Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvatriidi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
sipa
LAINAUS(s-ml @ 18.2. 2008, 10:16) *
Sipa, ajattelinkin heinäpeltojen kahvipannua, mutta muistelisin sinun olevan kaupunkilainen, siksi kysäisin. Muistanko oikein vai väärin smile.gif

En oon ihan kaupunkilainenkaan.. Mä oon syntynyt Porvoon likellä mutta muutettiin aika pian Espooseen.. Nuuksioon, jossa aloitin kouluni ja sitten pikkuhiljaa tultiin tänne etelämpään..
wiputar
Remu päivystämässä makkarin ikkunalla Juusoa, joka lähti naapurin likan kanssa lenkille.

Ja meillä ei ole koirilla asiaa sänkyyn. Käyttävät sitä tosin päivystyspaikkana, muutoin eivät siellä ole smile.gif

e: Ja enne Remu päivysti olohuoneen ikkunalla, mutta nyt ohva on niin kaukana ikkunasta ettei yllä ikkunalaudalle. Siksikin olen antanut päivystää makkarissa, pitäähän sen päästä näkemään, että kuka "heidän" pururadallaan kulkee biggrin.gif
s-ml
Kun risujen alta ei pääse eikä läpi viitsi mennä, hypätään sitten yli sekä mennessä

että tullessa

Mamia jo moinen meno pelotti, mennäänkin tasaiselle jäälle, mutta ei ne tassut pysyneet sielläkään kurissa

Hugis
Taas ihan huikeaa lentoa Onyxin tassuissa smile.gif Mäkin haluun järkkärin, vaikka ei sillä samanlaista lentoa mun koiriin saakaan. Mutta voisin esitellä niitä borkkumaisia laukka-askelia dogrun.gif

Mä laitan muutaman kuvasen meidän koirakoulusta, kyllä Hemppu osaa kun vaan haluaa happy.gif

Mä olen niin ylpeä mun tytöstä, vaikka aika vaatimatonta tuo taito vielä on. Mutta alussahan me vasta ollaan.
bellfegor
Kyllä Hemppu on taitava ja lutunen wub.gif . Mamista paistaa suunnaton ylpeys joka kuvassa...
Onyx on niin kaunis, että sydäntä vihloo. Jonakin kauniina päivänä mulla on vielä se grey.
Esmo
Hienoa Hemppu! Ja kivoja treenikuvia smile.gif

Hienoja ilmalentokuvia Onyxista! Toi vauhti on varmaan huima! thumbup.gif
Me sovittiin just ensi maanantaille remmilenkkitreffit kaverin ja sen greyn kanssa. Se koira on leikkaustoipilas, ja siksi remmissä. Ehkä Siirille parempi... whistling.gif
s-ml
^ smile.gif ehkä niin parasta, mutta jos Siiri haluaa vauhtia, tulemme parin viikon päästä Helsinkiin. Tehän tulette ihan meidän viereenkin. Siirille voi tietysti elämän ensimmäinen näyttelykin olla jo kovin väsyttävää, ja varmasti onkin. Sitä paitsi ei tavallisissa rakkipuistossa pääse kunnon vauhtiin.
Mikä siihen greyn jalkaan on tullut?

Ihana Helmi, esittää oikein parasta osaamistaan. Hienoa thumbup.gif
wiputar
Juuso söpöilee

Ja Remu repeilee

Jotain muutakin kun nukkukuvia ninja.gif

sipa
wiputar Mä heti ajattelin, että mitä ihmettä.. w00t.gif pojat ovat hereillä.. thumbup.gif

Kylläpäs Juuso onkin komea poika, niin kauniit kasvotkin.. wub.gif

Remu repeilee kuvasta saa toiki myös vähän osviittaa kasvojen kauneudesta..
Turunen
Laitetaas Sissistäkin uusia kuvia, on niin ihana ilma tuolla ulkona että... cool.gif

Olisi vaan tarvinnut tuota s-ml:n hienoa järjestelmä kameraa niin olisi onnistunut hieman paremmin rolleyes.gif mutta on niin hassu kuva että on pakko laittaa... dogrun.gif
sipa
No on Sissistäkin kunnon vauhtikuva.. laugh.gif Että teillä on upean näköistä kun on lunta.. Sissikin poseraa niin kauniisti tossa ekassa kuvassa.. wub.gif
bellfegor
Turunen voisi pullottaa tuota talvi-ilmaa ja myydä sitä hyvällä hinnalla täällä etelässä. Tekis varmaan kauppansa näihin kurakeleihin kyllästyneiden joukossa.
Turunen
Kiitos Sipa, lunta riittää...
Mä laitan vielä yhden kuvan tältä päivältä, vähän hassu kuvakulma, mutta muuten jotenkin vaan niin ihana wub.gif

Ja tämä seuraava kuva on omitettu kaikille etelän mustan talven synkentämille ihmisille, lunta ja valoa elämäänne toivotan laugh.gif
Vanha kuva viime vai olikohan toissa talvelta ja olen joskun laitanut sen tänne esille, mutta nyt taas uudelleen...

Paljonka te maksaisitte litran pullosta lunta, takuita en anna olisiko se enää lunta perille päästyään laugh.gif
Hugis
LAINAUS(bellfegor @ 19.2. 2008, 07:36) *
Kyllä Hemppu on taitava ja lutunen wub.gif . Mamista paistaa suunnaton ylpeys joka kuvassa...

Jälkeenpäin ajatellen olis varmaan pitänyt mustata toi mun naama noista kuvista oops.gif Tyhmän onnellinen hymy joka kuvassa. Jotenkin vaan olin niin iloinen jokaisesta asiasta, jonka Hemppu teki oikein tuolla, etten pystynyt olemaan hetkeäkään vakava rolleyes.gif Helmi oli ihan yhtä hyvä kuin muutkin, vaikka aina sanotaan, ettei borkkua ole helppo kouluttaa. Se on vaan asenteesta kiinni, sanon mä wink.gif

Kauniita on nuo Wiputtaren hiipottimet smile.gif Mäkin tapaan tällä viikolla yhden whippetin (jos luoja ja veli suo).

Ja tuo Sissin vauhtikuva biggrin.gif Melkein hirvittää kun katsoo tuollaista menoa...
bellfegor
^Nyt jokainen muukin kuin matematiikanopettaja osaa laskea, että 1+1+1+sohva= thumbup1.gif
Älä suotta mustaa naamaa. Kivahan se on suakin katsella hymyilevänä.. Kati varmaan keksisi jonkin mehevämmän kommentin cool.gif .
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 20.2. 2008, 07:23) *
^Nyt jokainen muukin kuin matematiikanopettaja osaa laskea, että 1+1+1+sohva= thumbup1.gif

Niin paljon on joo ollut sohvasta juttua, että keneltä sellaisnen löytyy ja kuka sellaista tarvii.. biggrin.gif Oikein hyvä jos tämäkin sohva löytää uuden omistajansa.. thumbup.gif

Hugis Älä ihmessä mustaa naamaasi, sillä on oikein ilo katsoa jonkun hymyileviä kasvoja , kun on onnistunut jossain, niin siitä saa iloita aivan vapaasti.. thumbup.gif Minä ainakin tulin ihan hyvälle tuulelle sun kuvista.. Helmi on niin ihana.. wub.gif
kippax
Aivan huikeita vauhtikuvia. Onyxin vauhtikuvat aivan häkellyttävän upeita smile.gif. Sissillä melkoinen vauhti päällä ja vastapainoks vauhdille Wiputtaren rennon leppoiset kuvat smile.gif.
Hugis
LAINAUS(bellfegor @ 20.2. 2008, 07:23) *
Älä suotta mustaa naamaa. Kivahan se on suakin katsella hymyilevänä.. Kati varmaan keksisi jonkin mehevämmän kommentin cool.gif .

No juu, seuraavassa kuvassa Helmi kuulemma askeltaa kuin Vaaleanpunainen pantteri biggrin.gif Omasta naamasta en ole viitsinyt kommentteja kysellä...

LAINAUS(sipa @ 20.2. 2008, 07:44) *
Niin paljon on joo ollut sohvasta juttua, että keneltä sellaisnen löytyy ja kuka sellaista tarvii.. biggrin.gif Oikein hyvä jos tämäkin sohva löytää uuden omistajansa.. thumbup.gif

Taitaa löytää juu, katsotaan kauanko tämä sohva säilyy Helmin käsittelyssä rolleyes.gif Nykyistähän se ei ole pureskellut, vaan ainoastaan tassutellut. Kangas ei vaan ollut Helmin kestävää. Pitää uutta sohvaa suojata kaikin mahdollisin keinoin.
bellfegor
LAINAUS(Hugis @ 20.2. 2008, 13:38) *
No juu, seuraavassa kuvassa Helmi kuulemma askeltaa kuin Vaaleanpunainen pantteri biggrin.gif Omasta naamasta en ole viitsinyt kommentteja kysellä...

Taitaa löytää juu, katsotaan kauanko tämä sohva säilyy Helmin käsittelyssä rolleyes.gif Nykyistähän se ei ole pureskellut, vaan ainoastaan tassutellut. Kangas ei vaan ollut Helmin kestävää. Pitää uutta sohvaa suojata kaikin mahdollisin keinoin.

Hempulla on kovin naisellinen askellus tuossa kuvassa mun mielestäni. Jotenkin sellainen hepsankeikkatakamus. wub.gif Söpönen sellainen. Sillä nykyisellä sohvalla olen kyllä nähnyt Hempun tekevän muutakin kuin tassuttelevan. Kuten voltteja ja piirileikkejä yms. laugh.gif

Mamin askelluksesta tai takamuksesta en sitten uskallakaan sanoa mitään ettei tule kirjepommeja jälkeenpäin whistling.gif
Esmo
LAINAUS(s-ml @ 19.2. 2008, 11:13) *
^ smile.gif ehkä niin parasta, mutta jos Siiri haluaa vauhtia, tulemme parin viikon päästä Helsinkiin. Tehän tulette ihan meidän viereenkin. Siirille voi tietysti elämän ensimmäinen näyttelykin olla jo kovin väsyttävää, ja varmasti onkin. Sitä paitsi ei tavallisissa rakkipuistossa pääse kunnon vauhtiin.
Mikä siihen greyn jalkaan on tullut?

Joo, voi olla että näyttelypäivä itsessään on kovin väsyttävä pikkuiselle. happy.gif

Greyn anturaan oli mennyt kivi. Koira oli ontunut jo pitkään ja vain ajoittain. Tutkittu joka paikka, ja kokeiltu monelaista hoitoa. Nyt vihdoin löytyi syy vaivoihin ja pääsevät kohta juoksua treenaamaan. smile.gif
sannukka
Nyt esmo sitten lakkaat kirjottelemasta tähän ketjuun ilman kuvia. Mä ryntään heti innosta puhkuen katsomaan kuvia Siiristä, ja sä vaan höpötät täällä. Hitsi mikä pettymys. wink.gif
Esmo
sannukalle ja muille, vauhtikuva Siiristä biggrin.gif . Vähän epätarkka, mutta ilme on hauska ja teippikorvat koomiset patukat...

sannukka
Hitsi mikä deja vu. Tuli mieleen heti tämä kuva, vaikka Siiristä onkin huomattavasti parempilaatuinen. On nämä bullmastiffit vaan kauniita. biggrin.gif

s-ml
Voi mikä pentuvauhti ja ilme, aivan mahtava Siiri thumbup.gif
wiputar
Osaa ne rututkin näyttää lennokkailta, ainakin poskien suhteen laugh.gif oops.gif
Esmo
Joo, osaa nämä tonnikeijutkin poskineen ihanan vauhdin huuman - tanner taitaa vaan tömistä vähän eri tavalla biggrin.gif Katselin vanhoja kuvia ja löysin Esterin taidonnäytteen viime talvelta. Ja on muuten mun tekemä takki päällä, kun alkoi vanhuuttaan palelemaan...

sannukka
Tosi kaunis kuva vanhuksesta. wub.gif Selkee ero noihin pentuihin, etutassut on niin kauniisti järjestyksessä tossa edessä. Siirikin varmasti oppii vielä ton elegantin tavan juosta, Ulpu taitaa olla menetetty tapaus peitsaamisensa kanssa. laugh.gif
sannukka

Toi oli ainoa vähän selvä kuva leikkituokiosta. Enemmän niitä takapuoli, pään ravistus ja viuhahdus kuvia. laugh.gif
Wanssu
Mun kaveri alkoi puhumaan yksi päivä, että haluaisi bullmastiffin. Pitää näyttää sille noi vauhtikuvat biggrin.gif

edit. Ronjasta löytyi muutama hauska kuva joten laitetaan nekin nyt smile.gif

Korvat typätty:

Lydia
Tänään oli pakko pitää pienet kuvaussessiot ulkosalla, kun kerrankin on luntakin... Tässä muutamia otoksia

Enja istuu, vaikka pyysin seisomaan.... tottelevainen koira tongue.gif

Sitten Enja pääsi vauhtiin...

Lopuksi vielä poseerausta

Taru oli heti vauhdissa...

Välillä sentään kerkesi poseeraamaankin

wiputar
Oltiin lauantaina Remun kanssa Jokimaalla mätsärissä moikkaamassa ja tsempittämässä siskonpoikaa smile.gif

Nirppu
LAINAUS(Lydia @ 24.2. 2008, 14:31) *

Enja istuu, vaikka pyysin seisomaan.... tottelevainen koira tongue.gif

Taru oli heti vauhdissa...

Enja on ihan niinkuin meiän Sakke. Istuu kun pyytää seisomaan ja menee maahan kun pyytää istumaan... vissiin on oppi menny perille blink.gif

Taru on melkein kuin lentoon lähdössä noine korvineen thumbup.gif
sipa
Kummipoika Oscar kävi vunulla pika pikaa ja sain muutaman kuvan napattua, isosta jätkästä.. Oscar on nyt 10 kk ja kasvanut kauheesti ja tullut ison boksun näköiseksi.. Hyvin pojat tulivat juttuun keskenään ja riekkuivat heti nähdessään.. Korkeus ei ihan riitä Bonon mittoihin mutta leveyttä on sitäkin enemmän, että Bono näyttää entistä kaposammalta sen rinnalla..

Ja sitten yksi kuva autosta kun siihen on laitettu noita kromikoristeita..

wiputar
^ Hauska tuo Oscarin rinta, tommonen läntti valkosen keskellä smile.gif
sipa
^ Oscarilla on musta skraka ja Bonolla valkoinen.. laugh.gif
sannukka
Onkin muuten aika jännä läiskä. Vähän niin ku päinvastanen, eiks läiskät rinnassa yleensä ole valkosia. Nyt on valkosessa ruokalapussa musta läiskä. laugh.gif (ihan selkee ruokalappu, kun menee niskan takaa noin...)
Nirppu
Tässäpä otoksia meiltä päin.

Ja sitten karvakasoja
Näille kahdelle niin tyypilliset poseerausasennot rolleyes.gif

Ja sitten hepoja
Valle K, eli Vallu tai Valtteri ihan kumpi vaan käypi

Nirppu
Heppa otokset jatkuu

Aina edustava(?) Mystery Flame, alias Etna

Anukan Muisto, tuttavallisemmin Niihu

Vanha rouva Bwt Diamond, Timantti

Sitten vielä "hoitolapsi" Mak Namara, alias Makkara

Eiköhän noita kuvia nyt ensi hätään ollu.
sipa
Nirppu Ai että sulla on kauniit kissat ja hepat.. wub.gif

Lydia Enjan kuvat tosi ihania.. wub.gif Ja toi Tarun vauhtikuva..hi.. ihanat noi korvat.. laugh.gif
bellfegor
Nirpun kisut ovat aina niin kauniita. Mutta nuo hevoset wub.gif Piti oikein pitkään katsella. Alkaa taas hevoshulluus nostaa päätään. Muillakin on ollut tosi kivoja tilannekuvia. Jotenkin ne ovat aina hauskempia katsella kuin poseerauskuvat. Esterissä erityisesti on meininkiä tuossa kuvassa.
kippax
Bokserit on ihania ruttunaamoja, voi että tuli heti mieleen kaverin bokseri joka on pelkkää energiaa, oikea sellanen pusukone smile.gif.

Hevoskuvat sykähdyttää aina, varsinkin lämminveriset hevoset saa sydämen sykkimään, niissä on sitä jotain. On hevoset vaan upeita smile.gif.
Esmo
LAINAUS(bellfegor @ 26.2. 2008, 09:05) *
Esterissä erityisesti on meininkiä tuossa kuvassa.

^Esterissä oli aina meininkiä - mä uskon että sen veressa oli jotain muutakin bm:a! biggrin.gif

Mua niin viehättää nämä lyhytkarvaiset rutut - Oscar on komea poika smile.gif Mutta onpa tuossa Enjassakin jotain nallekarhumaista liikkistä wub.gif
Nirppu
Tässäpä pari kohtuullisen tuoretta otosta (toissapäiväsiä) Sakarias maanvaivasta.

sipa
Nyt on uusi lapsenlapis kotiutunut, tai torstainahan se jo tuli likalle, mutta tänään kävin systerin kanssa katsomassa, ja systerin pojan joka ottikin ison kasan kuvia Okosta.. Mulla kun on tää puhelinkamera niin en ottanut kuin muutaman kuvan ja odottelen sitten niitä parempia kuvia s-postiin saapuvaksi joku päivä.

Mutta tässä Okko joka täytti tänään 8 viikkoa..

Lydia
Voih, kyllä ne penskat osaa olla suloisia wub.gif
Turunen
Ihana! wub.gif Ihan tuli tuosta ekasta kuvasta mieleen Ransu, siis se pikkukakkosessa ollut koiraturri... rolleyes.gif

Mä otin tänään päivällä Sissitä uusia kuvia, kun oli niin ihana ilmakin... On tuota luntakin aika paljon jo... rolleyes.gif

wiputar
Voi pientä smile.gif

Ja Turusen kinoksia! ohmy.gif
s-ml
Oi, mikä pentulainen wub.gif Ihana ja onnea tulevaisuuteen.

Turusella on kunnon talvi, mutta meidän pönttöpää Onyx siirtyi eilen Rajasaaressa uimakauteen

Ei siellä kauhean kesäistä ollut;

wiputar
Pirteen näköstä porukkaa tänään aamulenkillä rolleyes.gif
sipa
Turunen Okkoa sanotaankin Ransuksi myös kun se on ihan Ransun näköinen.. biggrin.gif Hyvät kuvat Sisistä.. wub.gif

smäläri Hui.. mulle vaan tuli ihan kylmä tosta Onyxin pulikoimisesta.. cold.gif Ihanat kuvat ovat kyllä muuten, ilman tota vedessä käyntiä.. biggrin.gif

wiputar Käymme yhdessä ain.. tuli heti mieleen kun toiset kävelevät niin rinnakkain.. wub.gif

Tässä kummipoika Oscarista viellä yksi kuva joka jäi viime viikolta laittamatta..

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.