Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvatriidi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
Annelinne

Olen jo iiiiiiso poika!

Luun syöntiä.

Nautintoo!

Annelinne

Ropellikorva.

Tutustumassa Umbertoon.

Turunen
Hienoja kuvia Sipa! Sun kameralla sentää onnistuu nuo vauhti kuvat, mulla on melkein kaikki pilalla... dry.gif pitäis viedä tuo kamera huoltoon tai ostaa uusi... angry.gif Lähetätäkö mulle joskus sen "korvakuvan" kun ei oikein itse saa otettua sellaista happy.gif

Annelinnen Paavo on IHANA! wub.gif Mitkä korvat w00t.gif
Esmo
Ihania kuvia! Myystä tulee mieleen omat tipsut silloin joskus... wub.gif

Hauska myös tuo tiilenpäiden koiramiitti smile.gif Eipä oo Sennastakaan tainnut olla kuvia aikoihin ainakaan...

Ja Paavo wub.gif Mä ihastuin "potissa nyt"-kuvan ilmeeseen. Ja noi korvat on niin mahtavat! thumbup.gif
bellfegor
Paavo on IHANA wub.gif Olipas tutunnäköisiä koiria Sipan kuvissa biggrin.gif Pitänee käydä vähän useammin, jotta joku ottaa kuvia mun koirastani, kun mä olen niin laiska kuvaaja. Sipalle muutenkin kiitoksia. Oli tosi mukava käydä tutustumassa teihin ja teidän "kesämökkiinne". Mulla oli kotona yksi toooosi väsy pieni koira, joka tänäänkin on enimmäkseen keskittynyt lepäämiseen eri asennoissa.

Unohtui tuossa mainita, että Ellalla ja Paavolla on yhteinen korvamuoti. laugh.gif
s-ml
Onpa tiilenpäillä ollut hauska tapaaminen kuvista päätellen, mutta kumpi teistä on kuvassa? Sipa ei ainakaan smile.gif

Tuo Paavo, voi ei, miten ihana! Tulee ihan hyvälle mielelle heti kun, kuvia katsoo. On sinulla hienot ajat uuden pötkylän kanssa smile.gif

eikun tiedänkin jo kumpi. Nyt vasta huomasin Ellan hihnan, joten taitaa itse omistaja olla kuvassa smile.gif
Turunen
LAINAUS(s-ml @ 24.8. 2008, 19:03) *
Onpa tiilenpäillä ollut hauska tapaaminen kuvista päätellen, mutta kumpi teistä on kuvassa? Sipa ei ainakaan smile.gif
eikun tiedänkin jo kumpi. Nyt vasta huomasin Ellan hihnan, joten taitaa itse omistaja olla kuvassa smile.gif

juu minähän siellä... rolleyes.gif
Olikos Sipalla tai Bellf yhtään juoksu kuvaa sieltä pellolta? mulla ei ollut edes kamera mukana siellä pellolla... oops.gif Mutta mulla on yks tosi söpö kuva Sennasta, heti pellolta tulon jälkeen kun se on ihan märkä laugh.gif
Annelinne
Tosiaan, hauskoja kuvia tapaamisesta smile.gif Ja Ellan ja Paavon korvamuoti on mun mielestä ehdoton laugh.gif Mitä tekis ilman ropeleita?? wink.gif
sipa
LAINAUS(Turunen @ 24.8. 2008, 15:09) *
Hienoja kuvia Sipa! Sun kameralla sentää onnistuu nuo vauhti kuvat, mulla on melkein kaikki pilalla... dry.gif pitäis viedä tuo kamera huoltoon tai ostaa uusi... angry.gif Lähetätäkö mulle joskus sen "korvakuvan" kun ei oikein itse saa otettua sellaista happy.gif

Ei onnistunut munkaan kameralla kaikki otetut kuvat.. dry.gif Koirilla oli liikaa vauhtia.. biggrin.gif Tässä muutama onnistunut viellä mukaan..
Laitan sulle sen kuvan huomenna, kun menen töihin kun ei mulla ole sun osoitetta täällä kotona..
Mitähän kuvia bellf sai onnistumaan..

Annelinne Paavo on kyllä aivan ihana pakkaus.. wub.gif

sipa
LAINAUS(bellfegor @ 24.8. 2008, 18:45) *
Paavo on IHANA wub.gif Olipas tutunnäköisiä koiria Sipan kuvissa biggrin.gif Pitänee käydä vähän useammin, jotta joku ottaa kuvia mun koirastani, kun mä olen niin laiska kuvaaja. Sipalle muutenkin kiitoksia. Oli tosi mukava käydä tutustumassa teihin ja teidän "kesämökkiinne". Mulla oli kotona yksi toooosi väsy pieni koira, joka tänäänkin on enimmäkseen keskittynyt lepäämiseen eri asennoissa.

Juu oli oikein ihanaa nähdä teidät molemmat. hug.gif Bonokin väsähti sitten myöhemmin, kun siltä meni vähän yli.. ihan kuin pikkulapsillakin.. biggrin.gif

bellfegor
Mä etsin edelleenkin kameran johtoa, jotta saisin kuvat koneelle edes. blushing.gif Joku on ollut näppärä ja laittanut sen niin visusti talteen ettei muista missä se on. Siellä pellollahan mulla ei ollut se edes mukana ( mikä saattaa olla hyvä, koska siitäkin olisi saattanut sitä kuraa löytyä laugh.gif ). Mulla ja Hugiksella on yhteistä siis ainakin se, että koiramme rakastavat läträämistä. Onneksi tuolla ei ollut niitä lehmän jätöksiä, joista Helmi on kiinnostunut.
s-ml
Ihana tuo Bonon kysyvä ilme, ketäs nuo olivat ja mistäs tänne tulivat biggrin.gif

Turuselta piti kysyä, taidat olla aika pitkä kuvista päätellen, sanoisin lähemmäs 180 cm? Menikö oikein smile.gif
Turunen
LAINAUS(bellfegor @ 25.8. 2008, 10:12) *
Mä etsin edelleenkin kameran johtoa, jotta saisin kuvat koneelle edes. blushing.gif Joku on ollut näppärä ja laittanut sen niin visusti talteen ettei muista missä se on. Siellä pellollahan mulla ei ollut se edes mukana ( mikä saattaa olla hyvä, koska siitäkin olisi saattanut sitä kuraa löytyä laugh.gif ). Mulla ja Hugiksella on yhteistä siis ainakin se, että koiramme rakastavat läträämistä. Onneksi tuolla ei ollut niitä lehmän jätöksiä, joista Helmi on kiinnostunut.

Etsi se johto, tahtoo nähdä lisää kuvia teehee.gif kyllä Senna olisi varmasti rakastanut niissä lehmänpaskoissakin pyöriä.. w00t.gif

LAINAUS(s-ml @ 25.8. 2008, 10:37) *
Turuselta piti kysyä, taidat olla aika pitkä kuvista päätellen, sanoisin lähemmäs 180 cm? Menikö oikein smile.gif

Tuota en mä kyllä ole kuin just ja just 170... rolleyes.gif
s-ml
^ no höh, onnistut ainakin näyttämään kuvissa pitkältä smile.gif
sipa
Tässä bellfin ottama kuva Bonosta ja Sennasta, se on vähän parempi kun on soraan edestä kuvattu, ja Bonon ilme kyllä on mainio..

Sitten Bono ja kukat.. sain synttäri lahjaksi miehen siskolta noi oranssin väriset kukat ja itse ostin keltaiset noihin valoruukkuihin..

sipa
Nyt sain rajattua nämä kuvat, ja tässä Ella ja Ellan korvat..ja mies otti mustakin yhden kuvan, joka on aika mun näköinen..

Esmo
Oi, olihan Ellallakin tuota korvaa! biggrin.gif
wiputar
Jösses mitkä korvat Ellalla! wub.gif
Turunen
Sipa hienoa sä sait sen kuvan tänne thumbup.gif kyllä se on niin hassu! w00t.gif wub.gif Ei nuo sen korvat normikuvissa näytä noin isoilta laugh.gif
Ja hieno kuva sinusta, todellakin sun näköinen smile.gif
Lydia
Onpas Ellalla tosiaan isot korvat biggrin.gif
Tulee mieleen kaverin cockeri pentuna, kun sillä oli niin pitkät korvat, että kompastui niihin.
Taitaa koiranpennuilla eka kasvaa korvat täyteen mittaansa, sitten vasta koira...
LaRa & Olli
Mainioita kuvia ja varsinkin korvia laugh.gif

Pitää sitten munkin laittaa yks korvakuva eilliseltä. Oli ihan pakko ottaa, kun neiti oli ekassa trimmissään ja näytti niin hupaisalta toinen korva siistittynä ja toinen vähän vähemmän.
bellfegor
Olisittepa nähneet, kun Ella juoksi. Sen korvat olivat silloinkin suunnilleen tuossa leveässä asennossa. Ihana Ella wub.gif
Hugis
Vaude, mitkä korvat wub.gif Kiitos hyvän tuulen kuvista, niitä tarvitaan nyt smile.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 26.8. 2008, 18:47) *
Olisittepa nähneet, kun Ella juoksi. Sen korvat olivat silloinkin suunnilleen tuossa leveässä asennossa. Ihana Ella wub.gif

Niin ja Ellan takatassut..ne suorastaan lensivät yhdessä korien kaa.. laugh.gif

Tässä meidän sikaariporraskoira..

Mitä sä siinä taas kuvaat..

Esmo
Siiri 1 vuotta:

Me ja mun uusi tositosiblondi tukka otsatukalla:
kippax
http://img355.imageshack.us/my.php?image=a...panit084oj0.jpg

Tässä on neiti riiwiö smile.gif

e. en osannu kuvaa laittaa biggrin.gif
Esmo
^Söpis kakara. wub.gif Ja värikin on loistava wink.gif
Annelinne
Mikä kakara paljastuikaan kippaxin kuvasta wub.gif

Me käytiin Suolijärvellä

Ja sit pellollakin ollaan käyty

Ja kaikkee muutakin kivaa smile.gif Touhua riittää!

Turunen
wub.gif wub.gif wub.gif Todella kaunis kuva Annelinnen pötkylästä kiss.gif

Ai niin Siirille onnittelut happybday.gif Kaunis tukka Esmolla smile.gif
bellfegor
Ihana liiwiö wub.gif Hieno tukka Esmolla!
sipa
Kippax Ihana kuva pienestä. wub.gif

Esmo Wau, sulle sopii toi malli tosi hyvin.. thumbup.gif Ihana Siirikin poseeraa.. wub.gif

Annelinne Wau miten upean kuva oot ottanutkaan. wub.gif

Miehen siskon likka otti tällaisen ihanan sakutytön.. Lulu on hän nimeltään ja 12 viikkoa vanha.

Bonostakin se mustempi puoli välillä.. eikä aina sitä harmaata naamaa

Sitten laiton tuohon uuteen kaiteeseen siniset ledvalot, ja valoruukutkin vähän loistaa.. Pimeään aikaan taas satoi vettä kauheesti että en mennyt kuvamaan niitä lainkaan, että ootellaan parempia ilmoja.. ja kuvataan sit uudestaan

abc
LAINAUS(Esmo @ 6.9. 2008, 12:34) *
Ja värikin on loistava wink.gif

Yhdyn täysin Esmon kommenttiin väristä. Väri on minustakin hyvä rolleyes.gif . Paljon onnea vain Kipaxille pennun myötä.

Olen seurannut Bonon kuvia ja taitaapi Bono kuvaamisista tykätä, kun on aina niin ryhdikkäänä. Mukavalta näyttää Sipan kakkosasunto. Ei ihme, että Sipa siellä viihtyy smile.gif .
bellfegor
Sipan kakkosasunto vai liekö peräti ykkösasunto on tosi ihana. Mäkin aloin himoita vaunua, mutta ensin pitäisi hankkia sitä vapaa-aikaa. huh.gif Mulla on uusi titteli: mä olen vapaa-aikoinani kelo ( kennellomittaja )
LaRa & Olli
Annelinnella on kyllä ylväs Suolijärven kiertäjä!
Itsekin tullut tuo järvi muutamaan kertaan talsittua ympäri siellä päin asuessa. cool.gif
Esmo
Sain Siirin kasvattajalta pari viime sunnuntain näyttelyssä otettua kuvaa, eli kuvissa Siiri 1 vuotta 3 päivää smile.gif

Charmy
Voi kuinka Siiristä on kehittynyt sievä neito! smile.gif
Mä voisin kanssa yritellä laitella noita kuvia meidän koiruuksista tänne kun vihdoin sain mun kameran iskältä takasin. (sekun oli silla "lainassa" melkein 4kk bag.gif )
s-ml
Hieno Siiri, onko liikaa pyydetty jos laitat myös arvostelun. Siiristä noin hyvät kuvat, ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä mitä on sanottu. En siis tiedä rodusta mitään, just siksi. Ainakin huomasin Siirin hyvät takakulmaukset, minusta nuo ovat aika suoria takaa yleensä, vai?
Hugis
^ Molossi ei saisi olla suora takapäästä, mutta valitettavan usein ovat (kamalan näköistä). Mäkin voisin yrittää laittaa meidän Hilla-Maariasta puolivuotiskuvia tänne. Neitihän täytti 6 kuukautta viime viikolla. Kuvat on otettu takapää alamäkeen päin, ettei takakorkeus näkyis niin selvästi. Näkyy se silti biggrin.gif Mutta Hillassa olen tyytyväinen, että kulmaukset on säilynyt kasvusta huolimatta. Hugollahan on myös melko sopivat kulmat, Helmillä ei. Vaan on nuo Hemulin kintut muutenkin ihan vinksallaan biggrin.gif
Hugis
Photobucket jumittaa taas, niin saatte tyytyä yhteen kuvaan. Tässä Hilla sporttimallissaan wub.gif

Ja höh, tää sattui olemaan just se kuva, jossa se venyttää toista takajalkaa dry.gif Onneksi sain paremman vielä ladattua.

Hugis
Ja jottei Hugolle ja Helmille tule paha mieli, laitan linkin mun kotareiden syyskuun kuvaan rolleyes.gif Vaikka se on otettu kaukaa, se kuvaa loistavasti tätä kauhukaksikkoa ja niiden luonteiden eroja. Linkki alla

H&H metsäilee
Esmo
^Ihana Hilla wub.gif

s-ml, kulmauksista Siiri onkin aina saanut kehuja. Samoin hyvänpituisesta hännästä, kaulasta, käpälistä, korvien asennosta ja luonteesta. Luonnetta on kehuttu arvosteluissa ihastuttavaksikin. Siiri vaan tykkää kaikista ihmisistä hyvin kovasti - tahtoisi pussailla tuomareitakin smile.gif Luusto voisi luetun mukaan olla vahvempi ja kuonokin saisi vielä täyttyä - mutta niinhän ne varmasti tekevätkin, kun on vielä ihan kakara smile.gif
Yenn
Kuvia vuorokauden ikäisistä tanskandoggivauvoista, joku kävi vähän istumassa pentulaatikossa kenneltytön ja kuvaajan ominaisuudessa. RAKASTUIN wub.gif

OLKAA HYVÄT!
Charmy
Hugis,teille on kyllä siellä kasvamassa ihana neito myös!
Tuli tuosta kuvasta mieleen,että näin eilen eläinlääkärissä käydessämme ihanan 6kk vanhan napolinmastiffin pennun! wub.gif Olin aivan myyty!
sipa
Esmo Oikein hyvät kuvat Siiristä.. wub.gif

Hugis Hilla on kyllä niin kaunis.. wub.gif Ja mitä ihmettä Helmi tekee tuolla kotarisivulla.. yrittääkö se kiipea puhun.. w00t.gif

Yenn Voi ei mitä tanskandoggi vaavoja.. wub.gif Ihanan värisiä pikku murmeleita.
Lydia
Nättejä nuoria neitoja nuo Siiri ja Hilla wub.gif

Toisten kuvia katsella muistuu mieleen, että pitäisi tuota meidän pikkulikkaa myös vaihteeksi kuvata.
s-ml
Esmo, just noin ajattelinkin. Tosin en näe mitään vikaa luustosta, ihan riittävän näköinen nartulle. Siiri on niin tasapinoisen näköinen ja hyvinkehittynyt, varsinkin juuri nuo takakulmaukset kiinnittävät huomion. Näkee näyttelyissä niin paljon niukkoja tai jopa ihan suoria kulmauksia.

Hilla on nätti myöskin, ja tytöllä on jo lihaksia! Näkee, kuinka on saanut riekkua vapaana. Pianhan tuon kaunistuksen toivottavasti näenkin ihan irl smile.gif

Kukas tuo Nemi tanskandoggi on? Harmi, siellä näyttää olevan harmaaharlekiineja. Toivotaan, että pennut löytäisivät hyvät kodit smile.gif
wiputar
Mulla olis pari video pätkää kännyllä kuvattuna. Mihinköhän niitä vois laitailla jotta saa näytille? oops.gif
Lydia
Wiputar: En tiedä miten kännykästä saa siirrettyä, mutta ainakin Photobucket:iin voi videoita laittaa. Itse laittanut muutamat kokeiluvideoni irc-galleriaan.

Tässä pari otosta tänään otettuja... Totesin taas, että pentu ei pysy sekunttiakaan aloillaan... ja nami saa sen hulluksi.
Enjaan namilla on sellainen vaikutus, että se on takuulla läsnä, mutta siitä saa sentään kuvia.
Tarusta napattu kuva oli niin pimeä, ettei sitä kannata esille laittaa ph34r.gif

Eli tässä kuvat...

Myy 16 vkoa

Enja himoitsee ruokaa tongue.gif
wiputar
Kiitos!

Kokeillaas nyt onnistuuko...
Remun petaussessio. Pätkät on samasta petauksesta, mutta kun tuo känny ei anna kuvata kun rajallisen ajan kerrallaan.

s-ml
Onnistui, sielläpä syntyi pehmeä ja lämmin pesä smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.