LAINAUS(-inessa- @ 18.2. 2008, 22:15)

Mutta luulen, että pystytte siihen jos yritätte oikein kovasti !
Vaikuttava kirjoitus -inessa-lta ja hieno loppukommentti
---
Enpäs tiennyt, että noissa laastareissa on tollasiakin eroja kuin tuntimäärät, joita pitäis huomioida. Hyvä, että
bellf on olemassa. Eipä ainakaan multa tulisi mentyä apteekkiin kyseleen eri vaihtoehdoista, kun ei sinne muutoinkaan juuri asiaa ole. En tiedä sitäkään, että vieläkö laastareista saa reseptillä etuutta, kun niitä käsittääkseni myydään ruokakaupoissakin. Ja ruokakaupan kassalla ei tulis kyseltyä edes sen vertaa noista vaikutteista, mitä apteekissa kehtais kysellä.
Olen kuitenkin ajatellut, että jos nyt aikoisin yrittää lopetusta, niin ehkä ottaisin laastarin tueksi, vaikka uskonkin, että se ainoa oikea tie on se oma vahva tahto.
Wiputar, kun sulla nyt pyörii noinkin vahvana ajatus tupakin jättämisestä, niin pistäpä tuulemaan. Sulla taitaa olla niitä käsille tekemisiäkin jo kotona. Niin, ja huoltamon mies sanoi, että aina kun tekee mieli ottaa tupakki, niin suklaalevystä voi taittaa kätevästi siivun suuhun tupakin sijaan

.
Itse sain eilen yhden pöytäliinan valmiiksi ja tänään neulon pitsin kiinni toiseen. Sitten mulla ei ole käsille mitään. Tänään tai huomenna saan kuitenkin kuljetuksen käsityöliikkeeseen, että saan töitä mistä kiinni pitää, jos mulle vaikka jo tällä viikolla putkahtais se oma tahto pinnalle.
Hinku yrittämiselle on mulla nyt huipussaan ja ainakin tästä hingusta aion pitää kiinni, vaikkei toteutuksesta mitään tulisikaan

.
Sipa , arvasin, että Sinä muistaisit. Lunttausta voi käyttää apukeinona vallan mainiosti tän tapaisiin muistamisiin

.