Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvän olon, onnellisuuden ja ilon aiheita
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
kippax
Olipa vaan avattava uusi triidi ilon ja onnellisuuden tai muuten vaan hyvän olon asioille smile.gif.

Tämä päivä on ollut hyvien juttujen päivä smile.gif. Aamusta sain mukavan puhelun ja mieli oli aurinkoinen. Rento päivä töissä, mukavaa jutustelua työkavereiden kanssa töiden lomassa, oli mukava viettää pitkästä aikaa toimistopäivä. Tapasin kaverin kenen kanssa olen tehny yhteistyötä ja joka osaa olla aina yhtä lempeän cool happy.gif On vaan onnellinen olo smile.gif
Hugis
Hiihtoloma happy.gif Ei tarvinne selittää... Ja Helmin pirteys ja reippaus wub.gif
Esmo
Mulla Siiri wub.gif

Mun olo on muuten melko surkea, mutta Siiri saa joka päivä tuntemaan hyvää. Mä jo syksyllä mietin kuinka jaksan syksyn ja talven yli, kun tätä aikaa niin inhoan ja pelkään, mutta onneksi Siiri tuli mun elämään jo lokakuussa. smile.gif
kippax
mukava työpäivä edessä, tai ainakin vielä näyttää siltä smile.gif Hyvin nukuttu yö pitkästä aikaa, hoksasin että niskat on paremmassa kunnossa kun pään alla ei oo liian korkeata tyynypinoa.
wiputar
Mulla oli eilen totaali lepopäivä, semmosta ihmettä ei oo ollukaan vuosiin!

Heräsin vasta klo 11 aikoihin ja jäin makaamaan sänkyyn telkkaria katellen happy.gif
Kolmen aikoihin nousin ylös, enkä tehny oikeestaan muuta tähdellistä kun ruuan. Isäntä oli lasten kanssa, kävi nuorimman ja vanhemman kanssa kaupassa ja pesi pyykkiä ja hoiti astianpesukoneen thumbup.gif
Niin, ja käytti myös koirat aamulla pihalla biggrin.gif
Hugis
LAINAUS(kippax @ 18.2. 2008, 08:52) *
mukava työpäivä edessä, tai ainakin vielä näyttää siltä smile.gif

Miks musta ei koskaan tunnu tuolta dry.gif ? Aina on vastenmielistä lähteä töihin.

Turunen
Viikonloppu... blush.gif thumbup.gif voi kun olisi ollut pidempi... lookaround.gif
bellfegor
Vähän Esmoa kompaten, kyllä tuo seremoniamestari MC Hooligan antaa elämään ihan uutta sisältöä eikä aamuviideltä nouseminenkaan ole enää ikävää. Töihinkin on ihan kiva mennä.....aina välillä. biggrin.gif
Mansku
Uusi työpaikka (omalla paikkakunnalla) ja uudet kujeet alkaa pitkästä aikaa rolleyes.gif (viimeksi olin töissä 2007 helmikuussa) Työaikakin ma-pe, joten näyttelyitä varten ei tarvitse kerjätä vapaata whistling.gif

Kolmella chinillä terveet sydämet (6 v, 5 v ja 3 v) teehee.gif Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

23.2 tulee uusi perheenjäsen taloon kiss.gif
sipa
LAINAUS(Mansku @ 19.2. 2008, 08:02) *
Uusi työpaikka (omalla paikkakunnalla) ja uudet kujeet alkaa pitkästä aikaa rolleyes.gif (viimeksi olin töissä 2007 helmikuussa) Työaikakin ma-pe, joten näyttelyitä varten ei tarvitse kerjätä vapaata whistling.gif

Kolmella chinillä terveet sydämet (6 v, 5 v ja 3 v) teehee.gif Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

23.2 tulee uusi perheenjäsen taloon kiss.gif

Onnea mansku uudesta työpaikasta.. thumbup.gif Sekä suuri helpotus että kaikki kolme koiraa ovat tervesydämmisiä.. thumbup.gif

Mutta toi uutinen minkä heitit viimeeksi.. w00t.gif Et muistanut kertoa rotua... ph34r.gif
Mansku
sipa
^ Herranduudeli kun on söötti.. wub.gif Kauheen vaikea vaan arvata rotua kun mun mielestä kaikki pennut alkaa olemaan saman näköisä.. blink.gif laugh.gif Chini ei ainakaan ole eikä shitsu..
wiputar
^^ Voiskos se olla vaikka pikku-leo biggrin.gif
sipa
No lellukkaa mäkin veikkaan.. thumbup.gif
Mansku
Leoneitihän se, meidän Helmi tai jotain.. happy.gif Kutsumanimi saattaapi muuttua sen 100 kertaa tässä kasvuvaiheessa.. Sitä saattaa tulla vaikkapa Rento-Regina.. laugh.gif Tai Kainalois-Kaisa wub.gif
Wanssu
Kauan odotettu juoksu alkoi! Eihän viimeisestä olekkaan kohta kuin 10kk.
Proge aika pitäis varata nyt.
Mansku
Meillä ootellaan kans juoksuja. Sijoitus chin tullaan astuttamaan, mutta se päätti nyt pihdata. Lähden viemään kasvattajan luo, jotta ehtii tottua siihen menoon ennen mahdollisia pentuja. happy.gif Eli odottavan aika on pitkä dry.gif
Wanssu
Mulla kans tuo sijoitustyttö aloitti, tulee tuskaiset ajat jos tuo nyt tiineäksi tulee. Mä itken varmaan silmät päästäni kun vien sen sinne. cry.gif
s-ml
Nyt mullakin jotain sanomista tähän ketjuun; aivan upea aamua pikkupakkasineen ja hankikantoineen. Oli hienoa katsella kaukana pellolla koirien riekkuessa auringonnousua ja päivän jo nopeaa valkenemista. Siis niin mahtava keväisen tuntuinen aamu!

(ei puhuta siitä, että auto ei mennyt aamulla katsastuksesta läpi ja mies jätti avaimet kotiin, jouduin tulemaan puolilenkkiä takaisin kotiin, kunnes pääsimme oikeasti lähtemään.)
Mansku
Aivan ihana ilma täällä myöskin. Aurinko paistaa ja on pikku pakkanen. Vein petivaatteet ulos tuulettumaan. Ihan aamulla (klo 7 aikaan) satoi lunta mutta se loppui 10 minuutin kuluttua alkamisesta. blink.gif

Muutoinkin on ollut muutamia sieviä aurinkoisia päiviä. Hanki kimaltelee tuhansin kristallihiutalein. Tuolla läheisellä pellolla näkyy hiihtäjiä. Mulla ei valitettavasti ole lainkaan hiihtimiä enkä harrasta dementiahiihtoakaan. happy.gif

On tuo sijoituskoiran vienti aina jonnekin sellainen oma operaationsa. Vaikka tietää että kyllä se siellä kasvattajan luona hyvin voi, mutta minkäs teet oops.gif Tuntuu kuin sydäntä rinnasta riistettäis..
bellfegor
Manskun pikkulellona on aivan ihana, mutta jotenkin riiviö-Ronjan näköinen ilmeeltään tuossa kuvassa. Ikäänkuin jo miettisi tulevia kolttosia. Jos olisi uros, näyttäisi ihan Vaahteramäen Eemeliltä.
Hugis
Uusi sohva ja paljon kaikkea muuta tarpeellista happy.gif Mulla on kuin jouluaatto rolleyes.gif Iso kiitos sulle abc flowers.gif Oikein harmitti, kun oli niin kiire apumiehillä, ettei ehditty enempää jutustelemaan, juttua olis riittänyt vaikka kuinka.
abc
Jouluaatolta vaikutti mullekin biggrin.gif . Pääsinhän piiiitkästä aikaa edes kätteleen miehiä rolleyes.gif . Kiitos käynnistänne, Hugis smile.gif .
s-ml
^ ai tälläisiä kauppoja täällä tehdään, sitten kuvaa uudesta jouluaattosohvasta smile.gif

mitäs kivaa tänään; jäällä oli oikein mukavaa ja kerrankin ei yhden yhtäkään ihmistä missään thumbup.gif ja Prahasta tytär osti uuden kameralaukun, hintakin halpa verrattuna meidän hintoihin.
Hugis
No tässä pari kuvaa happy.gif En saanut tuota koristetta siirtymään kuvauksen ajaksi tuosta, se otti heti oman paikkansa biggrin.gif Mä istun sitten jommassakummassa nurkassa, että neidillä on mukava olla...

s-ml
Sohvakoriste on hieno, mistä tuollaisia saa? mutta niin näyttää sohvakin hyvältä, mitä sitä nyt vähän näkyy smile.gif

yksi lause ja tuhat virhettä..
Hugis
Tuo sohvakoriste on tuotu Virosta halvalla, kun oli pikkuvikainen oops.gif Mutta kyllä se sohvan paikallaan pitää biggrin.gif

Sohva on hieno, siisti ja mukava istua smile.gif Mä hymyilen taas pitkään...
Esmo
^Pakko tsempittää että toivottavasti pitkään! Kunhan Hemppu ei vaan niin kovasti petailisi sohvaa pehmeämmäksi... biggrin.gif
sipa
On kyllä tosi hyvän mallinen sohva, ja näyttääkin siltä että se kutsuu istumaan, tai makamaan.. biggrin.gif Sohvakoriste sopii oikein hyvin tonne makoilemaan.. wub.gif

Hemppu osaa antaa arvoa ja valtasi sen näköjään heti itsellensä.. Mammalla ja Hugolla ei taida asiaa sinne ollakaan.. laugh.gif Miten sä abc raaskit luopua siitä.. Jäikös sulle viellä yhtä mukavaa soffaa..

Mä jo ihemettelinkin tuolla toisaalla sitä kun miehiäkin oli käynyt kylässä ja rapsuteltavia sellaisia..
abc
LAINAUS(sipa @ 22.2. 2008, 07:41) *
Hemppu osaa antaa arvoa ja valtasi sen näköjään heti itsellensä.. Mammalla ja Hugolla ei taida asiaa sinne ollakaan.. laugh.gif Miten sä abc raaskit luopua siitä.. Jäikös sulle viellä yhtä mukavaa soffaa..

Ei jäänyt sohvaa itselle ja surku olo jäi... Mirakin piippaa ja käy tämän tästä katselemassa, että oiskohan se palautunut paikalleen.
Ei vain mahtunut tähän asuntoon, joten ratkaisu oli tehtävä. Kiva kuulla, että Hugiskin tykkää istua siinä. Minusta se oli napakka juuri istuttavaksi, mutta ei kuitenkaan epämukava. Mun nojatuolit ovat myös napakat, mutta ei niin mieluisat. Mutta nää istuimet ovat tulleet valituiksi siksi, että pääsen joustavasti niistä ylös, upottavista istuimista ei enää niin vain nousta rempseästi tällä iällä.

Helmi ei ole tainnut vielä mieltää, että sohva on 2:n ja puolen hengen istuttavaksi biggrin.gif .

Olen hyvilläni, että mun kamat ovat päässeet "tutuille" ja ne ovat heille tarpeen.
Esmo
Toi mun pikkuinen on niin ihana ja niin hölmö wub.gif Nyt on menossa mekastukset kovan ja kolisevan aktivointipallon kanssa. Läpsäsee palloa tassullaan ja katsoo minne se vierii. Sitten se hiipii häntä jännittyneenä palloa kohti ja tekee leijonaloikan päälle biggrin.gif

Joo, ja kirppikseltä lähti tänään mukaan uusi suihkuverho. Käyttämättömältä näyttää, 0,50€ smile.gif
kippax
Ens viikolla talvilomaa kolme päivää thumbup.gif. Huomenna shoppailua ja ens viikolla olisi tarkoitus mennä katsomaan Risto Räppääjä leffa lasten kanssa. smile.gif.
Hugis
LAINAUS(abc @ 22.2. 2008, 09:30) *
Ei jäänyt sohvaa itselle ja surku olo jäi... Mirakin piippaa ja käy tämän tästä katselemassa, että oiskohan se palautunut paikalleen.
Ei vain mahtunut tähän asuntoon, joten ratkaisu oli tehtävä. Kiva kuulla, että Hugiskin tykkää istua siinä. Minusta se oli napakka juuri istuttavaksi, mutta ei kuitenkaan epämukava. Mun nojatuolit ovat myös napakat, mutta ei niin mieluisat. Mutta nää istuimet ovat tulleet valituiksi siksi, että pääsen joustavasti niistä ylös, upottavista istuimista ei enää niin vain nousta rempseästi tällä iällä.

Helmi ei ole tainnut vielä mieltää, että sohva on 2:n ja puolen hengen istuttavaksi biggrin.gif .

Olen hyvilläni, että mun kamat ovat päässeet "tutuille" ja ne ovat heille tarpeen.

Voi ei, toivottavasti nyt ei oo kamalan surkea olo ilman sohvaa unsure.gif Ei Mirallakaan. Mä tykkään istua siinä niin paljon, etten enää viitsi tässä koneella juuri kököttää. Telkkaria tulee katsottua paljon enemmän, kun tuohon sohvan nurkkaan muotoutuu juuri mulle sopiva asento happy.gif

Liitän tähän pari kuvaa, kuinka Hugo tajusi heti ihan luonnostaan, että sohvalla kuuluu olla paikka myös mulle rolleyes.gif

Nirppu
^ Hugo onkin herrasmies happy.gif
Minny
Sain englanninkurssista kolmosen ! Luulin, etten pääse edes koetta läpi kun se meni vähän miten meni. Tän koulun aikana enkusta on tainnu lähinnä tulla ykkösiä ja kakkosia, kun se maikka on vähän sellanen, että tunnilla tulee tehtyä vaikka mitä muuta kun opiskeltua, se ei oikeen sano mistään mitään jos vaikka vaan surffailee netissä ja puhuu kavereiden kanssa. Oon tosi tyytyväinen tästä. Viime jaksolta ei myöskään tullu yhtäkään kolmosta huonompaa numeroa, eli voisin melkein väittää että koulu menee ihan kivasti. thumbup.gif
Esmo
Sain tänään vähän yllättäen ostaa tutuilta itselleni uuden sohvapöydän syödyn tilalle. Kotiinkuljetuksella. Täyttä tammea ja täydellisesti sisustukseeni sopiva. smile.gif Toivottavasti tuo pikkumussukka ei koske tähän pöytään... happy.gif
sannukka
Oi että, oli kivat reenit Ulpun kanssa näin tauon jälkeen. biggrin.gif Mikään muu ei oikeestaan menny putkeen, ku paikalla makuu, mutta se tekemisen into oli jotain niin hienoa. wub.gif Eikä tullu edes alkuräyhää, vaikka oli yks uus koirakin ja aika liki meitä vielä.
Wanssu
Evita yllätti ja oli Kaapelilla PEK2 ja KP, ja mä kun naureskelin matkalla että mennään hakeen arvostelu jossa lukee huono se ja se, mutta arvostelu onkin ihan mahtava. Nyt tuli sit ajatus, että josko sitä sittenkin veisi vielä muutamiin näyttelyihin smile.gif
Kohta lähden katsomaan meidän suvun uusinta jäsentä, mun sisko sai eilen tyttövauvan! wub.gif Ihana päästä taas pitkästä aikaa pitään pientä nyyttiä sylissä smile.gif
Nirppu
^ Onnittelut siskollesi!

Kun sopivasti aloitit tuon aiheen niin voisin ehkäpä jo tunnustaa että myös meille odotellaan tuollaista pientä nyyttiä. Ensimmäiset 3 kuukautta takana ja vielä niin kovin pitkä aika tuonne "määränpäähän" mikä on syyskuussa.
Muutamia "kuvia" on jo tulokkaasta otettu, mutta eihän niissä näy oikeastaan vielä muuta kuin se että pieni ihmisenalku siellä on. Viimeisimmällä lääkärikäynnillä (viime viikolla) tuo "toukka" imeskeli peukaloaan ja heilutteli meille, tai siltä se ainakin näytti happy.gif
Huomenna on tarkemman ultran aika ja vähän jänskättää että onko siellä kaikki kunnossa.

muoks. Wanssu onnittelut myös hyvinmenneestä näyttelystä
sipa
Nirppu Voi onnea suunnattomasti masuaskuin johdosta.. hug.gif Täällä sitten odotellaan kuulumisia eri vaiheista.. thumbup.gif
-anna-
Aina sita ilahtuu lumen tulosta.. Tanne Lontooseen on luvattu koko talven ajan lunta useanpaankin otteeseen ja nyt sita tuli!

Aamulla olisi tehnyt mieli tanssia ilosta kun sita tuli..

ja ei yhtaan edes haitannut vaikka se ei maassa pysynyt enaa lumena vaan suli vedeksi..
abc
LAINAUS(Nirppu @ 4.3. 2008, 09:59) *
... voisin ehkäpä jo tunnustaa että myös meille odotellaan tuollaista pientä nyyttiä. Ensimmäiset 3 kuukautta takana ja vielä niin kovin pitkä aika tuonne "määränpäähän" mikä on syyskuussa.

Niinpä, odottavan aika on pitkä... smile.gif . thumbup.gif odotukselle.
kippax
Paljon onnea Nirppu smile.gif Syyskuu tulee yllättävän nopeasti, vaikka nyt vasta kevättä mennään smile.gif
bellfegor
Nirpulle+1/2solle kovasti onnea!
s-ml
Nirpulle onnellista odotusta! smile.gif
Nirppu
Kiitos kaikille onnitteluista. Huominen tosiaan kovasti jännittää mutta eiköhän sillä asukilla kaikki ole ihan järjestyksessä ja oikein päin happy.gif
Mietin nyt jo myös sitä että miten mä loppukesästä pääsen hevosten kanssa raveihin kun maha on "haitolla" rolleyes.gif
Nirppu
Tutkimuksessa käytiin ja kaikki näytti ihan hyvältä happy.gif
Tosin tuo asukki ei ollut kauhean kuvauksellisella tuulella, olisi vaan halunnut nukkua päikkäreitä kaikessa rauhassa. Tovin aikaa sai kätilö mun mahaa tökkiä ja heilutella että sai tyypin sen verran hereille ja vaihtamaan asentoa että sai asianmukaiset tutkimukset tehtyä. Taitaa lapsiraukka periä äitinsä unenlahjat rolleyes.gif
Esmo
Onnittelut Nirpulle maha-asukista, ja onnellista odotusaikaa smile.gif
sannukka
Onnea Nirppu. flowers.gif
<Iida>
Onnea, Nirppu! smile.gif

Olen todella iloinen, että sain osa-aikatöitä ja tilille alkaa vihdoinkin tippumaan omaa rahaa - vieläpä ihan mukavasti ilta- ja viikonloppulisistä johtuen. Paikka tarjosi saman tien kesäksi töitä kokopäiväisesti. Laskeskelin, että saisin hyvinkin säästettyä neljä tonnia kesän loppuun mennessä, joten omaan kämppään muutto saattakin onnistua vielä tämän vuoden puolella.

Saa nähdä kuinka onnellinen olen loppukeväästä, kun päivät on koulussa ja illat ja viikonloput töissä biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.