Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kodin sisustus
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
s-ml
^ missä sä raukka nukut ensi yön,taisi tulla lattiakeikka (-ko) smile.gif
Hugis
Siis mulla on tuo yhden hengen sänky. Joten nukun varmaan sohvalla, koska H&H nukkuu entiseen malliin sängyssä biggrin.gif Onneks tuon abc:n sohvan saa myös levitettyä, jos tarve vaatii.
s-ml
Hyvä, mä jo huolestuin smile.gif Paitsi eipä lattiapaikassakaan mitään vikaa ole, jos ei vedä ja jaksaa kömpiä sieltä ylöskin. Nukuin talvella yhden yön lattialla tuttavan luona, ei hitsi, tukka meinas lähteä vedon takia ja selkä tuli ihan sairaan kipeäksi. Ihan oli jopa patjakin alla, silti:D
abc
Mulle lattialla nukkuminen on tuttua. Lapsuuden kodissa se oli enemmän vakiota kuin tilapäistä. Pienet asunnot ja enemmän kuin yksi henkilö, niin sängyille ei paikkoja ollut. Lapsena ei sellaista huomioinut kuin vetoisuus, mutta nyt kylläkin. Siitä huolimatta makoilen nyt muutamia öitä lattialla. Saan paremmat unet siten, kun koirat ei hyppele ees takas sänkyyn. Hienohelma Mira pinkaisee aina pakosalle, kun pienempi pyrkii viereen avoimin suin.

Yllätys, yllätys mulle. Pentu nukkuu yöt hyvin. Mutta jo toisena yönä siirsi paikkansa omasta pedistään mun jalkopäähän ja kukas se siitä tuli mulle ilmoittamaan. Mirapa tietenkin, että siltä on paikka viety biggrin.gif . Niin oli viime yönäkin, mun korvaan tulee inisemään, että taas se tuli. Jos ei Mira herättelisi noilla kanteluillaan, niin meillä sais yöt nukkua pennusta huolimatta ihan rauhassa.

Hyviin asioihin kuuluu tätä nykyä, että mun kaktukset ovat saaneet olla rauhassa smile.gif . Mira ei edes muista, että meillä on noita kasviruukkuja thumbup1.gif . Mutta siitä en tykkää, että pentu käy huonekaluihin kiinni thumbdown.gif .
Hugis
Huonosti on nukuttu viime yöt. Todistettavasti yhden hengen (90 cm leveään) mahtuu yksi ihminen ja kaksi borkkua. Yhdellä nukkujista on vaan vaikea asento, eikä se todellakaan ole kumpikaan borkuista...
Nirppu
^ Oletko sä Hugis nukkunu kerällä, sängyn jalkopäässä? rolleyes.gif
Hugis
^ En vielä happy.gif Toistaseks lähinnä polvet suussa, patjan ja seinän välissä. Varsin mielenkiintoisiin asentoihin sitä ihminen taipuu biggrin.gif
Nirppu
Olispa kiva nähdä kuvia thumbup.gif
Hugis
^ Usko pois, niin mustakin rolleyes.gif Kummallisia lihaksia on löytynyt, kun ovat kipeytyneet nukkumisasennoista. Pitäsi palkata joku ottamaan yöllä kuvia meidän kimppasängystä.
sipa
Hugis On sulla varmaan ollut paikat jäykkinä aamulla kun olet oikonut itsesi mutkalta pois.. shifty.gif

Mä en meinannut eilen illalla mahtua meidän sänkyyn, vaikka se on 160 cm leveä.. Mies oli omalla puolellaan ja Bono mun puolella.. eikä se väistä yhtään kun yritin kiskoa täkkiä, joten jouduin kippaamaan koko koiran ympäri miehen puolelle.. laugh.gif se vaan jatkoi karviskissalelun puremista ja oli ihan sen näköinenen, että kivaa mamma leikkii mun kaa.. thumbup.gif

Selälleen makaen se jäi sitten siihen tyytyväisenä kirputtamaan leluaan, että jouduin komentamaan sitä olemaan kirputtamatta, kun koko sänky tärisi.. Onneksi tuli vissiin kuuma kun hyppäs kohta lattialle, tai sitten otti nokkiinsa kun mitään kivaa ei saa tehdä, meni vettä juomaan ja jäi sen jälkeeen omalle petilleen..
Esmo
Mä ostin hetken mielijohteesta valkoiset verhot, kun Hemtexissä oli kaikki tuotteet -50%. Laitoin ne silittämättä ikkunaan testatakseni onko valkoinen liian pliisu tänne ja nyt oon niitä tämän päivän katsellut. Kaipa nuo voisi pitää (ja silittää)... happy.gif

Joo, bullmastiffi ja valkoiset verhot! biggrin.gif Verhot ovat nojatuolin takana piilossa ja ainakin vähän suojassa kuolalta... biggrin.gif

Lisätty kuvat.
Verhot siis paneeliverhot ja läpikuultavan ruudulliset. Ajattelin poikkasta yhden verhoista keittiöön kapaksi - kuvassa se on vain taitettu kaksinkerroin. Mitä mieltä muut sisustajat? Eikö ne olisi kesäksi kivan vaaleat vanhojen ruskeiden tilalle? Taustalla vaikuttaa tummanruskea sohva ja tummanruskea alkovi...

sipa
Esmo Tosi hyvän näköiset verhot.. thumbup.gif ja ilman muuta valkoiset sopii kesäksi, asunto näyttää tosi valoisalta.. Siirikin siellä poseeraan ja ilmeestä päätelle hän on myös tyytyväinen verhoihin.. biggrin.gif
wiputar
^^ Oikein kivat ja "kepeet" verhot smile.gif

Ja kyllä tuo asunto muiltakin osin oikein kivalta näyttää happy.gif
Musta on kiva päästä kurkkimaan muitten koteja ninja.gif
Nirppu
Hyvin sopii noi Esmon verhot. Ja muutenkin on tosi mukvan näköinen asunto, ilmeisesti Siirinkin mielestä kun niin tyytyväisenä poseeraa aarteidensa keskellä happy.gif
Mietin tuossa että kannattaako sitä yhtä verhoa katkaista, kun se noinkin ajaa asiansa.
Esmo
Kiitos tuestanne smile.gif Joo, kyllä mä päätin pitää ne. Pari pvää kun on katsellut on silmä jo tottunut tuohon "pliisuun" väriin tummanruskean jälkeen. Vielä kun löytäisi energian silittää ja lyhentää ne sopiviksi. Kevätsiivousta tää koti kaipaisi kaikin puolin - jospa ensi viikon vapaapäivillä yrittäisi... happy.gif
wiputar
Mun pitäis, tai siis tekis mieli ostaa uus mikro tonne kyökin nurkkaan. Vanha on ostettu 8-9 vuotta sitten.
Ihan on toimiva jne., mutta se alkaa näyttämään jo vähän vanhalta, ihan niin kun mutsikin viikonloppuna sano rolleyes.gif . Etupaneli oli valkonen, mutta se on nyt ajan saatossa vaihtanu sävynsä kellertävään biggrin.gif.

Musta vähän tuntuu, että voisin haluta semmosen jonkun pikkunäppärän niin ei veis niin paljoa tota pöytätilaa jota meillä ei muutenkaan oikein ole dry.gif. Onko kellään kokemusta, onko pikkumikrot sisämitoiltaan ihan onnettomia? unsure.gif
Kai niihin nyt edes tavan ruokalautanen mahtuu sisään?
Esmo
^No, kyllähän nyt lautanen kaikkiin mikroihin pitää mahtua happy.gif En tosin tiedä kuinka pieniä on olemassa. Mielestäni omani on aika pieni. Ruokalautanen sopii just, ja leivontakulho juuri korkeudeltaan, jos pitää vaikka margariinia sulattaa...
wiputar
Eksyin Hobbarin sivuille ja siellä olis Whirlpool IL10 -mikro, sisämitoiltaan 14,9 x 29 x 29 cm eli pitäis lautasen mahtua, halkasija kun noissa meijän porsliineissa on 26cm smile.gif ja korkeutta on mun rasvansulatuskipollekin ihan tarpeeks happy.gif.
Eipä meillä mikroa tarvitakaan kun sulatukseen ja ruuan lämmittämiseen. Kokata en mikrolla osaa blush.gif

Täytyypi haastatella vielä isäntää asian tiimoilta, mä kyllä luulen että se on ihan sama mitä se sanoo, mä oon tainnu päätökseni jo tehdä wink.gif laugh.gif
sipa
Me kun muutettiin evakkoon niin heivattiin se rotisko mikro roskiin, se oli Panasonic Genius ja jumalattoman iso ja t.ruskea/beessi.. ph34r.gif

Näissä uusissa keittiöissähän on pienen pienet kolot mikroille.. että pieni se seuraavakin saa olla, jos joskus sellainen ostetaan.. En ole muuten kertaakaan kaivannut mikroa 3 kuukauteen.. rolleyes.gif Saas sitten nähdä tuleeko sitä enään hommattua, kun en mä muuhun sitä käyttänyt kuin vihannesten sulatukseen..Nyt tosin mulla on pakastin että vois alkaa ajattelemaan uutta vempainta, sillä nätin näköisiä ja sopivan kokoisia onkin maisoslehdet olleet täynnä, ja ihan kelpohintaankin niitä saa.. thumbup.gif
wiputar
Miellä mikroa käytetään kylllä päivittäin tai lähes päivittäin.
Ite tykkään törkkästä voileivät lämpiimään ja isäntä saa usein lämmittää sapuskan mikrossa töistä tultuaan. tongue.gif
wiputar
Minkäslaista "rehutusta" ootte ajatellu kesäks parvekkeillenne?

Mä en oikein tiedä mitä hommais. Tosin tílaa on tasan yhden kukkalaatikon verran dry.gif.
Viime kesänä mulla oli vaan lilja ja kaks murattia (kaikki omissa ruukuissaan). Toissa kesänä mulla oli punasia pelargonioita ja sinisiä lobelioita. Kovin perinteikäs yhdistelmä, mutta musta vaan niin ihanan pirsakan värisiä smile.gif.
Mitään en viitti ite alkaa kasvattelemaan, niistä kun ei yleensä kovin reheviä ole tullu rolleyes.gif .
Mitäköhän kivaa tälle kesälle keksis? Jotain, mikä pärjää suorassa auringon paisteessa noin kuutisen tuntia päivässä confused.gif

e: Aamulla töökkäsin saint paulian lehtiä multaa, niistä kun kuulemma pitäis juurtua suht helposti(?) uusia alkuja. Juoruunkin törkkäsin uudet pistokkaat ja pitäis noita pidempiä "häntiä" pätkiä äitille juurtumaan. Traakki/tyrakki/mikälie vaatis myös jonkin asteista kevennystä.
sipa
Mä en laita partsille mitään, kun kerta ei olla lomalla edes kotona. Maalla mulla on nyt 40 tulppania just lykkimässä ylös ja ostan sinne kyllä muutaman kukan, esim orvokkeja kukkalaatikkoon, niin kuin joka vuosi on ollut.. Kukkapenkissä sitten kasvaakin liljaa ja muita mitä en enään muista nimeltä ja jopa yksi kitukasvuinen pioni..
Esmo
Verhot tuli lyhennettyä ja loppupeleissä en pätkäissytkään suunniteltua kappaverhoa. Mä taiteilin neljän verhon ylijäämäpaloista kapan ja se kelpaa mulle smile.gif Nyt siis keittiössä kappa ja olkkarissa neljä paneeliverhoa.

Mä tyhjentelin tuossa kameraani ja siellä oli teille kuva kodistani toiseenkin suuntaan. Pistetään nyt sitten kaikki näytille. Kivahan tää mustakin on - joskin pikkuinen, kun vain 35m2. Mutta kaikilla ei olekaan kotia kahdella parvekkeella! Mulla on oikea parveke ja sitten toi luhtikäytävän pääty, jossa mulla myös pöytä ja tuoli. Siihen paistaa kesällä mun aamukahviaurinko. Ja kukkiakin laitan molemmille partseille happy.gif

s-ml
Onpas Esmolla nätti koti, kauniit toisiinsa käyvät värit. Kivasti keksit nuo verhot, paneeli sopiikin tuohon just eikä melkein smile.gif Koiran värikin käy hyvin sisustukseen, eiks niin mene, että sen pitääkin sopia. Paitsi meillä ei sovi.

Samoin Sipalla, Bonon musta istuu hyvin tuohon värimaailmaan thumbup.gif
sipa
Täällä sitä vaan lomalla istutaan koneella vaikka pitäis alkaa silitämään ne verhot.. no kohta aloitan.. biggrin.gif

Ikkunat pesen sitten vähän myöhemmin kun tulee lämpimämpää..

Tulis nyt heti aamusta ne patterin ilmaajat ja imastoinnin tarkistajat että ei koko päivää tarttis kytätä..
Hugis
Mä ostin eilen pimentävän rullaverhon makuuhuoneeseen smile.gif En pimennyksen takia vaan H&H:n. Niillä kun oli tapana änkäytyä verhojen väliin katsomaan metsän tapahtumia ja koirien ja kissojen ilmestyessä näköpiiriin, alkoi valtava vouhotus. Hyppivät patterin päällä ja haukkuivat dry.gif Ajattelin säästää naapureita ja estää pääsyn ikkunalle. Toistaseks toimii.

Vaan olipa homma ruuvata pidikkeet käsin ikkunanpieliin. Meinas usko loppua kesken, vaan sisulla sain senkin tehtyä ihan ite biggrin.gif
abc
LAINAUS(Hugis @ 25.4. 2008, 10:00) *
Vaan olipa homma ruuvata pidikkeet käsin ikkunanpieliin. Meinas usko loppua kesken, vaan sisulla sain senkin tehtyä ihan ite biggrin.gif

Ja nyt on hulppea mieli, eiks vaan, thumbup1.gif .

Mulla ei juuri nyt ole ruuvattavaa, mutta sisua käytin minäkin rolleyes.gif . Sainpahan ainakin makkarista ikkunan pestyä ja verhotkin sinne silitettyä ja ripustettua thumbup.gif . Olkkarin puolen ikkunat jää ensiviikolle, mutta ei siitä syystä, että sisu ois loppunut, ei, ei. Aurinko vain nousee näihin aikoihin suoraan ruutuja vasten ja täytyy kai kaiken toiminnan lisäksi ulkoiluttaa koiriakin välillä. Mulla tuppaa puhti loppumaan viimeistään siinä vaiheessa, jos joudun tekemiset keskeyttämään joillain koirien ulkoilutuksilla biggrin.gif .

Yks parannus on näissä kotihommissa nykyään. Ei tartte käsin pestä pikkupyykkiä kaiken muun tohelluksen keskellä, vaan pesukone hoitaa sen puolen biggrin.gif. Se onkin niitä harvoja kotihommia, mistä ei hiki lähde otsasta valumaan. Mutta silittämiset, muut pesemiset, imuroinnit jne heruttaa kylläkin hikeä ja sisuakin tarttee, että jaksaa raivata tarvittavat työvälineet esille ja taas laittaa ne pimentoon seuraavaan käyttökertaan asti thumbdown.gif

Mutta mukava fiilis kaiken kaikkiaan, että tänäänkin ollaan saatu edes jotain aikaiseksi smile.gif .

Mä tarttisin pimennystä myös makkarin puolelle. Mira luulee, että päivä loppuu kesken, ellei nousta heti ylös, kun päivän valkeus alkaa nousemaan.

sipa
Kaiiki ikkunat pesty ja verhot vaihdettu.. MUTTA vihreät ei sovi tänne.. blink.gif Pistin ne kaappiin.. Keittöön sopi noi vaaleat ihan hyvin.. Saas nähdä mitä mä teen noilla vihreillä isokuvioisilla.. Äitienpäivä on toki lähellä ja voin oikeastaan kiikuttaa ne äidille..

Parveke on myös pesty ja sininen terassimatto paikallaan..

Naapurista kuuluu ihans sellaisia ääniä että siellä ilmataan pattereita, joskohan ne olis kohta täällä.. Mä keitän just itelle ruokaa ja tulevat aivan taatusti silloin kun mä syön.
Hugis
LAINAUS(abc @ 25.4. 2008, 12:38) *
Ja nyt on hulppea mieli, eiks vaan, thumbup1.gif .

Kyllä tässä on sisulla kaikki kotihommat tehty ilman miestä jo useita vuosia, mutta aina tuollaisesta uroteosta tulee hyvä mieli. Suurempi tuska mulle on, kun pitäis tänään saada vielä imuri käyntiin... dry.gif
sipa
Hyllykkö siis tuli mutta siitä puuttuu yksi osa, elikkä meidän mielestämme siihen tilattiin hifitaso, saatiin kyllä sen tason kansi mutta itse taso puuttuu.. Ja sitten saatiin vitsiini osaan sellainen valohylly jota ei edes tilattu.. dry.gif Siinä ei ole edes minkäänlaisia ovia, ja ei ole edes kauheen nätti.. Otettiin se pois ja tämän näköinen hyllykkö on nyt.. Ilman vitriinin alaosan ovia kun yksi sarana oli siitäkin korkannut että ei saanut ovia viellä paikoilleen..
Korjaus tähän väiin.. kun soitin myyjälle niin hän sanoi että se valokaappi tulee tohon vitriinin ja alakaapin väliin, eikä siis päälle.. ph34r.gif Hyvä me, ilmankos se oli vähän hoopon näköinen.. ja hifielementti tulee sitten perässä tohon sivulle, sen päälislevyn me ollaan jo saatu..

wiputar
Apuva! tongue.gif
Nyt alkais olemaan makkarin uudistus edessä, mutta mä en yhtään tiedä että minkälaiset verhot hommaisin...
Eli makuuhuoneessa on kirsikan värinen vaatekaappi ja tumman harmaa lattia. Mitä ihmettä mä niihin lähtisin "sotkemaan" unsure.gif
Mä vaihdan sänkyni kapeampaan, 90cm levyiseen, joten joku mattokin mahtuis sitten lattialle niin, että sitä jopa koirien petien alta vois vähän näkyäkin.
Ja sitten tartteis tietty vielä päiväpeitonkin.
Mulla lyö niiiiin tyhjää värien ja kuosien suhteen rolleyes.gif
Verhojen tulis olla jotain "kunnollisia", mahdollisimman pimentäviä, mutta ei kuitenkaan mitään paksuja samettisysteemejä.
Ei oo helppoo lookaround.gif

edit: TÄSSÄ olis "ihan kiva" kangas, mutta ei oo varmaan kovin paksua. Vähän puutteelliset nuo tuotekuvaukset dry.gif
sipa
^ Että on upee kangas.. thumbup.gif Värikin sopii tosi hyvin lattiaan.. Mä ihastuin tuohon.. cool.gif
wiputar
Nyt vaan rupesin meittimään, että meneekö hopea/harmaa liaan kylmän puolelle... unsure.gif

Tässä tän hetkinen värimaailma:

Mutta tosiaan nuo verhot, sängyn ja sänkypeitteen annan ukolle matkaan mukaan.

Ja tätä kuvaa kun katsoin, niin mietin josko joku oranssi/kulta/ruskea olisi sittenkin parempi... confused.gif

Mä en ala crybaby.gif

Turunen
Entä jos tuon hopea ja harmaan lisäksi sipaiset sinne jotain eri sävyisiä lämpiä ruskeita, niin kuin tuossa koiranpetissä ja vaatekaapissa ja sitten ehkä ihan pikkuinen väri piste esim. tiilenpunaista. smile.gif
Matto lämpimän ruskea, verhot harmaa/hopea/ (ruskea) kirjava, päivä peittä harmaa/ ruskea, pari koristetyynyä tiilenpunaista tai + kaikki koriste esimeet yms. sisustus elementit esim. puna/ ruskeita tuikkukippoja ikkunalaudalle... tongue.gif
Tuo verho on ihan selvästi aika ohutta, kun näkyy kuviot läpi, mutta voithan sä ostaa sinne pimentävän rulla/ laskos verhon.

Mäkin haluan sisustamaan omaa kotia... lookaround.gif confused.gif sad.gif
wiputar
^ Kuulostaa hyvältä, mutta mistä ihmeestä mä tommoset löydän tongue.gif

Ei vitsi... kolunnu kaikenmaailman nettikauppoja tässä koko aamun, mutta ei nyt vaan saa mitään kivaa kokonaisuutta kasaan confused.gif Ugh! pinch.gif
sipa
Ugh hän on puhunut.. Ai sulla on noin punaista.. kyllä sun sitten täytyy vaihtaa päiväpeittokin samaan siniharmaasen sävyyn.. Tai sit vaan pidät ton punaisen, ihan hyvän näköinen sekin on.. thumbup.gif Huom näin sinisen ihmisen suusta, pääsee kaikenlaista.. ph34r.gif laugh.gif
wiputar
Ei kun noi punaset vehkeet ja sänky lähtee exän mukana uuteen kotiin.
Mä oon noita kattonu 6 tai 7 vuotta, joten ei osaa kuvitella jotenkaan mitään muuta.

Tässä olis semmonen ISOLLA ehkällä varustettu setti:

toi pystyssä oleva siis, ja sitten tummanruskea päiväpeitto.

ja näihin vaalee päiväpeitto...

Pelkään vaan noiden riitelevän liikaa ton kirsikan kanssa, se kun on tolla yhdellä seinustalla niin hallitseva...

Jotenkin ei nyt ole kauheesti mitään tiilenpunasta, josta itekin kovasti tykkään.

Tästä pinosta noi kupariset vois olla jees, mutta mitä sitten niiden kanssa?

bellfegor
Jotain kylmiä sävyjä täytyy olla mukana tasapainottamassa tai tulee tosi oranssia lopputulokseksi. Mutta älä vaihda sänkyä 90 cm vaan 120 cm. Tulet huomaamaan sen edut.
wiputar
Mulla ei oo nyt mahiksia ostaa sänkyä, on tyydyttävä tohon mitä nyt on.

Toi liika oranssisuus/lämpösyys mua vähän pelottaa itteänikin.
Nyt menin löytämään tämmösen maton:

Jos tästä nipusta löytäis sit oikeen väriset verhot
Turunen
^ Toi on todella upea matto! thumbup.gif ja just sopivan värinen, mun piti lisätä tuonne väreihin sininen, mutta jäänyt näköjään laittamatta... rolleyes.gif Ton maton kanssa vois käydä hyvin noista kankaista tuo sininen, alimmaisena tai beige tai tuo ruskea sen alla... riippuu miten tummia värejä haluat, tosin kun matto on noin tumma vois verhot olla vaaleammat. Toi on hyvä että matossa on sitä samaa kirsikkaa, kun kaapeissa.
Voi hitsi kun tekis mieli, selailla uusia mattoja, verhoja yms. yms... baa.gif
Jeps. ja mä olen ehdottomasti sen 120 leveen sängyn kannalla, mulla on sellainen ja paaaaljon mukavempi kuin 90, en mä enää osaa oikein nukkua 90:ssä sängyssä kun ei mahdu pyörimään... teehee.gif ja ainakin jos on seuraa niin iskee ahtaanpaikan kammo ph34r.gif
bellfegor
Noista verhoista mä valkkaisin kolmesta alimmasta jonkun tai jos on leveä ikkuna, niin vaikka kahta eri väristä verhoa noista alimmista kolmesta. Vois laittaa sillai paneeliverhotyyppisen ratkaisun.
wiputar
Mä tilasin ton maton thumbup.gif ja valitsin noi kupariset verhot (viininpunasten päällä). Katson eka miltä ne näyttää, jos ei oo hyvät, niin sitten laitan ne olkkariin ja kokeilen jotain muuta. Makustelin jopa noita vaaleensinisiä biggrin.gif.
bellfegor
Ei välttämättä huono valinta, mutta laita sitten ainakin sen maton sinisiä tyynyjä tai päiväpeite, jossa on samaa sinistä ja mustaa. Ettei jää matto ilman kaveria. Ai miten niin Innoni katsonut laugh.gif
Hugis
Musta on nyt ihana ostella tänne kotiin kaikenlaista, mutta en sisusta. Mulla ei oo minkään valtakunnan silmää millekään, joten koti on suloinen sekamelska värejä, vanhaa ja uutta - niin ja karvoja, kuolaa ja hiekkaa. Jotenkin alkaa ajatella niitä tassunjälkiä aina, kun harkitsee maton tai peiton ostoa. Ja sitten tyytyy käytettyyn kirpparilta. Ja sisustustyynythän meillä menee parempiin suihin, joten ne jää kaupan hyllylle automatic biggrin.gif
sipa
wiputar Wau, sä löysit kutenkin ihan mageet värit.. thumbup.gif Mä oon samaa mieltä että noi kupariset verhot sopii maton kanssa, mutta laittaa sit maton värejäkin mukaan, johonkin..

Laitat sit varmaan meille kuvia kun kokonaisuus on valmis, että sadaan ihailla yhdessä sun kättes työtä.. Mä tykkään kauheesti näistä sisustusjutuista ja ktasoisin kaikki ohjelmat jos vaan voisin.. Ukko saa välillä hepulit kun niitä kuulemma tulee ihan liikaa telkusta.. unsure.gif mukamas..
wiputar
Joo, mä oon nyt todella tyytyväinen tohon mattolöytöön happy.gif
Ihan yks värisiä asioita on musta hirmu vaikee yhdistellä, mutta tosta matosta saan nyt poimittua sitten värejä thumbup.gif
Mietin pitkään että tilaanko 80x150 vai 140x200 ja päädyin tohon isompaan. Matto tulee peittämään vapaana olevan lattia-alan kokonaan, toi pinempi olis pituudestaan käyny, mutta leveys vähän arvellutti... Mä vaan niin tykkään matoista, mun puolesta paljasta lattiaa ei tarttis olla kämpässä ollenkaan pinch.gif

Jossain vaiheessa mun tarttee paneutua olohuoneeseen, sinne tarttis uuden maton ja sen myötä verhot ja jonkun pöydän/arkun. Mutta nyt ei ole vielä rahnaa confused.gif
wiputar
Nythän mä vasta hokasin, että missäs ne pojat nyt voi päivystää kun lähti sänky jonka päällä seisoivat, etujalat ikkunalla laugh.gif.
Pitänee ostaa makkarin ikkunan alle joku arkku jonka päällä voi pälyillä maailmanmenoa biggrin.gif
abc
Kuuluuks sisustukseen myös kukat unsure.gif . En millään muista. Mulla on meneillään käsityö missä ruiskaunokki. Terälehdet kukassa ovat siniset, mutta en muista onks se pitkä siemenkotakin ulkopuolelta sininen vai vihreä? Tarttis saada tietoa, mutta en osaa googlettaa, että löytäisin sellaisen kukan, mitä tarkoitan. Mä nimittäin vain olen uskovinani, että liinassa oleva kukka olis ruiskaunokki wacko.gif .

Mulla tulee traumoja Wiputtaren siivousintojen ja uudelleen järjestelyjen kanssa lookaround.gif . Sulla on kaikki aina just jetsulleen jee, vaikka sulla on niitä jälkeläisiäkin. Mun olis täytynyt tyytyä vain Miraan. Armani uudistaa päivittäin muotoiluja, asetteluja jne. Välillä ei tahdo päästä ulkoa sisälle, jos herra on yksikseen hääräillyt, kun iso matto painaa ovea takaisin kiinni. Silloin aina tiedän, että sillä on ollut hitonmoiset tuhoamisrattobileet sinä aikana, kun olen ollut poissa. Vaan mitäs minä murehdin noita, kun suurempi huoli kutenkin on se, että onko oven takana huoneistoa enää lainkaan. Hohhoh.
tizzian
Onko se abcn kukkanen siis tuon näköinen: kuva ?
Näyttäis minun silmään hiukan niinkun violetin sävyisiltä...
wiputar
LAINAUS(abc @ 29.8. 2008, 18:40) *
Mulla tulee traumoja Wiputtaren siivousintojen ja uudelleen järjestelyjen kanssa lookaround.gif . Sulla on kaikki aina just jetsulleen jee, vaikka sulla on niitä jälkeläisiäkin.

tongue.gif Elä nyt traumatisoidu tongue.gif
Kyllähän sitä vielä pystyy/jaksaa tip-toppeilla, mutta ans kattoo sitten kun päivät kuluu jossain muualla kun kotona, melko varmasti koululainen kerkiää kavereittensa kanssa räjäyttämään koko kämpän noin tunnissa... pinch.gif
Ja mitä järjestelyyn tulee, niin se kummasti piristää kun sillon tällön vähän vaihtelee tavaroitten paikkoja. smile.gif Ainoa ongelma on se, että kun oma silmä on tottunu johonkin tiettyyn niin ei jotenkaan nää muita mahdollisuuksia confused.gif. Siinä vaiheessa ulkopuoliset silmät on oivallinen apu!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.