Huimalla yhden pentueen kokemuksella

voin sanoa että taatusti on kriteerit joista pidän kiinni. Ostajakandidaattia näkemättä en varaa pentua kenellekään ja kemiat on oltava kohdallaan. Sellaiset kyselijät jotka kysyvät puhelimessa heti ensimmäisenä hintaa, ovat aika epäilyttäviä minun näkökannastani katsottuna. Pihan perälle ja pelkäksi tarhakoiraksi ei meiltä pentua myydä. Vaikka mulla ei olekaan kokemusta tämän enempää, olen ihmetellyt miten kirjavaa sakkia kyselijöihin mahtuu
Osa kysyjistä on loukkaantunt kun pentua ei ole luvattu puhelimessa (itse en ostaisi pentua näkemättä sitä ja kasvattajaa ensin) ja monet illat on odotettu pennun katsojia turhaan. Hyvin yleinen kysymys on ollut: onko ne puhdasrotuisia? Onko hinnassa tinkivaraa jne. jne.
Olenkin sanonut, että meillä on pentuja kotona vielä kahden vuoden päästä näillä kriteereillä, jotka eivät ehkä kuitenkaan ole ylitsepääsemättömän hankalasti täytettävissä. No, tällä hetkellä kuudesta pennusta neljä on myyty ja jäljellä on siis kaksi luovutusikäistä pentua. Toivottavasti ihmistuntemukseni ei ole pettänyt kovin pahasti ja pennut ovat saaneet hyvät kodit