Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvän olon, onnellisuuden ja ilon aiheita
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
kippax
Hienoa <Iida> thumbup.gif

Esmo
Mä kävin äsken kummitytöllä kahvilla. Olivat aamupäivällä tehneet mulle piristysyllätystäytekakun smile.gif Kummityttö 1,5v. ja veli 3v... rolleyes.gif
bellfegor
Tällä hetkellä suurinta onnea tuottaa se, että ystävän tytär selvisi pahoinpitelystä pelkällä säikähdyksellä, vaikka vammat alkuun vaikuttivatkin pahemmilta. Järkyttävää, että enää ei voi illalla kävellä kaupungilla ilman törmäämistä vieraan miehen nyrkkiin. Tuo vielä seurauksena pelkästään siitä, että tytöt olivat sanoneet etteivät olleet kiinnostuneet herran seurasta.
tizzian
^ Pistää vihaksi angry.gif Hyvä, ettei fyysisesti pahemmin käynyt, mutta kyllä varmaan jonkunlaisen pelon jättää mieleen sad.gif
Aina vaan jaksan ihmetellä miksi maailma on tällainen. Eikö kenelläkään ole enää hyvä olla?
Nirppu
belf Ikävä juttu. Onneksi ei kuitenkaan käynyt pahemmin, ainakaan fyysisesti mutta epäilen minäkin että jonkinlaisia henkisiä jälkiä tuosta varmasti jää.
bellfegor
Tuossa juuri juttelin tytön kanssa ja alkaa olla paljon positiivisemmalla mielellä itsekin. Saattaa osittain johtua siitäkin, että hänellä on koko ajan ollut joku seuranaan. Eilen ensin minä ja äitinsä ja sitten poikakaveri ja tyttökaveri päivystivät vuorotellen sairaalassa seurana tutkimuksien ajan. Ikävintä tässä on se, että tyyppi joka löi on etniseltä taustaltaan sellainen, jonka kulttuurissa naisella ei ole mitään arvoa, joten ulkomaalaisvihaa tämäkään tapaus ei varmaan ainakaan lievitä nuorison keskuudessa.
Wanssu
Onnea Nirpulle! smile.gif thumbup.gif että kaikki menee jatkossa hyvin!

Oltiin tänään Pirkanmaan Samojedistien talvipäivillä ja vuosikokouksessa, joka vuosi palkitaan Pirkanmaan kauneimmat koirat, uros ja narttu.
Kaunein narttu 2007 titteli meni mun Wandalle wub.gif
Meillä oli kyllä Wandan kanssa hyvä vuosi, tuli roppia, mva ja vara-cacibia, pn sijoituksien lisäksi siis smile.gif
Tässä neiti ylpeänä näyttelyssä jossa oli PN3:
-Emmi-
Onnea Wanssu! thumbup.gif Rapsuja Vuoden Kauneimmalle!
<Iida>
Veli leipoi suussa sulavaa suklaakakkua tongue.gif . Nyt on taas ihan possuolo, mutta HUOMENNA alkaa se muutaman kilon painon pudotus. (hehheh)
abc
Mitäköhän tässä päivässä on ollut erilaista ?? Nimittäin, minulla on ollut koko tän päivän ajan jonkinlainen hyvän olon tunne, yhtään ei ole mikään asia rassannut. Tämän tapaisia päiviä saisi olla useamminkin, en yhtään pistäisi hanttiin.
sipa
Wanssu Wau.. Hurjasti onnea Wandan menestyksestä.. thumbup.gif

abc Hienoa.. thumbup.gif Mä oon iloinen sun puolesta.. Toivottavasti hyvän olo jatkuu....

Me käytiin eilen likan luona katsomassa Okkoa ja Bono ei ensin edes huomannut koko pentua kun kohelsi Gokin ja Manun kanssa, sitten se pysähtyi kuin seinään kun sanoin että katso mikä vauva täällä on ja tuli varovaisesti haistelemaan pientä.. biggrin.gif No ei se sen kummemmin siitä välittänyt kun pieni ei osannut viellä edes leikkiä, yrittä vaan haukkua ja purra jaloista niin että Bono joutui peräntymään..

Vähän pentu oli jo kasvanut mutta ei ollut korvat viellä nousseet pystyyn, ja oli sen verran hämärää illalla että en sitten ottaanut uusia kuvia.. Seuraavaan kertaan menee varmaan pari viikkoa ennen kuin nähdään ja silloin on varmaan pentu kasvanut sen verran että on jo eri näköinen.. On se vaan niin saamarin söötti.. wub.gif
Nirppu
Tänään syntynyt, pikkuinen lammasvauva sai aikaan hyvän mielen happy.gif
Kuvia ei valitettavasti ole ihan näin tuoreeltaan tuosta tulokkaasta mutta pitää lainata siskon kameraa joku päivä ja napata pari otosta.
Esmo
Mä sain tänään mun vanhasta koneesta valokuvat. Se on ollut veikalla työn alle viime keväästä asti, kun ostin uuden koneen. Mä oon koko illan katsellut valokuvia vuosilta 04-07 - niin ihania muistoja smile.gif

Luulin etten koskaan saa kuvia kun oli vähän hankalampi juttu siirtää niitä. CD-asema ei toiminut, muistikortille ei ollut paikkaa yms. Nyt veikka oli irroittanut kovalevyn ja jostain piuhoista ja Saksasta saaduista neuvoista se puhui... En mä noista ymmärrä, mutta mieli on hyvä smile.gif
Hugis
^ Ymmärrän täysin, mulla odottaa varastossa kaksi konetta samaa toimenpidettä... Toivon että kuvat lopulta pelastuvat.

Mulla on hyvä mieli, kun olin päivän maalla. Käyttislinjaisten saksanpaimenten maailmassa. Oli aivan uutta mulle. Mutta siitäkin lisätietoja sitten ehkä muutaman viikon päästä whistling.gif
tizzian
^ Sitä on käyty kevään tullen taas viheltelemään muina naisina... biggrin.gif
Hugis
^ Ja syy on ihan eri kuin sä kuvittelet biggrin.gif Saatan paljastaa vähän ensi viikolla. Tai sitten en wink.gif
s-ml
^ tai sitten et unsure.gif no höh, mutta en ehkä sinua tuollaiseen paikkaan ihan heti olisi osannut ajatella. smile.gif

Viikonloppu mennyt tuon keittiön kanssa ja nyt alalistoja, verhoa ja mattoa vaille valmis. smile.gif

ja piti vielä sanoa, meidän nämä kaksi koira-apulaista olivat aika onnettomia remontoimaan, tuli ihan ikävä Camua tänne ja mummelia. Niillä sentään tajua miten autetaan, näillä kahdella ei pätkääkään biggrin.gif ehkä seuraavalla kerralla sitten..
Hugis
^ Mä lupaan että kerron viimestään vapun tienoilla biggrin.gif En mäkään olis voinu kuvitella itseäni tuonne paikkaan, mutta kohtalo järjestää kummia tilanteita. Se oli aivan uus maailma mulle kyllä, äärettömän mielenkiintoinen.
tizzian
Eläs ny Hugis kun sanovat nykyään, ettei minun aivotuksista saa tolkkua...yhtenään saa rautalangasta muotoilla.
Mut voihan se olla et sinä oot vaan poikkeuksellisen hyvä päättelemään biggrin.gif

s-ml jospa ne vielä kouliutuisi oivallisiksi apulaisiksi...

Ai niin, viittoillaan nyt vielä otsikon suuntaankin: kaksisuuntaisesti vaikuttava tehty lenkki: pari minimini pätkää hölkätty ja pari tupakkaa omintakeisesti poltettu - +/-0...?! No, ilma oli kuiteski hyvä cool.gif
Lydia
Agikisoista saatiin tällä kertaa tuloskin biggrin.gif (vaikka radalla ei ihan ongelmitta päästykään)
Opinnäytetyö alkaa olla mallillaan... tänään saimme nuket valmiiksi smile.gif
sannukka
teehee.gif ph34r.gif
Lydia
Tänään oli ensimmäiset esitykset meidän nukkejutusta...huomenna on sitten vielä kaksi esitystä.
Nyt on jo siis opinnäytetyöstä suurin työ tehty... vielä pitäisi raportti kirjoittaa.
abc
Lydia, Sinähän sujuvasti etenet pyrkimyksissäsi. Sitä mä olen arvellutkin, että kyllä sulta hommat hoituu. Tsemppiä vain eteenkin päin ja kohta on yksi etappi saavutettu thumbup.gif .

Tizzian, mitä häh, leikitteletkö Sinäkin tupakin kanssa ohmy.gif ??
tizzian
^ Niin tiuhaan että n. 1-2 pikkuaskia tuppaa hupenemaan vuodessa... biggrin.gif Vähän sama kun kahvin kanssa; ei ole koskaan tullut oikein "opeteltua"... Nyppi muuten se kun aikoinaan aina kyseltiin kahvipöydässä että joko sitä on oppinnut kaffetta juomaan...nykyään kai kaikki tutummat on jo alkaneet uskomaan ettei maistu tai sitten se on tämä aikakin jo hiukan laaja-alaisemmin vaihtoehtoja tarjoava... smile.gif

Tähän passaa varmaan samaan todeta onnittelut wipu-tulokkaalle onnittelut uudesta emännästä thumbup.gif

abc
LAINAUS(Hugis @ 5.4. 2008, 22:25) *
... Käyttislinjaisten saksanpaimenten maailmassa. Oli aivan uutta mulle.

Mäpä en arvaile, kun en osu oikeaan kuitenkaan biggrin.gif . Mutta kiinnostaisi kuitenkin kuulla, että koulutustapahtumiako olit katselemassa, kun käyttiksistä mainitsit?

Tizzian, ihan äskettäin tuli telkusta jonkin maan kahvikulttuurista. Hitsi, kun en muista täsmällisemmin noita juttuja mitä milloinkin katselen, mutta siinä selvitettiin juuri tuota, että nykyisellään ei kahvin tärkeys ole samaa kuin ennen, vaan nyt on tarjolla jo muitakin juotavia vieraille.
Lydia
LAINAUS(abc @ 13.4. 2008, 09:25) *
Lydia, Sinähän sujuvasti etenet pyrkimyksissäsi. Sitä mä olen arvellutkin, että kyllä sulta hommat hoituu. Tsemppiä vain eteenkin päin ja kohta on yksi etappi saavutettu thumbup.gif .

Tsempityksiä kyllä tarvitaan... Raportti pitäisi olla valmis huhtikuun loppuun mennessä ja vielä ei ole kirjoitettu riviäkään.
Nykin olisi hyvää aikaa kirjoittaa, mutta joku vaan lusmuaa netissä blush.gif No enköhän jossain vaiheessa saa otettua itseäni niskasta kiinni...
Hugis
LAINAUS(abc @ 13.4. 2008, 11:57) *
Mäpä en arvaile, kun en osu oikeaan kuitenkaan biggrin.gif . Mutta kiinnostaisi kuitenkin kuulla, että koulutustapahtumiako olit katselemassa, kun käyttiksistä mainitsit?

Ihan kävin erään pariskunnan luona kylässä. Harrastavat suojelua neljän käyttölinjaisen kanssa ja ovat kasvattaneet yhden pentueenkin. En varsinaisesti käynyt suojeluun tutustumassa, mutta väistämättä siitäkin tuli juteltua. Tulen muutaman viikon päästä luovuttamaan tälle pariskunnalle jotakin rolleyes.gif
wiputar
^ Mitäs kummaa se aikoo shifty.gif biggrin.gif
*remmirähjä*
ph34r.gif ph34r.gif
*minäpä tiedänkin*
s-ml
^ ai? whois remmirähjä? nyt vähän esittelyä kehiin smile.gif

enpä tiedä mitä kummaa Hugis touhuaa, mutta arvaan pariakin juttua..kumpikohan onkaan oikein lookaround.gif
sipa
LAINAUS(*remmirähjä* @ 13.4. 2008, 21:45) *
ph34r.gif ph34r.gif
*minäpä tiedänkin*

Ei tolleen saaa tulla sanomaan, kun muut on ihan pimennossa.. biggrin.gif Tää on niin väärin..sulla taitaa olla sisäpiiritietoa..
Mulla ei ole kyllä hajuakaan mitä Hugis meinaa antaa.. blink.gif
abc
Nyt mä kyllä meinaan arvata mitä Hugis antaa, jos vaikka tulis osuma biggrin.gif .

LÄMMINTÄ KÄTTÄ ja HYMYN sorcerer.gif .

Tietty voihan noiden lisäksi olla kyse jopa sijoitusasioista rolleyes.gif . Hugis sijoittaa jotain tai jonkun king.gif

Tosta suojelusta muutoin, mun on sanottava, että miksihän se ei ole muhun koskaan kolahtanut. Ehkäpä siksi, etten näe asiaa tärkeänä tavallisen tallaajan
näkövinkkelistä. Eri asia on sitten ne todelliseen hyötytyöhön opetettavat koirat.

bellfegor
Mun villiäkin villimpi thumbup1.gif veikkaus on sijoitusnarttupentu, jonka Huge antaa sinne.

Tämä siis ihan kotisivujen perusteella.... wink.gif
wiputar
^ Ahaa! Mä arvasin kyllä, että koiriin tää juttu jotenkin liittyy, mutta miten niin sitä en kyllä osaa arvata.
Hugis
Juu, tässä se on se pehmeä paketti terävine naskalihampaineen, jonka sinne maalle saksanpaimenten sekaan luovutan kyynel silmäkulmassa... Saanko esitellä, Doguehill's Darling, kutsumanimeltään Hilla-Maaria, kavereille Hilla vaan wub.gif

wiputar
^ Oih ja voih mikä söpöläinen wub.gif
abc
Terve Hilla wub.gif ja paljon onnea ja menestystä tulevaisuuteen thumbup.gif .

Hugikselle myös thumbup.gif .
*remmirähjä*

Onnea Hugikselle uudesta ihanasta pennusta ja uudesta sijoitukodista!

Tosi harrastaja varmaankin saa borkunkin koulutettua vaikka mihin ja ssaamme Suomeen ensimmäisen BHn suorittaneen yksilön.

Odotan innolla wink.gif

Rutuille tervaksia.....
Hugis
Hillasta tulee metsän peikko hilmuinen dogrun.gif Se tulee kulkemaan sakemannien mukana haku-, jälki- ja tottistreeneissä, mutta mistään kokeista ei olla puhuttu vielä happy.gif Kunhan neiti pysyy tyytyväisenä ja on rakastettu, kasvaa isoksi ja terveeksi, olen tyytyväinen. Kaikki muu on bonusta.

Mä olen niin iloinen, kun sain tänään kehuja valinnastani ulkomaisilta kasvattajilta asti. Kuulemma on osunut nappiin rolleyes.gif Hilla oli pentueen suurin, jopa isompi kuin urokset. Neidistä saatte lisää kuvasaastetta, kunhan se rantautuu Suomen kamaralle.
Nirppu
Voi elämä että osaa koiranpentu olla suloinen wub.gif

Kuvasaaste on oikein tervetullutta thumbup.gif
sipa
Miten IHANA Hilla wub.gif Hän on viellä niin pienkin..

Saas nähdä tuleeko ihan Helmin mittoihin sitten isona.. biggrin.gif
*remmirähjä*
thumbup.gif

Tuolla luustolla, luulenpa vavvasta tulevan suurempi ja komeampi...... wink.gif
sannukka
On se nätti pikku Hilla. wub.gif
bellfegor
Ällöjä on koilanpennut wub.gif . Elityisesti bolteauxintoggit.
Esmo
Onnittelut Hugikselle tätäkin kautta! Mä oon onnellinen sun puolesta. Hilla on varsinainen sydäntenmurskaaja wub.gif
s-ml
Onnea Hugikselle, ihana Hilla! Toinen arvauksistani siis meni oikein smile.gif Kävin jo kurkkimassa kasvattajan sivuja, ihan iso pentue ja mitä ruttunaamoja! Menetkö itse hakemaan Hillan kotiin?
Hugis
Tuhannet kiitokset kaikille onnitteluista smile.gif Tässä on ollut niin monta mutkaa matkassa, etten ole uskaltanut hiiskahtaakaan asiasta, mutta nyt näyttää siltä, että se pentu todella tulee mulle. Varauksenhan tein jo siinä vaiheessa, kun Hilla oli vain pilke isän silmäkulmassa ja ajatuksena kasvattajan päässä. Sitten jännitin, onnistuuko astutus. Sitten, että jääkö emä tiineeksi. Sitten, että syntyykö narttuja. Sitten, että jääkö ne henkiin. Sitten, että onko ne tarpeeksi hyviä. Sitten, että saanko varmasti sen pennun, jonka haluan. Sitten, että riittääkö rahat. Ja nyt enää jännitän, että tykkääkö Hilla musta ollenkaan happy.gif

Smäläri, tarkoitus olis hakea tyttö itse. Todennäköisesti heti vapun jälkeen. Kyllä jännittää wub.gif
sipa
Parin viikon tauon jälkeen päästään tänään maalle.. thumbup.gif Joskin vasta illalla, mutta päästään kuitenkin ja on viikonloppu edessä ja luvattiin aurinkoista ja lämmintä ilmaa.. thumbup.gif

Oikein hyvää viikonloppua teille kaikille ystävilleni. hug.gif
s-ml
^ sitä samaa sinne sinullekin! Kaunis viikonloppu tulossa, mikäs sen hienompaa smile.gif paitsi mun hoitsukoira lähtee, ja se on surullista. Toinen on niin hyvin kotiutunut ja nyt siitä pitää luopua. Kellariin piilottaisin, mutta valitettavasti omistajat tuntevat minut liian hyvin ja arvaavat tuon, joten pakkohan se on vaan antaa pois cray.gif
sipa
smäläri No voi surku.. cray.gif Sitä niin kiintyy jos on paria päivää kauemmin joku ihana koira hoidossa.. Sun täytyy vaan olla "mies" ja kestää toi.. hug.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.