Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kodin sisustus
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
sipa
Aloitampa tällaisenkin aiheen, kun rempan myötä täytyy uusia huonekaljua, ja duunikaveri googletti tällaisen nettiostospaikan.. Käykääs tutustumassa.. Mä bongasin yhden lipaston joka sopis meidän eteiseen tosi hyvin.. Laitan kuva tohon alle.. mut se osoite ensin..
http://www.on24.fi/?gclid=CJGRjramopECFQhRMAodx1rDYA

wiputar
Mä oon tonne rekkaantunu kanta-asiakkaaksi (vai mikä se virallinen nimitys oli) ja mulla olis siellä tilillä jo reilu 60€ smile.gif.
Siellä on kyllä kivasti kaikkea vähän erikoisempaakin. Toiset hinnat on korkeempia kun muilla firmoilla, mutta sitten toiset on taas edullisempia.

Niin ja hyvän näkönen lipasto on osunu Sipan silmiin.

sipa
^ Ootkos tilannut sieltä koskaan mitään..

Kumma että mulla ei näy että toi linkki toimis, toimiiko se teillä jos klikkaatte sitä.. lookaround.gif

Toimiihan se kun laittaa vaan osoitteen kunnolla, mulla tuli noi pikut kiinni tohon osoitteseen ja sen takia linkki ei toiminut, mutta nyt toimii..
wiputar
Ei toimi.
En oo koskaan tilannu kun mulle noi kuukauserät on ikään kuin mukavammat näillä miljoonatuloilla whistling.gif
Kyllä mä oon sieltä monasti kaikkea himotellu, mutta kun mä en jaksa odottaa sitä 4-6 viikkoa mikä noissa on toi melko yleinen toimitusaika laugh.gif

** Niin ja mä tarttisin uuden keittiön maton. Toi on väriltään just nappi, mutta materiaali on ihan "sieltä". On ohut ja semmonen "pehmonen" jossa näkyy KAIKKI tahrat, eikä niitä saa rätillä hangattua pois. Nyt hakusessa olis bukleematto, kumipohjalla. HELP!

Maton pitäis sointua myös noihin "ah, niin ihanan värisiin" keittiön kaappeihin, eli joku valeensini/beige/valkonen vois olla jees.

*** Oho, tulipas isot kuvat surrender.gif
s-ml
Kivan pirteitä ja hieman erilaisiakin juttuja tuolla sivuilla. Näytti olevan ihan aitoja materiaaleja joissain, mäntyä ja nahkaa. Niin ja aitoja taljoja smile.gif
Meille ne löytänyt mitään, mutta tänne onkin vaikea koskaan mitään löytääkään. Tähän tietsikkahuoneeseen haluaisin yhden nurkan sisustaa, mutten ole vielä keksinyt mitä. Ehkä ostan jonkun ison kasvin, jotain tarvisi kuitenkin.
wiputar
^ Mulla on kanssa olkkarissa yks nurkka vailla jotain isoa kasvia. Siellä nökötti semmonen ruma, 45 asteen kulmassa tukemisista huolimatta oleva peikonlehti.
En henk. koht. tykkää kyseisestä rehusta, mutta en oo sitä viittiny hävittää ku isäntä sen mulle joskus osti. Otin siitä muutaman terhakan pistokkaan juurtumaan, mutta suurin osa meni roskikseen.
sipa
wiputar Mulla on olkkarissa tän värinen buglee matto..Tarjoustalossa ainakin niitä myydään, myös käytävän matoina ja ajattelinkin mennä sinne ostamaan niitä, olis sitten smaa sarjaa kaikki..

wiputar
^ Ei huonon näkönen ollenkaan smile.gif. Täytyy käydä joku päivä tossa Robbarissa kattomassa mitä siellä on, täällä kun ei oo Tarjoustaloa. Meille myös vois ostaa eteiseen ja keittiöön samaa sarjaa olevat matot niin sais yhteinäisen linjan niihin. Eteisen matotkin kun on tosiaan liian tumman ruskeat ja pimentävät eteistä kovasti kun sinne ei tule luonnonvaloa mistään suunnasta dry.gif
sipa
Hitsi eihän se Tarjoustalossa ollut vaan Honkkarissa.. Onneksi muistin sen nyt, ennen kuin menet juosemaan kauppoihin.. happy.gif Tää matto tuli mulle ukon systeriltä, osti itsellensä sellaisen valkoisen makkariin ja antoi tämän mulle..
wiputar
^ No, melkein samaa n kategoriaan taitaa Honkkarikin mennä.

Ja nyt tää siirtyy kodin sisustamisesta sen siivoamiseen sorcerer.gif
sipa
Pitihän mun sitten tilata Hobbarista viellä yhdet siniset voileeverhot, kun annoin systerille noi valkoset, ja mulla ei ole olkkariin uusia kesäverhoja.. Eilen ne sitten pesin ja laitan kaappiin odottamaan kotiin muuttoa, silloinhan ollaan jo huhtikuun puolessa välissä, että voin laittaa ne suoraan ikkumaan..

Lazer
Hitto mie inhoon niinkun kaikkea mein kodissa biggrin.gif Haluan uuden sohvan, uuden tv-taso / kirjahyllyn joko sellaset mitkä on yhdessä tai sitten erikseen, pari lasivitriiniä joihin saa pokaalit, makuuhuoneeseen sellasen laatikoston, uudet yöpöydät.. Heh, eikä rahaa tarttis olla "kun" pari tonnia.. jos kaiken ostaa, vaikka käytettynä ostaisikin.

Meillä on sellanen valkoruskea hylly missä on tv ja digiboksi sekä pokaalit hyllyillä. Kamalan värinen ja tyyppinen. Kirjahyllyt on makkarissa, ihan kulahtaneet... Sohva on ihan liian iso ja väärän värinen. sad.gif Enpä mie osaa muuta kuin valittaa rolleyes.gif
wiputar
^ MEillä on myös olkkarissa "sitä sun tätä". Mutta tämä olkkari on TODELLA vaikee sisustaa jo ian suuren kokonsa vuoksi ja lisäksi yhdellä seinällä on kaksi oviaukkoa ja toisella yksi. Ja kolmas seinä on koko pituudelta ikkunaa täynnä. Vain yksi seinä on "ehjä" ja sillä seinällä on nyt tv-taso kun anteenipistoke on sillä sinällä. Mattojakin haluaisin olohuoneeseen enemmän, mutta en tiedä kuinka ne saisi fiksusti aseteltua confused.gif
Esmo
Mä ostin pari uutta luonnonvalkoista kukkaruukkua. Nyt pitäisi hakea vielä yksi samanlainen ruukku, niin olisin tyytyväinen. Pienintä pisaraa myöten tykkään laittaa kotiani, jos vain rahat antaisivat myöden. Ruukut olivatkin pitkästä aikaa jotain muuta väriä kuin ruskeaa... happy.gif

Nyt haaveilen uudesta lipastosta, jolle olisi tilaa ja tarvetta, ja jostain syystä haaveilen myös uudesta sohvapöydästä... whistling.gif Löysin silmäämiellyttävän lipaston, mutta se on käsittelemätöntä puuta. Onkohan iso homma lakata se itse? Ja mikähän on onnistumisen mahdollisuus? rolleyes.gif
sipa
^ Lakkaaminen on ihan helppoa, kunhan vetelee tasaisesti.. mutta se haju, se voi olla koiralle liikaa ja kuivuminenkin kestää oman aikansa.. Onko sulla sellaista paikkaa missä se vois haista ja kuivua rauhassa.. rolleyes.gif
bellfegor
Mä käyttäisin vahaa, jos on käsittelemätöntä puuta. Tulee nätimpi pinta.
abc
On olemassa myös huonekaluöljyä. Ainakin tv-pöydän esitteessä luki, että sellaisella voisi suojata pintaa, vai oliko sittenkin huonekalun säilyvyyden kannalta, ettei pääsis kuivumaan? Oli kuinka oli, vaihtoehtoja on ja varmaan riippuu myös mihin puulajiin mikäkin passaa.

Mutta kuuluuks mun kaktukseni sarjaan sisustaminen? Ainaskin tänne ilmoitan, että ruukut ja mullat on vaihdettu. Antaas katsoa tuleeko nuorempaa näköä tän toimenpiteen jälkeen mun huusholliin.

Hurtalle pitäis vielä sanoa jotenkin niin, ettei se loukkaantuisi, että vois jättää kaktukset rauhaan. Huomasin tuossa multaa vaihdellessani, että toisesta kaktuksesta oli kolmannes hävinnyt tän reilun vuoden aikana, minkä Mira on mun kanssani majaa pitänyt. Tänään muistan kyllä vahtia kaktuksiani koko päivän, mitä nyt hetken oon poissa niiden viereltä, kun tätä kirjoittelen. Huomis aamuna pitäisi myös muistaa sen verran, että nostan kukat tavoittamattomiin Miralta, kun kämpästä poistun aamusta ja se jää tavallista pidemmäksi aikaan yksin tänne huseeraamaan.
sipa
LAINAUS(abc @ 12.3. 2008, 12:21) *
On olemassa myös huonekaluöljyä. Ainakin tv-pöydän esitteessä luki, että sellaisella voisi suojata pintaa, vai oliko sittenkin huonekalun säilyvyyden kannalta, ettei pääsis kuivumaan? Oli kuinka oli, vaihtoehtoja on ja varmaan riippuu myös mihin puulajiin mikäkin passaa.

Mutta kuuluuks mun kaktukseni sarjaan sisustaminen? Ainaskin tänne ilmoitan, että ruukut ja mullat on vaihdettu. Antaas katsoa tuleeko nuorempaa näköä tän toimenpiteen jälkeen mun huusholliin.

Me just laitettiin tohon sänkyyn purkillinen sitä öljyä, kun oli halkenut muutamasta kohdasta kuivuttuaan..

Kuuluuhan kukatkin sisustukseen.. Mulla on tolle kaktukselle ruukku ostettuna mutta multa puuttuu.. tongue.gif En tiedä jaksanko raahata tänään sitä multaa kun pitää ne matotkin käydä hakemassa, ja sieltä tulee kuitenkin kaikkea muutakin ostettua.. rolleyes.gif

Vai huseeraa se Mira siellä yksin ollessaan.. biggrin.gif Paree joo laittaa kaktukset ulommaksi, että saat ihailla niitä viellä jatkossakin..
sipa
Eilen sitä sitten taas ostettiin tavaraa... Tuli eteiseen uudet matot 80x250 ja 80x300 pitkät käytävän matot + kynnysmatto.. Meillä kun on kaksi osainen pitkä käytävä eteisessä..

Löysin viellä uuteen sänkyyn uudet tyynytkin ja että oli hyvä nukkua.. thumbup.gif

Nyt ei puutu enään kuin olkkarin hyllykkö ja pöytä.. Verot oon jo tilannut kun sain 50 % alennusta yksistä upeista verhoista.. ja keittiöön tilasin vähän samaa sarjaa olevat.. Makkariin siin nämä.. kuvassa vaa ei yhtä hyvän näköiset kuin luettelossa

Keittiöön valkoiset vihreällä kukalla..

wiputar
Upeet verhot!

Mä en oo uskaltanu "kuvallisia" verhoja harrastaa, kun mä pelkään kyllästyväni niihin alle aikayksikön rolleyes.gif
wiputar
LAINAUS(abc @ 12.3. 2008, 12:21) *

Mun mielestä koti ei ole koti ilman rehuja! biggrin.gif
Mulla olis tosiaan multien vaihto edessä jokaiseen, yli 20 purnukkaan.
Yks ilta kuuntelin lenkillä radioo ja siellä tuli joku mainos jostain kasvilannotteesta, joka myös hävittää pikkukärpäset. Meni vähän ohi se mainos... Onko teistä kukaan kokeillu? Toimiiko? Varmaan Robbarista vois löytää sitä. Tai no, samapa se on kokeilla, toimi tai ei. Kukat kuitenkin tarvii vähän virtaa ja ei kai se voi ainakaan noita kärpäsiä lisäännyttää biggrin.gif
sipa
^Mä oon ohi mennen myös nähnyt tuon mainoksen mutta en kyllä yhtään muista tuotteen nimeä.. rolleyes.gif

Mä vaihdoin eilen mullat kukkiin ja ei siihen mennyt kuin pari minuuttia, kun mulla ei ole kuin kaksi kukkasta.. biggrin.gif Multaa jäi siis kauheesti yli, ja taidan viedä sen maalle kukkapenkkiin tulppaaneille..
sipa
Tässä pari kuvaa sängystä, sain ve vihdoinkin koneelle..

Esmo
Ihania sävyjä sipan verhoissa, mutta ootko sä tosissasi että sininen vaihtuu vihreään?! biggrin.gif
Ja teidän sänky on hyvännäköinen, aivan minun(kin) makuinen! smile.gif
sipa
LAINAUS(Esmo @ 17.3. 2008, 12:47) *
Ihania sävyjä sipan verhoissa, mutta ootko sä tosissasi että sininen vaihtuu vihreään?! biggrin.gif
Ja teidän sänky on hyvännäköinen, aivan minun(kin) makuinen! smile.gif

Juu täytyy sitä joskus olla niin radikaali ja kokeilla jotain muuta.. biggrin.gif Sit jos en taas tykkääkkään niin ainahan voin antaa ne eteenpäin, systeri ja mutsi haluu ainakin uusia verhoja.. Onneksi noi sai nyt halvalla kun sain sen -50 % alennusta..

Sänky on ihan jees se on Askon Sienna sänky ja pyökkiä..
wiputar
Me pyöräytettiin eilen olkkarissa uus järjestys.
Aiemmin sohva oli "keskellä" lattiaa, nyt tönästiin se seinää vasten ja siirrettiin telkkataso kans uuteen paikkaan.
Ennen kun tuli olkkariin, oli ekana vastassa sohvan selkänoja ja muutenkin sohva oli hallitsevin asia.
Nyt on sohva oven vastakkaisella seinällä ja olo on ovesta tullessa paljon tervetulleempi happy.gif.

Ainoo miinus on tuo lattiapinnan paljous. Tuo nykyinen matto näyttää yksistään ihan kärpäsen kakkelilta... Mistä ihmeestä mä nyhjäsen tohon sopivat matot/maton?!

Ja vielä on ne eteisen ja keittiönkin matot hommaamatta dry.gif
wiputar
Ostimpas lauantaina eteiseen uuden maton, nyt on yleisilmeeltään vähän valosampi smile.gif

Vanhat, nuo tummanruskeat matot siirsin olkkarin puolelle, jottei koirat kovasti liukastelis leikkiessään smile.gif
Zuvi90
Tosi hienoja kuvia on laitettu thumbup.gif Ite opiskelen toista vuotta sisustus ja verhoilu alaa niin oppii kattomaan toisella tavalla kaikkii sisustus kuvia biggrin.gif
wiputar
Yritin kuvata tota meitin olkkaria, mutta se on niiiiin suuri etei sitä yhteen kuvaan saa happy.gif

Telkkataso uudessa paikassaan keittiön seinää vasten. Sohva entisellä telkkatason paikalla:

Lukunurkkaus, vaikkei meillä kukaan kirjoja luekaan laugh.gif. Mutsin miesystävä on ainoa joka tota nahkapallia käyttää.

s-ml
^ kivasti tilaa lasten ja koirien riehua ja valoisan näköistä. Nyt sun täytyy aloittaa lukuharrastus, kun on nurkkakin sitä varten smile.gif

Valosta tulikin mieleeni, tilasin tänään meidän keittiöön mustat työtasot. Saan ne loppuviikosta, kyllästyin niin totaalisesti vaaleisiin tasoihin. Johan niitä on katseltu tuhat vuotta, joten mennään sitten äärimmäisyyksistä toiseen. Saas nähdä ovatko kuvitelmieni mukaiset asennettuna blink.gif
Hugis
Muakin puras sisustuskärpänen kevään saapuessa. Tosin siihen vaikutti sängyn vähittäinen hajoaminen. Muutenkin on ällöttänyt tuo vanha sänky pidemmän aikaa. Se lähtee tällä viikolla kaatopaikalle ja siirrän tuon olkkarin sängyn makuuhuoneeseen. Silloin sinne jää enemmän tilaa ja siirrän tietokonepöydän sinne, jolloin olkkari tulee huomattavasti tilavammaksi. Tosin ongelmaksi muodostuu sitten koirien nukkumapaikka, kun ovat tottuneet nukkumaan parisängyssä mun vieressä. Yhden hengen sängyssä voi olla melko ahdasta biggrin.gif Ostan niille varmaan omat pedit, kun löydän jostain halvalla. Lattialle siis. Tosin saattaa käydä niin, että koiranpedeissä nukkuukin emäntä happy.gif
Nirppu
^Mä vähän epäilen että Hugolla ja Helmillä ei ole mitään ongelmaa nukkumapaikan suhteen, sulle semmoinen probleema voi sen sijaan tulla rolleyes.gif

Miksihän mua ei sisustuskärpänen ole vielä purru vaikka sais vähän puraista. Pitäis nimittäin miettiä että mitä kaikkea haluan meiän uuteen taloon, kun semmoista pitäis ruveta rakentamaan parin vuoden sisään. Ainoat asia minkä sinne tiedän haluavani on semmonen "kakkossisäänkäynti" missä heti ovella on käsisuihku ja lattiassa semmonen viemäri ja allassysteemi että saa pestä penskojen ja koirien päältä enimmät kurat pois. Ja myös talli/navettakengät pitäs mielellään päästä huuhtelemaan. Toinen asia minkä haluaisin, on takka.
wiputar
Kun olis se oma kämppä, niin tulis ekana ainakin roiskastua seiniin ja lattiaan väriä.
Nyt täytyy sietää näitä vuokrakämpän ah, niin ihania pliisuja pintamateriaaleja.
Tosin lasten huoneen seinät tapetoitiin kyllä, tuulikaappiin vedettiin laminaatti ja keittiön paneli maalattiin smile.gif
sipa
wiputar Sulle tulikin tois avaran näköistä olkkariin.. Koiratkin mahtuvat painimaan keskellä lattiaa.. biggrin.gif

Me käytiin eilen hyllykköjä etsimässä ja Maskusta sitten löytyikin kirsikan värinen Timantti hyllykkö jaka saapuu kotiin 1-4 viikon päästä.. Että oon tyytyväinen kun molemmat tykkäsivät siitä.. Lasinen vitriini kuuluu siihen ja vähän matalampi hyllykö jossa ovet, sekä keskelle tv taso jossa kolme hyllykköä alakaapissa, siellä aukko johdoille, että eivät jää rumasti esille..
wiputar
Tänään ostin kaupalla käydessä limoviikunan ja muulinkorvan (valko-vihreän). Ja multaakin tuli kannettua 10 litraa, mutta sillä sain istutettua nuo uudet tulokkaat ja pahimpiin jo kotona olleisiin vaihdoin mullan kokonaan tai osittain.
Ai että oli kiva taas työntää sormet multaan! biggrin.gif

Pakko laittaa tähän vielä yks kuva, vaikka onkin todellatodellatodella epäselvä.
Piti zoomata puhelimella tietokoneelta asti kun Juuso hokas yht'äkkiä, että tuosta meijän olkkarin pikku ikkunasta pystyy nykyään väijymään naapureita laugh.gif.
Ai miten niin pitkät piuhat, "vastahan" olohuone on viikon päivät ollu uudessa uskossa rolleyes.gif

sipa
Ihanan isot kasvit ostitkin.. Mä olen myös ajatellut hankkivani pari viikunaa kunhan se hylly sieltä joskus saapuu niin nään mihin ne sitten asettaisin.. tai kukkapöytähän mulla on mutta nyt se on täynnä tavaraa..

Tässä meidän uudet matot..

Toinen kuva olkaariin päin
wiputar
Ihanan yhtenäisen sininen huusholli happy.gif

Meillä on kyllä niin kirjava kämppä, ilman yhtenäistä värimaailmaa sneaky2.gif
Tytöjen huone: lila-vaaleenpunanen
Pojan huone: sini-vihreä
Makkari: viininpuna-kirsikka
Eteinen: beessi
Olohuone: beessi
Kyökki: vaaleensininen-puu
Vessa: vaaleensininen

Ei sitten nii mitään tolkkua oops.gif
Esmo
Mä haluaisin uudet verhot. Pitäisiköhän kesäksi hankkia jotain vaaleaa ja raikasta. Mun koti kun on yhtenäisen ruskeankirjava biggrin.gif
sipa
Kävin tiistaina likan kansa Gigantissa hakemassa uuden imurin, kun se minkä ostin Anttilasta halvalla, ei toimi kunnolla, se puhaltaa enemmän kuin imee.. Nyt ime niin että buglee mettokin meinas mennä mukaan.. biggrin.gif

Imuri on Miele S5280

s-ml
Sipan koti on oikea siniunelmaisen paikka. Hyvin sopivat värit yhteen ja niin tajuttoman siistiä smile.gif
sipa
LAINAUS(s-ml @ 3.4. 2008, 09:45) *
Sipan koti on oikea siniunelmaisen paikka. Hyvin sopivat värit yhteen ja niin tajuttoman siistiä smile.gif

Meillä onkin vain yksi koira joka ei riehu sisällä.. ja mä siivoon jos jotain on lattioilla.. laugh.gif Ukko istuu yleensä soffalla eikä kauheesti sotke (enään) laugh.gif Ja vaikuttaahan toi uusi asuntokin pikkasen siihen siisteyteen..
s-ml
^ totta, kaikki uutta ja kiiltää smile.gif Mitäs sitä kaksi aikuista sotkisikaan, ei meillä ihmisten sotku aiheuta harmaita hiuksia, mutta leikkisä nuori koira ehtii kyllä sotkea ja kanniskella leluja. Eletään nyt taasen tätä vaihetta, siksi tuo siivoaminen turhauttaa. Hetken päästä sama show smile.gif Tokihan imuroin jne. muttei ole siistin näköistä, sitä tässä tarkoitan.
wiputar
^ Meillä sama homa.
Koskaan ei ole siistin näköstä kun on koirien ja lasten lelut hujan hajan. Mutta siis noin muutoin siellä rojujen alla on puhdasta.
Minusta "roinaton", mutta likainen on pahempi kuin roinallinen, mutta puhdas smile.gif
sipa
wiputar Kyllä sullakin on ollut noissa kuvissa niin jumalattoman siistiä että luulis teilläkin asuvan vaan pari aikuista.. ja pääasiahan on se että itse viihtyy vaikka oliskin roiniensa keskellä.. biggrin.gif
wiputar
^ Mitäs sanot tästä laugh.gif

Kyllä tämä on jonkun muun kun aikuisten aikaansaannosta rolleyes.gif

Eilen tosiaan siistin olohuoneen imuroimista varten surrender.gif ja tältä näyttää tällä hetkellä.

Yleensä tulee raivattua olohuoneen lattian aamulla, päivällä ja vielä päivän päätteeksi. Eilen illalla laiskotti ja sen kyllä huomaa tuosta kuvasta biggrin.gif

e: ja syyllisetkin näkyy kuvassa wink.gif
e2: ja tänä aamuna en ole kerenny muita kotihommia tekemään kun astianpesukoneen pistään päälle kun oon jänskänny noita Vilin kuvia pinch.gif
s-ml
^ lapsi on terve, kun leikkii biggrin.gif Joskus uhkasin tehdä legosoppaa, jos kamat eivät häivy lastenhuoneeseen, mutta koirille ei auta sekään smile.gif Vähät välittävät mun jutuistani.
Muutaman tunnin päästä tulee työtasot ja uusi liesi, mutta sähkömies vasta huomenna. Tasoja ei voi asentaa ennen liettä, kun mitat ovat eri, joten vielä pitää odotella.
sipa
wiputar Toihan on ihan normaalia lapsiperheessä.. biggrin.gif Eihän se ole kuin hujaus kun lelut on poissa näkyvistä ja sitten on taas siistiä.. thumbup.gif

Meillä Edi levitti aina lelunsa ympäri asuntoa ja minä keräsin ne kaikki pöydän alle piiloon.. Bono ei kauheesti levittelen niitä se vaan kantaa kaikki lelut yhtäaikaa suussaan soffalle.. elikkä turpa täynnä tavaraa se tulee luo ja pudottaa ne mun syliin.. laugh.gif

smäläri Wau.. Saatte uudet tasot ja lieden.. thumbup.gif Sekin on iloitsemisen arvoinen juttu. thumbup.gif
wiputar
Meillä nuo koiratkin on oikein mestareita lelujen ja luiden levittämisen suhteen
Kun olen saanu olohuoneen raivattua, käyvät (eritoten Juuso) noukkimassa luut kopasta. Eivät edes aio niitä järsiä, kunhan ripottelevat ne ylt' ympäriinsä dry.gif
Hugis
Tänään se lähtee, sänky siis thumbup1.gif Sitten alan etsiskellä 120-senttistä sänkyä tarjouksesta, jotta Hugo mahtuu viereen edelleen. Helmille ostan oman sängyn. Ihanaa, kun saa tavarat mieleiseen järjestykseen. Makuuhuoneen nurkkaan saan oikean työpisteen, jota mulla ei ole koskaan ollut smile.gif
Hugis
Nyt ei oo enää sitä sängyn rotiskoa happy.gif Nautiskelen tilasta ympärilläni. Kunhan saan matot pestyä ja lattioille ja tavarat paikoilleen, niin mulla on melkein uus koti thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.