Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvän olon, onnellisuuden ja ilon aiheita
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Turunen
Kiitos Tizz! hug.gif mukava kuulla sinustakin taas pitkästä aikaa.
Mites sun sohva joko se on oikealla paikalla? ja joko niissä tuoleissa on uudet pääliset? happy.gif miten kuvaus ja maalaaminen on sujunut?
Esmo
Ihania vauvoja! wub.gif Jalo on kivanvärinen poika!

Onnittelut Turuselle uudesta työpaikasta! thumbup.gif
tizzian
^^ Hyvä luoja!! Joku kuvittelee että minä tekisinkin jotain enkä vaan puhuisi w00t.gif Sovitaanko, että se asioiden toteuttaminen käytännössä on Hugiksen hommia kun se taitaa sen jo niin hyvin! biggrin.gif

Ei tuolla sohvalla niin väliä, kun vaan saisi joskus sen sängyn hankittua... ja uuden asunnon siihen ympärille...palelee...
bellfegor
TIZZIAN!!! Nyt teemme näin: meistä jokainen tekee yhden uudenvuodenlupauksen ja pitää sen. Sun kohdalla se on edellä mainitun hyödykkeen eli sängyn hankkiminen ( tai vaihtoehtoisesti se sohva, saat valita, koska mä oon reilu retkikaveri biggrin.gif ) ja laitat valmiista projektista kuvia juhannukseen mennessä. Mä puolestani lupaan, että ensi vuonna mun "jouluateljee" aloittaa toimintansa sen verran ajoissa, ettei tarvitse sitten hullunkiilto silmissä väsätä juttuja valmiiksi just ennen joulua. Ateljee olisi, käyttämään tarvitsisi vain ryhtyä. Hugis, abc, Sipa, Wiputar ja Turunen saavat valita itse lupauksensa, koskapa ovat niin aikaansaavia muutenkin. laugh.gif
wiputar
Minä lupaan olla lupaamatta mitään niin ei tule petettyä siten itteään laugh.gif
Turunen
Vai vielä uuden vuoden lupaus...? huh.gif mä taidan olla samoillalinjoilla kuin Wiputar, en lupaa mitään! Niin monta kertaa olen suututtanut jonkun kun olen mennyt jotain lupaamaan enkä sitten olekkaan voinut sitä pitää... sleepy.gif
tizzian
^ Mie olen kans aina perinteisesti luvannut olla lupaamatta mitään! biggrin.gif
Mutta jos nyt on Bellfin mieliksi pakko tinkiä siitä perinteestä niin kai saa ensin vaatia pomolta palkan korotuksen (liene toivotonta) ja kaupanpäällisiksi sopivan & oivan unilelun (luetaan: miehen) ? Siiten joutus jo harkitseen...kunhan se unilelu hoitaa aikaaijoin itsensä muualle notkumaan ja on muutenkin riittävän itsenäinen & omatoiminen... hmmm...minkähän takia mua nykyään sanotaan niin vaateliaksi?! Käsittämätöntä...
Ongelma sen sängyn kanssa on ollut löytää riittävän tukeva ei-sälepohjainen, mukavan näköinen ja sopuhintainen...sellainen futoneille sopiva ratkaisu...mutta ei kuitenkaan mikään ihmeen matala ritilähässäkkä..
bellfegor
Tiz, sussa on se kumma vika, että aina pitää olla tota oheismateriaalia ( lue: mies ja vielä omatoiminen mies ) liitteenä. laugh.gif Me voidaan toki tinkiä vaatimuksesta ja verhoilet vain sen sohvan. Kuvaa sängystä JA miehestä ei ole tarvis laittaa ( toki on sallittua, jos tahtoo ), mutta sänky ja/tai sohva pitää kuvata. NIH!
tizzian
^ Noh noh...mitä sie oikein minusta ajattelet!? Kiltti ja siveä vanhapiika ny sellasia kuvia levittele... biggrin.gif
Kuules ne oli tuolit jotka piti verhoilla, ei sohva...tuo saa kelvata ihan tuollaisenaan. Ja tänäänkin tuli kieltäydyttyä yksistä ei vaan kaksista treffeistä, että lienee aika outo taktiikka sen kainalopaikan hankkimiseksi...olisi ollut vieläpä tyyppiä kaljua(&mahd. parta)...no jospa sen ensimmäisen vaikka saisi sitten hyvällä alenuksella joulun jälkeen biggrin.gif w00t.gif (Aika namu kyllä mutta alkanut epäilyttämään ettei se ehkä ihan ymmärrä allekirjoittaneen paikoitellen omintakeista huumorintajua...toisaalta - kukapa ymmärtäisi..)
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 20.12. 2008, 09:15) *
Miten lutunen pieni hiipotin wub.gif Eikös se Sipakin jo alkaisi lämmetä? innocent.gif whistling.gif

No kieltämättä lämpenee.. mutta kun meille ei tuu nyt vauvaa, vaikka kuinka vonkaatte.. laugh.gif

wiputar kyllä noi bringlet nielyttää enempi, mutta ei mitään vikaa yksivärisissäkään.. Aivan syötävän suloisia mussukoita kaikki.. Jalo on kyllä ihana.. wub.gif
bellfegor
Sipa, Bono tarvitsee oman tyttöystävän ja juoksukaverin. NIH! KERT!

Tiz, mikäs vika muka sun huumorintajussas on? Mä ymmärrän sitä oikein hyvin. Vai onko mullakin outo huumorintaju? Ja jos on, niin mitä se kertoo Hugiksesta, koskapa tuo taas ymmärtää mun huumoriani suorastaan pelottavan hyvin. ph34r.gif
sipa
[quote name='bellfegor' date='22.12. 2008, 09:38' post='688622']
Sipa, Bono tarvitsee oman tyttöystävän ja juoksukaverin. NIH! KERT!

Bonolla on tyttökavereita kolme kenen kanssa se juoksee.. ja en mä kotiin voi ainakaan tyttöä ottaa kun sit meillä olis vuoden päästä pentusia tarjolla.. belgianwipukat vois olla kieltämättä kivan näköisiä ja kovia juoksemaan.. laugh.gif
tizzian
Bellf sua ei lasketa kun sä et ole kyseistä ymmärtämätöntä kohderyhmää toisin sanoen mies wink.gif ja sullahan on toki mainio huumorintaju ja fiksut aivot thumbup.gif (vai pitäisikö sanoa että ajoittain ajatuksenkulkumme on osin samoin hämärtynyt?)

Ja hyväksytäänkö sänky jos se on edelleen se sama vanha väärä..? Nyt tosin taas sijaitsee sentäs patjan alla... wink.gif
On minulla kyllä ihan selityskin sille miksei hanke ole vielä edistynyt pidemmälle....täytyyhän sitä ensin tutkia tarvitseeko jatkosa huomioida muidenkin kuin tyynyjen tilan tarve... whistling.gif Juu, kukaan ei sentään luvannut hyvää selitystä....
bellfegor
Joo, mulle on joku muukin sanonut, että järjenjuoksuni on pikkuisen pimeähköä joskus cool.gif tai sitten mua vaan ei ymmärretä oikein. laugh.gif
Wupsu
kahdesta asiasta on meikäl tullu hyvä fiilis nyt näinä muutamina päivinä. smile.gif

ensinnäkin se, että äiti ei ole sanonut pahaa sanaa kissasta. Ja se on tainnut ymmärtää, että todella huolehdin tuosta katista. happy.gif ja olenpa mie jo kuullut äiteen höpöttelevänkin kisulle jo smile.gif hyvin ne näyttivät eilen illallakin tulevan toimeen. Piti oikein kuva ottaa kun niin samalla lailla samaa sänkyä makasivat biggrin.gif

ja toisekseen olen onnellinen, kun sellainen ihana mies sanoi tykkäävänsä miusta ja yhdessä alettiin perjantaina olemaan wub.gif

Taitaa tämä elämä alkaa taas näyttämään valoisaa puoltaan thumbup.gif vielä kun sen kämpän saisi niin kaikki olisi kondiksessa shifty.gif

PS.
onnellisuutta, hyvää oloa ja iloa aiheuttaa myös se italiansalaatin määrä, minkä äiti teki miulle uudeksi vuodeksi! bleh.gif
tizzian
Bellf meitä ei van ymmärretä oikein - siitä sen täytyy johtua wink.gif

Otsikkoon viitaten löytynyt mainion oloinen ihminen - tai helkkarin hyvä huijaus - kummin vain niin nauretaan tänään ja jos tarvetta ilmenee niin itketään huomenna...elämäähän se vain on. Onni lopulta kuitenkin koostuu pienistä hetkistä, eikö? happy.gif
bellfegor
yritän taas tänään muistaa sen vanhan viisauden eli Onni on matka, ei määränpää. Vaikeaa tänään, mutta Hugiksen onnellisuus lisää pikkuisen ainakin munkin hyvää mieltäni.
Ihan pieni pilkahdus valoa toki tässäkin päivässä, koska vietämme yhden ystäväni kanssa "jälkijoulut".
wiputar
wub.gif
Avispa
Wiputar: ei tollasia söpöjä pentu kuvia saa tänne laittaa! angry.gif Toi pentu on niin wub.gif wub.gif
Ja täällä velloo niin kauhee pentu kuume! Mutta ilon aihetta on että tänne on tulossa vinttivahvistusta tänä vuonna! wub.gif Sitä jouduttu yli 18 vuotta odottaa ja tänä vuonna se vihdoinkin (toivottavasti..) toteutuu.
wiputar
^ Minkäs sortin vintti teille on tulossa vahvistukseksi?

Mä laitoin vaan yhen kuvan näytille, että ette alkais voimaan näistä ällökuvista pahoin laugh.gif
tizzian
Voi kuinka soma pikkuinen! happy.gif Minkäs verran on pojalla kuvassa ikää?
wiputar
^ Syntyivät 2.12. eli 4,5vkoa
Esmo
Ja kauniin värinen! wub.gif
wiputar
^ Eikö wub.gif. Jalolla nuo raidat tulee olemaan siniset ja pohjaväri muuttunee iän myötä vaaleammaksi, mahdollisesti kerman väriseksi smile.gif
Hugis
Jalo on kyllä wub.gif

Mä voin hyvin, olen onnellinen ja elämä on täynnä pieniä ilon aiheita. Kuten esim. se, että Fiiu jaksoi pakkaslumessa nousta omaan pihaan asti biggrin.gif Ja se, että pojat tulee juttuun keskenään. Kisut syö, leikkii ja rohkaistuu päivä päivältä enemmän. Sisko kävi poikaystävänsä kanssa kylässä.

Ainoa, mikä varjostaa mun onnea, on loman lähenevä loppu... dry.gif Voisin jäädä kotiäidiksi rolleyes.gif
tizzian
^ biggrin.gif Kotiäiti Hugis...hmm..ei taida mennä ihan läpi tongue.gif

Loman hupeneminen kyllä harmittaa täälläkin, mutta minkä sille. Toisaalta voi tehdä ihan hyvää päästä taas arkirytmiin kiinni ja alkaa vaikka samalla kaivamaan taas sitä ties minne lipsahtanutta järkeä esiin whistling.gif -vai onko sillä lopulta edes niin väliä..?
wiputar
^ Kiitos smile.gif

Lätkäisin juuri jokiasesta pennusta seisotuskuvat tuonne allekirjoituksesta löytyvään blogiin, käyköön kurkkimassa ken uskaltaa biggrin.gif
Hugis
Siis mitä huh.gif Miksi ei minusta kotiäitiä w00t.gif Ma en nyt jummarra....
tizzian
^ Noo..ehkä se on vaan minun rajoittunut mielikuvitus mistä se johtuu... biggrin.gif
Wupsu
hienoa, kun saa koisailla pitkästä aikaa jonkun kainalossa wub.gif
Tuli juuri höpöteltyä tuon miehen serkun kanssa ja hän kehui suunnittelevansa lapinkoira pentuetta ensikesäksi wub.gif
Jos miulla mitenkään hyvä tuuri kävisi, niin saisin kämpän mihin voi ottaa lemmikkejä ja saisin kesätöistä sen verran rahaa, että tuollainen lapinkoira vauva meille voisi ilmaantua blushing.gif

toisaalta voisin kysäistä, että saisikos heiltä narttua sijoitukseen shifty.gif

ei mutta nyt meikän täytyy mennä paisteleen lättyjä ja keittään kahvia miehelle, ennen kuin se herää thumbup.gif
bellfegor
Iiiiiihhh! Pikkuinen hipetti wub.gif . Jos mulla ei olis jo tuota trasselia, niin mä voisin tulla tuollaisen kaappaamaan kainaloon. Mutta kyllä tämä voimakaksikko Älli & Tälli vahvistettuna aina välillä muutamalla vierailevalla tähdellä riittää toistaiseksi. Tosin, jos hankkis kaksi kissaa tähän joukon jatkoksi ja laittais sitten niille nimiksi Äly ja Väläys.
wiputar
^ Meillä on myös kaksikolle monta nimeä: Urpo & Turpo, Häslä & Sählä, Sinko & Linko, Kengu & Ruu, Raita & Paita jne... biggrin.gif
bellfegor
^Tuleeko teille nyt sitten Tupu-Hupu-Lupu-ketju? Vai kolme iloista rosvoa Jesper, Kasper ja Joonatan?
Esmo
Huomasin karkurit-sivuilta sen yhden kadonneen pikkuisen löytyneen 1,5 vkon kateissaolon jälkeen smile.gif
tizzian
^ Mukava uutinen smile.gif

Kaiken valvomisen jälkeen vihdoinkin lähes nukuttu yö takana happy.gif
Turunen
Mä muutan taas maanataina laugh.gif tilapäisasuntoon... unsure.gif vai pitäisikö sittenkin jäädä siihen loppuelämän ajaksi? ei jaksaisi vähän väliä olla muuttamassa... sleepy.gif
Avispa
Eilen mä tajusin kuinka onnellinen mä loppujenlopuksi olenkaan. Ja mikä sen onnellisuuden tuo? Hyvät ystävät ja kaverit, jotka jaksaa auttaa ja huolehtia. wub.gif Tuli vaan niin onnellinen olo että ei onnellisempaa oloa voi ollakkaan. kiss.gif
Hugis
Jos saa hehkuttaa... Käyttölinjaiset Teuvo & Tuutikki on tappaneet tänään ekan hiiren thumbup.gif Mussut sai possun sydäntä iltapalaks, jotta veren maku säilyy... wink.gif
Esmo
^ Jee! Niistä tulee hyviä hiirikissoja kun noin nuorena aloittaa! thumbup.gif

Mun koko syksyn kestäneen väsymyksen syy alkaa hahmottumaan. Mä alan jo uskoa "uudelleen heräämisen" mahdollisuuteeni, koska nyt tiedän että on keinoja, joilla voi tilannetta helpottaa... unsure.gif happy.gif
bellfegor
Hyvää mieltä toi Turusen äskeinen tekstari, jossa ilmoitti uuden osoitteensa. Ei siis päätynyt veneen alle eikä telttaan. Onneksi.
Turunen
LAINAUS(bellfegor @ 11.1. 2009, 14:33) *
Hyvää mieltä toi Turusen äskeinen tekstari, jossa ilmoitti uuden osoitteensa. Ei siis päätynyt veneen alle eikä telttaan. Onneksi.

rolleyes.gif Juu en onneksi majoittunut kuusenoksalle lopputalveksi, vaan sain ihana, iso blink.gif siis ihan oikeasti ISON! vuokra-asunnon thumbup.gif alustavasti tehtiin vain tilapäinen vuokrasopimus, kun tosiaankin on kyse turhan isosta asunnosta, mutta kun eilen kantoi laatikoita, sohvaa, pesukonetta yms rojuja ensin autoon ja sitten taas uuteen asuntoon päätin että en kyllä muuta! NIH! Olkoon iso, kallis ja kaukana töistä, mä en halua taas muuttaa! stop.gif Ellakin on ihan pää serkaisin missä nyt taas ollaan... unsure.gif Ja lisäksi mulla oikeastaan onkin käyttöä tuolle ylimääräiselle huoneelle... shifty.gif whistling.gif
Bono
LAINAUS(Turunen @ 13.1. 2009, 09:50) *
rolleyes.gif Juu en onneksi majoittunut kuusenoksalle lopputalveksi, vaan sain ihana, iso blink.gif siis ihan oikeasti ISON! vuokra-asunnon thumbup.gif alustavasti tehtiin vain tilapäinen vuokrasopimus, kun tosiaankin on kyse turhan isosta asunnosta, mutta kun eilen kantoi laatikoita, sohvaa, pesukonetta yms rojuja ensin autoon ja sitten taas uuteen asuntoon päätin että en kyllä muuta! NIH! Olkoon iso, kallis ja kaukana töistä, mä en halua taas muuttaa! stop.gif Ellakin on ihan pää serkaisin missä nyt taas ollaan... unsure.gif Ja lisäksi mulla oikeastaan onkin käyttöä tuolle ylimääräiselle huoneelle... shifty.gif whistling.gif

Mä en viellä laita sun osoitetta talteen, kun susta ei ihan sata varmasti tiedä ootko parin kuukauden päästä taas muutamassa.. biggrin.gif

Jaa että on käyttöä ylinmääräiselle huoneelle.. sitä ollaan taas niin salamyhkäisiä.. ei sitä tolleen saa tulla vihjailemaan ja jättää sit kertomatta.. shifty.gif

Ai niin ja onnea uudesta asunnosta.. thumbup.gif Kuvia olis kiva nähdä siitäkin..
Turunen
Valitettavasti mä en voi laittaa kuvia, kun ei ole vieläkään sitä omaa konetta vaan täällä töissä käyn teidän juttuja aina välillä hieman lueskelemassa... kun ei ole pomo paikalla shifty.gif
bellfegor
^Höh! Heti lusmuilemassa! ohmy.gif laugh.gif
Turunen
^ thumbup1.gif
Olen onnellinen että sain tämän työpaikan, pitkästä aikaa olen työpaikassa jossa viihdyn smile.gif Ja tuo mun asunto, se on ensimmäinen asuntoni, jota olen kutsunut kotini jälkeen kodiksi. Tänään aamulla huomasin, kun juttelin työkaverin kanssa että mä ajattelen sitä jo omana kotinani! happy.gif
Niin että Bono talleta vaan sinäkin jo se mun uusi osoite, en varmasti muuta pois kotoani ihan äkkiä! NIH! biggrin.gif
bellfegor
Onko siellä Jokelan kartano jossain lähellä sua? Eli onkohan se samainen paikka, jossa olen joskus käynyt jopa. Hienoja koivuja joen rannalla ja koski, jonka yli menee punainen puusilta?
Turunen
Jeps sama paikka taitaa olla happy.gif sittenhän sä jo osaat tulla mun luo, milloin tulet käymään? thumbup.gif
bellfegor
LAINAUS(Turunen @ 14.1. 2009, 15:45) *
Jeps sama paikka taitaa olla happy.gif sittenhän sä jo osaat tulla mun luo, milloin tulet käymään? thumbup.gif

Älä ny hosu. Mä olen vanha ja hidas. wink.gif
tizzian
Aurinko!
Iltateeseura. biggrin.gif
bellfegor
LAINAUS(tizzian @ 16.1. 2009, 13:57) *
Aurinko!
Iltateeseura. biggrin.gif

Haiskahtaa vahvasti romantiikalle whistling.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.