Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuka onkaan kaikkein harvinaisin?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
Avispa
Ei mullakaan ehkä kaikilta osin identtistä nimeä löydy, mutta Etu ja sukunimeltä sama . biggrin.gif
Lydia
LAINAUS(Avispa @ 28.2. 2008, 22:20) *
Ei mullakaan ehkä kaikilta osin identtistä nimeä löydy, mutta Etu ja sukunimeltä sama . biggrin.gif

No kaima mullakin löytyi... kun olen nimeni hänen mukaansa saanut eli isoisäni äiti oli myös Vera (mutten ole varma kirjoitettiinko se Wera), tosin hän sai sukunimensä (yllättäen) avioliiton kautta smile.gif
Tosin mähän en tuota ensimmäistä nimeä yleensä käytä, vaan toinen nimi on käytössä...
saskia
heeh.. Tosi harvinainen sukunimeni Niemi^^

Meitä Niemi sukunimisiä on 29447kpl.. Elikkäs ihan kivasti, vai mitäwink.gif
-inessa-
Eikös Virtanen ole sieltä harvinaisimmasta päästä, vain 23836 laugh.gif Tiia-nimisiä on 8841.
ansku^
Haatajia on yhteensä : 4095 Luulin että paljon vähemmän.. Siis tossa on kuolleet ja ja nekin jotka sukunimensä ovat vaihtaneet toiseen.
Henna-
Minun sukunimeä löytyy keiken kaikkiaan 188, nykyisenä nimenä niistä 107. Paljon vähemmän kuin kuvittelinkaan! blink.gif
Henna on etunimenä 11591 naisella, ei yhdelläkään miehellä. smile.gif
-p1njja
Meitä Laurovuoria on elossa 9.
Äitini on aika harvinainen, otetaan vaikka hänen sukunimensä. Kahramo-Laurovuoria on alle 5kpl, mutta oikeasti vain 1kpl.
Fasciner
Holopaisia Suomessa 10211
Kaptah
Tässä uusi linkki, kun minulla ei toi alkuperäinen enää toimi.

VRK:n nimipalvelu

Sitte asiaan: Montas söit? Eiku sait tietenkin ! Yheksän

Selitys on siinä, että faija oli jonkin asteen fennomaani ja suomensi alkuperäisen sukunimensä. Sukunimi on suomalaisuuden liiton suuren nimenmuuton seurauksia.

Suomalaisuden liitto
Hunde
Mun sukunimeä edustaa Suomessa tasan minä ja mun lapset laugh.gif

Etunimi onkin sitten yleisempi, en nyt jaksa tarkistaa mutta mun varsinainen etunimi on ainakin todella yleinen, ja käytössä oleva etunimikään ei ainakaan mitenkään harvinainen.
Fowy
Meitä Lahtisaloja löytyy näköjään 12 kappaletta ja yksi kuollut. Itse en kyllä saa päähäni kuin 8, tosin isän puoleista sukua en kovinkaan hyvin isovanhempieni lisäksi tunnekaan. (:
nebba
Meitä Berhane Mehari -sukunimisiä on tilaston mukaan 10 Suomessa. Sain laskettua päässä 9 perheenjäsentä/sukulaista, kenetköhän oon unohtanu... blink.gif
Lempo
LAINAUS(nebba @ 31.8. 2009, 14:34) *
Meitä Berhane Mehari -sukunimisiä on tilaston mukaan 10 Suomessa. Sain laskettua päässä 9 perheenjäsentä/sukulaista, kenetköhän oon unohtanu... blink.gif

Ittes? biggrin.gif
Nomy's
Katoin ja meitä Harjanteita on noin 600 yhteensä. Mistäköhän johtuu että naisilla on reilusti yleisempi??biggrin.gif
pikopiko
Minun sukunimeni on erittäin yleinen biggrin.gif

Ranta Lkm Miehet Naiset Suomessa Ulkomailla
Nykyisenä nimenä 5185 2546 2639 4899 286

Ei mikään maailman harvinaisin nimi kyllä biggrin.gif
worldsayshello
No sukunimeni on kyllä harvinaisimmasta päästä. Suomessa Tiikkoja on 21, jotka kaikki taitavat olla sukulaisia (: Joten oikein ylpeä sukunimestäni biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.