Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Westminsterin näyttely 2008
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Heidi&koirat
Näyttely siis meneillään USA:ssa. Junnuista löytyi taaskin videoita. Ja tulokset.
beyav
noi videot on kyllä ainakin viime vuodelta, mutta kaipa ne pian päivittävät sinne uudet! smile.gif
Heidi&koirat
Aivan, niinpä onkin. Rotukehistä on jo jotan tän vuotisia, joten varmaan pian tulee tän vuotisetkin.
Anna^^
Nauratti katsoa tota, kun se poika millä oli GBGW, pudotti herkut seisottamisessa ja se koiralta meni pasmat ihan sekasin. happy.gif Mutta, huomasin että nämä tekevät sen ns. väärän kääntymisen, missä on itse tuomarin ja koiran välissä. Täällähän sitä `ei saa` tehdä..
~Lotta
^''Saa'' täällä suomessakin kyllä tehdä sen käännöksen. Minä ainakin teen erittäin useasti sillä se on kätevin, eikä rotukehässäkään ruveta käden vaihdoilla yms. pelleilemään. Eikä se ole mielestäni pärjäämiseen junnuissa (toivottavasti) vaikuttanut (mutta on se ainakin yhden kerran).

Mutta jokaisella oma mielipide tähänkin asiaan. wink.gif
NooraH.
LAINAUS(~Lotta @ 24.2. 2008, 18:04) *
^''Saa'' täällä suomessakin kyllä tehdä sen käännöksen. Minä ainakin teen erittäin useasti sillä se on kätevin, eikä rotukehässäkään ruveta käden vaihdoilla yms. pelleilemään. Eikä se ole mielestäni pärjäämiseen junnuissa (toivottavasti) vaikuttanut (mutta on se ainakin yhden kerran).

Mutta jokaisella oma mielipide tähänkin asiaan. wink.gif

Joo, samoilla linjoilla Lotan kanssa. -Teen itsekkin monesti tuon kyseisen puolenvaihdon.
Jos olisin/tulen joskus saamaan kunnian toimia tuomarina en kiinnittäisi tälläisiin pieniin seikkoihin huomioo,
vaan handlerin työn kokonaisuuteen..
Varsinkin kun on niitä joilta puolen vaihto onnistuu todella
epäluonnottamannäköisesti.
-Ja ei todellakaan missään rotukehässä pidä vaihtaa kättä jne! Tämän harrastuksen
ideanahan on ns "leipoa" hyviä koiranesittäjiä rotukehiin!!!
Mutta löytyyhän myös niitä tuomareita jotka tämän puolenvaihdon vaativat,
eli tosiaan jokaisella on varmasti oma mielipide asiaan smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.