Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vatutus ketju..
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Avispa
Siis kun ihmiset ei osaa parkkeerata!!! Koulun oppilailla kun on käytössä alapihan hiekkakenttä joka on tilava ja autot sinne mahtuis hyvin JOS porukka oppis parkeeraamaan!
Mutta kun on pakko parkkeerata silleen että takarivi ei pääse veke kun keskirivi on niin täynnä autoja että on unohdettu jättää joku autonmentävä rako että sieltä takaata pääsee pois. angry.gif
Ja sitte ajetaan suraan hiekkakentän portista sisään ja jätetään auto siihen kulkuväylälle jos joku oliski sattumoisin jättäny auton mentävän raon keskiriviin niin saat akrobaattista ajoa ajaa että pääset portista veke.
Ja ammattikoulussa ollaan ja suurin osa noista jotka jättää auton sinne minne se sattuu pysähtymään on aikuisopiskelijoita!
Luulis niillä nyt olevan sen verran kokemusta ajamisesta että ei tuki koko keskiriviä ja jättää auton jonnekki muualle ku suoraan siihen hiekkakentän portille. blink.gif sleepy.gif
wiputar
Ei tule lämmintä vettä ja patteritkin hohkaa kylmyyttä dry.gif.
Sisälämpötila hulppeat +15 astetta cold.gif
Turunen
Mä olen sairaslomalla sleepy.gif Kävin eilen työpaikka hoitsun luona, kun oli jo valmiiksi pari viikkoa sitten varattu aika työpaikka tarkastukseen, kirjoitti sitten samalla 3 päivää vapaata. Ilmeisesti nyt se influenssa iski minuunkin, en olekkaan moneen vuoteen sitä potenut... olisi voinut tänäkin vuonna jättää mut väliin dry.gif Yöllä heräsin kun oli paita, peitto ja tyyny ihan märkinä hiestä... ja nytkin ihan kamalo olo, mutta mulla ei ole kuumetta blink.gif
Hugis
Wiputar, tuli kuitenkin vettä wink.gif Mä olen nyt tämän talven kiittänyt varmaan tuhanteen kertaan noita mun pönttöuuneja, kun aina on saanut lämpöä. Sähkö ja vesi kun ovat tulleet ja menneet.
sipa
wiputtarella Hui olkoon.. cold.gif Toi ei oo enään kivaa.. Toivottavasti vika on jo korjattu..

Turunen No voi ei.. Nyt sitten lepäät ja hoidat ittes kuntoon, tuota tautia onkin kauheesti liikkeellä.. sneaky2.gif

Mua nyppii se kun kaikki tavarat ovat jossain jemmassa, tuolla toisella puolella (muuton yhteydessä hävis) Inventoin nyt niitä ja saa hakea ja hakea ja sit ne löytyy ihan ihme paikoista tai ei löydy ollenkaan.. dry.gif nyt sit selvittelen niitä sotkuja kohta puoleen..
Turunen
Siskonpoika joutuu taas kalloleikkaukseen... crybaby.gif vuosi sitten leikattiin auki ja nyt on tarkistusleikkaus onko liikaa painetta jos on tehdään taas tuollainen iso ja vaarallinen leikkaus... unsure.gif Pikku pojalla on ikää vasta vajaa kolme vuotta, miksi joidenkin elämä on tällaista kurjaa jo näin pienenä stop.gif aina niin iloinen ja ihana poika... confused.gif
Hugis
^ Voi ei sad.gif Toivottavasti kaikki menee hyvin ja siskonpoika tervehtyisi. Tässä oman perheenjäseneni taistelua seuranneena olen kiittänyt monta kertaa sitä, että me ollaan Suomessa, jossa lääketiede on huippuhyvää ja laitteisto viimeisen päälle. Eikä hoito ole vain rikkaiden etu. Tsemppiä hug.gif
kippax
thumbup.gif siskonpojalle. Suomessa on huippuosaamista neurologian alueella. Lapset sopeutuvat, vaikka kovasti sairastelisivatkin, ne osaa iloita pienistä asioita ja olla päivänsäteitä smile.gif
Hugis
Istutinpa siemeniä. Kun olin saanut kaikki nätisti omiin laatikoihinsa ja laittanut nimilaput ja jatko-ohjeet kupeeseen, ajattelin laskea kanit juoksemaan. Vetäisin oven kiinni perässäni, ettei tule konfliktia kanien ja kissojen välillä. Kohta alkoi tuntua siltä, että nyt on jotain pielessä ja syöksyin tarkistamaan koirien touhut. Juu, sarviorvokin siemenet oli levitetty multineen pitkin keittiön lattiaa ja istutuslaatikkona toiminut maitopurkki maistui Hugon mielestä hyvälle angry.gif Keräsin mullat toiseen astiaan, mutta tuskin siellä kovin montaa siementä on jäljellä. Pakko mennä ostamaan hyllyjä, joihin saa nuo kukkapurnukat korkealle, mutta valoisaan.
s-ml
anteeksi, mutta laugh.gif pystyn kuvittelemaan, mikä sotku siellä on ollut ihan vaan omien kokemuksien takia. Aika monta purkkia olen minäkin lattialta kerännyt, puhumattakaan taimista. Ei ole kiva, kun koira tulee vastaan just hyvään kasvuun saamani kukantaimenen riippuen suupielestä. Näyttää vielä, katsos mitä löysin!
Odotas vaan, kun kesä tulee..tämä on vasta alkua biggrin.gif
Hugis
^ Kyllä muakin nyt jo naurattaa, otti vaan kupoliin, kun olin muka niin hienosti istuttanut rolleyes.gif Katsotaan sitten kesällä, kun juoksen borkkujen perässä pitkin pihamaata karjuen talikko kädessä biggrin.gif Jos nyt jotain jäis kasvamaankin, kun saan sen aidan rakennettua noille kuolamaakareille.
sipa
LAINAUS(Hugis @ 22.2. 2009, 15:57) *
Juu, sarviorvokin siemenet oli levitetty multineen pitkin keittiön lattiaa ja istutuslaatikkona toiminut maitopurkki maistui Hugon mielestä hyvälle angry.gif Keräsin mullat toiseen astiaan, mutta tuskin siellä kovin montaa siementä on jäljellä. Pakko mennä ostamaan hyllyjä, joihin saa nuo kukkapurnukat korkealle, mutta valoisaan.

Hugo-hortonoomi.. biggrin.gif Hän ajatteli auttaa sua..vaikkakin noiden apu on aina just päinvastaista..eipähän ne vaan hoksaa sitä, että mamma pärjää vallan hyvin ilman heidän avuliaita yrityksiä..

Mä oon onneksi säästynyt moisilta kokemuksilta, kun kukaan koirista ei ole olleet kiinnostuneita kukkasista.. Bonokaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut mistään muusta kuin pyyhkeestä ja pallostaan ja muutamasta vinkulelusta.. onneksi..
Turunen
LAINAUS(sipa @ 18.2. 2009, 13:37) *
Turunen No voi ei.. Nyt sitten lepäät ja hoidat ittes kuntoon, tuota tautia onkin kauheesti liikkeellä.. sneaky2.gif

Jeps, enpä sitten ollutkaan vielä terve, tänään kävi käsky takaisin sairaslomalle... huomenna lääkäriin, saanähdä miten täällä pääseelääkäriin ja minkälaisia lekurit tällä kylällä on... unsure.gif

LAINAUS(Hugis @ 19.2. 2009, 19:03) *
^ Voi ei sad.gif Toivottavasti kaikki menee hyvin ja siskonpoika tervehtyisi. Tässä oman perheenjäseneni taistelua seuranneena olen kiittänyt monta kertaa sitä, että me ollaan Suomessa, jossa lääketiede on huippuhyvää ja laitteisto viimeisen päälle. Eikä hoito ole vain rikkaiden etu. Tsemppiä hug.gif

Kiitos, ja sivustas seuranneena ihastelen että lääkärit osaa nostaa oikeassa paikassa kädet ylös ja ohjata ammattiauttajan luo. Varaäitini pojanpoika, kävi viime vuonna ranskassa vaikeassa verisuonileikkauksessa, myös aivojen sisällä siellä touhuttiin... ja nyt on kuulemma sielläkin perheessä edessä uusi matka ranskaan ja uuteen leikkaukseen... confused.gif
abc
Nauratti Hugo laugh.gif . Osasitko ,Hugis, odottaa edes Hugolta tuollaisia ylläreitä?
Meillä kävi tässä yhtenä päivänä Miran kanssa myös ylläri juttu. Sehän ei ole pureskellut muuta luvatonta kuin sitä yhtä kaktusta silloin pienenä. Huoletta on voinut jättää koiran tilaan kuin tilaan kotona. Nyt remontin aikana, remppamies pätkiskeli jalkalistoja valmiiks eteistä varten ja jätti ne listat makkariin, missä Mira haluaa aika ajoin viettää yksityisyyttään (rauhaa Armanilta). Ja kuinkas ollakaan juuri silloin, kun listat makas lattialla Miralle tulikin hinku kokeilla hampaitaan listanpätkään. Onneksi jyrsi pientä pätkää, eikä sekään ollut muu kuin yks pikku pala, joka ei kuulunut valmiiksi mitattujen listojen pinoon. Kyllä mä jaksoin hämmästellä toiseenkin kertaan, että mites se Mira sillai teki.

--
Noi päässä tehtävät operaatiot ovat suuria operaatioita. Jokainen kolkka päässä on hyvin herkkää aluetta. Voimia vain kaikille niille, ketkä niihin leikkauksiin joutuvat ja tietty niitä voimia tarvitsevat myös niin lääkärit kuin omaiset, joskin eri näkökohdista..
Hugis
Enpä olis osannut odottaa Hugolta tuollaista tempausta, mutta toisaalta se on selkeästi ikääntyessään alkanut muka "unohtaa" kaikki hyvät tavat. Ihan pokkana nousee pöydälle haistelemaan mun voileipiä ja ulkona ei ole kuullakseenkaan mun vienoja pyyntöjä. Ja auta armias, jos erehdyn komentamaan sitä rolleyes.gif Se vetäisee herneet palkoineen nenään ja syvälle ja menee sohvalle mököttämään biggrin.gif Ei katsokaan muhun päin pitkään aikaan. On se hassu happy.gif

Noista pääleikkauksista. Mun isäpuolihan leikattiin aivokasvainten takia kesällä. Hän on toipunut hyvin, tosin kaikkia kasvaimia ei pois saatu. Ovat kuitenkin hoitojen avulla pienentyneet niin, että isäpuoleni on ollut jo muutaman viikon töissä smile.gif
Turunen
Hugis hienoa että sun isäpuoli on parantunut noin hyvin smile.gif

Mua vaan ihmetyttää, kun noi molemmat pojat on iältään alle 3v ja molemmilla takana yksi vaikea leikkaus, edessä uusi... miten hyviä lääkärit on siis että tajutaan tuollainen vika ennen oireita, tämä poika joka kävi ransakassa, hänen vika nähtiin jo kun oli vielä äitinsä mahassa blink.gif WOU! sanon minä. miten jonkun toisen sisällä olevan aivokopan sisään voi nähdä? ja löytää sieltä pinen pieni verisuoni ja siinä piene pieni pullistuma??

Ja mä olen vielä koko tän viikon sairaslomalla dry.gif mä haluan olla terve! angry.gif
Hugis
Eipä tullut pönttöä tänään dry.gif Jostain teollisuushallista oli paukahtanut putket ja se oli kylmänä, joten se meni pienen ihmisen tarpeiden ohi. Eihän mua muuten harmittais, mutta kun jouduin itse perään soittelemaan, mun mielestä olis kuulunut firmalle ilmoittaa asia. Huomenna se sitten tulee - ehkä.
abc
Hohhoijaa, nyt rupee tuntuu siltä, että alkaa rassata tää remontti. Missähän ne ukot tälläkin hetkellä luuraa? Aloittivat hommat niin reippaasti, mutta nyt on tahti selvästi hidastunut. Tiedän, etteivät joka kohdassa pääse etenemään, kun joutuvat niitä keittiön oviakin odottamaan, mutta olishan täällä muutakin...
sipa
LAINAUS(abc @ 2.3. 2009, 08:46) *
Hohhoijaa, nyt rupee tuntuu siltä, että alkaa rassata tää remontti. Missähän ne ukot tälläkin hetkellä luuraa? Aloittivat hommat niin reippaasti, mutta nyt on tahti selvästi hidastunut. Tiedän, etteivät joka kohdassa pääse etenemään, kun joutuvat niitä keittiön oviakin odottamaan, mutta olishan täällä muutakin...

No kiva, kun saa miehiä odotella.. Mikäs niitä nyt pidättelee, pakkanen ei varmasti ole syynä.. Koskas sen rempan on määrä olla valmiina, tällä viikolla vai..?
abc
Tätä menoa, hmm, niin, TOIVOTTAVASTI kuitenkin jo tällä viikolla. Olis kahteen huoneeseen jalkalistatkin laitettava. Toiseen jo laittoikin, mutta enhän mä samaan syssyyn saanut kamoja huoneista toiseen, mutt nyt olis se toinenkin huone siinä mallissa, että sinne sais listat. Mulla alkaa koiratkin, jopa Mira, ihmettelemään, että niitäkö varten listat lattialla jaloissa pyörii ja maistelevat niitä mennessään. Kohta ei ole kundeilla listoja, joita kiinnitellä.

Joo, joo. Ja olishan se kiva päästä laittamaan kamatkin paikoilleen, että rupeis elämä maistumaan asumiselta.
s-ml
Ne miehet, ei heitä koskaan tarvittaessa näe smile.gif
Abc, sulla sentään on remppa jo käynnissä, meillä vasta mietitään tapetinvaihtoa. Niin paljon upeita vaihtoehtoja, miten niistä omansa löytäkään...

ja se valitus, eilen illasta asti ihan sellainen olo, että kohta nousee kuume. Minen halua mitään kuumeita..paitsi ehkä koira-, remppa-ja autokuumeen smile.gif
abc
Vai tollaisia kuume odotuksia s-ml odottelee smile.gif . Tavallinen kuume toteutuessaan vois olla jonkin verran halvempaa. Mutta jos ei rahoja ajattele, niin hyvät kuumevaihtoehdothan sulla on mielessä biggrin.gif.
Hugis
PRKL, Hugo karkas tänä aamuna angry.gif Yhtäkkiä sitä ei vaan näkynyt pihalla ja lähdettiin Haban kanssa etsimään. Sieltähän se löytyi naapurin elämäntapaintiaanien pihalta talon emännälle rähjäämästä. Heidän samojedillaan on kuulemma juoksut ja niin se alkoi pallitontakin kiinnostaa dry.gif Haraldia pelotti Hugon rähjäys niin paljon, että se pinkoi omia aikojaan kotiportaille odottamaan ja sehän ei varmaan tehnyt hyvää kintulle. Remmiähän mulle ei tullut mukaan, joten jouduin lainaamaan naapurilta, muuten en saanut paappaa kotiin.

Nyt alkoikin sitten paapalle taas remmilenkkeily. Ainakin muutamaksi viikoksi, että juoksut loppuu. Ei oo kiva aamukiireessä juosta koiraa hakemaan naapurista. Tuskin maltan odottaa kevättä ja koiratarhan pystytystä.
sipa
LAINAUS(s-ml @ 2.3. 2009, 09:12) *
ja se valitus, eilen illasta asti ihan sellainen olo, että kohta nousee kuume. Minen halua mitään kuumeita..paitsi ehkä koira-, remppa-ja autokuumeen smile.gif

Juu toi tavallinen kuume ei oo yhtään kivaa.. mut noi toiset taas, ne voi iskeä, eikä se tee edes kipeää.. biggrin.gif

LAINAUS(Hugis @ 2.3. 2009, 10:57) *
PRKL, Hugo karkas tänä aamuna angry.gif Yhtäkkiä sitä ei vaan näkynyt pihalla ja lähdettiin Haban kanssa etsimään. Sieltähän se löytyi naapurin elämäntapaintiaanien pihalta talon emännälle rähjäämästä. Heidän samojedillaan on kuulemma juoksut ja niin se alkoi pallitontakin kiinnostaa dry.gif Haraldia pelotti Hugon rähjäys niin paljon, että se pinkoi omia aikojaan kotiportaille odottamaan ja sehän ei varmaan tehnyt hyvää kintulle. Remmiähän mulle ei tullut mukaan, joten jouduin lainaamaan naapurilta, muuten en saanut paappaa kotiin.

Nyt alkoikin sitten paapalle taas remmilenkkeily. Ainakin muutamaksi viikoksi, että juoksut loppuu. Ei oo kiva aamukiireessä juosta koiraa hakemaan naapurista. Tuskin maltan odottaa kevättä ja koiratarhan pystytystä.

Huge pappa se näyttää että kyllä sitä eunukkinakin osaataan.. kumma kyllä.. happy.gif Toi ei oikeesti ole kivaa, juosta koiran perässä pitkin kyliä.. Toivottavasti saat sen aidan laitettua mahdollisemman nopeasti..
Hugis
Kävin töiden jälkeen viemässä remmin ja puruluun naapuriin vieläkin anteeksi pyydellen smile.gif Vaan on tää lenkkeily nyt mielenkiintoista. Yksi jalkavaivainen, jota ei sais rasittaa ja yksi kevätmielinen, jota ei saa päästää vapaaksi. Ja sitten tuo jalkavaivainen pomppii ja repii tuon kevätmielisen remmistä ja mä yritän jotenkin pitää paletin kasassa ja jalkavaivaisen rauhallisena... Näkisittepä vaan, kuinka se tapahtuu biggrin.gif
abc
Mäpä voin arvailla, miten Hugiksen ulkoilu koirien kanssa tapahtuu, kun ovat hihnassa biggrin.gif . On nääs jonkin moista kokemusta näiden "terveiden" koirien kanssa smile.gif .

Eilen sitten poikkes pari miestä mua moikkaamassa. Ja kyllä selon teon mukaan käy niin, että remppa jatkuu vielä ensi viikollakin.
Tänään ja ehkä vielä huomennakin laitetaan kuiteskin listat paikoilleen. Mutta sitten on odotettava tehtaalta pöytätasoja ensin, että pääsevät kaakeloimaan. Kaappien rungot ovat jo seinillä, mutta ensi viikkoon menee niidenkin osalta ennen lopullista valmistumista, koska niitä oviakin odotellaan vielä tulevaksi.
wiputar
Sairastelu angry.gif
Nuorempi likka oksennellu yöllä ja tullu kahesti tavaraa housuunkin. Koululainen heräs ennen kellon soittoa istunnolle ja kohta menin minäkin perästä dry.gif.
Ja nyt tartteis keksiä jostain joku numero mistä saa soittaen sairauspoissaolotodistuksen, mä kun en näitten kanssa lähe kyllä yhtään mihinkään, ei oo kiva vahingon sattuessa istua peet pöksyssä toppapuku päällä angry.gif
abc
Tsemppiä Wiputtarelle, että okea numero sattuis kohdalle ja se puoli asiasta hoituis heti.

Jos jotain hyvää teidän sairasteluistanne näin äkkiseltään osais jotain sanoa, niin todennäköisesti (ainakin ymmärsin niin) olette kaikki saman aikaisesti sairaina ja parantuminen tapahtuu niin ollen jotakuinkin myös saman aikaisesti. Tavallaan sairausaika ei venähdä niin pitkäksi aikaa, mitä se tekisi, jos vuorollanne potisitte.

thumbup.gif parantumisille.
wiputar
^ Joo, tänä aamuna tuo meihin iski. Pojallahan tuo tauti oli viime viikolla ja mulla oli jo vuukonloppuna vatta vetelänä. Luulin sairastaneeni tuon jo, mutta nyt se vissiin sitten vasta oikein alkaakin dry.gif.
Löysin lähes tulkoon oikein numeron, soitin oppilaitoksen terkkarille. En vissiin tavallaan heitin terkan piiriin kuulu kun tää on työkkärin järjestämä systeemi. Ymmärsi kuitenkin tilanteen ja kirjoitti saikkua pari päivää smile.gif
sipa
Bonolle iski narttukuume.. Naapuri kertoi eilen, että Bono on nyt muutamana aamuna ulissut sisällä, heti sen jälkeen kun oon lähtenyt töihin.. Puolisen tuntia se kuulemma ulisee ja valittaa.. dry.gif Naapurilla itellä on kaksi uroskoiraa ja nekin ovat kauheen levottomia, toinen niistä "ammuu" parvekkeella, että ei voi jättää niitä sinne ollenkaan keskenään.. Naapuria toi Bonon ulina ei häiritse, heidän lapsi on nukkunut ulinasta huolimatta.. Mitä mahtaa sanoa muut naapurit.. unsure.gif

Tänään laiton makkarin sälekaihtimet kiinni, kun Bono istuu sängyllä ja katselee kävelytielle, jos siellä menis narttuja.. katsotaaan auttaako tämä yhtään, jos ei niin kohta siitä tehdään eunukki, jos toi ulina jatkuu.. angry.gif

Meillä onkin ainakin kolme juoksuaikasta narttua lähistöllä, ja Senni Bonon tyttöystävä on yksi niistä.. Senni ei ole nyt tullut samaan aikaan lenkille, kun ei siitä tulis mitään kun Bono on selässä koko ajan ja Senni ei osaa komentaa..
vipa
sipa Bono tekee Japet blush.gif Noh kyllähän toi Manukin on ihan seko nyt hän on ihastunut naapurin urokseen flowers.gif Voi sitä rakkautta mitä aamu lenkillä oli! dogrun.gif
sipa
LAINAUS(vipa @ 4.3. 2009, 09:00) *
sipa Bono tekee Japet blush.gif Noh kyllähän toi Manukin on ihan seko nyt hän on ihastunut naapurin urokseen flowers.gif Voi sitä rakkautta mitä aamu lenkillä oli! dogrun.gif

Manu tykkää pojista, ja Bono on rakastunu Gokiin.. onkohan meillä vähän epänormaaleja noi koirat.. w00t.gif
Esmo
LAINAUS(sipa @ 4.3. 2009, 09:44) *
Manu tykkää pojista, ja Bono on rakastunu Gokiin.. onkohan meillä vähän epänormaaleja noi koirat.. w00t.gif

Siiri kuuluu samaan epänormaalien jengiin! Se yrittää päästää kaikkien koirien selkään! biggrin.gif
kippax
Byrokratia mad.gif Tehdään fiksuja uudistuksia joiden pitäisi helpottaa asioiden hoitamista, mutta tuntuu käyneen päin vastoin. Kihlakuntauudistukset ei ehkä ollut maailman paras idea.
Turunen
Hitto että mua raivostuttaa mun naapurin pikkutytöt, ovat niin ihastuneita Ellaan että hyppivät mun olohuoneen ikkunan takana päivisin Ellaa katselemassa angry.gif Johtuukohan tuo Ellan käytöskin osittain tuosta dry.gif Eilen illalla huomasin jäljet taas ikkunan alla ja Ella oli illalla hieman säikyn oloinen kaikkiin ulkoa kuuluviin ääniin, hemmetti pitänee soittaa isännötsijälle. Haluaisin kuitenkin pitää ikkunaverhot auki, kun Ella tykkää katsella lintuja ja toisia koiria yms liikettä ulkona.
sipa
LAINAUS(Turunen @ 6.3. 2009, 14:19) *
Hitto että mua raivostuttaa mun naapurin pikkutytöt, ovat niin ihastuneita Ellaan että hyppivät mun olohuoneen ikkunan takana päivisin Ellaa katselemassa angry.gif Johtuukohan tuo Ellan käytöskin osittain tuosta dry.gif Eilen illalla huomasin jäljet taas ikkunan alla ja Ella oli illalla hieman säikyn oloinen kaikkiin ulkoa kuuluviin ääniin, hemmetti pitänee soittaa isännötsijälle. Haluaisin kuitenkin pitää ikkunaverhot auki, kun Ella tykkää katsella lintuja ja toisia koiria yms liikettä ulkona.

Mä meinasin just sanoa että vedä verhot eteen.. ainakin vähäksi aikaa, jos ne muksut sit tajuavat lopettaa, tai sit niille vaan pitää ilmoittaa että eivät hypi siellä kun koira säikkyy.. dry.gif

Mä vedin sälekaihtimet taas kiinni makkarista, just sen takia että Bono ei näkis koiria pihalla, jos se ei sitten ulisis niiden perään, kun ei nää niitä.. sly.gif

Tänä aamuna se oli taas aika täpinöissään, kun huomasin Sennin olevan samaan aikaan lenkillä, me mentiin suoraan inavradalle ja Senni lähti omistajansa kanssa kävelytietä, no me tultiin sit sitä kautta pois ja jestas sitä haistelua ja menoa kun fiffas ketä siinä oli mennyt.. teehee.gif

Kotona sit heitin sille namipalat lattialle, ei se ollut näkevinäänkään niitä vaan yritti pikkasen inistä siiinä kun laiton kenkiä jalkaan.. Komensin sitä olemaan hiljaa ja menemään syömään.. tiedä sitten oliko hiljaa, syömään se ei aivan taatusti mennyt kun ei ole muinakaan päivinä huolinut.. Jätkä vaan laihtuu ja laihtuu, kohta sitä ei oikeasti erota vintattarista, muuta kuin väristä..
abc
LAINAUS(Turunen @ 6.3. 2009, 14:19) *
Hitto että mua raivostuttaa mun naapurin pikkutytöt, ovat niin ihastuneita Ellaan että hyppivät mun olohuoneen ikkunan takana päivisin Ellaa katselemassa angry.gif

Jokos Turunen on saanut annettua palautetta? Minusta kenenkään ikkunan takana ei hypellä oli sisällä koiraa tai ei. Mutta ehkäpä pikkutytöt tietämättömyyttään tai paremminkin ymmärtämättömyyttään niin ovat tehneet. On joka tapauksessa aihetta informoida vanhempia, ellei tytöille itselleen sanominen asiaan tehoa.

Sanoin just remppamiehelle, että mulla on tunne kuin olisin edelleen muuttomatkalla. Heti muutettua sain melko nopeaan tavarat purettua ja paikkoja pestyä ja tavarat lähimain omille paikoilleen, kunnes alkoi tää rempparuljanssi.

Toissapäivänä mulle laitettiin keittiöön ikkunaverhotanko, joten pääsin kokeilemaan, että miltä verhot siinä mallais smile.gif . Mutta eipä mulla ole juuri noihin ikkunoihin sopivan kokoista verhoa, joten ompelusta saa ruveta harrastamaan sitten, kun pääsen asettumaan.

Tänään tuli tehtaalta tai jostain muualta keittiöön laatat. Saavat ne tänään laitettua seinille ja huomenna saumattua ja sähkömiehenkin pitäisi tulla huomenissa, että saadaan pari valopistettä paikoilleen. Hohhoijaa, sitten odotellaankin vielä kaappien ovia, ennenkuin keittiö valmistuu. Ovet tulevat ehkä ensi viikon puolessa välissä unsure.gif . Pitkään on venähtänyt niiden odotusaika ohmy.gif . Ei ole tullut kysyttyä, että mistä ulkoavaruuden planeetalta ne on tilattu.

Alan olemaan kohta piripintaan kyllästynyt täällä kotona vallitsevasta olotilasta wallbash.gif .
sipa
abc No voi että niiden kaappien ovien tulo lykkääntyy.. angry.gif Ei toi oo enään yhtään kivaa, kun vaan odotella ja odotella, vaikka onhan siellä jo paljon tehty, mut olishan se mukavampa jos olis jo valmista ja pääsisit täyttämään kaappeja.. Hyvä että kaakelit edes on paikoillaan.. sekin tekee kyökistä jo ihan eri näköisen.. thumbup.gif

Koitahan kestää viellä, eiköhän se viikon päästä ala olemaan jo ohi.. hug.gif
s-ml
Turunen. laita ikkunaan ohut valoverho. Se estää sisälle näkymisen, mutta Ella näkee sen lävitse ulos.

Kaappien ovista tuli mieleeni siskoni, joka osti Maskusta peilillä varustetun vaatekaapin. Sehän tuli tietysti kasana ja ohjeissa luki sen olevan helppo homma koota. Vain 90 min. Todellisuudessa lauantai-ilta hurahti aika pitkälle, kunnes kaappi oli pystyssä, osiakin puuttui. Varsinaista askartelua; liimaa, ruuvaa ja etsi paloista sopivat osat toisiinsa biggrin.gif Siitä lastulevykeosta sai vielä pulittaa kelpo summankin euroja. Vieläkin se on vähän oudon näköinen, vaikka sitä on säädetty moneen kertaa, taitaa vähän killittää vinossa ja yksi sauma irvistelee smile.gif
Turunen
LAINAUS(abc @ 11.3. 2009, 11:00) *
Jokos Turunen on saanut annettua palautetta? Minusta kenenkään ikkunan takana ei hypellä oli sisällä koiraa tai ei. Mutta ehkäpä pikkutytöt tietämättömyyttään tai paremminkin ymmärtämättömyyttään niin ovat tehneet. On joka tapauksessa aihetta informoida vanhempia, ellei tytöille itselleen sanominen asiaan tehoa.

Kun en ole itse nähnyt tyttöjä siinä ikkunan takana, enkä ole varma onko kyseessä juuri nuo kaksi tyttöä jotka kovin innokkaasti aina huutelevat perääni ja rapsuttelevat Ellaa yms lisäksi en ole heitäkään nähnyt nyt tuon tapauksen jälkeen edes tässä pihalla, en tiedä sen tarkemmin missä asuvat, ketkä ovat heidän vanhempansa... unsure.gif Joten asia on jäänyt tällä erää siihen, mutta onneksi eivät ole käyneet uudelleen, lunta maassa niin näen heti jos ovat käyneet.

LAINAUS(s-ml @ 11.3. 2009, 12:42) *
Turunen. laita ikkunaan ohut valoverho. Se estää sisälle näkymisen, mutta Ella näkee sen lävitse ulos.

Jeps, tälläinen oli tarkoitus ostaa heti kun tili tulee ja pääsen kauppaan. Ja se tekee hyvää mun kukille, aikas aurinkoinen ikkuna cool.gif
Tänää onkin Ella vaihteeksi mukana töissä ja samoin huomenna, kun on hieman pidempi työpäivä... dry.gif mutta tuon pomon takia en mielelläni pidä töissä mukana... ph34r.gif
Annelinne
Auton 40 000 km huolto. 420€ meni että mätkähti! Eivätkä edes vaihtaneet muutamaa polttimoa koska "ei saatu lupaa ennen huoltoa"... ARGH! Onko kaikki autohuollot näin mutkikkaita?

Ennen tätä 40 000km huoltoa mulla ei toiminu vakionopeudensäädin. Kävin sen kanssa loppupeleissä kolme kertaa huollossa, onneksi meni takuuseen joka ikinen. Sain laina-autonkin käyttöön parilla kerralla. Mutta silti, olisvat ekalla kerralla kokeilleet että toimii... Tai edes tokalla. Mut kolmannen jälkeen on pelittänyt.

tizzian
Selkää särkee ja nukahdin vasta kolmen jälkeen yöllä...nyt ei sitten tekisi yhtään mieli heräillä ja lähteä töihin. Herätyskelloa tuli sammuteltua jo reilun tunnin ajan - typerää. Turta olo.
Esmo
Auto, auto, auto wallbash.gif Taas se piti viedä korjattavaksi. Eilen haisi, tärisytti ja kävi huonosti. Osasin jo tehdä itse diagnoosin, kun on oireillut ennenkin samalla tapaa. Biliaan toi piti viedä kun S-Etuhuolto nosti kädet pystyyn käymisongelman kanssa jo puhelimessa. Sieltä edes olisi saanut vähän bonusta mieltä lepytämään... unsure.gif
abc
Miehet angry.gif , onkohan maailmaan mitään typerämpiä lajikkeita syntynytkään. Ja jotkut naiset vielä haikailevat miesten perään ohmy.gif .

Älkää sitten tuomitko Kaptahia mun sanomieni perusteella, sillä hänestä EN ole IHAN varma, josko kuuluu edellä mainittuun lajikkeeseen. On nimittäin pieni mahdollisuus, että alalajikkeiden lisäksi on niitä ylälajikkeitakin mun katsontokannassani biggrin.gif
sipa
abc Ihan selvästi sulla on vielläkin ongelmia niiden remonttireiskojen kanssa rolleyes.gif Hyvä että voit edes jossakin avautua, jos se vaikka helpottais.. thumbup.gif
tizzian
Voi abc, kuinka ne nyt tuolla lailla sinut ovat saaneet tuohtumaan? Hmm...toisaalta kyllähän niillä keinoja riittää aina alkaen täysin aivottomiksi heittäytymisestä mitä kummallisimman ns. logiikan soveltamiseen... Luojan kiitos, joukkoon mahtuu poikkeuksiakin - tai ainakin ovat olleet niin vakuuttavia että näinkin epäilevä eläjä on mennyt halpaan biggrin.gif. Olisivatko sitten olleet niitä ylä/ala/sivu-lajin yksilöitä?!

vipa
Kyllä sitä saa taas onnitella itteensä onnistuneesta lenkistä thumbup1.gif Menin koirienkaa tohon lähipuistoon jotta saisivat olla irti. Niin no ei ois tarvinnu mennä bored.gif johan mä taas onnistuin nolaa itteni bag.gif Alku meni hyvin töpötassut juoksivat hullunlailla ympäriinsä ja sitten... yhtä äkkiä huomasin että lunta oliki tosi paljon.. upottavan paljon. Polivia myöten rämmin ja osittain myös ryömin vähän matkan päässä olevalle "polulle" .Kerkesin jo huokasta et jee ei paha ei paha!! Kävelin muutaman askeleen ku kuulin jotain vinkunaa takaani no niin gokihan se sielä oli juuttunu sinne lumeen. Kannustin sitä tuleemaan mut eihän se mini norsu sielt mihkään päässy ja eiku takas sinne pelastamaan goki pinteestä. Nostin hänet pois kuopasta mutta ei onnistunut eteneminen joten möhköfantti syliin ja eiku eteenpäin .5 askelta ja huomaan että nuri mennään tein noppaa sellasen matrix tyylisen taivutuksen taaksepain etten kaadu gokin päälle ja sit mentii adidas lenkkarit kohti taivasta goki tiukasti sylissä. siinä selälläni mukavasti maatessa okko ja manu huomasivat että mammahan leikkii laugh.gif ja eiku kimppuun.. Minä kiljun naama punasena siellä että menkää nyt v.....n siitä ja sätkin ku kala kuivalla maalla.Lopulta pääsen ylös ja pipo vinos naama kirjavanpunasena ryömin takas "polulle" gokia samalla auttaen. Nousen ylös ja huomaan että tietenkin sielä oli ihmisiä yks mies ja pariskunta toisella puolella tuijottavat mua ihmeissään. Noh empä jääny kattoo niiden ilmeitä enempään vaan otin koirat kiinni ja niin noppaa ku siin hanges vaan pääsin hävisin pusikkoon piiloon. Joo et silleen kyllä se lenkkeily osaakin joskus olla hauskaa w00t.gif dogrun.gif
sipa
vipa Sori mut.. laugh.gif ph34r.gif Mä näin sielunisilmin sut siellä voltteja tekemässä.. onneksi olkoon sä onnistuit taasen.. thumbup.gif Ei mikään ihme että sut muistetaan.. biggrin.gif
abc
Mä luulen, että noita nolonolo tilanteita muistelee itse kauemmin kuin ne katsojat biggrin.gif .

Ja samaten risoorisoo asioita, jos itse mokailee. Mä olen vain miehiä ja niiden vikoja voivotellut taas monena viikkona, mutta aamulla mokasin sitten itse. Leikkelin noita hyllynpäällisiä mun uuden, ISON apupöydän päällä ja kappas vain leikattavan päällisen terävä kulma aukas silikonsaumaan reiän seinän sivustalla angry.gif . Mites mä miehille nyt selittelemään, että näin vain vahingossa kävi, kun olin niin harjoitellut paasauspuhetta pomolle heidän töppäilyistään/huolimattomuuksistaan bag.gif .

sipa eikös sun pitäisi olla vaunulla lauantaisin ja etenkin tänään, kun on noin hieno ilmakin?? Vaikka kyllä mulle passaa, että viihdyt koneen äärellä näin viikonloppuisinkin, niin tietää, että ainakin joku on kirjoitellut, eikä tartte turhaan tulla kytikselle laugh.gif . Tossa naurussa on vähän vahingoniloakin, sillä en mäkään tänään pääse ulkoileen, kun on noita tavaroita aseteltava paikoilleen.

Mä olen tänään tai koko viikonlopun eka kertaa erossa mun Mirastani . crybaby.gif , on jo ikävä, vaikkei se ole ollut vielä kuin 1/2-vuorokautta poissa. Olisin antanut hösöhösön mieluummin, mutta sitä taas kukaan ei huoli lookaround.gif , vaikka juuri se osais antaa hieman vauhtia tasaiseksi rutinoituun elämään biggrin.gif .
sipa
LAINAUS(abc @ 21.3. 2009, 10:14) *
sipa eikös sun pitäisi olla vaunulla lauantaisin ja etenkin tänään, kun on noin hieno ilmakin?? Vaikka kyllä mulle passaa, että viihdyt koneen äärellä näin viikonloppuisinkin, niin tietää, että ainakin joku on kirjoitellut, eikä tartte turhaan tulla kytikselle laugh.gif . Tossa naurussa on vähän vahingoniloakin, sillä en mäkään tänään pääse ulkoileen, kun on noita tavaroita aseteltava paikoilleen.

Mä olen tänään tai koko viikonlopun eka kertaa erossa mun Mirastani . crybaby.gif , on jo ikävä, vaikkei se ole ollut vielä kuin 1/2-vuorokautta poissa. Olisin antanut hösöhösön mieluummin, mutta sitä taas kukaan ei huoli lookaround.gif , vaikka juuri se osais antaa hieman vauhtia tasaiseksi rutinoituun elämään biggrin.gif .

Mä oon töissä..ja oon huomennakin.. ja tietty on sit tällainen loistokas ilma.. Käytiin muuten syömässä abc:llä.. ja hyvää oli.. Aurinkokin paistoi niin kirkaalta taivaalta ja lämmitti mukavasti, mutt tänne sitä sai hilata luunsa.. dry.gif

Missäs Mira on..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.