Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Natural menu
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Murua rinnan alle
Swi
Käyttääkös kukaan Natural menua?

Tuo on oikeasti täysravinto, mutta meillä käytetään ihan koulutuksessa kaiken maailman makkaroiden ja kananpalasten kanssa sekaisin. Yksistään tuo olisi ehkä liian kuivaa, mutta kunnon sekoitusta se täydentää kivasti. Ja koira tykkää smile.gif

Pelkkänä ruokana tuo olisi tosi kallista, 1,5 kg maksaa jotain 8,50 euroa. Mutta pienemmissä määrissä käytettynä hinta ei päätä huimaa, meillä ainakin kestää tosi kauan (ensimmäisen paketin ostin syksyn alussa, eikä ole vieläkään ihan loppu). Tähän olen tyytyväinen, lisää ostetaan smile.gif

Onko muille tuttua?
Minny
Mä oon kans käyttäny tätä palkkana, ja hyvin maistuu. Viime elokuussa taisin sellasen 1,5 kg pussin saada, ja nyt vasta alkaa olla loppumassa. Hyvin riittää kun yhestä sellasesta palasta saa neljä pientä palaa. happy.gif
Tulee varmasti ostettua lisää.
Swi
^Itsekin laitan usein pienempiin palasiin, yleensä kolmeen osaan (ja sitten perheessä väitetään että ne on liian pieniä rolleyes.gif ). Mutta eihän se koko ole pääasia.

Nyt nuo loput ovat päässeet vähän kovettumaan, kun olen ollut laiska kuminauhan kanssa biggrin.gif . Seuraavasta pussista pidetäänkin sitten hyvää huolta. Vaikeuttaa ikävästi namien leikkaamista (ja syömistä) tuo kovettuminen ja maistuu koirallekin paremmin kun ovat pehmeitä wink.gif
Minny
Totta, kovettuu helposti, kun ei aina muista (jaksa) sulkea pussia! smile.gif Sellasena pehmeenä yleensä tulee nielastua varmaan kokonaisena (tai siis neljään osaan revityllä. biggrin.gif )

Ainakin säästyy paljon herkkuja kun laittaa pieniin osiin, eikä koira jää jauhamaan niitä jonnekkin ja koira saa sen namin maun suuhun, eikä lihoo. happy.gif Näin mä aina perustelen ku kaikki huomauttaa siitä, kuinka mä alipalkkaan koiraani. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.