LAINAUS(s-ml @ 4.2. 2008, 09:17)

Hyvä, että Sipa sentään muistaa käyttää kameraa. Bonon näemmä täytyy tietää kaikki, mitä tapahtuu. Ilme on just sellainen

Tildalla on taas niin vaativa ilme, ihan kuin haluaisi jotain?
Tilda kerjää palkkapussista herkkuja..Oltiin just tultu lenkiltä, ja sen pitää saada aina palkka..

Tuonkin takia mä en enään anna palkkaa kun joka käänteessä kerjäävät..
Onyx:sikö istahti systeris päälle..

Oli varmaan hyvä ja lämmin istua..
Voi elämän kevät!! Siis nyt alko muuten sappi kiehumaan...
Jos/kun isäntä nyt on kovatsi lähössä ti tai ke sinne Tahkolle veljensä kanssa, niin jippijaijee vaan

.
Mulla alkaa rahat vetelemään vimosia, niin kun isännälläkin. Se saa kyllä palkan to:na, mutta ei se mua ja lapsia paljoa lämmitä kun tilit on eri pankeissa ja jos siirrän rahan to:na niin sehän on mulla vasta maanantaina...
Täytyy varmaan leikkiä lasten kanssa, että nyt nää syö sitä ja nyt tätä
No, onneks on sämpylä tarpeet kaapissa niin on ainakin jotain mitä syödä... joskin lämmin ruokakin olis ihan kiva
wiputar No voi ei.. Miten se siirto noin kauan kestää..

Meillä on onneksi kaikilla samassa pankissa, ja kun laitan välillä likalle rahaa sen tilille, ne on siellä heti saman tien..
Kannattais vaihtaa samaan pankkiin että ei vastaisuudessa tule tuommoista epämielyttävää tilannetta.
LAINAUS(wiputar @ 4.2. 2008, 10:24)

Täytyy varmaan leikkiä lasten kanssa, että nyt nää syö sitä ja nyt tätä

Mulle, kun tili pääs hupenemaan ennen seuraavaa tiliä, sanottiin, että vedä verhot eteen ja leiki lasten kanssa, että on yö

.
Sukkeluuksia, sukkeluuksien perään, mutta eivätpä juuri hehkuta silloin, kun on todellinen tilanne päällä, etenkin juuri lasten kanssa.
EI varmaan viikonlopun aikana siirry

Joo, kyllähän sitä varmasti jotenkin selviää, mutta ajatus siitä, että toinen on tahojen kanssa tavoitettamattomissa niin ei kauheesti mieltä lämmitä

Mullakin on onneks äiti hätävaroja varten, mutta koitan olla viimeseen asti vaivaamatta. Se kun on sitä mieltä, että myös appivanhempien pitäis auttaa, mutta miten ne auttaa kun ovat molemmat ulosotossa ja suuri osa olemattomista ansioista ja korvauksista menee ulosottoon. Äiti kuitenkin ui ite rahoissansa ja elää melko prameeta elämää

. Ei sillä, että se olis sen velvollisuus "elättää", mutta mitäs sitä rahaa pitää nyt säästellä perintöä varten. Enempi sillä "perintörahalla" on nyt käyttöä kun sitten joskus kun toivottavasti pääsee tästä taas jaloilleen alkaa saamaan elämäänä kondikseen ja pärjää omillaan ja pyyhkii toivottavasti hyvin tai edes kohtalaisesti
Tai sitten kysy, jos miehesi antaisi sulle käyttöoikeuden tilille, sekin on mahdollista. Tai pyydä häeltä valtakirja tietylle summalle, jonka käyt heti torstaina nostamassa suoraan miehesi pankin tiskiltä. Se onnistuu vallan hyvin myöskin. Tuo siirtoaika on kyllä kohtuuton vielä näin nettiaikanakin.
Makaronista saa myös kaikkea kivaa halvalla, vaikkapa velliä.
^ Lähin konttori on Tikkurilassa, joten se siitä
^^^ No on kyllä aika itsekästä mieheltäsi lähteä itse reissuun ja jättää sinut ja lapset pulaan
Onneksi aika vähälläkin tulee toimeen kun on pakko.
Tikkurilassa? No johan nyt on. Pistät ukon koville sitten, eihän hän oi jättää perhettään nälkään noin moneksi päiväksi. Entä Visa? se on hyvä pahan päivän pelastaja.
Joo, TIKKURILASSA

Ei oo Visaa tai muita luottoja, enkä niitä halua, niistä kun ei liene loppupeleissä olevan muta kun haittaa...
Onhan tuo vähän epäreilua, mutta täytyy koittaa, josko saisin sen ylipuhuttua jättämään mulle vaikka korttinsa (menee veljensä kyydillä eli matkan tekoon ei rahaa tarvitse) niin voisin antaa vastineeksi muutamat roposeni.
Nalkuttamaan en ala, se ei kuulu mun toimenkuvaani
sannukka
4.2. 2008, 13:00
No hö, ei kai se miehen kuriin pistäminen tarkotakkaan nalkutusta.

Tiukasti, mutta hellästi teet asian kerralla selväksi.
Mutta ikävä tilanne teillä kieltämättä.

Ei taida telepaattiset tsempit paljoa lohduttaa, jos nälkä kurnii.
juu ei mitään nalkuttamista, siitä seuraa vaan ovet paiskoen lähteminen. Kunhan keskustelet rauhassa, mutta niin, että ymmärtää teidän tilanteen siellä kotona sillä aikaa.
Auttaakohan tsempit yhtään, ei kai muuten, mutta jos hyvän mielen tuo sinulle eli tsemppiä keskusteluun ja muutenkin!
Höh, aika kökköä touhua

Onneksi asioilla on tapana järjestyä

Meillä miehen kanssa molemmilla eri pankeissa tilit ja vielä yhteinen tili kolmannessa pankissa, koitetaan nyt kokeilla, että mikä on paras..

Ja molemmat niin jääräpäitä ettei suostu omaa tiliään vaihtamaan.. no viimeeistään sitten kun otetaan asuntolaina, niin kaikki tilit menee siihen pankkiin.
Wipulle tsemppi hali
Meidän kisulla menee näkö

ei enää näe kunnolla, kompastelee ja tipahtelee rappusilta, liikkuvan esinee ja ihmisen näkee vielä, mutta jos on liikkumatta ei välttämättä heti huomaa

Killellä on ikää jo kohta 16 vuotta, pari kertaa on nyt talven aikana säikäyttänyt, karva on hieman huonona ja vettä on alkanut juoda aika paljon ja nukkuu todella paljon... Mutta luonne on edelleen kuin pikku pennulla ainakin välillä. Nyttenkin istuu ulkona lintulaudan alla kyttäämässä lintuja, ei se niitä onneksi saa kiinni, mutta hauskaa hänellä näyttää olevan, häntä heiluu ja naukuu nillee välillä
Voi toista. Aika mukavia eläkepäiviä taitaa silti vielä vietellä

Nyt kun sitä on tullut oltua kohta viikon päivät ominpäin töissä niin alkaa tuntua yksinäiseltä. Siis yksinäistä, mutta silti ei jaksaisi puhua kenenkään kanssa tms. Tiedä tässä nyt sitten olisiko tyytyväinen vai ei kun asikkaitakaan ei ole liiemmin käynyt. Sekopää... lieneekö mökkihöperyyttä?! Ehkä talvilomamatka jonnekin suuntaan tekisi hyvää - kun vaan vielä löytyisi se rahoitustkin.
Ps. Hiirulainen hankittu; tyylikkään harmaanmusta typistetty sutjakka malli, ei järin söpö, mutta paljon soveltuvampi kun se läppärin oma...
Wiputar, toivottovasti saat miehen kanssa juteltua ja asian järjestymään
Ihanan näköinen vanhus
turusen kissa. Onhan vanhuksella jo ikää, mukavia ja leppoisia kissanpäiviä vanhukselle

Nuorempi koira äsken tiputti kurkkupastilliaskin lattialle ja tuijotti sitä hetken aikaa, sitten se hetkessä teki selvää rasiasta ja karkeista. On varmasti raikas hengitys kun rasiallisen söi sitruunanmakuisia pastilleja

Nyt se makoilee tyytyväisenä sängyssä.
Sain fiksattua sen verta rahaa, että selvitään hengissä loppu viikosta

.
Hain tänään kaupasta mm. 12 litraa maitoa, 4 leipää, 5 rasiaa erinäisiä lihoja yms. yms., jotka toivottavasti riittää mahdollisimman lähelle sunnuntaita. Eipähän tartte nyt ainakaan tota ruoka puolta ja kaupassa käyntiä stressata
Niin, ja äitille varattiin kolme askia tupakkaa
Huomenna kyselen dogsitteriltä, että olisko sillä vaikka aikaa käydä poikien kanssa yhtenä tai kahtena iltana kunnon lenkillä. Aiemminhan se käytti kerta viikkoon, mutta näin talvi aikaan ollaan pidetty taukoa kun keleistä ei aina oikein tiedä.
Ukko lähtee aamusta jo reisssuun, mutta saa kyllä käyttää koirat ennen kun lähtee

. Minähän en nouse ennen kun minun kelloni herättää, niih!

Vähän väsyttää, mutta olo on kuitenkin semmonen, että ei se uni tulis kuitenkaan heti jos sänkyyn menee... Täällä nyt koitan sitten viihdyttää itse itseäni kunnes kuulen Nukkumatin kutsuvan
bellfegor
6.2. 2008, 08:33
Mikäs tuota Tiziä nyt riepoo, kun on sigi noin synkkä ja muutenkin viesteistä paistaa joku outo alakulo koko ajan? Kerros nyt Bellf-tädille, täti lohduttaa. Mulla on aina vapaa olkapää itkuja varten.
Synkkyydessä pysyäkseni. Puhuimme töissä hautajaisista. Omistamme siis. Löysin aivan ihanan tekstin, jonka vannotin työkaverini laittamaan kuolinilmoitukseeni. Jaan tämän nyt teidänkin kanssanne tässä, vaikkei mulla toistaiseksi kuitenkaan ole aikomus kuolla, jollei joku vahinko käy.
Ikuisesti kävelen näillä rannoilla,
meren ja hiekan rajoilla.
Nousuvesi haihduttaa jalanjälkeni,
ja tuulen mukana katoaa meren vaahto.
Mutta meri ja ranta eivät koskaan katoa.
-bellf, johon Tizin synkkyys tarttui-
^ Mikä helkutin synkkyys?! Ja
outo alakulo..? Sehän nyt on jossain määrin vähintäänkin tyypillistä...
Elämässä nyt asiat tuppaa toisinaan muuttumaan (ainoa pysyvä asia on muutos, sanotaan) ja se saattaa "hiukan" kirpaista - tai vielä enemmän kait se niiden muutosten hyväksyminen jos asianomainen on varustettu tällaisella luonteenlaaduttomuudella. Ei se silti välttämättä tarkoita, että muutos sinällään olisi loppujen lopuksi pahasta.
Kiitos huolenpidosta, mutta jos nyt tosiaan olen taas äitynyt liikaa synkistelemään ja marisemaan niin potkaiskaa mieluummin...saattaa johtaa huomattavasti nopeammin toivotunlaiseen tulokseen tai edes sinnepäin.

Ja tosiaan Bellf, kauniit sanat, ei ihme että niihin tykästyit.
Hyvä että
Wiputar lapsineen ei nyt ainakaan ihan nälkään näänny

eiköhän ne asiat siitä sielläkin lutviudu kohdalleen.
- Tiz, paljon Bellfiä pirteämpi -
Ps. miks minä aina laitan väärän määrän konsonaatteja sinun nimeen?!
Kauniit sanat Bellfin värssyssä

Ite en oo koskaan vielä ajatuksissani ajautunu omiin hautajaisiini asti, täytyishän siitäkin siasta puhua läheisimmille kun ei tosiaan koskaan tiedä millon se lähtö tulee. Äiti kerto isän kuoleman jälkeen mitä haluaa ja miten, ei sekään ennen sitä ollut ainakaan meille lapsille asiasta puhunu.
Ite laitoin isän kukkavihkoon värssyn;
On elämä meri suuri
ja muistot saaria sen.
Minä sinulle, Isä, toivon
saathan onnen ja rakkauden.
Omalla kohdalla toi vaan jotenkin "kolahti" toi värssy; lyhyt, yksinkertanen ja ei sisällä jeesustelua, herrottelua tai jussittelua
Tää päivä on menny yllättävän nopeesti ja se ei on pelkästään hyvä juttu!
Dogsitteriinkin törmättiin sattumalta lenkillä ja hän lupautu hakea pojat "höykytykseen" huomenna illalla, perjantaina päivällä ja lauantainakin joutaa tulemaan, ihanaa

Eipä tänne muuta kummosta
LAINAUS(wiputar @ 6.2. 2008, 10:33)

Ite en oo koskaan vielä ajatuksissani ajautunu omiin hautajaisiini asti, täytyishän siitäkin siasta puhua läheisimmille kun ei tosiaan koskaan tiedä millon se lähtö tulee. Äiti kerto isän kuoleman jälkeen mitä haluaa ja miten, ei sekään ennen sitä ollut ainakaan meille lapsille asiasta puhunu.
Mä olen miettinyt omat hautajaiseni aika tarkkaan. Kaikki alkoi siitä, kun mun äiti sanoi, ettei suostu mun elimiä antamaan kuoleman jälkeen kellekään

Tämä siis, kun ilmoitin elintenluovutustestamentista. Kun sitten sanoin, että ei kai sillä väliä ole, kun haluan polttohautauksen, ei käynyt äidille sekään. Sen jälkeen ajattelin paljon asiaa ja olen puhunut haluamistani asioista pikkusisarusten kanssa. Nyt aion kirjoittaa toiveeni myös kirjallisesti, ja siihen liitän toiveen, että minua ei pidetä hengissä keinotekoisesti, vaan annetaan mennä kun toivoa ei enää ole.
Mä olen niin jääräpää, että haluan määrätä asioistani vielä kuoleman jälkeenkin, vaikka se nyt ei (toivottavasti) ole vielä ajankohtaista. Tuon toivelistan postaan myös parille ystävälle (niille itsepäisimmille), koska en luota siihen, että jos äiti on hengissä, hän toiveisiini suostuisi.
^ Eli siis tavallaan hoitotestamentti..? Stakesin sivuilta (muistaakseni) sai ainakin aikoinaan valmiin kaavakkeen. Itsellä kulkee yksi kopio aina mukana lompakossa, yhden kopion annoin lääkärin huomaan.
Yksi kaavake löytyy
TÄÄLTÄJa lisätään vielä, että minusta tuo on jo sikäli hyvä ajatus, ettei mahdollisen sairauden/onnettomuuden sattuessa asioista päättäminen ole enää lähiomaisen rasitteena samalla tavalla.
Kiitos
Tiz 
Nyt pitää vielä löytää todistajat, H&H ei kai kelpaa
Tuohon "kuolemakansioon" laitan myös toiveeni lemmikkieni kohtalosta ja sitä muokataan sen mukaan, kun lemmikkitilanne muuttuu.
^ tuli tuosta kansiosta mieleeni, kuinka hyvä olisi myös laittaa sinne ihan käytännön tietoja jälkeen jäävien avuksi. Missä pankissa ovat tilit, tallelokerot, testamentti, velkakirjat, asunnon paperit, muut avaimet jne. mitä nyt kullakin on. Pankin täti tästä puhui, kun hoidin oman omaiseni asioita. Hän kertoi, kuinka usein varsinkin muualla asuvat lapset tai yksinäisen vainajan sukulaiset eivät tiedä mistään mitään ja papereita etsitään joka puolelta. Menee turha aikaa, vaivaa ja hermoja. Ihan hyvä idea, vaikken itse ole saanut mitään listoja tehtyjä. Testamentin kylläkin, enpä muuta.
^ Ei muuten yhtään huono idea.
Itse olen päässyt helpolla perinnönjakoon tarvittavien papereiden yms. kanssa kun isäni asioista äitilläni oli tietoa, famuni kohdalla fafa tiesi paljon asioista ja fafani kohdalla pystyttiin hyödyntämään famun perunkirjassa ilmi tulleita tilejä yms.
Ja tosiaan kokemustakin on hautaukseen liittyvistä käytännön asioista kertynyt kiitettävästi tähän ikään nähden.
Pesasin sitten tuossa "ohimennen" vessan lattian näin keskiviikkoillan ratoksi

. Koululainen tuli (taas) unisena vessaan, mutta ei sitten tajunnu nostaa pöntön kantta ylös

.
Järki käskis painelemaan petiin, jotta olisi huomenna sitten taas akut täynnä, mutta sitten taas toisaalta halajaa tätä omaa "laatuaikaa" tämän armaan tietomasiinan kanssa...
bellfegor
7.2. 2008, 08:30
Työkaveri sitten eilen kysäisi asiaa tuumattuaan, että miksi minä häntä vannotan hoitamaan hautajaiseni yms oikein, kun hän on sentään 15 vuotta mua vanhempi. Tuumasin siihen, että antaa sitten ohjeet lapsilleen.

. Meillä on kuitenkin hänen lastensakin kanssa niin hyvät välit, että toivon jomman kumman sitten hoitavan asian.
Iloisempiin aiheisiin mennäkseni. olettekos huomanneet, että tiilenpäitä on jo sivulla 2 asti. Me ollaan tosi ahkeria nyt, kun meillä on oma temmellyskenttä.

. Vielä tahtoisin kuvaketjun vinttareista, borkuista, Siiristä ja Bonosta. Unohdinko jonkun? Perskules siis, Sissin ja Ollin. Niitä myös kuvina kiitos. Ja Turusen maisemia... Niin ja Nirpun heposia ja haukkuja ja kissuja.
-bellf, tänään niin pirteänä-
Hyvä että belf:kin on piristynyt...
Mä ajattelin tänä aamuna että oon kyllä vähän pehmeepää..

Otin nimittäin käyttöön uuden sateenvarjon joka saatiin volkkari liikkeestä.. Se onkin tosi upea hopeanharmaan varjo sillä sen ulkopinta on kokonaa heijastavaa kangasta, ja sisäpuolelta se on tummanharmaa.. Varsi ja kädensija ovat hopeaa myöskin..
Mä en ole koskaan ollut ylpeä sateenvarjosta, mutta nyt oli sellainen tunne kun kävelin että nääkeekö kaikki mun hyvän näköisen varjon..

Muilla siis vanhanaikaiset mustat ja pienet varjot..
Ja kun pääsin töihin ja pukukaappiin, mun piti kuivata se ja laittaa pukukaappiin piiloon, kun en voinut jättää sitä pesuhuoneen lattialle, koska joku olis voinut varastaa sen..
Oonko mä ihan terve..
LAINAUS(bellfegor @ 7.2. 2008, 08:30)

olettekos huomanneet, että tiilenpäitä on jo sivulla 2 asti. Me ollaan tosi ahkeria nyt, kun meillä on oma temmellyskenttä.

. Vielä tahtoisin kuvaketjun vinttareista, borkuista, Siiristä ja Bonosta. Unohdinko jonkun? Perskules siis, Sissin ja Ollin. Niitä myös kuvina kiitos. Ja Turusen maisemia... Niin ja Nirpun heposia ja haukkuja ja kissuja.
Joo, eilen huomasin ilokseni päässeemme jo kakkos sivulle
Pitäis varmaan eka ottaa noita kuvia niin vois sitten laittaa näytille *kipittää lataamaan KAMERAN akkua, jo vaikka kuvan laatu olis puhelinta parempi*
LAINAUS(sipa @ 7.2. 2008, 08:50)

Mä en ole koskaan ollut ylpeä sateenvarjosta, mutta nyt oli sellainen tunne kun kävelin että nääkeekö kaikki mun hyvän näköisen varjon..

Muilla siis vanhanaikaiset mustat ja pienet varjot..
Toi on muuten kiva tunne

, joskin omalla kohdalla melko harvinainen. Etköhän sä ihan terveen paperit saa

Missäs muuten
abc?
Huomasin eilen myös tuon kakkossivun, aika hyvin näin lyhyessä ajassa.
Sipa, onnea uudelle varjolle ja tottahan tuo, saattaa ne parhaimmat varjot lähteä varkaan mukaan. Pidä huolta vaan ja laitas kuva tänne. Tahtoo nähdä
Meillä ei tänä aamuna varjoa ole tarvinnut, kylläkin lämmintä ja loskaa. Aijaa, perunkin tuon äskeisen saman tien, nyt nimittäin näyttää satavan räntää. Kävipä hyvä säkä, ehdimme kiertää tunnin lenkin ja rämpiä pellolla kuivina. Kiersimme elukkalääkärin kautta, halusin punnita Onyxin. Paino olikin oikein hyvä 29.80 kg tarkalleen. Kunnan eläinlääkärit ovat muuttaneet uusiin tiloihin tähän keskustaan. Onneksi, enää ei tarvitse stressata onko auto kotona vai ei. Aika kivat tilat, paitsi odotus on ihan kapealla käytävällä. Ovien edessä ulkona on tilaa odotella ja näkee suoraan sisälle, jospa se helpottaisi.
Tuli tiloista mieleeni valtion touhu. Radiosta tuli uutisissa, että meidän paikkakunta menettää poliisiaseman. Valtio rakensi tänne omaan käyttöönsä ison virastotalon. Melkein heti valmistumisen jälkeen maanmittaus siirrettiin Tampereelle, sitten verotoimisto. Tänne jäi vain veropiste. Nyt lähtee poliisilaitos ja mitä jää taloon, kahvila? Ei aina tajua tätä valtion toimintaa vai myyvätkö sitten koko höskän. Kuka edes tuollaista virastotaloa tarvitsisikaan. Verorahojen haaskausta koko juttu. Sama muuten armeijan puolella, kunnostivat täällä monella miljoonalla varikon ja muutaman vuoden päästä siitä se lopetettiin. Tietääköhän oikea käsi, mitä vasen tekee tuolla valtion hommissa
virheitä taas
LAINAUS(wiputar @ 7.2. 2008, 09:03)

Toi on muuten kiva tunne

, joskin omalla kohdalla melko harvinainen. Etköhän sä ihan terveen paperit saa

Missäs muuten
abc?

Hyvä että saan terveen paperit.. toistaiseksi..
Mä muuten kattoin myös että abc ei ole kirjoitellut eilen eikä tänään yhtään..

mihin kummaan hän on taas itsensä hukannut..
LAINAUS(s-ml @ 7.2. 2008, 10:11)

Huomasin eilen myös tuon kakkossivun, aika hyvin näin lyhyessä ajassa.
Sipa, onnea uudelle varjolle ja tottahan tuo, saattaa ne parhaimmat varjot lähteä varkaan mukaan. Pidä huolta vaan ja laitas kuva tänne. Tahtoo nähdä

Täytyy ottaa kuva varjo edestä ja varjo takaa..
Kiva että saitte elukkalekurin noin likelle, ei tarvii olla siitä autosta kiinni..
Kauheen monesta kunnasta näköjään poliisit joutuvat muualle muutamaan.. Kumma juttu..
LAINAUS(wiputar @ 7.2. 2008, 09:03)

Missäs muuten
abc?

LAINAUS(sipa @ 7.2. 2008, 10:52)

Mä muuten kattoin myös että abc ei ole kirjoitellut eilen eikä tänään yhtään..

mihin kummaan hän on taas itsensä hukannut..
Kauheen monesta kunnasta näköjään poliisit joutuvat muualle muutamaan.. Kumma juttu..

Kotonahan minä ja käyn juttujanne lukemassakin. Tuli vain sellainen fiilis, että yrittäisin antaa puheenvuoroa toisillekin, kun havahduin, että mähän olen AINA äänessä. Ja vieläpä yhteenputkeen monen vuoden ajalta

. Taitolaji se tämäkin, että osaa olla joskus hiljaakin

.
^ No hyvä että olet hyvässä tallessa!

Mä jo eilen iltasella hiukka huolestuin kun ei mitään kuulunu
LAINAUS(abc @ 7.2. 2008, 11:12)

Kotonahan minä ja käyn juttujanne lukemassakin. Tuli vain sellainen fiilis, että yrittäisin antaa puheenvuoroa toisillekin, kun havahduin, että mähän olen AINA äänessä. Ja vieläpä yhteenputkeen monen vuoden ajalta

. Taitolaji se tämäkin, että osaa olla joskus hiljaakin

.

Hienoa että pidät oman puheenvuorosi.. Mä en varmaan osais olla hiljaa..

Pitäisköhän alkaa opettelemaan tuokin taitolaji

Tai ei sittenkään se ei sovi mulle alkuunkaan..
bellfegor
7.2. 2008, 12:29
Mä yritän aina olla hiljaa, mutta sitten kuulen taas nimeni mainittavan ja mun on kaurautettava paikalle katsomaan. Lisäksi mua aina välillä muutenkin vaivaa puheripuli ja yleinen tylsyys töissä...

Vielä tahtoisin kuvaketjun vinttareista, borkuista, Siiristä ja Bonosta. Unohdinko jonkun? Perskules siis, Sissin ja Ollin. Niitä myös kuvina kiitos. Ja Turusen maisemia... Niin ja Nirpun heposia ja haukkuja ja kissuja.
Hei, mä oikein odotan että pääsen ensi viikolla (?) laittamaan uusia ja hienoja kuvia Siiristä! Mä tilasin tänään netistä itselleni uuden
kameran. Mä oon syksystä asti haaveillut uudesta kamerasta ja nyt sen päätin tilata, kun oli aika hyvä tarjous. Mä ajattelin että jotain piristystä tämän kaiken väsyn keskelle...
Käsittämätön väsy ja saamattomuus siis täällä...

Mä en edes ole jaksanut testata mun uutta ompelukonetta. Kaikki vapaa-aika menee nukkuessa ja sohvalla maatessa, ja töissä ei ole lainkaan työmotivaatiota. En tiedä mistä johtuu - ehkä tää pimeys ja surkeat ilmat vaan väsyttää mielen. Siiri on ainoa joka tuo hyvää mieltä.

Ja munkin kai pitäisi laittaa kuva mun sateenvarjosta. Se on nätti ruudullinen, ollut kovin kestävä ja kaiken huipuksi tuo aina ihanan fiiliksen - se on "Desing by Esteri"!
Huhhahhei kun väsyttää

. Viime öinen akkujen lataus vaivaset kuus tuntia, ei sovi meikäläiselle joka on tottunu nukkumaan sen 8-10 tuntia

.
Pitäis lähteä tästä tonne ulkoilmaan happihyppelylle musujen ja koirien kanssa.
Lapset on tänään ollu oikeen vähemmän ihania

, huutoa kiljumista, parkua heti aamusta

Onneks nuo on melkosen väsyn olosia kaikki, jospa saisin laitettua jo vähän aikasemmin nukkumaan. Tosin koirien takia joudun valvomaan kun sitteri tulee ysin aikaan hakemaan nuo yhdet riekkujat lenkille.
Jospa huominen sujuis sitten "käsikirjotuksen mukaan", ihan niin kun eilinenkin

Nimim. Pakko painaa pitkää päivää.
Mie vielä töissä...täältä pankkiin, sitte kotiin, sitten lenkille, sitten laittamaan ruokaa ja sitten saunaan. Sitten ja sitten

Mie nukuin tai nukun kyllä ihan tarpeeksi, mutta nään lähes joka yö painajaisia niin se selvästi tekee väsyneemmäksi. Esim. viime yönä, näin unta, että ensin käytiin miehen kanssa Jyskissä ostamassa matto ja peitto. Illalla vietettiin sit miu synttäreitä. Sit miehen kaksoisveli (ei sillä oikeasti edes semmoista ole) tuli käymään ulkona, ja mies meni juttelemaan hänen kanssa. Yht'äkkiä kaksoisveli ampui mieheni hiton järeällä aseella ja mieheni kuoli heti. Sitten siinä tapahtui jotain mitä en muista. Sitten sain kaksoisveljen kiinni vastapäisen talon pihalla ja painoin jalalla sen kurkkua ja kuulin kun selkäranka murtui. Sitten soitin poliisit ja kun käännyin, se kaksoiveli oli kadonut (vaikka sillä oli senlkäranka murtunut) ja sitten kun poliisit tuli, se hyppäsi roskiksen takaa ja sanoi jtn "mie liikun yhä selkä murtuneena mutta heikot kuolee yhteen luotiin" ja sit se alko ampumaan kaikkia ihmisiä joita siitä lähellä oli..
Sit heräsin ihan märkänä hiestä ja vapisin kun horkassa.. Mie nään lähes joka yö jotain vastaavia painajaisia, vaikka miun ei pitäs edes stressata mistään tai mtn..
bellfegor
7.2. 2008, 15:30
Muistaessani ilmoitan, että olen seuraavat kolme päivää lomalla harrastamassa erilaisia asioita, joten älkää ystävät huolestuko. En ole kokonaan kadonnut. Jos kuitenkin kuolo tms este kohtaisi minua, niin Hugella on edelleen ilmoitusvelvollisuus teille. HAUSKAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!
Lazer 
Sinähän kivoja unia kattelet.. Kyllä sitä itekkin joskus noita aivan päättömiä näkee ja niihin ei ole kiva herätä..

Mikä lie syynä moisiin uniin, joku taka alalla on iskostunut aivoihin ja unessa ne saa sitten aivan älyttömät mittasuhteet.. Liikaa väkivaltaa kun tulee tuutintäydeltä telkusta ja sitä kuulee radiosta sekä lukee lehdistä.. Heroes on sellainen että mä en enään katso, kun sekin tuli mun uniin.. Mulle riitti pari ekaa jaksoa..

Se on ihan omituinen ohjelma..
belf hyvä että ilmoitit poissaolosta.. No en mäkään ole koneella kuin vasta maanantaina.. et en olis huudellut perään..
Muuten mä otin sateenvarjosta muutaman kuvan mutta en muistanut laittaa niitä koneelle, mutta katsotaan jos sunnuntaina muistais..
Mikäs keskustelupalsta tämä on, jos kaikki yrittävät olla hiljaa, ja just saimme uudet sivut itsellemme. Nyt vaan vauhtia näppikseen
Esmo, ihan hyvä kameran olet ostanut, tuo kuvanvakaaja on kätsy juttu. Oikeastaan ilman sitä ei kannata kameraa ostaakaan. Mielenkiinnolla odotamme uusia kuvia Siiristä!
Olipa aamusta jo märkää, uudet kengät toimivat hyvin tällä säällä. Muuten en kyllä tykkää niistä, kovat ja raskaat. Tuntuu, että olisi tehnyt kaksinkertaisen lenkin, kun tulee kotiin. Olen aina käyttänyt nahkakenkiä, outoa, kun nuo ei eivät jousta yhtään eivätkä muotoudu. Tais olla enemmänkin virheostos, vaikka nyt veden pitääkin.
Hei, se on kuitenkin perjantai tänään ja kevät taas muutaman askeleen lähempänä

Kerrankin tulossa rauhallinen viikonloppu, yhdet nimpparit vaan. Aikaa lukea, jos nyt koira siihen suostuu, se on sitten ihan toinen juttu se.
Melko hiljasta on ollu viimeset pari päivää

, mutta jospa tää on vaan väliaikasta

Että tuo ukko osaa

. Soiteltiin eilen ja se oli aivan äimänkäkenä:
"Siis se "Matti" tulee tänne Tahkolle vasta perjantaina!" No aijaa, sitähän mä yritin sille toitottaa jo edellis viikolla, että toinen sen veljistä tosiaan lähtee Tahkolle myöhemmin kun toinen, että menis tän "Matti Myöhäsen" kyydillä. Mutta ei kun hää oli ihan saletti, että sekin lähtee jo keskiviikkona, mutta ei sitten kuitenkaan vaivautunu soittamaan ja kysymään...
"Olis kyllä ollu parempi jäädä kotiin kun tää flunssa tuntuu vaan pahenevan täällä." Öö, mistä lähtien flunssan parannuskeinona on ollu päivät pitkät pakkasessa oleminen?! Miehet

Vielä tahtoisin kuvaketjun vinttareista, borkuista, Siiristä ja Bonosta. Unohdinko jonkun? Perskules siis, Sissin ja Ollin. Niitä myös kuvina kiitos. Ja Turusen maisemia... Niin ja Nirpun heposia ja haukkuja ja kissuja.
Jaa että kuva ketju... mutta kun sitä ennen pitäisi saada kuvia

ja perhana mua alkaa riepoo tuo häseltäjä, yksikään kuva ei onnistu kun ei se pysy paikallaan tai sitten kaikki kuvat on saman näköisiä, kun koira seisoo komennettuna paikallaan
Hyvää viikonloppua kaikille, jotka ei istu koneen äärellä myös viikonloppuna...
Eilisen ja tän päivän iltapäivälehdet pursuaa uutisia Häkkisten erosta. Jommassa kummassa lehessä oli haastateltu jotain monacolaista vanhaa rouvaa joka totesi ettei ole halukas asiasta puhumaan. Monacossa on ruhtinaskin toivonut että julkisuuden ihmisten asioista ei juoruttaisi vaan saisivat elää rauhassa siellä. Täällä taas lehet kilpailee kuka parhaimmat jutut saa. Toinen iltapäivälehti mainosti että tänään on välissä paksu liite Häkkisten erosta

. Oikeasti missä mahtaa mennä moraalinen raja lehdillä ja toisten yksityisyyden kunnioittaminen.
Eroja tapahtuu joka päivä ja tämä siinä joukossa. Samalla tavalla se on kipeä asia eroaville että heidän läheisilleen. Joskus tuntuu, että julkkiksia ei pidetä ihmisinä vaan jonain muuna joiden elämä on niin hohdokasta ja tasapainoista ettei siihen sovi mikään särö.
Turunen, ihan sama meillä. Kaikki kuvat nyt talvelta samaa tyyppiä, Onyx edestä ja takaa, juoksemassa tai hyppäämässä. Luonnossakaan ei ole kuvaamista, sen verta huono valo ollut ja rumaa. Eiköhän se tästä luontokin pian näytä upean keväänsä ja kuvauskohteet lisääntyvät.
Kippax, just noin. Hienoa, että jossain julkkiksillakin on ihmisyys jäljellä. Enpä ole jaksanut avata yhtäkään Häkkisten erojuttua, lööpit ihan riittävät. Ja mitä sillä väliä meille ulkopuolisille mikä se syy eroon on. Ovatko ihmiset sitten ihan oikeasti kiinnostuneita vai tekeekö media väkisin heistä kiinnostavia? Paljon kiinnostavampaa oli Mikan ajo radalla kuin vehtaus erosta ja asunnoista.
LAINAUS(s-ml @ 8.2. 2008, 12:43)

Turunen, ihan sama meillä. Kaikki kuvat nyt talvelta samaa tyyppiä, Onyx edestä ja takaa, juoksemassa tai hyppäämässä. Luonnossakaan ei ole kuvaamista, sen verta huono valo ollut ja rumaa. Eiköhän se tästä luontokin pian näytä upean keväänsä ja kuvauskohteet lisääntyvät.
Joo sitten kuvataan taas koiria ruohikossa ja koira vedessä..

Maisemat ja luonto jäävät ainakin mun kuvissa taka alalle.. jos en varta vasten kuvaa esim sieniä tai autoa..
Mun mielestä media tekee kaikkensa että lehtiä myydään, jopa paisuttelee näitä juttuja, mutta ketä se oikeesti kiinnostaa jos Häkkiset nyt eroaa..
On se hyvä että ei ole julkkis, eihän niillä ole enään omaa elämää lainkaan, kun kaikki tekemiset riepotellaan lehdissä ja telkkarissa..
LAINAUS(s-ml @ 8.2. 2008, 09:41)

Esmo, ihan hyvä kameran olet ostanut, tuo kuvanvakaaja on kätsy juttu. Oikeastaan ilman sitä ei kannata kameraa ostaakaan. Mielenkiinnolla odotamme uusia kuvia Siiristä!
Mä en ymmärrä kameroista mitään...

Vähän kyselin muilta ja uskon testivoittajan maineeseen

Katotaan mitä niistä sitten tulee. Vanha kamera vaan on auttamattoman hidas, eikä riitä yhtään ulkokuviin - ainakaan näillä keleillä. Hyviä kuvia ottaa, jos on aikaa tähdätä ja valoa kunnolla.
Jos Häkkisistä, niin sen verran hämmästyin että aika salassa ovat kuitenkin saaneet asian hoidettua. Mä ainakin ymmärsin kun töissä Seiskaa selasin, että avioeropäätös on jo voimassa. Totta, raskasta ilman kaikkea spekulointiakin. Tsemppiä heille.
Mulla on vihdoin 7 päivän raskaan työputken jälkeen vapaa viikonloppu, jonka aion ottaa iisisti ja kivoja asioita tehden. Me mennään Siirin ja Siirin siskon kanssa huomenna näyttelytreeneihin. Kummankaan mammat ei tiedä touhusta yhtään mitään, ja eka pentunäyttely lähestyy.

Sunnuntaille sovittiin Siirin kanssa kyläreissu ja jos jumppiinkin jaksaisi, niin viikonloppu olisi melkoisen mukava. Ja tietty hyvää ruokaa kohta kaupasta ostamaan. Kunhan perjantain ruuhkat siellä rauhoittuu...
^ Ounou, nytkö ne teidän näyttelytreenit on

? Mä olisin halunnut tulla mukaan, mutta nyt olen jo sopinut meneväni äidin kanssa Lidliin

Hitsi, olis ollu mullekin hyötyä seurata teidän opintoja... Jos muistat, niin otatko Sannalta ne kaks kirjaa mulle lainaks?
^^ menettekö te SaFan pentunäyttelyyn kuun lopussa Kaapelitehtaalle?
Hugis, ei mennä huomenna Sannalle vaan sellaisiin treeneihin missä paljon muitakin...

Sannalle kylään ehkä hiihtolomaviikolla, ja jos sä oot ohjelmaton, niin noukin sut matkalta kyytiin.
s-ml, joo, sinne mennään
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.