemme kuvia smile.gif

Mulla ei niin hyviä uutisia. Käden kuntoutus ja liikeradat ovat ihan jumissa, ja ortopedi jo väläytteli ns. narkoosimanipulaatiota hoitovaihtoehtona. Tarkoittaa siis uutta nukutusta, jossa olkapää väännetään väkisin liikkeelle siten että mahdolliset kasvaneet kiinnikkeet ja arpikudokset aukeaisivat. huh.gif

Onnekseni löysin suosituksesta uuden loistavan fysioterapeutin, jonka vastaanotolla olin viime viikolla ekaa kertaa. Ja eilen uudestaan. Hän löysi minusta muitakin vammoja kuin vasemman olkapään. Niskassa oli parit nikamat olleet jännitystilassa huhtikuun onnettomuudesta asti ja ne ovat aiheuttaneet lihasjumia myös olkapään ympärille. Nyt ne on niksautettu paikoilleen. Lapojen, niskan ja olkapään jännitystilojen vuoksi koko ryhti oli mennyt ihan vinoon ja sen vuoksi myös toinen jalka oli silminhavaittavasti toista lyhyempi! huh.gif Oikeassakin kädessä on vaurioituneita lihaksia, mutta ne eivät ole akuutteja hoitaa. Aivan käsittämättömän kokonaisvaltaista hoitoa ja tutkimusta! Ihmettelen miten muut hoitavat tahoni eivät ole niitä huomanneet. Tämän fyssarin mukaan nivelen kuntouksen edellytyksenä on, että ympärillä kaikki muu toimii.. Saa nähdä mihin tämä ihmemies vielä pystyy! rolleyes.gif
Nirppu
Tulipahan eksyttyä taas tännekkin välillä, jotenkin ei vaan oo saanu aikaseks käytyä täällä kurkkimassa rolleyes.gif

Eli elossa ollaan edelleen. Paksusti voidaan (kirjaimellisesti), nimittäin perheenlisäystä on tulossa ensi kuussa, 25.12 on määräaika smile.gif. Nyt sitten jännitetään että saanko olla joulun kotona vai meneekö sairaalassa, jos saan valita niin tietysti mieluummin kotona xsmile.gif

Eipä meille sitten mitään uutta juuri kuulukkaan, samaa vanhaa rataa täällä edetään smile.gif

Tässäpä pari kuvatusta viime kesältä, lämpimiä päiviä muistellessa smile.gif

Elmo

Sakarias maanvaiva, jo 11-vuotta

Lydia
Onpas Elmo vaalentunut viime näkemästä blink.gif Mä oon aiemmin ollut sitä mieltä, ettei vaaleat (kermat/soopelit) lappalaiset ole niin ihania kuin esim. mustat, mutta kesällä pääsin vihdoin näkemään livenä tuttuni kerman värisen uroksen (joka asuu Enjan veikan kaverina). Se oli niin valloittava tapaus, niin ainakin kerma nyt kelpaisi. Näillä keleillä ei kyllä vaalea koira kovin kauaa kauniina pysy dry.gif

Meille ei tänne kuulu mitään erikoisempaa. Nyt alkaa agilitytreenit olla ohitse ja odotamme innokkaasti uuden hallimme valmistumista, jotta ensi vuoden puolella pääsemme treenaamaan omassa hallissa. Siitä on kyllä haaveiltu jo pitkään ja uskomatonta, että pian se on totta thumbup.gif
Nirppu
Nyt se on taas syksyn myötä tummentunut rolleyes.gif . Kameleontti-koira smile.gif

Mä haluaisin parkin värisen lappalaisen, oon aina tykännyt niistä. Mutta aika näyttää saanko koskaan sellaista, isäntä haluaisi newfoundlandinkoiran tai kultaisennoutajan sitten kun seuraavan koiran aika tulee dogrun.gif
Lydia
^Mä en ole nykyään nirso väristä. Domino olisi kyllä upea (tosin se on kuvio, mutta silti).
Riista on myös kiva (Runo on riista) ja ei niissä perinteisissäkään mitään vikaa ole.
Tosin saa nähdä onko seuraava lappalainen kuitenkin musta shifty.gif onneksi ei pennunhankinta ole vielä hetkeen ajankohtaista.
wiputar
Hengissä ollaan täälläkin.

Wupsulle onnittelut pennelistä. smile.gif

Toivottavasti Nirppu saa viettää joulun kotona smile.gif
Itse suuntaamme ehkä veljeni luokse joulun viettoon. Äitikin on sinne menossa, emmekä ole viettäneet yhteistä joulua kymmeneen vuoteen kun tuo ei ole yleensä jouluna lähelläkään Suomea. Tänä vuonna aikaisti etelän/Thaimaan reissuaan niin, että tulee jo reilun parin viikon päästä kotiin.

Minä olen osa-aikatyössäni yhä edelleen, mutta huomenna saan tietää tarvitaanko minua joksikin aikaa kokopäiväiseksi. Voi olla, että "puolikkaani" joutuu sairauslomalle, jolloin minun on luonnollisesti mahdollisuus häntä sijaistaa.

Koirat voi hyvin, Remukin on lihonnut keväästä kilon verran, eikä vatsa ole oireillut happy.gif
Jalo täyttää ylihuomenna jo 3v blink.gif ja Juuso juhlii 5v synttäreitään viikkoa myöhemmin teehee.gif
sipa
^ Kiva että wiputarkin on herännyt horrosksestaan.. thumbup.gif Joko sunkin pojat on niin "vanhoja" Bonokin täytti heinäkuun lopulla 5 vee

Saas nähdä minkälainen myräkkä sieltä vielä tänään tulee, eilen satoi räntää koko illan ja nyt pitäis sit tulla oikein luntakin reilusti..ja just iltapäivällä kun pitää lähteä vaunulle..

Ekana käyn stadissa korvaklinikalla, kun tänään on sinne aika puoleltapäivin..
tizzian
^ Äh, sellaistako ne on luvanneet?! Surku. Täytyisipä vihdoin edistyä kauppaan asti katsomaan josko löytyisi sopivat kengät - sellaiset joissa on 15 nastaa per pohj. biggrin.gif
Ja joku voisi hankkia jonkun kirkasvalomollukan taivaalle tuuraamaan aurinkoa...risoo tämä pimeys jo pahasti... dry.gif
Nirppu
Jep, saan viettää joulun kotona xbiggrin.gif

Tyttö syntyi 6.12.2011, aamuyöllä. Ilmeisesti oli kuullu että äiti haluaa viettää joulun kotona eikä missään laitoksessa smile.gif

tizzian
^ Oijoi, kiltti tyttö pienestä pitäen! Kovasti ONNEA koko perheelle! flowers.gif
Valitsi tyttö hyvän päivän viettää synttäreitä - on liput salossa, pyhäpäuvä ja muukin Suomi juhlii! biggrin.gif
Turunen
Nirpulle suuret onnittelut pikku prinsesta thumbup.gif

Täällä pakerretaan koulukirjojen äärellä, yritän kovasti opiskella lateraaleja ja ventraaleja sekä ulna, radius, humerus, carpus... fibula, tibula, femur, tarsus... rolleyes.gif on viime viikon aikana tullut niin paljon uutta tietoa että pää pyörii ihan sekona blink.gif tämä viikko opiskeltiin biologiaa ja antomiaa, ensi viikoa on fysiologiaa, mutta vaikka on ollut tullut niin paljon informaatiota että olen ihan ähkysssä, olen nauttinut koko ajan happy.gif
Messarissa pyörähdettiin Ellan kanssa ja yllätys yllätys Ella sai Voittaja-tittelin thumbup.gif dogrun.gif ja Ellan poika sai myös sekä Juniori-Voittaja- että Voittaja-tittelit thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif Vähän oon ylpeä mun Ella-Bella mammasta blush.gif
Lydia
Nirpulle onnittelut perheenlisäyksestä flowers.gif
sipa
Onnea Nirppu hug.gif Hyvä että neiti päätti syntyä ennen joulua..

Onnea myös Ellalle ja jälkeläiselle voitosta.. thumbup.gif
Hugis
Onnea Nirpulle pienestä joulukääröstä smile.gif Onnea Wupsulle pentulaisesta wub.gif Onnea Ellalle myös thumbup.gif

Mua väsyttää ja unettaa tää sää... yawn.gif Vielä kun töiden päälle illat rakentaa ja yöllä heräilee jatkuvaan stressiin, valo olis päiväsaikaan ihan tervetullutta. Mulle riittäis kolmisen senttiä lunta ja pari astetta pakkasta. Siitä riemusta saatiin nauttia yhtenä aamuna, mutta illaksi keli jo sitten lauhtuikin ja taas alkoi tulla vettä dry.gif

Muutenkin olo on melko masentunut, elämässä on tapahtunut niin ikäviä asioita. Onneksi kuitenkin ympärillä on rakastava perhe ja maailman ihanin aviomies, joka tukee ja auttaa ihan kaikessa. Siitä jaksan olla onnellinen joka päivä smile.gif Nuo karvalapset myös saavat hymyn huulille ja niiden takiahan mä jaksankin ahertaa. Onneksi tiedän, että tää pahin stressi on ohi jo viikon päästä, kai tästä taas noustaan entistä ehompana.
sipa
Vihdoin ja viimein pelittää tää uusi laajakaista.. Toivotaan et tämä olis parempi kuin edellinen..

Mihinkäs porukka on taas hävinnyt.. unsure.gif Tämäkin on tämän vuoden ensimmäinen kommentti niitä näitä osiossa..
tizzian
Hiljaista on, seon totta. Itse käyn sillointällöin vilkaisemassa onko mitään uutta ilmestynyt.

Mitenkäs se nettiyhteys on Sipalla niin hankalksi heittäytynyt?
Lydia
Mulla ainakin netissä roikkumista vähentää, kun treenit alkoi taas pitkän tauon jälkeen ja muutenkin yhdistysjuttuja on tässä ollut.
Mä jaksan hehkuttaa, mutta meillä on uusi hieno halli ja siellä on kyllä mukava treenata ja kouluttaa. smile.gif
Enja pääsee huomenna ekaa kertaa halliin, saa nähdä pysyykö se nahoissaan.

Muuten meillä on arki ihan samanlaista kuin ennenkin. Ehkä vuodenvaihde vaikuttaa, kun jonkinlaista muutosta olisi vailla.
Ehkä sitä pitäisi vihdoin päättää mitä elämällään tekisi. Työsoppari olisi katkolla kesällä ja en sen jatkumisen varaan uskalla luottaa.
Kai pitää hakea opiskelemaan, jos vaikka tällä kertaa malttaisi palata opiskelijaksi, vaikka se merkitsisi saavutetun elintason laskua.
sipa
LAINAUS(tizzian @ 11.1. 2012, 13:46) *
Mitenkäs se nettiyhteys on Sipalla niin hankalksi heittäytynyt?

Se oli toi edellinen operaattori joka kaatui aina kun vähänkään myrskysi, tai sit siellä oli muuten vaan linjat poikki.. Nyt on valokaapeli et pitäis toimia varmemmin..
tizzian
^ Pidetään peukkuja thumbup.gif
Hemmetti, mikä vedellä katettu jäätikkö pihalla jälleen on...olis kunnon talvi tai tulis jo kesä!
Hugis
Mä käyn aina välillä kurkistelemassa, mutta eipä mulle mitään ihmeitä tapahdu. Kohta ollaan lähdössä kohti Lahtea hakemaan pätkä muovinauhaa ja arvostelu tuosta karvaturrikarhu-Matista smile.gif Onneks rakas aviomieheni esittää sen, niin mun ei tartte panikoida ihan niin paljon... Matilla kun piisaa vauhtia ja vähäisetkin järjenrippeet katoaa jonnekin, kun ympärillä tapahtuu rolleyes.gif Toiveena on siis vain se, että se tässä näyttelyssä ottaisi edes muutaman raviaskeleen.
Lydia
^Paitsi että nykyään ei enää muovinauhoja jaeta.
Hugis
Mitäs ainetta nuo nauhanpätkät sitten on? Kaks myö taas mukaan saatiin rolleyes.gif

Matti siis tänään NUK EH1. Hienosti poijjaat kehässä meni, Matiltä löytyi viidennen kierroksen jälkeen jo ravikin biggrin.gif
Lydia
Taitaa vielä olla siirtymävaihe menossa, tai sitten näyttelyjärjeställä ei ollut vielä kylttejä.
Onkohan Kajaanissa ollut jo käytössä. No itse menen viikon päästä Turkuun ja saa nähdä jaetaanko siellä nauhoja.
Hiukkasen kyllä jännittää, kun nuo uusitut näyttelysäännöt on mulla ainaki hakusessa.

Hienosti on teillä mennyt thumbup.gif
tizzian
^^ Kuvia..? kyselen täällä toiveikkaasti.
Onnittelut toki myös!
Hugis
Yksikään kehäkuvista ei onnistunut, mutta pari otosta Herra Karvajalasta ennen kehää smile.gif

Mun pikkumies wub.gif
wiputar
Nyt mulla lyö tyhjää, mutta onko Matti leo vaiko estrela? blush.gif
Mietein vain kun mein kasvattaja tyttärineen veti ja toimitsi eilen kehää 13 smile.gif
sipa
Siis mahtavat kuvat Masasta toi eka kuva varsinkin wub.gif ja onnea menestyksestä

Mä voin varmaan vastata Tizille että Masa on estreala
tizzian
^Juu kiitos, tiesin kyllä, mutta kerrotaan samlla Wiputtarelle! biggrin.gif
Ja kiitos Hugikselle toiveen toteuttamisesta! dogrun.gif
wiputar
Ok. No sitten olette olleet samaisessa kehässä biggrin.gif
Hugis
Juu, kehä 13 oli biggrin.gif Mein Matti oli se takkukasa, jolla roikkui rutirexiä turkista blush.gif

Iloinen saa olla tuon mettänelävän käytöksestä. Yks bernhardilaisuros kävi rähjäämään Matille ihan naaman edessä, vaan Masalla ei ilmekään värähtänyt. Häntä jatkoi heilumista eikä Matti tehnyt elettäkään vastatakseen rähinään. Se tietää, että sen ei tarvitse huolehtia vaan isäntäväki hoitaa smile.gif Myös pienen borkkupennun kanssa Matti tutustui nätisti, antoi sen haistella ja otti sen meidän porukkaan niinkuin oltais ennenkin istuttu porukoissa. On se hieno poika wub.gif
sipa
LAINAUS(tizzian @ 16.1. 2012, 17:27) *
^Juu kiitos, tiesin kyllä, mutta kerrotaan samlla Wiputtarelle! biggrin.gif
Ja kiitos Hugikselle toiveen toteuttamisesta! dogrun.gif

Ei apua, mun piti kirjoittaa wiputar, miten Tiz siihen tuli.. laugh.gif Varmaan kun luin sun pyynnön kuvista, se jäi mulle päähän..
s-ml
Poikkesin tässä ohimennen toivottelemaan kaikille hyvää loppuvuotta ja iloista talvea (tosin se voisi jo pikkuhiljaa loppua)! Hugiksen Matille onnea näytelmistä, aina on kiva katsella iloista koiraa kehässä noin siis yleisesti. Turhan vakavaa nykyään koko touhu, koiratkin sen äkkiä vaistoavat.
Meille ei nyt mitään erikoista kuulu, yritetään tarpoa kohti kevättä, nauttia lisääntyvästä valosta ja odotella auringon muistavan meitäkin smile.gif
sipa
Kiva et poikkesit.. thumbup.gif Olenkin jo ihmetellyt et mihin oot hävinnyt.. abc sais myös poiketa kertomaan kuulumiset..
Esmo
Heipat Veikkolastakin! Tänne ei mitään kummempaa - kättä jumpataan edelleen ja Siiri on taas antibioottikuurilla (iänikuiset virtsatietulehdukset). Sauliriiviö tuo kyllä iloa arkeen - se on niin hassu penturiiviö biggrin.gif Eilen se oppi hyppäämään sohvalle ja nyt ei ole enää Siirilläkään omaa turvapaikkaa. Pentu käy välillä ihan ylikierroksilla: puree ja roikkuu Siirin nahoissa, jaloissa, hännässä... Aiemmin Siiri on päässyt sohvalle turvaan, mutta nyt Sauli menee perässä. Pakko vähän jeesata Siiriä ja rajoittaa totuttua enemmän tuon riiviön menoa. On se joutunut aiemminkin jäähyille, mutta nyt pakko rajoittaa vielä enempi... Kai se joskus vähän rauhoittuu rolleyes.gif

Yksi talven parhaista jutuista lähestyy: 2,5 vkon päästä alkaa 2vkon loma. Taas olisi reissu aurinkoon smile.gif
sipa
No missäs porukka taas on.. Kohta pari viikkoa mennyt eikä kukaan kirjoittanut mitään.. Haloo herätkää.. Käyn täällä joka päivä vilkaisemassa mutta ei ketään ei näy paikalla..

tizzian
^ Ei näy,ei.
Yksi porukasta ramppaa kuntoutustutkimuksessa - vielä tämän päivän ainakin. Jos vaikka keksisi mikä minusta tulee työelämääajatellen. Kristallipallo ei ole vielä(kään) paljastanut asiaa. Hiukan -taipaljonkin- sellainen murrosvaihe meneillään - olisi toisaalta hyvä aikaottaa ja muuttaa kauemmas, mutta toisaalta taas ehkä niitä työ-ja opiskelupaikkoja sekä potenttiaalisia asiakkaita onenemmän täällä kuin jonkun mukavan korven keskellä missä me muuten kyllä varmastikin viihtyisimme. dogrun.gif
sipa
Hyvä että sinä käyt viel täälä.. dogrun.gif Kauheen nopee muuten tää koira juokseekin-- laugh.gif

Mullakin on tänään pääkuvaukset ja ne on Lohjalla.. Lähemmäski ei näköjään päässyt. Vipa lähtee kuskamaan mua..
tizzian
^ Juu, vikkelä hauva!

Lohjalle asti?! No jopa... itse tässä olen olut tyytyväinen kun kuntoutustutkimuksen osalta on kaikki haalittusaman katon alle-riittää että vaihtaa huonetta - tai odottaa että joku tulee noutamaan biggrin.gif Jokunen viikko pitäisi selvitellä vaihtoehtoja ja omiatoiveita jamahdollisuuksia jasitten on uusi jakso samassa paikassa. Ja tulee lisää tutkimuksia jotta tiedetään mikä lopulta on nykyinen työkyky.
wiputar
Mahd. usein minäkin täällä koittanut käydä lukemassa, mutta työ, koirat, lapset ja koti se vie kaiken ajan ja voimavarat.
Lisäksi meidän perhe on kasvanut yhteensä 350 litralla, eli siis parilla akvaariolla. Ja jos kaikki menee suunnitellusti, niin meille tulee pari koiraa pitkäaikasihoitoon ja ja ja... kiirettä siis pitelee, vähän niin kuin tuolla yllämainitulla koiralla dogrun.gif
Turunen
Mulla alkoi maanataina työssäoppimisjakso ja mä asustelen nykyään turussa, tän viikon jälkeen vielä 4 viikkoa. On ollut todella mukavaa päästä käytännön töihin smile.gif ja se nyt sitten sotkee mun normaalia rytmiä aika hienosti, klinikalla tehdään kahta vuoroa aamua 8-16 ja iltaa 12-20, viikonloput onneksi vapaat. Aika tuntuu juoksevan dogrun.gif kauheaa vauhtia...
Lydia
Tänne iski flunssa, eilinen kului pääasiassa peiton alla. Tänään on onneksi jo vähän parempi olo, pitää kuitenkin viikonloppu vielä levätä kunnolla.
Muuten tänne ei mitään kummoista kuulu, aika menee töissä, agin parissa ja seuran juttuja hoidellen eli puuhaa kyllä riittää.
Hugis
Täällähän minä smile.gif Elämä kulkee tasaista latuaan, ei mitään uutta auringon alla. Hiton kylmät ilmat on ollut, se on aiheuttanut meidän elämään joitakin lisähaasteita, mutta selvitty ollaan. Matin kanssa on aloitettu potkukelkkailutreenit ja kova on vauhti dogrun.gif Kertaakaan en ole vielä kaatunut, mutta kyllä huutaa lihakset hoosiannaa kun kotvan ohjailee kelkkaa Matin perässä rolleyes.gif

Tässä kuvassa Matti huilailee kelkkailun jälkeen, autonrengas on hidasteena perässä biggrin.gif

sipa
Niistä kuvista sitten mitään tullut.. kun laitetaan tällainen ahtaanpaikankammoinen pukeen... Paniikkihan siinä heti iski kun saivat maskin naamalle.. Ja sit Vipa tuli viel viereen ja kokeiltiin uudestaan, kone alkoi kauheesti kronksuttamaan ja oli hyvin epämukava asento.. no sit otin ja menin avaamaan silmät, ja sain paniikkikohtauksen et jouduttiin keskeyttämään koko juttu.. Ai kamala mikä tunne ihan kuin olis elävältä haudattuna jossain arkussa..en mee enään tollaseen koneeseen.. ohmy.gif
Lydia
On tuo flunssa sitkeää laatua. Maanantaina menin jo töihin, mutta agi on saanut tällä viikolla jäädä väliin.
Nyt alkaa olo olla paljon parempi, mutta yskää mulla on edelleen. Toivottavasti ei tule mitään jälkitauteja.
Turunen
^ sitä taitaa olla liikkeellä confused.gif Itse oli juuri kolme päivää todella pahassa vatsataudissa, mikään ei pysynyt sisällä, ilmeisesti oisko ollut noro-virus kun oli noin ärhäkkä ja kesti pitkään. Tänään on nyt voinut syödä kunnon ruokaa pitkästä aikaa, vieläkin hieman heikossa hapessa, on jäänyt viime päivinä Ellan kanssa lenkit nopeiksi pissalla käynneiksi.
Mä kerron sit parin viikon päästä kivoja uutisia teehee.gif
sipa
LAINAUS(Turunen @ 18.2. 2012, 21:07) *
Mä kerron sit parin viikon päästä kivoja uutisia teehee.gif

Jaaha.. Lisää yllätyksiä.. ne pitää kertoa heti eikä viikon päästä.. w00t.gif
Nirppu
Pikkuneiti ja hänen isoveljensä ovat pitäneet sen verran kiireisenä ettei hirveästi jää aikaa nettisurffailuun rolleyes.gif

Neiti on saanut ihan oman nimen, hän on Kiira Enni Elisabet smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.