LAINAUS(Hugis @ 25.4. 2008, 10:00)

Vaan olipa homma ruuvata pidikkeet käsin ikkunanpieliin. Meinas usko loppua kesken, vaan sisulla sain senkin tehtyä ihan ite

Ja nyt on hulppea mieli, eiks vaan,

.
Mulla ei juuri nyt ole ruuvattavaa, mutta sisua käytin minäkin

. Sainpahan ainakin makkarista ikkunan pestyä ja verhotkin sinne silitettyä ja ripustettua

. Olkkarin puolen ikkunat jää ensiviikolle, mutta ei siitä syystä, että sisu ois loppunut, ei, ei. Aurinko vain nousee näihin aikoihin suoraan ruutuja vasten ja täytyy kai kaiken toiminnan lisäksi ulkoiluttaa koiriakin välillä. Mulla tuppaa puhti loppumaan viimeistään siinä vaiheessa, jos joudun tekemiset keskeyttämään joillain koirien ulkoilutuksilla

.
Yks parannus on näissä kotihommissa nykyään. Ei tartte käsin pestä pikkupyykkiä kaiken muun tohelluksen keskellä, vaan pesukone hoitaa sen puolen

. Se onkin niitä harvoja kotihommia, mistä ei hiki lähde otsasta valumaan. Mutta silittämiset, muut pesemiset, imuroinnit jne heruttaa kylläkin hikeä ja sisuakin tarttee, että jaksaa raivata tarvittavat työvälineet esille ja taas laittaa ne pimentoon seuraavaan käyttökertaan asti
Mutta mukava fiilis kaiken kaikkiaan, että tänäänkin ollaan saatu edes jotain aikaiseksi

.
Mä tarttisin pimennystä myös makkarin puolelle. Mira luulee, että päivä loppuu kesken, ellei nousta heti ylös, kun päivän valkeus alkaa nousemaan.