Oletko väsynyt? Onko tullut valvottua? Minä olen erittäin kroonisesti väsynyt. Krooninen väsymykseni alkoi jo 1.5 vuotta sitten, kun aloitin lukion. Näiden vuosien aikana nukun arkena keskimäärin 5-6 tuntia, ja minulla se ainkin tuntuu. Rakastan nukkumista ja vaadin pitkät unet. Nykyään en varmaan itse edes enää tunnista väsymyksen oireita, paitsi silloin kun yöunet < 5 tuntia

Silloin oireita ovat lievä pahoinvointi ja päänsärky jne... Minulla on epäsopiva vuorokausirytmi, mutta korjaus ei ole ihan helppoa. Esim. viikonloppuisin saatan mennä nukkumaan 2-3:kin välillä ja herätä vasta joskus 12 maissa. Tämä taas aiheuttaa syvää inhoa itseäni kohtaan

Noh, onneksi korjaan vähitellen tilannetta ja yritän raivata arkenakin nukkumiselle vaikka väkisin aikaa, sillä jossain se raja tulee vastaan kuitenkin. Olen kuitenkin itsekin vähän ihmetellyt, miten jaksan silti vain arjen kaaoksen läpi

Jos saisin vurokauteeni ylimääräisä tunteja, ne menisivät (epäilemättä) nukkumiseen.
Jos aiheesta on jo ollut keskustelua, niin laittakaa ihmeessä linkki, niin saadaan tämäkin siirrettyä sinne. minä kun olen niin huono hakemaan näitä aikaisempia keskusteluja