Huomenna äikkä|| koe.

Pitäs lukee muttakun ei voi yhtään kiinnostaa lukee niitä papereita!! Ja sitte pitäs viel sairaanhoitoo lukee että pääsee sen kokeen läpi.. Mun piti jo viime viikolla alkaa kaikkii kokeisiin lukee mutta mutta.. Vieläkään en oo saanu aikaseks lukee!!

Ja vielä matikankoe lääkelaskut..

onneks osaan ne jotenkuten, hyvinvoinnin kotikoe --> palautus maanantaina yhden kysymyksen vastaus pitää olla 1 A4..

Fysiologian aineisto tentti... Äikästä pitää huomiseks kirjottaa joku keskustelu! Kokonaan sen olin unohtanu tänää pitäs viel sekin väsätä eli nukkumaan pääsen vasta taaskin tosi myöhään tänään.
Mutta sentään jotain hyvääkin... kohta vihdoin kesäLOMA!! Ja kokeet tehty. ja fysiologia anatomia kokeen pääsin 2 läpi!! Luulin että pitää se mennä uusimaan että olis jäänyt pisteestä tai oikeestaan monesa pisteestä kiinni etten pääse läpi. Ja mikä yllätys että sain siitä 2!! Ja tohon vähän matkan päähän avattiin n. viikkositte valintatalo!! Ja sitä ollaankin jo odotettu! Kun ei täällä helsingin tuppukylässä ole edes kunnolla kauppoja lähinkauppa monen kilsan päässä ja neste vieressä missä kaikki on tuplasti kalliimpaa. Luultiin että valintatalo aukeis vasta syksyllä kun kaks viikkoo sitte sielä vielä kaikki sähköjohdot roikku yms. Nyt on sitten kesäkauppakin suht lähellä ja sielä se sama nuori mies myyjä aina kassalla.

Sielä varmaan tulee kaverin kans sitte käytyä moikkaamassa sitä myyjää.. Ja enää se ei haluu kattoo papereitä että ollaanko me jo yli 15 että saadaan pelaa sitä hedelmäpelii. Ja n. kuukauden päästä saan alottaa autokoulun!! Ja ensvuoden alussa mulla on jo auto!! Ja sitte vaan odotetaan kesää että pääsee kruisii autolla.