Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvatriidi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
abc
Aivan hulppeaa maisemaa Smälärin himan lähistöllä. Iso järvi ja metsäkin hulppea, minkä tuolta toisen palstan kuvasta näin. Hyvään aikaan oot kuvat ottanut, kun taivaan punerruksenkin oot saanut kuviin mukaan.
s-ml
^ tosin mun mies tuon on ottanut, minä laiskana jäin kotiin ruokia sulattelemaan ja pistin muut ulkoiluttamaan itseään ja koiria smile.gif Tuo on helpointa koirien lenkkeilyttämistä. Ei paljoa tarvitse itse köpötellä, koirat kyllä juoksevat. Tämä on venesatamasta ja järvi on iso, Längelmävesi. Pääsee melkein Helsinkiin asti..tai no, ainakin puoleen väliin smile.gif Meiltä menee tuonne satamaan autolla sellainen alle kymmenen minuuttia. En ole vielä jäälle uskaltanut mennä ph34r.gif
Hugis
Hienoja kuvia Smäläri on laittanut rolleyes.gif Koskahan mä ryhdistäytyisin ja ottaisin uusia kuvia borkunpenteleistä...

Mä olen tollasesta bonsaipuusta haaveillut, mutta en ole uskaltanut hankkia, kun tappaisin sen taatusti alta aikayksikön. Ellei elukat ehtis ensin xlaugh.gif
s-ml
Bonzai vaiko bonsai..toinen taitaa olla ulkomaan kieltä, toinen kotimaista, joten molemmat oikein? Ihan vain kiinnostaa smile.gif Joka tapauksessa haastava kasvi enkä koskaan raskinut sitä leikata niin paljon kuin olisi pitänyt. Varmaankin yksi syy, miksi menehtyi, juuret kasvoivat liikaa pienessä ruukussa. Kastelu on myös aika henkimaailman asioita, en tiennyt milloin oli hyvä. Suihkuttelusta nyt ainakin pitää.

Hugis, ota nyt laumasta kuvia meille smile.gif
sipa
LAINAUS(s-ml @ 29.12. 2009, 09:16) *
Bonzai vaiko bonsai..toinen taitaa olla ulkomaan kieltä, toinen kotimaista, joten molemmat oikein? Ihan vain kiinnostaa smile.gif Joka tapauksessa haastava kasvi enkä koskaan raskinut sitä leikata niin paljon kuin olisi pitänyt. Varmaankin yksi syy, miksi menehtyi, juuret kasvoivat liikaa pienessä ruukussa. Kastelu on myös aika henkimaailman asioita, en tiennyt milloin oli hyvä. Suihkuttelusta nyt ainakin pitää.

Meillä oli oikein käyttöohje mukana.. Suihkutella täytyy usein ja aina silloin tällöin laittaa upoksiin.. Ruukku pitää vaihtaa 3-4 vuoden välein kun juuret alkaa olemaan niin isoja.. ja saksimista tehdään kun huomataan että lähtee liikaa kasvamaan väärään suuntaan.. Sakset täytyy viellä käydä ostamassa Balantagenista..

Kyllä se on ihan Bonsai tuolla ohjeessakin, mutta mulle on jostakin jäänyt toi z kirjain sinne..
Esmo
Onko Bonon possu sellainen röhkivä possu? Ja pehmolelu? Mä tahtoisin Siirille sellaisen, kun se ei vinkuvista tykkää, mutta pehmoja rakastaa... Bonokin näyttää tyytyväiseltä unikaverin kanssa smile.gif

Ihania maisemia smälärillä! Mäkin oon miettinyt että taitaa meidänkin lähijärvi jo kestää? Pitää vaan ootella että Siirin juoksu on ohi, jotta voi taas pitää vapaana. Yksinään tuo ei vaan kovin juokse. Sen verta aina että saa mamman kiinni ja ehkä vähän spurttaa ohikin... Lumipallot antaa kyllä lisäliikettä wink.gif
sipa
LAINAUS(Esmo @ 30.12. 2009, 15:24) *
Onko Bonon possu sellainen röhkivä possu? Ja pehmolelu? Mä tahtoisin Siirille sellaisen, kun se ei vinkuvista tykkää, mutta pehmoja rakastaa... Bonokin näyttää tyytyväiseltä unikaverin kanssa smile.gif

Juu on röhkivä ja pehmo.. laugh.gif Tässä vähän parempi kuva possusta, tai sen väri näkyy paremmin tässä..

sipa
Eilen otin puhelimella muutaman kuvan tuolta meidän lenkkipolulta.. Talvista on ja nyt on vielä viimeyönä satanut 10 cm lisää lunta..

wiputar
Meitin reissu Korsån meni hienosti, joskin tuo 10pv tuntu... kolmen päivän mittaselta blink.gif
koirat käyttäyty nätisti ja kotiutuivat mm. tähän malliin:

s-ml
Voi järkky noita wiputtaren kuvia smile.gif

Sipa, teillä näyttää kerrankin samalta kuin täällä smile.gif
sipa
Wiputtaren Koiruudet normi asennoissaan.. laugh.gif Eivät ainakaan stressaa reissuja..

smäläri Juu kerrankin on kaikilla aikas paljon saman näköinen maisema.. Tänään tulee kuulemma lisää lunta...taas.. unsure.gif
sipa
Otin hetki sitten muutaman kuvan kun käytiin koirien kaa lenkillä..

Yksi kuva aamulenkiltä, kun maisema oli niin kaunis..

wiputar
Bono melkein hepuloi teehee.gif
Kaunis todellakin tuo alin kuva smile.gif

Meiltä iltahepulia parinpäivän takaa. Juusolla on kiirus mamman jalkojen juureen turvaan biggrin.gif
Hugis
Pari kuvasta meiltäkin pitkästä aikaa smile.gif

Teini-H:t ottaa mittaa toisistaan biggrin.gif

Sitten yritetään tulla kiireesti linssiluteiksi halki hangen:

Ja Hugo Paappanenkin jaksaa vielä treenata lumikävelyä, kuono lumessa wub.gif

vipa
Tässä tulee....Honey Melon Black Bentley happy.gif Nimi on vielä hakusessa joten sitä en voi viellä laittaa sad.gif

Niin et onnea vaan mummulle uudesta mussukasta biggrin.gif

Hugis
^ Ui, mikä vauva happy.gif Onnea uudesta tulokkaasta (kai ymmärsin oikein...)
vipa
Ihan oikein ymmärsit wink.gif 2v Meni ilman Colliee mut nyt ei enään mahtanu ittelleen mitään blush.gif Et näin sit pääs käymään. Ilmeisesti hänen nimeks tulee nyt sit Kelmi happy.gif
s-ml
Nahka! Voi, paljon onnea teille nyt ja tulevaan smile.gif
s-ml
Hugis, on teillä lunta! Borkutkin kahlaa kainaloita myöten, paitsi eipä näytä niitä asia paljoa häiritsevän smile.gif
sipa
Vipa Et sit eilen sanonut mitään.. Saamarin kakara.. Ihana toi Kelmi.. wub.gif

Hugiksen Papparainen on niin liikuttava.. wub.gif

Mä otin eilen huurteisia kuvia..

Sandy kävi moikkaamassa..

Ilatlenkiltä kuva..

Sandy
vipa Onnea vaan uudesta vauvelista. Hän on niin lutuinen. kiss.gif Nimi voi olla enne. tongue.gif
LaRa & Olli
Onnea Vipalle Kelmistä, milenkiinnolla seuraillaan, millainen kelmi kaverista kasvaa biggrin.gif

Saatiin itsestämme irti viikonloppuna oikein kunnolla ja käytiin kunnon tunnin metsälenkki molempina päivinä, kun ilmakin oli niin upea. Lauantaina noin kolmannes lenkistä oli vielä ihmisen tallaamatonta polkua ja Olli pisteli oikein kiltisti peränpitäjänä näillä pätkillä rolleyes.gif Sunnuntaina olikin sitten jo itsetallatut väylät, mutta tappijalalla oli tekemistä, kun parhaissa paikoissa jäi säkäkin hangen pinnan alapuolelle.

Väylänhalkojan perässä:

Riistan poluilla sai jo vähän kaulaa
Kyllä se pieni tiennäyttäjä siellä kuvassa viilettää
Lumisia maisemia - ja nämä maisemat meinaavat pilata jollain pientalorakentamisella dry.gif
Tätä polkua seuraten metsän läpi pääsee kotiin

Oli jätkä sunnuntai-iltana niin poikki, ettei lenkkivaatteiden kahistelukaan saanut innostumaan. Yleensä kun tuollainen saa mahdottoman hepulin aikaan, nyt juuri ja juuri nosti leukansa lattiasta ja mulkaisi siihen malliin, että jos ny tlähdette, niin menkää keskenänne tongue.gif
s-ml
^ ihana nappisilmä lumen keskellä smile.gif Tuollaiselle pikkumiehelle lumen määrä on kyllä hirmuinen, onneksi jalat ylettävät maahan.

Sipa, oliko sinut tosiaan pidetty ihan pimeydessä tuon nahkapojan suhteen biggrin.gif juu-u, tuollaisia ne lapset ovat, äippä tietää aina kaiken viimeiseksi laugh.gif
Turunen
Oi kun ihana, Kelmi wub.gif Onnea uudesta tulokkaasta Vipa! happy.gif
sipa
LAINAUS(s-ml @ 11.1. 2010, 11:25) *
Sipa, oliko sinut tosiaan pidetty ihan pimeydessä tuon nahkapojan suhteen biggrin.gif juu-u, tuollaisia ne lapset ovat, äippä tietää aina kaiken viimeiseksi laugh.gif

Juu melkein vikana kuulin. Kun soitin Vipalle sunnuntaina oli just hakemassa pentua, mutta ei sanonut mitään.. mut ei se mikään yllätys ollut kun on ravannut sen verran usein Porvossa että osashan ton arvata.. happy.gif
wiputar
Oih, mikä Kelmi-collie wub.gif

Viikonloppuna Jalo teki tuttavuttaa ex-anoppilassa norjanharmaan kanssa. Oli suorastaan järkyttynyt, kun ei saanutkaan ohi mennen ottaa luuta toisen suusta. Vaan toinen ihan vallan ärähti ja läimäytti vielä tassullakin päähän, toisin kun kotijoukkolaiset, jotka eivät sano mitään vaan antavat pienen luuvarkaan toimia kaikessa rauhassa biggrin.gif
Sen verran älyllistä aivotoimintaa löyty Jalon pääkopasta, jotta leikkiessä ei käyttänyt hampaitaan lainkaan, vaan suu pysy tiukasti supussa, sen verta palottava taisi tuo "susi" olla laugh.gif

sipa
Käytiin systerin kanssa Vipalla ja aivan ihana on Kelmi pikkuinen.. wub.gif

Lydia
Onnea vipalle uudesta tulokkaasta smile.gif
sipa
Kyllä on uskomattoman upeat maisemat, puutkin ovat olleet huurteen peitossa jo pitkään, joka päivä ollaan saatu nauttia kauniista maisemista.

Tässä muutama kuva eiliseltä päivälenkiltä..

tizzian
Muutama räpsy aivan vuoden alusta...

Esmo
Täällähän on ihana kakara! Onnea uuteen kotiin! wub.gif

Ja kauniita maisemia on tänä talvena riittänyt! smile.gif
Esmo
Tässä multakin pari talvikuvaa. Ensin hirviaitaa:

Ja sitten Siiri uudessa talvitakissaan smile.gif
Cee

tuo on kaunis kuva, tulee ihan koti mieleen...

Cee
sipa
Käytiin anopilla ja ihan mahtavat näköalat hänellä viidennestä kerroksesta..

Eilen otin illalla ostarilla puusta kuvan kun se oli niin upea..

Äsken kävin Apteekissa ja päätin kävellä Rastaalan koulun kautta, kun siellä saa kulkea metsässä ja Mocca tyttö tuli vastaan, koira siis tapasivat ensimmäistä kertaa, vaikka koiran omistajan olen tuntenut jo vuosikymmenien ajan.. Mocca oli Arjan äidin lenkitettävänä..

sipa
Käytiin Vipalla, ja olihan Kelmi kasvanut viikossa ihan kiitetävästi.. ja kauhee puremaan.. Sanoin sitä Kamuksi kun mentiin sisään.. Vipa sanoi se mikään Kamu ole.. Musta se vaan näytti ihan Kamulle.. laugh.gif

Tartsa
Voi kääk miten ihana Kelmi wub.gif Jostain syystä huomaan eksyväni koko ajan pentusivuille ja ihastelemaan pentukuvia, eihän mulla voi olla pentukuumetta oops.gif
s-ml
^ Ei, sulla ei siis ole mitään pentukuumetta, mutta auttamaton pantakuume smile.gif joko hämäripantsu tuli? Laitas kuva, kun ei jaksa näillä keleillä tulla edes katsomaan smile.gif
Tartsa
Tuli hämispantsu jo, meillä tuli kiistaa kuka sitä saa pidellä. Pojat halus molemmat sen kaulaansa, kun mä oisin sitä halunnut tutkia lähemmin ensin whistling.gif Se on kyllä ihana tongue.gif Ja enhän mä mikään pantamaanikko ole, vasta kaks pantaa tullu parin viikon sisään ja kolmas ois tuloillaan cool.gif

s-ml
^ onpa hieno, sopii tosi hyvin Ollin väreihin smile.gif Kiva tuo koriste lenkissä, kunhan vaan ei tippuisi siitä. Olli poseeraakin ylpeänä cool.gif

Sun pantakuume ei kylläkään parane ikinä, voisin melkein vannoa laugh.gif
Tartsa
Ei tästä pantamaniasta oikein tahdo irti päästä, kun aina vaan tulee entistä hienompia. Tosin en mä valita, avo vaan alkaa hermoilla pantojen määrästä ph34r.gif Mutta ehkä mä ostelen mielummin pantoja kuin pentuja biggrin.gif
wiputar
Oih, hienosti sopii seitit kaulalle biggrin.gif
Tartsan innoittamana, esittelempä meitinkin melkein samis Hämppis-pannan biggrin.gif
s-ml
^ oi, teilläkin smile.gif Tuliko kaikille pojille vai tapellaanko teilläkin vuoroista smile.gif
kohta mun täytyy myös, eihän tästä muuten tule mitään..
wiputar
^ Meille tuli tuo yksi vainen, josta ei onneksi tapella.
Se on Jalon oma, sanoo mamma ja sitä se sitten onkin smile.gif
tizzian
Onpas muuten soma Kelmi - kelpais mullekin wub.gif (juu ei ole kuumetta vaikka moista hymppää käytän) Ja Olli... kattoppa kun on rotumieltymykset vain laajentuneet biggrin.gif Viikko sitten sylissä nukkui tovin sellainen 1,5 kg minikoiruus..oli se aika herttainen sekin...miettii akka jonka mielestä koiraa pitää saada kumartumatta kaulapannasta kiini ja vielä ne tassutkin tuli olla maassa... uudelleen pohdinnan paikka?! tongue.gif
sipa
LAINAUS(Tartsa @ 21.1. 2010, 15:12) *
Voi kääk miten ihana Kelmi wub.gif Jostain syystä huomaan eksyväni koko ajan pentusivuille ja ihastelemaan pentukuvia, eihän mulla voi olla pentukuumetta oops.gif

Kyllä sulla voi olla pentukuumekin.. laugh.gif Panta ja pentu kuume..

LAINAUS(Tartsa @ 21.1. 2010, 15:50) *
Tuli hämispantsu jo, meillä tuli kiistaa kuka sitä saa pidellä. Pojat halus molemmat sen kaulaansa, kun mä oisin sitä halunnut tutkia lähemmin ensin whistling.gif Se on kyllä ihana tongue.gif Ja enhän mä mikään pantamaanikko ole, vasta kaks pantaa tullu parin viikon sisään ja kolmas ois tuloillaan cool.gif

Miten ihana.. wub.gif Tosi hyvin sopii toi panta..

wiputar Jalollakin oikein mahtava hämppispanta.. thumbup.gif
Tartsa
Kiitokset kehuista! smile.gif Laitanpa pari kuvaa tältä päivältä, kun kerrankin onnistuivat:

Lentävä Olli

Vauhtia piisaa

Ollin seuralaisena tällä kertaa Rose-collie.
tizzian
^ Siihen ei taida toi painovoima vaikuttaa ihan normaalisti vai?! huh.gif laugh.gif Kauniita kuvia!
s-ml
^^ vai tuollaista menoa smile.gif , katselin kaikki kuvat ja heti tuli mieleen osien vaihtuminen . Ollihan on kuin Onsku, ja laittanut opit kiertämään smile.gif Eikö Tare päässyt junnulenkille ollenkaan?

Olli on kasvanut ihan kauheaa vauhtia, katselin ne vanhemmat albumitkin läpi. Pieni mies on jo noin suuri wub.gif
Tartsa
Oli Olli jonkin verran Rosen jaloissa kiinni, mutta ei se tällä kertaa Onyn oppeja kovin paljoa noudattanut. Mitä nyt lähti katselemaan pilkkireikiä rolleyes.gif Olli leikkii kyllä kauniisti neitien seurassa, Tarmo saa sitten kovempaa kohtelua shifty.gif En ottanut Tarea, ajattelin antaa sen levätä. Mä muuten katselin Ollin vauvakuvia kans tänään, vaikea uskoa miten aika kuluu niin nopeaan ja pienestä on tullut jo niin iso biggrin.gif

s-ml
okej, muutamassa kuvassa vaan näytti olevan jotenkin tuttua touhua smile.gif . Tarelle tsemppiä ylihuomiseen!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.