Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvan/Sivujen muokkaus
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
JIAkk
Millä ohjelmalla tehdään tällänen hieno tausta sivuille? esim: http://www.freewebs.com/jennajh/

Ja millä ohjelmalla tehdään tälläsiä kuvan muokkauksia? esim aloitussivun kuva (Varsinais suomen piirimestari 2008-kuva): http://www.freewebs.com/ssiiris/

Kiitti jos vastaatte wink.gif
-Emmi-
Esimerkiksi PhotoShop on hyvä. Itse käytän sitä myös. Se tausta on tehty ihan kuvana ja sit laitettu sinne taustakuvaks.
Kiiwi
Gimp on hyvä kuvankäsittelyohjelma ja sen saa ladattua ilmaiseksi netistä. Sillä saa muokattua kuvia ja tehtyä ulkoasuja. (Sillä olen Jennallekin nuo sivut tehnyt.. laugh.gif )
JIAkk
Kiitti happy.gif
Mon@
Onkohan tuo gimp ihan aloittelijoillekin sopiva versio? watsup.gif
Lydia
Mon@: Mä koin Gimpin aluksi hiukan hankalaksi. Tosin jos ei ole aiemmin käyttänyt mitään kuvankäsittelyohjelmaa, niin varmasti on muutkin hankalia.
Kokeilemalla eri toimintoja oppii parhaiten. Mulla on nyt valitettavasti Gimp ruotsiksi, joten taas on ollut opettelemista, jotta löytää mistä tulee mikäkin toiminto.
reetushkaa
Mon@, Gimp on hyvä kuvankäsittelyohjelma, kun sitä oppii käyttämään. Ei se mikään kovin vaikea ole, ajan kanssa ja kokeilemalla kaikkea oppii parhaiten! smile.gif

Kannattaa ladata suomenkielinen, itse en osaa sitä enkunkielistä käyttää kun ei tuo kielitaito oo mikään erinomainen.. happy.gif

Itse käytän Gimppiä ja kameran mukana tullutta kuvankäsittelyohjelmaa.

// Lydia ehtikin ensin.. smile.gif
Flavia
Itse latasin tuon Gimpin, ja ainakin näin alkuun se on vaikuttanut ihan mukavalta ohjelmalta.
En vain keksi siitä miten kuvat saisi tallennettua JPG tiedostoiksi, nyt gimp tallentaa ne joksikin omaksi tiedostotyypikseen jota muut ohjelmani eivät tunnista. blink.gif Jos joku osaa neuvoa niin olisin hyvin kiitollinen smile.gif
Lydia
Kyllä mä ainakin saan ihan jpg muodossa tallennettua blink.gif tiedostonnimen perään vaan .jpg ja tallennus... ei se sen kummempaa ole.
Flavia
Yritetty on mutta ei onnistu sad.gif
-Emmi-
Miulla GIMPillä taitaa tulla ilmoitus kun painan CNTRL+S että (jos kuva on JPG muodossa jo, esim lisätty teksti siihen) että ei voi tallentaa suoraan JPG vaan pitää export, sit se exporttii sen ja sit painaa uudestaan ok ni voila! EN tiie miten muuten toimii, ainakaan nyt tällä hetkellä en muista...
Fasciner
Mistä voi ladata tuon GIMPin??
Lydia
Gimpin voi ladata täältä tai täältä
Fasciner
Koitin tuota Gimpiä ladata mutta se ei ladannut sitä? onnistuuko muilla?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.