Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvatriidi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
wiputar
Minä ihmettelin että minne se Juuso on kadonnu kun ei sitä heti ensi silmäyksellä makuuhuoneessa näkyny,

mutta sehän olikin puoliksi patterin alla ja puoliksi Remun punkan alla laugh.gif
Sandy
Olipas tosi hyvin piiloutunut sinne taakse. laugh.gif Hauska kuva.
sipa
Juuso on vähän erillainen nuori.. laugh.gif Maastoutumisen mestari.. thumbup.gif
bellfegor
Wiputar on niin kiltti ja heti toteuttaa mun toiveen.
Lazer
w00t.gif Ihana wub.gif Saapahan ainakin nututa rauhassa kun on piilossa smile.gif (mie en osaa enää edes käyttää sanaa nukkua kun puhutaan miehen kanssa aina nutuamisesta esim. Onko se Castro ihan nutunutu (väsynyt) tai nyt kato miten se nutuaa)
s-ml
Hauska, en heti huomannut pientä pilkistävää tassua smile.gif

Yhtenä pääsiäisenä Camu meni muka piiloon kynsienleikkuutta

sipa
Yhtä hyvä piilo myös Camulla.. laugh.gif Mä sain vähän aikaa katsoa että missäs se koira oikein on..
Hugis
Ihania kuvia vinttareiden piiloista biggrin.gif Tosi hyviä piiloutumaan ovat kyllä. Mä pilaan tän triidin eleganssin ja pätkäsen pari borkkukuvaa. Ensimmäisestä näkyy, kuinka hienosti meidän Helmi piiloutuu oops.gif

Ja seuraavat on ekalta kerralta koirakoulusta. Pidin varmuuden vuoksi kuonopantaa, kun en tiennyt mihin neiti päättää singota seuraavaksi rolleyes.gif

Ekaks ollaan kummissaan, missä nyt ollaan...

Sitten huomattiin, että nam... Täällä saa lihapullia.

Ja lopuksi lähes tyylipuhdas maahanmeno.

Ens kerralla meillä on taas kuvaaja mukana, katsotaan tuleeko yhtään julkaisukelpoista kuvaa.
wiputar
^ Helmi kaipaa ehkä vielä pientä harjottelua ton maastoutumisen suhteen biggrin.gif

Tässä meikäläisen takiaiset, jotka hyökkää aina soffaseuraksi kun ruotoni oikaisen happy.gif

Näyttää vähän vähemmän mukavilta asennoilta blink.gif
Nirppu
^Läheisyys lämmittää thumbup.gif

Meikäläisen pitäis saada jostain kamera lainaan tai sitten pitäisi raskia investoida sellaiseen, että sais noista otuksista tuoreempia kuvia näytille.
sipa
Mun on ihan pakko laittaa teille kuva tulevasta lapsenlapsesta.. Likka ottaa siis tällaisen skyenterrieri pojan joka on kuvassa keskellä, isopäisin ruskea poika Okko.. Okolla ruskea juova selässä.. Vauvat ovat nyt 4 viikkoisia..

s-ml
oi, onnea sinne! Teillä taas lähipiirissä pentu, tulee mukava kevät. Rodusta en paljoa tiedä, onko nuo kaikki värit sallittuja vai muuttuvatko ne vielä kasvaessaan?

Helmi-pupun pitää tosiaan vähän vielä harjoitella piiloutumista laugh.gif Tosi tunnollisen näköinen oppilas koirakoulussa. Onko siitä ollut hyötyä?
kippax
Ihanan näköisiä pupeloita smile.gif Onnea pienestä Okosta happy.gif
sipa
Juu kiitosta vaan.. biggrin.gif Likka just kävikin täällä töissä ja yksi pikku korjaus tuohon missä Okko on.. Nimittäin sanoin väärän pennun.. Okko on toi joka makaa ylempänä oikeallla, se vaalea uros jonka pippeli näkyy.. Mä kun en ole näitä vaavoja livenä nähnyt, ja likka vaan on sanonut sen olevan vaalean ruskea viellä, siitä tulee kyllä kerman värinen isona.. Hopea, musta, ruskea, ja kerma ovat ne yleisemmät värit noilla..
s-ml
just, samalta tuo pentu näyttää näin vieraan silmään smile.gif En muuten tiennytkään, että skyellä on noin montaa eri väriä, usein näkee juuri tuon emän värisiä. Joka tapauksessa, tässähän tulee pikkupentukuume noita makkaroita katsoessa smile.gif Eipä ole enää kovinkaan pitkä aika odottaa, Bonolle uusi kaveri. Onko suunnitteilla Okolle ura näyttelyissä?
sipa
^ Jos kasvattajasta riippuu niin varmaan haluaa näyttelyyn.. Kasvattaja ja meidän likka ovat serkuksia ja rakkaan serkkunsa tuntien, luulen että kasvattaja saa ite viedä sen näyttelyyn jos haluaa.. Likka tuskin siellä kauheesti juoksee.. Keneenköhän on tullut.. biggrin.gif
sipa
Tässä viellä yksi kuva missä Okko näkyy vähän paremmin.. Aina vaan samassa asennossa.. Edi muuten näytti ihan samanlaiselta pienenä, ja toi nukkuma asento on ihan samanlainen.. biggrin.gif

wiputar
Ei saa laittaa tommosia mupelopupelokuvia! Nousee semmonen kuume, joka ei lääkkeillä parane biggrin.gif
Onnittelut vaan tulevalle mummolle smile.gif
Turunen
Voi kun ihania! Mulla on ihan hirvee pentukuume rolleyes.gif ja asiaa vain pahentaa tieto että se narttu josta mun piti ottaa pentu on kantavana... bag.gif tahtoo pennun!!!
Hugis
LAINAUS(s-ml @ 8.2. 2008, 09:46) *
Helmi-pupun pitää tosiaan vähän vielä harjoitella piiloutumista laugh.gif Tosi tunnollisen näköinen oppilas koirakoulussa. Onko siitä ollut hyötyä?

Helmi on kuin strutsi, se luulee että kun pää on piilossa niin kukaan ei huomaa loppukroppaa cool.gif

Koirakoulusta on todellakin ollut hyötyä. Ensinnäkin se, että sunnuntait saan olla rauhassa, kun neiti nukkuu wink.gif Toiseksi, meidän kontakti myös lenkillä on parantunut 200%, Helmi jo kuunteleekin mun juttuja eikä vaan tohota eteenpäin. Oon tosi tyytyväinen, että uskalsin mennä tuolle kurssille, tarkoitus on kevään aikana käydä vielä toinen tottiskurssi. Sitten mietitään, mihin suuntaudutaan, mutta koulutusta tuskin tulen enää jättämään.
Esmo
Ihana Hemppu-hömppä wub.gif

Ja noi pikkupirpanat wub.gif Se on aika jännää että eri rotujen pennut ovat niin samanlaisia ja -oloisia kun ovat vielä riittävän pieniä. Mä en ainakaan osaisi veikata esim. mitä sipan kuvien pennuista tulisi isona, siis edes rotua, ellen tietäisi. Mulla on kuva 2,5-viikkoisesta Siiristä. Kasvattajan ottama kuva.

Ja onnittelut sipa-mummille smile.gif
s-ml
^ oi, mikä pieni Siiri smile.gif

Hugis, eikös pupukin laita pään pensaaseen ja luule olevan kovastikin piilossa smile.gif

Kiva kuulla, että Helmille koulu tekee hyvää. Sitä jaksaa itsekin paremmin, kun jotain edistystä koiran kanssa tapahtuu. Ties vaikka joskus kisoihin menisitte smile.gif

Katselitteko Oprahia tänään, koiraystävien ohjelma. Siellä oli maailman korkein tanskandoggi joka osasi sano ihan selvästi I love you. Oli muuten tosi siisti doggi, ajatelin ensin sieltä tulevan jonkun hirvittävän mörssärin, mutta koirahan oli jopa linjakas ja hyvässä kunnossa. Järkevät omistajat, eivät noin isoa koiraa rasita liikakiloilla.
Samassa ohjelmassa oli myös maailman pienin koira, chihuahua, joka ei taasen pieneltä näyttänyt. Sanottiinko sen mittoja ollenkaan? Eikö venäjän toy ole pienempi kuin chihu?
Mutta se koirakoulutus, pentu häkkiin, kunnes oppii siistiksi. Pidetään kaksi tuntia putkeen ja sitten pissalle. Meidän koira kuunteli, kun ne kimitti ohjelmassa koirille. Taisi olla tuttua ja täällä kukaan ei sille kimitä. Pitäisiköhän aloittaa smile.gif
wiputar
^ Totta!

Tässä muutaman päivän (oliskohan 5 lähellä) ikänen hilpertti smile.gif
Hugis
Ainiin, osaa meidän Helmi mennä piiloonkin, sain huomata sen tänä aamuna. Noustiin molemmat kellon soidessa ja Helmi tuli keittiöön mun kans keittämään kahvia. Kun menin pesulle, se katos sillä aikaa ohmy.gif Kiersin asunnon kolmeen kertaan, ennenkuin löysin sen nukkumasta sängyn ja seinän välisestä raosta happy.gif Oli kai liian aikaista Helmi-neidille. Kerkesin jo hätääntyä, kun en löytänyt sitä, vaikka järki sanoikin, että kämpässä sen on oltava.
KatiT
LAINAUS(sipa @ 8.2. 2008, 12:04) *
Mä kun en ole näitä vaavoja livenä nähnyt, ja likka vaan on sanonut sen olevan vaalean ruskea viellä, siitä tulee kyllä kerman värinen isona.. Hopea, musta, ruskea, ja kerma ovat ne yleisemmät värit noilla..

Jostain aistin että täällä vilahti skyepentuja wub.gif Hienon rotuvalinnan on hän tehnyt, joka tuosta pennun saa. Ennen pulejahan mulla oli skyenterriereitä. Noista väreistä vaan nyt sen verran, että ruskea on kielletty väri - tai siis ei sallittu. Ja niitä syntyy ääriharvoin, vaikkakin se suklaanruskea ( maksan värinen ) onkin ihan kaunis aikuisena. Harmaa, musta ja cream on ne yleiset värit, ja kaikilla tulee olla aina mustat korvat. Noista pennuista näyttäisi tosiaan tulevan creameja isona, noi tummemmat ehkä 'haalistuu' harmahtaviksi. Harmaahan on niiden alkuperäinen väri, mutta nykyään yhä harvemmin ovat niitä. Mustia on tarkoituksella jalostuksessa suosittu viime vuodet, ja niitä on nyt paljon. Ainut harmittava puoli tuossa rodussa nykyään on suurentunut koko. Luolakoirahan skyekin olisi, mutta taitaa jo päästäänkin nykyään jäädä luolan suulle jumiin. Jossain vaiheessa suuret, näyttävät yksilöt jylläsivät niin kehissä kuin sen seurauksena myös jalostuksessa, mutta nyt olen kehien laidalla seuraillut jotta hiukan on taas alettu ymmärtää oikeankokoisen skyen päälle wink.gif

Laitahan Sipa skyykelistä sitten kuvasia kun hän varttuu - mikään ei voita nelikuisen ropelikorvia, suurempia korvia suhteessa koiraan ei usein muissa roduissa nää biggrin.gif Vai mitäs sanotte? whistling.gif Tämä kuva -90 luvun alusta, jossa on sisarusparvi harmaita skyelapsia. Vasemmalla, ja suuripäisimpänä meidän Jorma wub.gif , kaksi muuta sen siskolikkoja.

Esmo
En mä malta odottaa uutta kameraa. Tässä kuva tältä illalta. Mun pikkumussukka ei oo enää kovin pieni mussukka smile.gif .
Siiri 5kk:
abc
Hyvä kuva Siiristä. Ehdotankin kuvan suurennusta, raameihin ja olkkarin seinälle thumbup.gif .
kippax
Hyvin kuvauksellinen Siiri smile.gif, ylvään näköinen kaunis neiti. Abc:n kanssa samoilla linjoilla, että kuvan suurennus, kehykset ja seinälle happy.gif
sipa
LAINAUS(KatiT @ 9.2. 2008, 00:06) *
Laitahan Sipa skyykelistä sitten kuvasia kun hän varttuu - mikään ei voita nelikuisen ropelikorvia, suurempia korvia suhteessa koiraan ei usein muissa roduissa nää biggrin.gif Vai mitäs sanotte? whistling.gif Tämä kuva -90 luvun alusta, jossa on sisarusparvi harmaita skyelapsia. Vasemmalla, ja suuripäisimpänä meidän Jorma wub.gif , kaksi muuta sen siskolikkoja.

Ihana kuva wub.gif Aivan varmasti laitan kuvia, kunhan vauva ensin kotiutuu.. Likan corgit olivat korvakoiria, varsinkin Goki, saas nähdä viekö Okko niistä voiton.. laugh.gif

Siiristä aivan ihana kuva.. wub.gif Ja hämmästyttävän saman näköisiä nuo ovatkin. huh.gif

wiputtaren kuvastakaan ei pystyis arvamaan rotua..
sannukka
Kaunis Siiri. wub.gif
s-ml
Hieno ja kaunis kuva Siiristä! Todella kaunis pentu.

Meillä oli tänään oikeata herraseuraa lenkillä. Tämä ihan varta vasten Belfille;

sipa
smäläri Ihana venakko.. wub.gif

Perjantaina yksi meidän kaveri otti Bonosta kuvia ja tää oli niin hyvin onnistunut, kun siristelee silmiään salamavalossa.. On kyllä ihan oman itsensä näköinen.. laugh.gif

bellfegor
Uih! Täällähän esiintyy venakko. wub.gif Ihana ja kaunis poika. Kiitos! Siiri on taas kasvanut ihan älyttömästi.
kippax
Komea herraseuralainen teillä on ollutkin lenkillä mukana smile.gif.

Ihana Bono, silmät siristyneenä happy.gif On se vaan komea poika wub.gif
Esmo
Onpa tuo s-ml:n kuvan poika kaunis ja lempeännäköinen! wub.gif

Musta Bono sanoo: "ei pliis sitä salamaa...", mutta kiltisti poseeraa vaikka häikäisee smile.gif
wiputar
Valitan kuvanlaatua, mutta (ja taas nukkuukukkuukuvia):

bellfegor
Ihania pikku solmuja soffan kulmissa wub.gif .
Hugis
Mun on pitänyt sanoa jo monta päivää, että tuo borzoi on hurmaava wub.gif Meillekin kelpais noin komea lenkkiseura smile.gif
Esmo
No, nyt näytellään uuden kameran tuotoksia. Nämä otettu ihan valmiilla automaattisäädöillä. Ihan kivoja ottaa smile.gif
Teippikorva helmikuun "talvikeleillä":

Testattu myös zoomia ja mustavalkoa:
Hugis
Ihana Siiri wub.gif Jos kaipaat muuta kuvattavaa, niin borkut on mielellään malleina wink.gif
sipa
Tämän päivän kuvasatoa..

wiputar
Bono se aina jaksaa poseerata niin nätisti happy.gif
Wanssu
Mä haluan vinttrin ja sit haluan myös bullmastiffin wub.gif
Ja voi jestas kun Bonosta on kasvanut komea mies! wub.gif

Uskoisin, että He eivät esittelyjä kaipaa:

Jee lunta, taidan nähdä unta smile.gif

Noutaja

Vivian

Neidit, rouva painelee ties missä

Näitä kuvatriidejä ei sais kyllä laittaa mun nähtäväksi, mun kun pakko aina tunkea kuvia joka paikkaan...
Hugis
Laitanpa minäkin muutaman uuden kuvasen. Esmo kävi eilen kylässä uuden kameransa kanssa ja kuvasi meitä oikein kotioloissa. Pahoittelen sotkua ja mun vaatetusta oops.gif

Tässä koko perhe:

Tässä tötteröpää:

Tässä Hugoa naurattaa happy.gif

Ja tässä Helmi pyytää pusua, mutta kauluripahus on tiellä biggrin.gif
s-ml
Wanssun kuvat ovat kuin joulukortista, kaunis talvinen tunnelma.

Kunnioitettavan kokoinen tuo Helmin kauluri, tuollaisia meilläkin on joskus ollut. EI Helmi kuitenkaan kärsivältä näytä, päin vastoin ihan virkeältä. smile.gif Ja mikä sotku missä?

Sipalla on hulvattoman kokoinen kahvipannu, tarvitkos tuota joka päivä smile.gif Onneksi Bono on löytänyt uudestakin asunnosta kyttäyspaikan. Sillä on niin kysyvä katse, miksi sinä siinä kuvailet smile.gif

Tänään tapahtui se, mitä en koskaan ikinä tee. Nimittäin en juoksuta takki päällä. Joku oli vaan liian hidas ja joku liian nopea;

Hugis
Noi vinttareiden juoksukuvat on vaan aina yhtä vaikuttavia wub.gif Näin raskaan rodun omistajana tuo lento ja vauhti vaikuttaa lähes taialta, voiko tuollaista edes olla?

Juu, Helmi on pirteä itsensä eikä tunnu kauluri menoa haittaavan dogrun.gif Jouduin jo erkalla korjailemaan sitä, kun se on halki biggrin.gif Onneksi se on noin iso, ei ole kuin sentistä kiinni, että neiti pääsee nuolemaan haavaa. Hetkisen jo kokeiltiin ilman kauluria oloa, mutta päädyttiin laittamaan takaisin. Ei pysy kieli erossa massusta.
bellfegor
Katselinkin tuossa jo, että hiukan on tullut taisteluvammoja kauluriin biggrin.gif , mutta sehän vain ooittaa, että Hempukka on kovaa vauhtia paranemassa. Hugolla vaan on vähän huolestunut ilme tuossa ekassa kuvassa.
sipa
LAINAUS(s-ml @ 17.2. 2008, 21:11) *
Sipalla on hulvattoman kokoinen kahvipannu, tarvitkos tuota joka päivä smile.gif Onneksi Bono on löytänyt uudestakin asunnosta kyttäyspaikan. Sillä on niin kysyvä katse, miksi sinä siinä kuvailet smile.gif

Tänään tapahtui se, mitä en koskaan ikinä tee. Nimittäin en juoksuta takki päällä. Joku oli vaan liian hidas ja joku liian nopea;

Juu tota pannua käytetään ainoastaan silloin kun sulatan sokerit kotiviiniin.. biggrin.gif Ja sekin tapahtuu nykyään vain pari kertaa vuodessa.. Kun ei niitä viinejä kerkii kauheesti juoda.. Nytkin on vadelmaa ja valkkaria molempia viellä pulloissa ja valkkari on jo yli vuoden vanhaa, sekä yksi vadelma on viellä pakkauksessa laittamatta..

Pannun oon joskus saanut anopilta, se on tullut hänen äidiltään ja sitä on käytetty heinäpellolla kahvin keittoon joksus vuonna miekka ja kirves..

Hugosta tosi hyvä naurava kuva.. laugh.gif Helmi reppana kauluripää..

Onyxilla menee lujaa..vaikka on takki pällä.. hienoa..

Wanssuan koiria juu ei tarvii esitellä..
Turunen
S-ml ihana juoksu kuva! dogrun.gif Miten sä saat tuollaisesta juoksu kuvasta noin tarkan? Ei mun kameralla vaan onnistu...
s-ml
^ ei meilläkään vanhalla digillä noita tarkkoja loikkakuvia saanut, mutta tällä uudella saa. Digijärkkärit ovat kehittyneet muutamassa vuodessa todella paljon, vähän kuin uuteen maailmaan olisi astunut.

Sipa, ajattelinkin heinäpeltojen kahvipannua, mutta muistelisin sinun olevan kaupunkilainen, siksi kysäisin. Muistanko oikein vai väärin smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.