Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvän olon, onnellisuuden ja ilon aiheita
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Hugis
Kiitosta vaan onnitteluista smile.gif Tässä teille muutama kuva hääpäivältä, mentiin naimisiin ihan kahdestaan ja kerrottiin perheillemmekin vasta, kun vahinko oli jo tapahtunut wink.gif Hääyömme vietimme Helsingissä hotelli Tornin sviitissä, söimme ravintola Tornissa ja sitten palasinkin suoraan hotellista työpaikkahommiin. Viikon päästä lähdetään Tallinnaan, jolloin saamme olla puolitoista vuorokautta ihan kahdestaan wub.gif

Kattokaa, mä oon menny naimisiin biggrin.gif

Rakkautta...

Sormukset
Turunen
Hugikselle suuret onnittelut täältäkin kautta smile.gif

Belff kyllä vain tuntuu hyvälle, mutta saamari kun sen muistaisi myös silloin kun joku musta pilvi yrittää tunkea taivaalle tai lokki kirkua ikkunan takana ennen auringon nousua... dry.gif
Lydia
Onnea Hugis flowers.gif
tizzian
Onpas van kiva lukea ja katsoa noita Hugiksen kuulumisia smile.gif
Ja jostain mielen syövereistä pulpahti mieleen että kappas kaljupäiden sarja jatkuu tongue.gif...juu juu..tiedät kyllä mitä muistelen vuosien takaa. Mulla on näemmä vaihtunut tuohon hiukselleiseen malliiin happy.gif
wiputar
Onnittelut Rouva Lankilalle flowers.gif
Ja pentujen myötä mummoutuneille ja mammautuneille smile.gif
LaRa & Olli
Taas olen eksynty internetin syövereihin ja ihan väärille sivuille, siksi onnitteluni tulevat myöhässä, mutta ovat sitäkin sydämellisemmät!
Paljon onnea Hra ja Rva Lankilalle!!

sipa
Hugikselle suunnattomasti onnitteluja.. hug.gif Mä oon missanut nää kuvat ihan kokonaan.. Systeri laittoi jo s-postia että enkö ole huomannut olenkaan kuvia, enhän mä ole.. ph34r.gif Sitä se tekee kun on pari kuukautta pois täältä, heti tapahtuu.. Naamakirjassa näin että sukunimi on vaihtunut ja pähkäilein tovin että kuka kumma on tuon niminen.. biggrin.gif
Hugis
Kiitokset smile.gif
Esmo
Meille on muuttanut koiravauva, ranskanbulldoggi Sauli wub.gif Siiri on ottanut Saulin vastaan hyvin - pinnaa riittää ja Sauli saa nukkua vieressä lämpimässä. Sauli on tosi rohkea ja reipas, ja ahne, poika. Yrittää jopa Siirin kipolle, jos syö oman ruuan ensin. Eikä Siiri sano mitään... Toki vahdin, ja vahdittavaa riittää, sillä välillä innostuvat kovinkin rajuihin leikkeihin smile.gif

Tällaista menoa täällä nykyään:
Lydia
Onnea uudesta tulokkaasta smile.gif
sipa
Esmo Voi miten ihana pien ranskis.. wub.gif Onnea uudesta perheenjäsenestä.. hug.gif Ihanan värinenkin..
tizzian
Esmon poppoolle onnittelut uudesta perheenjäsenestä. Sais niitä kuvia kja kuulumisia laittaa enempikin wink.gif

Tän aamun ilo oli paremmalla tuulella oleva oma kulta ja kello joka soi vasta kuuden jälkeen.
Esmo
Kiitos onnitteluista. Sauli saa niin hymyilemään smile.gif
Turunen
Voi kun ihana tuo Sauli wub.gif mulla pentukuume on taas taivaissa... rolleyes.gif Yksi ystäväni narttu on astutettu viime kuun lopussa ja toiveissa olisi saada se pentu vihdoinkin kotiin... blush.gif
Lydia
Mulla on aikas taitava agitipsu wub.gif Vielä kun sitä oppisi ohjaamaan whistling.gif
Turunen
Mä pääsin sinne kouluun thumbup.gif dogrun.gif ohmy.gif w00t.gif
tizzian
Tiedättekö muuten tizziläisen tavan päivittää niin koneen käyttis kuin kovalevykin? biggrin.gif
No se selvisi minullekin vasta tänään kun havaitsin juuttuneeni kaupassa lenovon koneen ääreen ja kotiinhan se sieltä tuli. Juu ja kiitos omalle ukko-kullalle ymmärryksestä ja kantoavusta!
Ulkoista kovalevyä sinne siis menin vain ostamaan ja käyttiksen päivitys vistasta seiskaan on ollut tovin harkinnassa. Ei tarvitse harkita enää. smile.gif
Wupsu
voivoi, kun kuvia katsoo, nousee itselläkin pentukuume tuplasti korkeammalle kuin se jo on wub.gif

ps. meillekkin tulee reilun kuukauden päästä perheenlisäystä wink.gif
Hugis
Meidän Matti kävi terveystutkimuksissa ja sydän on terve, kyynärät priimaa ja eläinlääkärin arvio lonkista on B/B smile.gif Mun eka terve koira wub.gif Virallisia tuloksia odotellaan parin viikon sisään.
Hugis
Meidän Matti (Metkumutkan T-N-T): lonkat A/A, kyynärät 0/0, sydämessä ei sivuääniä eikä vajaatoimintaa xtongue.gif Paras joululahja!
tizzian
^Oi hienoa! thumbup1.gif
Voin kuvitella että kaikkien aiempien murheiden jälkeen tuntuu varmasti hyvälle. smile.gif
Turunen
Onpa hienot tulokset Matilla thumbup.gif
Mun ilon aihe tänään on kutsu siskon luokse jouluaatoksi happy.gif viime vuonnakin olin ja se lasten into on niin ihanaa ja joulun jälkeen olis tarkoitus viettää siskon kanssa mukava shoppailu päivä, ehditään kerrankin turista kunnolla smile.gif
Lydia
loma biggrin.gif
Turunen
Huomenna kaupungille siskon kanssa ja ihan vain kaksistaan, lapset jää isänsä kanssa kotiin happy.gif Viime kerrasta onkin pitkä aika...
Hugis
Nämä kaksi wub.gif Pikkuveljen ja siskon "lapset" olivat mukana joulunvietossa smile.gif

Esmo
Onpa siellä Hugiksen sylissä komeanoloinen jässikkä wink.gif

Mä voin todella kuitata tänne, että sähkö tekee just nyt kovin onnelliseksi! Viime yönä tuli sähköt takaisin oltuaan Veikkolasta poissa 43h! Sähköt meni poikki ma-aamuna ja palautui ke-aamusta! huh.gif Eilen illalla kun menin nukkumaan oli asunnossani +15'c. Pakkauduttiin koirien kanssa makkariin jo tuntia ennen nukkumaanmenoa ja ovi kiinni. Paljon kynttilöitä lämmittämään ja otsalampun valossa luin kirjaa. Päällä oli polvisukat, villasukat, verkkarit ja college, untuvapeitto ja kaksi koiraa sängyssä pattereina... Se oli sopivasti smile.gif

Sähkökatkon vuoksi myös vesi loppui ja pakastimen sisällön sain vietyä töihin turvaan. Olin just viikolla hakenut 15kg koirille lihoja ja luita Kennelrehuautolta. Aika jännää oli kyllä kokea sysimusta pimeys omilla kulmilla. Sitä hämmästeli kovasti, kun edes kaupoilla ei näkynyt mitään valoa.. Siiri vaikutti olevan hämillään ja levoton. Sauli ei varmaan tajunnut mitään smile.gif
Lydia
Tänään on ollut hyvä päivä biggrin.gif

Aamulla sain tiedon, että kamerani on noudettavissa. Eli nyt olen digijärkkärin onnellinen omistaja smile.gif
Ennenkuin lähdin kameraa hakemaan, sain kuulla toisen iloisen asian eli seuramme pitkä projekti eli oma halli läpäisi lopputarkastuksen.
Eli ensi viikolla alkaa agitreenit omassa hienossa hallissa, jee thumbup.gif
tizzian
^ Hienoa!
Millainen kamera sinun talouteen kotiutui?
Meillä vaihtui tässä taannoin canonit pentaxeihin - ja täytyy todeta ettei se vaihdos mennytihan mutkattomasti biggrin.gif
Lydia
^Nikon d3000
Mun siskolla on Canon (en muista, mikä runko) ja isällä on Pentax (en tiedä mallia) ja kun molempia on päässyt kokeilemaan, kyllä mä enemmän Pentaxista tykkäsin.
Itse päädyin Nikoniin, kun se mua enemmän kiinnosti kuin Canon ja kun vielä hyvä tarjous osui silmään, niin päätös oli helppo. Nyt onkin sitten tekemistä, että oppii käyttämään uutta kameraa. Mehän ostettiin kesällä Nikonin pokkari (Coolpix S2550), ja niin vähän on tullut kuvattua, etten siitä vielä varmasti kaikkia ominaisuuksia osaa hyödyntää.
tizzian
^ Laitahan sitten jokunen mallikuva smile.gif
Itse hypistelin nikonin D7000-mallia (olikohan se ihan noin..kyllä kai?!) - ei se hullummalta tuntunut, mutta kun on kätevämpää pitää saman merkkisiä laitteita tuon miehen kanssa niin oma valinta oli niistä K-5. Mies hankki 645d:n.
On se kieltämnättä oma hommansa opetella uudestaan mikä nappula on missäkin - varsinkin kun tuo kuvausmaailma ei ole itselle edelleenkään mitenkään selkeä juttu.
Wupsu
koiruus on oppinut lähes sisäsiistiksi ja kissatkin jo tottuneet aika lailla tulokkaaseen thumbup.gif eläinlääkäri käynti oli oikein mahtava, kun tyttö ei ollut moksiskaan rokotteista eikä siittä, kun eläinlääkäri teki perustarkastuksen smile.gif ja autossa tuo on tavattoman nätisti! nukkuu vaan koko matkan smile.gif
wiputar
Minäkin hehkuttelen kameralla, tuli eilen tilattua Nikon D90 runko ja siihen 18-55 linssi. Pitemmän ostan, jahka kesä koittaa ja olen oppinut tuota kameraa käyttämään smile.gif
Ulkona ei näin talviaikaan tule paljoa kameraa kanniskeltua, joten kaiketi tuolla pätkemmällä putkella pärjää sisätiloissa mainiosti...
Hugis
Pikkuveli tulee tyttöystävineen yökylään torstaina smile.gif Ja mukana matkustaa tietenkin tuo komea jässikkä, mikä on ylläolevassa kuvassa wub.gif Ohjelmassa pelailua ja kotitekoista pizzaa sekä ehkä hiukan ratsastelua (riippuen kelistä).
Nirppu
Pikkuneiti tänään 1kk wub.gif

Mihin tuo aika hurahti rolleyes.gif
sipa
LAINAUS(Wupsu @ 31.12. 2011, 14:08) *
koiruus on oppinut lähes sisäsiistiksi ja kissatkin jo tottuneet aika lailla tulokkaaseen thumbup.gif eläinlääkäri käynti oli oikein mahtava, kun tyttö ei ollut moksiskaan rokotteista eikä siittä, kun eläinlääkäri teki perustarkastuksen smile.gif ja autossa tuo on tavattoman nätisti! nukkuu vaan koko matkan smile.gif

Laitappas Wupsu kuvia vauvasta, on varmaan kasvanut ihan älyttömästi..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.