Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä kuuluu tänään?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
salama
Täällä tuulee ihan hirveesti (ei siis tässä koneen vieressä vaan pihalla smile.gif)

Sain ruotsin kokeesta 9 ja matikasta 9,5
Mantsan koe meni vähän pyllylleen, kun unohdin tehdä vikan sivun ja sit ope sano et tee nyt nopeesti, ku huomasin ihan viime minuutilla ja sitten se meni vähän penkin alle.....
facky
hyvää kuuluuu biggrin.gif pitkäst aikaa ruvennu kiinnostaa junnuhommat, oli pakko tulla kattelee tänne biggrin.gif
ois meijä pojillekki varmaa iha hyväks käydä taas välillä niissä näyttelyissä..
vähän kun on unohtumaan päässyt biggrin.gif
HetaK
Luin just corgipalstalta että eilen ei ollut Raumalla yhtään uroksia, ketuttaa melkosesti kun unohdin ilmoittaa Ässän... Tällä hetkellä migreenissä kotona, ja vielä olis tällä viikolla kolmet kokeet, eli lukea pitäisi.
KaroKallela
Ihampa hyvää kuuluu.. smile.gif Pikku Nana teki debyyttinsä tyylillä Hyvinkään Spanieli erkkarissa ollen VSP-pentu! happy.gif Seuraava näyttely onkin muutaman viikonpäästä "rapakon" tuolla puolen.. thumbup.gif
pikkuessi
hyvää kuuluu, JOENSUUN LAPUT SAAPUI ! <3 :>
alsu
tosi kivaa kuuluu, olin mökillä taas pitästä aikaa vkl ja pääsin hoitaa taas heppoja<3 harmi vain tänä kesänä ei tule heppa vaavia, kun tamma olikin synnyttänyt huhtikuun puolessa välillä kuolleet kaksos varsat =( vaikka tamman laskettu aika olisi ollut vasta toukokuun puolessa välissä : (
KaroKallela
Eipä kummepaa hirveä migreeni on ollut päällä koko illan.. ph34r.gif dry.gif
wenakko
Hyvää kuuluu, synttäreitä vietän! biggrin.gif
Nelet
Saakelin tuomarin muutokset! Hyvällä tuurilla nyt en sitten pääsekkään Aptukseen....
¤janette¤
Hehee! Enää 14 päivää koulua!! (jos ei vkl oteta mukaan) Ihanaa! smile.gif
Noore
... Enään 13 kouluaamua happy.gif

Pitää ajatella sitä, niin kestän sitten nää kaksi viikkoa koulua kun on viimeiset projektit ja koeviikko tulossa.
pikkuessi
jee, kohta alkaa kesäloma. :> pitäs vielä nyt kouluun mennä..
*janina
^^^^^Onnea Elina, hieman myöhässä kylläkin.

Heräsin just ja niin hirvee olo ku olla ja voi. dry.gif Ulkona on sentään ihan kiva ilma, paitsi tuulee.Koulu loppuu tänään 2 tuntii aikasemmin ku tavallisesti thumbup.gif Kouluun tulee tutustuun syksyn ekaluokkalaisia.Illalla kavereitten kans potkulautailee.. teehee.gif
-Paupi-
LAINAUS(wenakko @ 13.5. 2008, 19:49) *
Hyvää kuuluu, synttäreitä vietän! biggrin.gif

Tänään vietän minä synttäreitä biggrin.gif
*janina
^Onnea Paupi happy.gif thumbup.gif

Miraa
ihan kauhee stressi koulu painaa päälle vaan.
Vielä tää viikko loppuu vikat kokeet sit löysiä koulupäiviä pariviikkoo ja sit peruskoulu ohi ah sitä helpotusta! biggrin.gif
riiT
Wouuuu, kokeest minkä luulin menneen perselleen (kurssin aihe viljelykasvit...) ni sain siit 5!!! Ja meillähän siis asteikkona 1-5, amiksessa kun olen. rolleyes.gif
KaroKallela
Wuhuuu täällä enään 6pv koulua!! thumbup.gif Sitten lähden aloittelemaan kesälomaa.. whistling.gif
*janina
Huomenna matikan koe. dry.gif Ja sain enkun isosta 10-, vähänks mie oon hyvä (aina välillä rolleyes.gif )Ihan kamala olo muuten, en jaksas lähtee kouluun huomenna mutta sitte en pääse ees pihalle, joten kaippa mie menen kouluun.Pää kippee ja sillee. dry.gif dry.gif
Himpula
Perus hyvää. smile.gif Ikävä Jonnaa ei olla juteltu pariin päivään, kun mulla on ollut nettipois. dry.gif
pikkuessi
ihan hyvää, kohta kouluun pitää lähtee.. JOENSUU LÄHENEE JA JÄNNITTÄÄ ! :>
HetaK
Vika peruskoulun koe takana, let's celebrate thumbup.gif

Mutjoo, pitäs treenata Ässän kanssa näyttelyjuttuja ja illalla pestä se. Huomenna sit vielä trimmi (kyllä, corgitkin trimmataan biggrin.gif) ja lauantaina näyttelyyn piiitkästä aikaa smile.gif
pikkuessi
LAINAUS(HetaK @ 15.5. 2008, 16:09) *
ja lauantaina näyttelyyn piiitkästä aikaa smile.gif

ootko joensuuhun menossa ? :>
*janina
Ihan hyväähän tässä kai.

Koirat räkyttää ulkona, sisälle pääsyä odotellen, sekä lenkille voisin periaattees mennä koirakoulun ajaks, mut ehk en sittenkään mee dry.gif

Nelet
Maksoin just agilisenssin, agikisat ja seuran jäsenmaksun. Tilille jäi huikeat 11,54 €. Sitten sain järkättyä (ainakin alustavasti) kyydin Aptukseen... smile.gif
HetaK
LAINAUS(pikkuessi @ 15.5. 2008, 16:29) *
ootko joensuuhun menossa ? :>

En, tällä kertaa suunnataan ryhmänäyttelyyn Poriin kun sinne on kerran lyhyempi matka smile.gif
*janina
Tänään sain nähdä Meten toissapäivänä syntyneet pennut. wub.gif Huomenna sit uudestaan, Jenny kans..
^ssara
^voe onnittelut. olivat varmasti tosi sulosia. wub.gif
HetaK
Huomenna piitkästä aikaa näyttelyyn, tosi kivaa! smile.gif Sieltä sitten kummeille, jossa on 7 viisiviikkoista belgipentua, pentukuumetta siis tiedossa...

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan jännittää vähän mennä näyttelyyn, sitä se taukoilu teettää biggrin.gif Mut Ässä on pesty ja puunattu, kunhan sais itte tavarat vielä pakattua :S
Yenn
Ihan mahtavaa, vajaa tunti ku lähetään kohti Joensuuta, jahuu! :> Ja saan kisakaveriks niin ihanan olosen, uuden tuttavuudenki viel wub.gif Ja kaikenlisäks matkaseura on paras mahdollinen wink.gif Olis jo huominen!
<Aino>
Ärsyttää ku tulin kipeäksi, ois ollu tänään ryhmis Fannin kans. dry.gif
Fasciner
Ihanaa kun oon saanu kaikki kokeet nyt alta pois niin ei tarvii kaikkee vapaa aikaa tuhlata lukemiseen
Paimenkoirat
Jillan veli oli meillä tänään hoidossa ja tehtiin kaikenlaista. Harmi vain, etten saa kuvia purettua kun kameran kanssa on jotain ongelmia.
-Paupi-
Mätsärissä oltiin tänään, Winsu punaisten pentujen kakkonen wub.gif ja mukavan yllätyksen järjesti kultsi Elmo joka oli isojen punasten kolmas smile.gif
^ssara
täällä sataa, masentavaa. historian kokeeseenkin pitäis lukea, mutta ei kamalasti innosta. sleeping.gif
JIAkk
Tekis mieli lukee kemman kokeesee, kosk tiedän et se kuitenki menee tosi huonosti... mut ku tää tietokone kiinnostaa vähä enemmä biggrin.gif ja sit 19:00 alkaa American Idol, ja sen jälkeen tulee neloselta suomen huippumalli haussa... joten lukemiset taitaa mennä 21:00:an... biggrin.gif oops.gif
Fasciner
Mun koira on ollu 2 päivää kipee, voi raasua. sad.gif Toivottavasti paranee kun on toko treenit keskiviikkona
*janina
Pullaa syön ja lissää on tulossa, Nam! thumbup.gif
alsu
sattuu ihan p**keleesti suuhun, ja koko naama on ihan puuduksissa kun äsken porattiin ( AU) ja vedettiin hammas : ( eikä saa syödä mitää O.o
¤janette¤
Sain jäädä kotiin vahtiin koiria kun porukat on kuopiossa biggrin.gif
Himpula
Jeejee, suomi pääsi finaaliin !!

sitten lähetin äsken riikalle s.postia että millon oon tulossa perj. sen luo että osaa tulla vastaan ja puh.nro biggrin.gif
Avispa
Huomenna äikkä|| koe. crybaby.gif Pitäs lukee muttakun ei voi yhtään kiinnostaa lukee niitä papereita!! Ja sitte pitäs viel sairaanhoitoo lukee että pääsee sen kokeen läpi.. Mun piti jo viime viikolla alkaa kaikkii kokeisiin lukee mutta mutta.. Vieläkään en oo saanu aikaseks lukee!! angry.gif Ja vielä matikankoe lääkelaskut.. dry.gif onneks osaan ne jotenkuten, hyvinvoinnin kotikoe --> palautus maanantaina yhden kysymyksen vastaus pitää olla 1 A4.. unsure.gif Fysiologian aineisto tentti... Äikästä pitää huomiseks kirjottaa joku keskustelu! Kokonaan sen olin unohtanu tänää pitäs viel sekin väsätä eli nukkumaan pääsen vasta taaskin tosi myöhään tänään.

Mutta sentään jotain hyvääkin... kohta vihdoin kesäLOMA!! Ja kokeet tehty. ja fysiologia anatomia kokeen pääsin 2 läpi!! Luulin että pitää se mennä uusimaan että olis jäänyt pisteestä tai oikeestaan monesa pisteestä kiinni etten pääse läpi. Ja mikä yllätys että sain siitä 2!! Ja tohon vähän matkan päähän avattiin n. viikkositte valintatalo!! Ja sitä ollaankin jo odotettu! Kun ei täällä helsingin tuppukylässä ole edes kunnolla kauppoja lähinkauppa monen kilsan päässä ja neste vieressä missä kaikki on tuplasti kalliimpaa. Luultiin että valintatalo aukeis vasta syksyllä kun kaks viikkoo sitte sielä vielä kaikki sähköjohdot roikku yms. Nyt on sitten kesäkauppakin suht lähellä ja sielä se sama nuori mies myyjä aina kassalla. biggrin.gif shifty.gif Sielä varmaan tulee kaverin kans sitte käytyä moikkaamassa sitä myyjää.. Ja enää se ei haluu kattoo papereitä että ollaanko me jo yli 15 että saadaan pelaa sitä hedelmäpelii. Ja n. kuukauden päästä saan alottaa autokoulun!! Ja ensvuoden alussa mulla on jo auto!! Ja sitte vaan odotetaan kesää että pääsee kruisii autolla. tongue.gif
HetaK
Ihan hyvää kuulupi, olin tosin vaihteeksi migreenissä kotona.

Käytiin katsomassa mulle rippimekkoa, ja vihdoin löytyi sopiva smile.gif Liikkeen myyjä oli hakenut Italiasta kaksi kappaletta kyseistä mekkoa, toinen oli jo myyty ja toinen oli juuri mulle sopivan kokoinen, eli kävi hyvä tuuri! Eikä varmaan koulun päättäreissä ole kenelläkään samanlaista wink.gif

Eipä tässä kai sitten ihmeempiä, mut ens viikonlopusta on tulossa jotain niin kivaa thumbup.gif
<Aino>
w00t.gif w00t.gif WW-matkan lasku tuli! Ei siinä laskussa mitään hyvää ole biggrin.gif, mutta siinä että se näyttely lähestyy! Huisia smile.gif smile.gif

Ja kasa näyttelyilmottautumisia oottaa pyödällä. Loppukesästä tulee suht kiireinen, ihanaaa, näyttelyitä on jo ikävä happy.gif Ja tulipa laitettua pari junnuilmoaki.. ehkä se junnuinnostus taas muka palailee thumbup.gif
*janina
Yökoulua illalla.. happy.gif Huomenna ei tarvi mennä kouluun ollenkaa ja jotain niin ihanaa.Lauantaina ryhmis ja ai että mikä loppu viikko thumbup.gif wub.gif
Veetukka
Pää kipeä, Kohta treenit.
Soen
Kipeenä, kummatkin korvat tulehtunu ja kurkkukin vielä kipeenä. Pitää tehä äkkinäinen parantuminen, jotta sunnuntaina pääsen Aptukseen. unsure.gif
janita-
Jännittää!! Viikonloppu on mulla oikein kisavkloppu. Lauantaina Aptukseen ja sunnuntaina vuokrahevosen kanssa eräänlaisiin koulukisoihin biggrin.gif sit vielä kolme hepoa/ponia näytettävä match showssa samalla tallilla smile.gif Jännittää jo hirmuisesti molemmat mutta pitää koittaa rauhoittua biggrin.gif

Kouluuun vasta klo 10.00 ;D
*janina
Yökoulus viime yö, nii nyt väsyttää iha sikana dry.gif Soiteltiin vähänvälii pojille, et onks ope siel vai missä se on.Ne oli itkeny sielä koko yön ja oottanu et me soitetaan oops.gif
#Jossu#
Sorry OT ja mainostus, mutta mikäli junnut kaipaatte uusia jakkuja näyttelyihin, niin käykääpä vilkaisemassa tekemäni aihe täältä ! Teillä varmaan tulisi eniten käyttöä noille, mutta valitettavasti kyseisenlaista aihetta ei suositella tehtäväksi tänne junnu-palstalle, kun osto- ja myynti kategoriakin on keksitty. Harva varmaan nimittäin hoksaa käydä aktiivisesti selailemassa tuolla, hih rolleyes.gif tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.