Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: niitä, näitä
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
Esmo
Täällä on vapaa viikonloppu, joka ollut täynnä kivoja harrastuksia. Perjantaina oltiin tottiksessa, eilen koiranäyttelyssä ja tänään menen ratsastamaan. Lisäksi eilen kyläiltiin Siirin kanssa lapsiperheessä ja saatiin omppuja. Tänään tulee miesvieras, jolle teen omenaherkkua smile.gif

Eilinen näyttely oli erilainen. Pyysin että Siirin kasvattja esittää Siirin - mä sain vain katsella kuinka se menee osaavissa käsissä ja miltä se näyttää ulkopuolisen silmin. Hyvältä näytti, vaikka virtaa oli taas vaikka muille jakaa... Siiri oli junnuluokan toinen, EH2. Eilinen oli syksyn vika näyttely Siirin osalta. Nyt tuo pikkurimpula jää kotiin kasvamaan smile.gif

Nyt tämä lähtee kiskomaan ratsastushousuja jalkaansa. Mukavaa sunnuntaita, ja voikaa hyvin!
Esmo
Siiri oli tänään levittänyt nojatuolista mun vaatteet lattialle, syönyt neuletakista napin, pilkkonut muovisen liukuestematon ison maton alta, syönyt mummon vanhan nojatuolin puista käsinojaa ja syönyt patterista muovista termostaattia. Ja oli yksin kotona alle 4h, ja aamulla tehty hyvä metsälenkki. Taitaa mimmi taas muuttaa eteiseen... dry.gif
kippax
Siiri tais vähän viihdyttää itteään. Meillä ipana teki yhden aika karsean teon, se meni ja luki turhan ahkerasti Harry Potteria ja Feeniksin kiltaa joka on yks parhaista pottereista. Mitäs olin jättäny kirjan pennun ulottuville.wallbash.gif Muuten se on rauhoittunut melkoisesti, mutta ollaan keskusteltukin joka päivä siitä kumpi johtaa meidän pikku firmaa jossa on vain yksi pomon paikka. happy.gif
wiputar
Mua harmittaa äärettömän paljon se, että en pysty/uskalla jättää poikia koko kämppään... Kyökissä on kaks oviaukkoa, mutta vaan toisessa on ovi -> pelko että lyövät vahingossa hellan levyn päälle. Ei nuo kyllä noin normaalisti nuohoa kuin ruokapöydän ympärillä, ikinä nousseet tiskipöydälle/liedelle/apupöydälle, mutta kerta se on ensimmäinenkin.. pinch.gif
Aatelkaa; viikko vielä/enään ja poijjaat jääpi ekaa kertaa muutamaksi tunniksi itekseen kotio mellow.gif crybaby.gif lookaround.gif
wiputar
Käytiin tossa naapurin kanssa Cittarissa ja nyt mulla onkin sitten hiustenvärjäysaine päässä. Ekaa kertaa ajattelin kokeilla tätä kaksi vaiheista väriä jossa on nuo korostusraidat smile.gif.
Mukaan tarrtu myös makkariin lehdille kori ja sitten oli ihan pakko ottaa 4kpl:n paketti mustia bambutabletteja kun maksoivat huikeat 3€. Hypistelin alkuun ihan toisenlaista tablettia mutta sillä oli hintaa 5€. Ja toisesta kaupasta löysin vielä hyvän värisiä tuikkujakin makkariin, täytyy tossa myöhemmin vaikka kuvaillla ja laittaa tonne sisustusketjuun smile.gif. Vielä kun ne verhot tulis... sleepy.gif
Annelinne
Me käytiin eilen mätsärissä rolleyes.gif Saatiinpa viihdytettyä porukkaa oikein kunnolla kun...

Paavo ei kertaakaan nostanut nenää kehässä
Paavo astui korviensa päälle
Paavo istui kun olisi pitänyt seisoa

Minä toki yritin namilla saada herran päätä pystyyn ja kulkemaan edes johonkin suuntaan mutta se meno näytti lähinnä pellen koikkelehtimiselta ja epämääräiseltä syöksähtelyltä...

Meille todettiin vain, että harjoitusta paljon laugh.gif Ja sitä todellakin tarvitaan. Pihalla kun ollaan harjoiteltu seisomista niin on menny tosi hyvin. Samoin hihnassa ravaaminen, tosi hienosti. Ja ennen kehään menoakin meni niin hyvin! Mutta sit kehässä: nenä liimattuna hiekkaan "anna mä haistelen nyt vähän"-tyylillä ja kaikki ihan ranttaliksi.

Olipahan ihmisillä sentään hauskaa oops.gif
wiputar
Ihan just lähdetään koululaisen kanssa polkemaan pyörillä kohti oikomishoitajaa. Täytyy kaivaa jotkut paksut hanskat tuolle yht. 10km:n reissulle.
Tänään tulee nuorimmaiset kotiin, onkin jo aavistuksen ikävä lookaround.gif.
Pitäisi soitella myös sille perhepäivähoitajalle josko kerettäisiin käymään siellä tutustumassa, eihän tässä turhan montaa päivää enää ole tutustumiskäyntejä varten whistling.gif
s-ml
On sulla pitkä matka tuolla viileydessä polkea, toisaalta taas ei tule ihan liian kuuma. Niin ja onnea koulutuspaikasta, jos en aiemmin ole muistanut sanoa smile.gif
Eilen oli Soneralla netti poikki lähes koko päivän, mutta eipä tässä pahemmin ehdi kuin pyörähtää palstoilla. Mies on tämän viikon ainakin sairaslomalla, joten minä sitten hääräilen kaiken. Eiköhän tämä tästä, onneksi ei ole talvi.
Esmo
Annelinne, nauratti tuo Paavon meininki biggrin.gif

Mä oon täällä ihan lihasjumissa. Olin eilen ekaa kertaa lihaskuntojumpassa, bodypumpissa, jalkaonnettomuuden jälkeen. Yleensä lihakset on kipeimmillään vasta 1,5-2 vrk rääkin jälkeen. Kävelenköhän mä huomenna lainkaan? w00t.gif Jalkaan teki edelleen pahaa. Samoinhan se rasittuu pitkistä lenkeistä ja epätasaisesta pohjasta. Saa nähdä joutuuko sen kanssa vielä lääkäriin loppuvuodesta... unsure.gif

Siirikin on ollut eilisen ihan jumissa, unenpöppörössä. Se kävi lonkka- ja kyynärpääkuvissa. Paitsi lonkathan ei vielä lopulliset, kun Siiri liian nuori. Mutta nukkui siis koko illan niin sikeästi että peittelin sen viltin alle lämpöiseen. Nyt vaan odotellaan millaista paluupostia saadaan Kennelliitosta... happy.gif
sipa
LAINAUS(Annelinne @ 15.9. 2008, 14:54) *
Me käytiin eilen mätsärissä rolleyes.gif Saatiinpa viihdytettyä porukkaa oikein kunnolla kun...

Paavo ei kertaakaan nostanut nenää kehässä
Paavo astui korviensa päälle
Paavo istui kun olisi pitänyt seisoa

Paavo pien. wub.gif Paavo ei voi sille mitään että hänen korvat ovat liian pitkät.. laugh.gif ja kehässä luuli tietysti että siellä mennään nenä maassa kun kerta olaan kisassa, ja seisomisen ja istumisenhan sekoittaa kuka tahansa.. blink.gif että hyvä Paavo, kyllä sä viellä joku päivä fiffaat miten päin ne asiat kuuluu oikeesti mennä. thumbup.gif
sipa
LAINAUS(wiputar @ 15.9. 2008, 13:57) *
Käytiin tossa naapurin kanssa Cittarissa ja nyt mulla onkin sitten hiustenvärjäysaine päässä. Ekaa kertaa ajattelin kokeilla tätä kaksi vaiheista väriä jossa on nuo korostusraidat smile.gif.

Täällä olen odotellut kommentteja hiusväristä ja kuviakin vois laittaa näytille.. thumbup.gif Mä nimittäin viimeeksi kattelin noita värejä jossa on korostusraidat mutta jäi viellä ostamatta..
wiputar
No koululainen oli sitä mieltä on liian tumma biggrin.gif.
Otin siis suklaanruskean, olettaen että se aavistuksen vaalenee muutaman pesun jälkeen smile.gif. Vai että kuviakin vielä... laitetaan kamera laulamaan jossain välissä biggrin.gif
tizzian
Se on sitten viimeinen kesälomaviikko biggrin.gif ja jollain ihmeen opilla olen taas onnistunut lainaaman koiran, jonka käyttäytyminen ulkosalla ei miellytä alkuunkaan. Sisällä sentään on ihan asiallinen tassuttelija. Jostain kumman syystä olen tavoistani poiketen laskenut koiran satiinilakanoille nukkumaan - että jotain vikaa on hihnan tässäkin päässä (oikeastaan paljonkin mutta ei siitä sen enempää) oops.gif
sipa
LAINAUS(tizzian @ 17.9. 2008, 14:51) *
Se on sitten viimeinen kesälomaviikko biggrin.gif ja jollain ihmeen opilla olen taas onnistunut lainaaman koiran, jonka käyttäytyminen ulkosalla ei miellytä alkuunkaan. Sisällä sentään on ihan asiallinen tassuttelija. Jostain kumman syystä olen tavoistani poiketen laskenut koiran satiinilakanoille nukkumaan - että jotain vikaa on hihnan tässäkin päässä (oikeastaan paljonkin mutta ei siitä sen enempää) oops.gif

Mikäs ihmeen kesäloma se tähän aikaan vuodesta on.. blink.gif laugh.gif

Tiz.. Sähän alat pehmetä ihan selvästi.. w00t.gif
tizzian
^ Siltä se huolestuttavasti vaikuttaa.
Hermot kiittää ja kumartaa kuonopannan keksijää! Jotain toivoa lähes rauhallisesta ulkoilusta smile.gif
Vielä kun keksisi nasevan tavan kuinka kouluttaa omistaja tajuamaan oman toimintansa väryys... dry.gif
abc
Siis nyt mä hermostun taas angry.gif . Just tiistai-iltana yhdet hermoilut päätty (mistä tuolla juoksijoissa kerroin). Nyt risoo, kun en löydä sitä kohtaa , mihin piti sipalle vastata. Mutta samapa kait vaikka sen tähän laitan. Siis Armani on "piru" pahuuksineen, mut onhan se miespuolinen, ett olis pitänyt jo ennalta arvata, että se tekee remontit sun muut asiat päin mäntyyn, mun ja varmaan monen muunkin naisen mielestä.

Mira on enkeli lajitoveriinsa verrattuna.
sipa
LAINAUS(abc @ 18.9. 2008, 11:32) *
Siis nyt mä hermostun taas angry.gif . Just tiistai-iltana yhdet hermoilut päätty (mistä tuolla juoksijoissa kerroin). Nyt risoo, kun en löydä sitä kohtaa , mihin piti sipalle vastata. Mutta samapa kait vaikka sen tähän laitan. Siis Armani on "piru" pahuuksineen, mut onhan se miespuolinen, ett olis pitänyt jo ennalta arvata, että se tekee remontit sun muut asiat päin mäntyyn, mun ja varmaan monen muunkin naisen mielestä.

Mira on enkeli lajitoveriinsa verrattuna.

Joo ihan hyvin voit vastata tähänkin, kun mä käyn kaikki kuitenkin lukemassa.. biggrin.gif

Vai sellainen se Armani on.. mut jos se sit vanhuuttaan rauhoittuis, kun on Mira enkelin opissa.. hug.gif
abc
Eipä uskois miten sujuvaksi pankkikortin käyttö onkaan vuosien saatossa muuttunut. Onkin niitä ainoita asioita kaikkien muiden muutosten joukossa, johon olen sopeutunut hyvin. Koskaan ei ole euroakaan mukana, vaan kaikki mitkä mahdollista, makselen kortilla. Nyt olen joutunut odottelemaan uutta korttia jo viikon, kun just viime viikolla Armani popsi vanhan kortin käyttökelvottomaksi angry.gif .

En millään jaksaisi käydä pankissa edes ruokarahaa nostamassa, kun siellä saa aina istua tai seistä odotellen vuoroaan kassalle. Tosin kassamies sanoi mulle, etteiks se ole kiva käydä vanhaan tapaankin asioimassa pankissa ja tutustua konttorin väkeen. Sanoin, että onhan asioinnissa tiettyä nostalgiaa eikä mulla pankkiväkeäkään vastaan mitään ole. Mutta paljoa ei hehkuta, että on pankin kautta kierrettävä, ennenkuin saa mun vähäiset ruokaostokset hommattua. Juu, en mä kuitenkaan joka päivä käy siellä pankissa rahaa nostamassa sitä 5-10 euroa, minkä saatan tarvita.Kun käyn on isompi summa otettava, ettei tartte niihin jonoihin joka päivä aikaansa tärvätä.

Ruokakassan edessä puolestaan, kun maksan rahalla ostokseni, otan siinä tiskillä olevan kynän ja odotan saavani kuitata laskuani, enkä tahdo tajuta, ettei mun tartte kuitata sellaista, minkä olen rahalla maksanut. Jestas, kun elämä on näiltäkin osin muuttunut sekavaksi Armanin vuoksi.

Suoraan sanottuna, tunnen itseni tosi orvoksi ilman rakasta pankkikorttiani.

Mulla on se kortti, muutama bonuskortti ja sair.vak.kortti, niille sopivassa nahkakansiossa. Eli taitettava läpyskä, missä korttien kokoiset taskut taitteen molemmilla sisäpuolilla. Armani pääs kiinni siihen läpyskään viiden minuutin sisässä, jona aikana vein roskat tunkioon ja takas tullessa oli lattialla 4:stä kortista 2 taskusta otettua korttia. Bonus kortti ehjänä (kortti millä en mitään tee) ja rikottu pankkikortti, jolle ois ihan jokaikisenä päivänä (melkein) käyttöä.

s-ml
Voi sitä Armania, näyttää siis teilläkin tuota ylimäääriäistä energiaa olevan. Meillä oli aamulla revitty serti-ruusuke, silmälasikotelo ja irtotavarat vaihtaneet paikkaa. Minä sentään olin koneella, silti ehtivät ja kaikki heti aamu-ulkoilun jälkeen. Onneksi kortteja saa aina uusia ja silmälasikoteloita, ruusukkeista ei koskaan tiedä smile.gif

Onnea Miran ratakirjoille tai tuleville kirjoille! Onnistuihan tuo, tosi hienoa thumbup.gif Ehtiikös Mira osallistua vielä tänä kautena virallisiin kisoihin? En yhtään ole katsonut, mitä Hgissä nyt on tai onhan noita ratoja lähellä Hyvinkää ja Tamperekin. Ilmoittele, jos sinne tulet, voisin tulla katselemaan.
sipa
abc Noi voi ei.. mitä ihmettä Armani oikein on ajatellut tuhotessaan just sen tärkeimmän kortin..ei varmaan mitään muuta kuin että nyt lakkas se ostelu.. Kerroppa pojalle että ilman korttia sekään ei saa mitään.. dry.gif

Arvaa mitä mä meinasin jus tähän kirjoittaa.... että eikö teillä ole automaattia siellä kulmalla, ei tarttis pankkiin mennä.. ja samalla välähti että milläs nostat kun ei ole sitä korttia ph34r.gif
kippax
Ei sais ajatella näin, mutta tuli aika helpottunut olo että muidenkin koirat kun vaan mun ipana tekee tuhojaan biggrin.gif. Ipanan tekemiä tuhoja en ees kaikkia luettele niitä on sen verran enempi. Sen energia alkaa olemaan jo kuuluisaa. Eläinlääkärikin totes eilen että "kohtuullisen energinen koira" kun ipana tutki koko ajan vastaanottohuoneen lattiat ja nurkat, nous etutassuilla pöydälle kattomaan mitä kivaa siellä on.

Eilen ipana pomppas tiskipöydälle seisomaan astioiden sekaan. Kuulu ihan hirveä meteli ja ryntäsin kattomaan mitä tapahtu niin neiti seisoo tyytyväisenä lautasten keskellä blink.gif . Yhtään lautasta ei menny rikki eikä muitakaan astioita. Sen toinen lempijuttu on nousta vessassa pytyn kannen päälle ja sitten kurkotella hyllyltä kaikkea mahdollista kuten hammastahnaa, muotovaahtoa, pinnejä, deodoranttia jne... Sitten se kantaa niitä leuhkana suussa ja vie ne omaan piilopaikkaan turvaan. Ei olla päästy vielä selville että onko meillä hamsterivesinokkaeläinkenguru vai ihan vaan koiranpentu happy.gif
Turunen
Tähän onkin sitten hyvä jatkaa Ellan tän päivän pureskeluilla... dry.gif
Ellahan on päivällä tarhassa, yleensä iltapäivän ajan, mutta jos ollaan etenpänä (niin kuin tänään oltiin koko päivä ampumaradalla) etten pääse käyttämään välillä ulkona niin on koko päivän tarhassa ja siellä ollessa on hihna aina riippunut verkkoa vasten, siis aidan ulkopuolella... vaikka verkko on todella pieni ruutuista, oli Ella saanut tänään hihnan pään sisäpuolelle ja purrut koko hihnan poikki juuri siitä kädenlenkistä... angry.gif Alkaa Ellan tarha olla kuin kynnetty perunapelto, kun joka päivä tulee uusia monttuja, tänään oli pitänyt kaivaa siihen vesikupin vierelle että vesikuppi oli täynnä hiekkaa... rolleyes.gif
wiputar
Voin hyvin kuvitella abc:n fiilikset, mullakaan ei koskaan ole rahaa lompsassa ja jos on niin ne on tungettava heti possuun. Kyllä mulle tulis kortittomana kovin köyhät oltavat, en minäkään konttorissa tuppaa asioida. Possu pitäisi pikkuhiljaa käydä tyhjäämässä, mutta ei vaan nuo konttorit minua vedä puoleensa, vaikka tuonkin saa ilman jonotuksia tyhjentää itsepalveluna.

Huoh, taas ripsiipi vettä kun ajattelin jotta pidemmälle lenkille oltais lähdetty. Jospa viikonloppuna ilmat suosisivat, lapset kun menevät taas isälleen niin kaiken aikani annan koirille smile.gif. No, okei, illalla hyvissä ajoin painun sänkyyn katsomaan telkkaria ja hemmottelen itseäni suklaalla biggrin.gif. koirat saakin herkutella sian sydäntä ja maksaa, täytyykin muistaa ottaa ne sulamaan...

Huomenna mennään tutustumaan tulevaan hoitajaan, tai no, olenhan minä hänet paristi ohimennen nähnyt tuolla päiväkotimaailmassa työskennellessäni, mutta lapsille hää on ihan uus kasvo. Se olis sitten 4 yötä ja sen jälkeen alkaa "uusi elämä" huh.gif

Koululaisen luokkakverin luona on tänään Tupperware kutsut jonne tuli kutsu äidille ja lapsille, ihan unohtanut koko homman... kuudelta ne vasta alkaa, ei vaan jotenkin huvittaisi lähteä mokomille istuksimaan. Ensi viikolla on naapurilla kutsut, josko sinne sitten.
Hugis
LAINAUS(abc @ 18.9. 2008, 13:42) *
Ruokakassan edessä puolestaan, kun maksan rahalla ostokseni, otan siinä tiskillä olevan kynän ja odotan saavani kuitata laskuani, enkä tahdo tajuta, ettei mun tartte kuitata sellaista, minkä olen rahalla maksanut. Jestas, kun elämä on näiltäkin osin muuttunut sekavaksi Armanin vuoksi.

Mä seison ihan samalla tavalla kynä kädessä niinä harvoina kertoina, kun käteistä käytän biggrin.gif Meillähän Helmi aikanaan piilotti mun kortin sänkyyn patjojen alle ja siinä kohtaa magneettinauhaan tuli pieni vaurio. Jotkut bensa-automaatit ei meinaa hyväksyä sitä, mutta muuten on toiminut. Se onkin ainoa asia, mikä on Helmin hampaissa säilynyt toimivana.

Tää ketju lievittää vähän mun pentukuumetta, mutta HUOM! Vain vähän happy.gif Saa nähdä, mitä talvi tuo tullessaan whistling.gif
kippax
Mulla ei oo pentukuumetta jostain syystä w00t.gif eikä ihan heti taijja tullakaan. Miten tän ipanan kohalla pentuaika tuntuu menevän niin hitaasti suorastaan matelee.

Hugis tuollaset vihjailut tarkottaa sitä, että koiravauvaa olis tulossa talvella smile.gif
abc
Tuun huomenna jatkaa tähän aiheeseen ja yhteen toiseenkin ja jos Armani malttaa NUKKUA, niin sitten voin viipyä monenkin viestin kohdalla rolleyes.gif .

s-ml thanks onnittelusta. Otan sen ilomielellä vastaan, sillä sen saavuttamiseksi tehtiin työtä ja työtä. Ei Miran kanssa, vaan ne lukemattoman monet
muut kommervenkit, että järjestelyt loksahtivat paikalleen. Taisit tuolta toiselta palstalta (juoksijoista) käydä lukaisemassakin, sillä mites muuten oisit tiennyt, että Mira on nyt kirjallisestikin (kunhan se kirja kotiin tulee) oikeutettu kisoihin.

Vitsi, mulla toisessa huoneessa viettää Armani vapaailtaa katseiltani, joten nyt en ehdi pidempiä istuskella teidän kanssanne. Yritän huomenna tainnutta sen, ai, mut eihän mulla oo perunanuijaa, joten tuskin se huomennakaan nukkuu.
wiputar
Sipalle tukkakuva, pikkasen on peikkomainen pehko noin heti suihkun jälkeen laugh.gif

Ei tolla kameralla saanu ainootakaan kuvaa jossa hiukset olis sen väriset kun luonnossa dry.gif
s-ml
^ kivan väriset hiukset smile.gif eikä mitkään liian tummat, ihan hyvät. Oliko raitojen teko vaikeaa?

abc, juu-u, kävin äkiä lukaisemassa vihjeesi perusteella teidän touhuista. Hieman hämmästyin, sillä olen luullut koejuoksujen järjestämisen olevan tosi helppoa vipukoille. Niitähän on niin paljon kirjallisia. Monissa muissa roduissa juoksukavereiden löytyminen on todella vaikeaa, joten parempi olla omasta takaa kaverit smile.gif Onneksi kuitenkin kaikki lopulta sujui ja nyt Mira on sitten virallinen kisakoira thumbup.gif
wiputar
^ Kiitos kysymästä, oli vimonen kerta kun ite laitan raitoja... Pitäisi suht' sopeasti hoitaa raidottaminen jotta raidoista tulisi saman värisiä, mutta yksin... uuh ja puuh pinch.gif. Takahiuksien kohdalla meinas itku päästä.
sipa
LAINAUS(abc @ 18.9. 2008, 21:22) *
Tuun huomenna jatkaa tähän aiheeseen ja yhteen toiseenkin ja jos Armani malttaa NUKKUA, niin sitten voin viipyä monenkin viestin kohdalla rolleyes.gif .

Vitsi, mulla toisessa huoneessa viettää Armani vapaailtaa katseiltani, joten nyt en ehdi pidempiä istuskella teidän kanssanne. Yritän huomenna tainnutta sen, ai, mut eihän mulla oo perunanuijaa, joten tuskin se huomennakaan nukkuu.

Mä oon jo odotellutkin, että koskas sä kerkiit tänne kirjoittelemaan sun tapahtumista.. siis oikein ajan kanssa, mut Armani taitaa hoitaa sun vapaa aika ongelmat.. rolleyes.gif

Armanille pitäis kyllä keksiä joku "nuijanukutus" siksi aikaa kun sä oot koneella.. Mikähän olis hyvä keino.. rolleyes.gif

Bono on siitä hyvä, kun näkee että menen koneelle se tulee aina lattialle viereen nukkumaan, on vissiin niin väsyttävää toi netissä oleilu, että nukkuu mielummin sen ajan..

wiputar Hitsi kun onkin hyvän väriset hiukset.. Raidat näkyy ihan hyvin tuossakin. thumbup.gif
bellfegor
LAINAUS(wiputar @ 18.9. 2008, 22:05) *
^ Kiitos kysymästä, oli vimonen kerta kun ite laitan raitoja... Pitäisi suht' sopeasti hoitaa raidottaminen jotta raidoista tulisi saman värisiä, mutta yksin... uuh ja puuh pinch.gif. Takahiuksien kohdalla meinas itku päästä.

Hyvältähän tuo näyttää. Eikös raitojen kuulukin olla erivärisiä? Muutenhan se oliskin tasavärinen w00t.gif

Piti tulla lisäämään Hugikselle kommentti, että on olemassa myös rotuja, jotka eivät tee pahojaan wink.gif Joten Luoja tautia lisätköön eli lisää kuumetta vaan.
s-ml
^ kerro lisää, mitä rotuja muka smile.gif
Ei vaan, oikeasti nuo ovat tosi kilttejä, sattui nyt olemaan joku poikkeava aivopimennys. Paitsi nytkin Ony makaa itämaisella ja raapsuttaa mattoa etujaloilla. Sitä tapaa ei ole nyt vuodessakaan saatu kitkettyä rolleyes.gif Mattoparka, vielä on kestänyt, mutta saas nähdä koska siinä on kynsiurat.

Onpa syksyinen sää tänään, ja puutkin alkavat olla kohta parhaissa väreissään. Linnutkin istuskelivat langoilla, voi ei. Tuli ihan haikea olo aamulenkillä confused.gif
Esmo
Voi abc, laittaa kakara sutkin koville... confused.gif Siiri ei onneksi tee pahaa kun olen kotona. Saa kyllä lelujensa ja luidensa kanssa sellaisia riehumiskohtauksia, että oon tyytyväinen ettei alakerrassamme asu ketään (taloyhtiön sauna). Aika moista meteliä pitää kun pudottaa ison luun laminaatille moneen kertaan, läpsii sitä tassullaan ja syöksyy päälle w00t.gif
Mutta Siirin touhut ovat menneet siis siihen pisteeseen että neiti asuu taas eteisessä kun on yksin. Jätän sille sinne aina luita, joten energia menee niihin ja pedin jylläämiseen. Muuta huvitusta eteisessä ei ole.

Juttelin erään koiraihmisen kanssa tuosta Siirin ihan yllättäen ja selvästi lisääntyneestä energiasta. Mä oon ihan ihmeissäni että koira on ehkä vaihtunut koirapuistossa, tms. Mietittiin voisiko hormonitoiminnalla olla vaikutusta. Jos Siiri olisi astutettu kesän juoksusta, sillä olisi just nyt ne pennut... Voisikohan tuollainen vaikuttaa?! unsure.gif
bellfegor
Smäläri, borzoi, borzoi, portugeesi, borzoi, belggari, borzoi... whistling.gif Miten niin muka yritän aivopestä Hugista laugh.gif ja teitä muitakin.
wiputar
Mä meinasin saada melkosta kyytiä aamulenkillä koirien kanssa.
Tuon yhen alatalon pirsKATTI istua kökötti keskellä pururataa ihan hissun kissun. Mä näin sen katin onneks sadasosasekunnin ennen poikia, muuten olis kissa varmaan vainaa rolleyes.gif . Jätkät pisti turbonelivedon päälle ja minä yritin jarrutella sileäpohjasilla kengillä, jotka muuten luistaa näemmä todella hyvin tommosella mutapohjasella purtsilla joka on havunneulasten peitossa w00t.gif .
Että mä vihaan sitä kattia! Se on just semmonen jörötörö joka loikkasee parin metrin päähän ja jää ihan kun ärsyttääkseen siihen sitten kyttämään ja pörhistelemään sneaky2.gif
Lydia
LAINAUS(bellfegor @ 19.9. 2008, 07:45) *
Piti tulla lisäämään Hugikselle kommentti, että on olemassa myös rotuja, jotka eivät tee pahojaan wink.gif Joten Luoja tautia lisätköön eli lisää kuumetta vaan.

Tuo on kyllä totta.... mutta noista roduista en välttis olis samaa mieltä whistling.gif
Mun kokemuksen mukaan tipsut ovat varsin kilttejä lapsia. Tosin Riku oli n. 5 kk, kun sen sain, mutta se ei koskaan mitään tuhonnut.
Myy on keskittynyt lähinnä pahvilaatikkojen jyrsimiseen, välillä jyrsii myös tuolin jalkoja, kantelee mun kenkiä ja muuta pientä.
Myy on siis pieni enkeli biggrin.gif Kauhulla odotan mitä Enjan lapset saavat aikaan... Jos yhtään emäänsä tulevat niin tuhoja olisi odotettavissa rolleyes.gif
Enjahan oli pienenä melkoinen tuholainen ja erikoistunut johtoihin. Onneksi ei sentään seinässä kiinni olevia...
Esmo
Tuhoista vielä. Niinhän se menee kuin Esterin kasvattaja meitä aikoinaan varoitti: "Pikkukoira syö tuolista pinnan ja iso koira syö koko tuolin..."
abc
LAINAUS(s-ml @ 19.9. 2008, 10:25) *
Onpa syksyinen sä tänään...

Niinpä on ollut täälläkin koko viikon. Mutta huomasko kukaan stadilainen, että eilen tuli lunta tuossa klo16.30 aikaan ja sitten vielä illalla 20.30 aikaan? Eivät olleet lumet isoja hiutaleita vaan pienen pieniä valkoisia pisteitä, mitkä hiljalleen leijailivat maata kohden ja olivat niin herkästi vietävissä, kun pienikin tuulen vire niitä kohtas.

Esmo kaikkea tapahtunutta en teille ehkä kerrokaan, mutta tänään tulee Leif latailee ja siirtelee koneelle ja saatte nähdä yhden kuvan, mistä saa näkemyksen, että yllättäviä hämmästyksen aiheita löytyy, ainakin perheessä missä Armani on viettänyt hetken yksin ollen.

Sipa, kyllä se niin on, että Armani mua pidättelee koneen vierestä melkoisesti, mutta muutenkaan en jaksa. Ei oo selkä parantunut, vaikka heitin lääkkeet mäkeen. Päätökseni lääkkeiden käytön lopettamisesta oli helpotus, sillä niiden aikana olin entistäkin väsyneempi.

wiputar
^ Siis lunta? ohmy.gif Tuliskin kunnon valkonen talvi eikä mitään harmaanmustaa dry.gif
s-ml
Siis SÄÄ on tänään syksyinen eikä sä. Pirhanan läppäri, siitä on menossa näppis. Usein jättää kirjaimet, vaikka olisikin niitä hakannut, tai sitten siellä on välissä karvoja ja murusia.

Vai oikea B-jengi on kiltteä, uskoiskohan tuohon ihan tältä istumalta..taitaa olla myyntipuhetta smile.gif
ei vaan, nyt pois koneelta ja satamaan ja sen jälkeen valmistelemaan huomisia päivällisiä. Pikkasen oli keksimistä, mitä tarjoaa, sillä milanolaiselle olisi kiva tarjoilla jotain suomalaista. Systeri oli kiltti ja lähti metsään hakemaan sieniä, niistä saa alkukeiton. Sanoikin, ettei ole takaisin tulemista ellei kori ole täynnä smile.gif
sipa
LUNTA... ohmy.gif Mä just sanoin syömään mennessä että ilma haisee ihan lumelle, ja duunikaverit vaan nauroi, mut oli Sirkkukin sit samaa mieltä että ihan lumelle se haisee.. ei sentään satanut mitään alas, ja en myöskään eilen huomannut mitään valoista tulevan alas..

Meidän entinen naapuri omisti tipsun ja se koira tulikin kalliiksi tälle naiselle, kun kerkis tuhoamaan kaksi kertaa eteisen remonttikuntoon.. niin pieni ja kiltin näköinen koira.. ohmy.gif

Belgeissäkin on kauheesti tuhovimmaisia joukossa.. Bonon tuhot onneksi jääneet niihin tuolinjalkoihin, ja Edin tuhot yhteen pieneen reikään seinässä.. että joka rodussa esiintyy tätä vimmaa enempi tai vähempi..
bellfegor
No, meillä on hyvätapaisten borzoiden vastapainoksi ollut sammari, joka söi epälukuisen määrän kenkiä, hihnoja, laukkuja jne jne + mattoja ja yhden auton penkit ( 3 minuutissa ). Muunmuassa. Ihan kaikkea ei onneksi enää muista. Sen lisäksi meillä on ollut bullmastiffi, joka teki seinään reiän. Oven viereen. Kyllä gyproc on iloinen asia ja hieno keksintö. Mutta borzoit oppivat sisäsiisteiksikin ihan itse omin nenin eli viksuja vekottimia. laugh.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 19.9. 2008, 12:16) *
sammari joka söi epälukuisen määrän kenkiä, hihnoja, laukkuja jne jne + mattoja ja yhden auton penkit ( 3 minuutissa ). Muunmuassa. Ihan kaikkea ei onneksi enää muista. Sen lisäksi meillä on ollut bullmastiffi joka teki seinään reiän. Oven viereen. Kyllä gyproc on iloinen asia ja hieno keksintö. Mutta borzoit oppivat sisäsiisteiksikin ihan itse omin nenin eli viksuja vekottimia. laugh.gif

Jestas sillä sammarilla on ollut hyvät hampaat.. ohmy.gif jos 3 minuutissa vetää penkitkin..

Bullmastiffi ilmeisesti halus oman oven, sun oven viereen.. biggrin.gif
abc

Siis kyllä mua "nauratti" ja ihan riemastuin, kun tultiin Miran kanssa kotiin pikapika ulkoilulta. Mun Armanillahan on taiteellinen luonne. Luomistyö puhkeaa ja aina silloin, kun saa olla itsekseen kotona biggrin.gif .
Varmaan edellisen torstain luomistyöstä illalla klo 20.30 sai osansa alakerran nainenkin, jos oli kotosalla. Riemusta hänkin on varmaan tasajalkaa hyppien ja hyppyset nyrkissä, kiitellyt, että on yläkertaan saanut niin eläväistä porukkaa, että tietää milloin ne on kotona.

Nojatuoli on raskastekoinen ja pysyy paikallaan (siis pitäisi pysyä) ja Armani siis viihtyy tuolissa sen ollessa normaaliasennossa. Mutta, kun luomisimppis iskee, niin silloinhan kalut on laitettava siihen malliin, miten ne silmille paremmalta näyttää.

Leif on täällä, joten puheripulin purkaus jatkuu tuonnenpana. Tulen myös Smälärille vastamaan noista kysytyistä kisoista jne. Nyt on mun luova tauko, meen kahville ja syön Leifin kanssa kilpaa jätskiä.

kippax
LAINAUS(sipa @ 19.9. 2008, 11:52) *
Belgeissäkin on kauheesti tuhovimmaisia joukossa..

Niin on dry.gif . Ipana kuuluu tuhovimmasten kermakerhoon. Neiti on ehtinyt rikkoa pölyimurin, repinyt sohvan, syönyt kenkiä, parit farkut syöny, paidoissa on reikiä, mun lempiyöpaitaan teki kolon sad.gif , tapetit ei oo neitiä miellyttänyt, harry potterin luki turhan tarkkaan jne... Yhtään löysää päivää ei voi olla tai neiti tosiaan tekee tuhojaan ihan urakalla. blink.gif
Esmo
Voi jessus Armania! Niin pieni ja niin viaton biggrin.gif Miten pikkukoira tuohon pystyy?! Onkohan se saanut samanmoisen hepulin kuin Siiri illalla - juoksi täysillä sohvalle ja selkänojalla kääntyi ympäri ja syöksyi takaisin lattialle... Mä en oikein osaa kuvata sitä tilannetta, mutta jos sanotaan ettei sen jalat juurikaan osuneet istuityynylle vaan kävivät potkaisemassa selkänojasta vauhtia w00t.gif Mä siis istuin itse sohvalla, muuten olisi varmaan tää painava jenkkisohvakin ollut nurin! Ei siinä voi kuin nauraa, ja toivoa koira pysyy ehjänä, kun tuo 50kg saa hepulin... rolleyes.gif

Mulla on tänään vapaapäivä. Oon ahkeroinut kaappeja siivoamalla. En raaskinut lähteä mihinkään menoille, kun meillä tehdään pientä julkisivuremppaa ja Siiriä vähän pelottaa noi ihmeelliset äänet... unsure.gif
sipa
abc Kieltämättä tuo Armani on kyllä aikas velmun näköinen tuossa kuvassa.. laugh.gif Ihan on sen näköäinen että leikit on jäänyt kesken..

Noista soffalle hyppimisrituaaleista sen verran että Bonokin osaa niitä.. ja vauhdilla sekin käy soffalla kääntymässä ja on samassa hetkessä jo makkarin sängyllä.. huh.gif laugh.gif
Turunen
Helsingissä lunta! huh.gif Talvi tulee! thumbup.gif Mä aina odotan sitä paljon, mutta sitten kun se tulee niin alkaa odottaa kevättä... watsup.gif
Onneksi Ella on niin rauhallinen pentu... w00t.gif whistling.gif dogrun.gif
kippax
Armani on selkeästi sisustussuunnittelija ja on sitä mieltä että tuolit vois olla noinkin happy.gif
Esmo
Kahden tunnin yksinolon saldo: mun keväällä ostamani tekonahkatakki ja puinen henkari, joita raaskin hintansa puolesta ostaa aikanaan vain kaksi eteisen koristeeksi... Saakelin saakeli angry.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.