Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä kuuluu tänään?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Nelet
Mikäs tässä eka lomapäivä. smile.gif
riiT
^Sama täällä (: Väsyttää ihme kyllä.. rolleyes.gif Vaikka nukuin suht pitkään tossa, mut..

Aaw, nään tänää Josin taas wub.gif
pikkuessi
nojooo. teillä vissiin on jo hiihtoloma. minulla on tämä viikko onneksi viimeinen ennen hiihtolomaa. : DD.

mitäs meinaatte hiihtolomalla tehdä ? smile.gif
Nelet
Ite ajattelin laiskotella ja sit sunnuntaina pentunäyttelyyn hesaan ja huomenna shoppaileen... wink.gif
wenakko
Täällä vietetään ensimmäistä virallista hiihtolomapäivää. smile.gif Oli ihanaa nukkua pitkään! biggrin.gif Oon aamulla leiponut vähän ja nyt ehdin koneelle. Mutta hirveä ilma! Räntää tuloo taivaan täydeltä. dry.gif
Minny
Ohh, vikaa lomapäivää viettelen ja huomen pitäis raahautua kouluun, ei oikeen nappaa. Tänään on ollu aika kiva ilma, joten kävin koiran kanssa metässä lenkillä ja muuten oon vaan istunu koneella. tongue.gif Meijän mittari, joka on auringossa, näytti päivällä +20C. Ihan kiva, jos olis oikeesti ollu ton verran.
Mona_
LAINAUS(wenakko @ 25.2. 2008, 15:36) *
Mutta hirveä ilma! Räntää tuloo taivaan täydeltä. dry.gif

Meill se tuli lumena xPP

Täälä myös vietetään hiihtoloman ekaa päivää thumbup.gif
Yenn
Väsyväsyväsy.. Just tulin kaverin bändikämpältä, kohta pitäs käyttää Laku lenkillä ja jospa vaik pääsis sitte nukkumaanki jossain välissä.. Huomenna taas kasiin kouluun, ja on vasta maanantai. ÄH! dry.gif Noo, toivottavasti viikko menis nopeesti (:
~Lotta
Oi oon niin kateellinen Mona_ ! Isi on ''luvannut'' synttärilahjaks tatuioinnit mulle&siskolleni. smile.gif Saa nähdä saadaanko ne sitten vai ei. Keksisin nimittäin niillekkin rahoille ehkä järkevämpää käyttöä.

Oispa täälläkin jo loma. Kunhan se tulee nii tekis mieli laiskotella, mutta ku laiskottelin koko joululoman nii ei viittis wink.gif
Kati
Voi että, mäkin haluaisin tatuoinnin :smile
Täällä ollaan sitten taas kipeenä :/ Kuumetta ollu 38.8-39.2

Onkos ketä muuten menossa tonne Viron voittaja näyttelyyn kesällä ?
Mona_
LAINAUS(~Lotta @ 25.2. 2008, 21:56) *
Oi oon niin kateellinen Mona_ ! Isi on ''luvannut'' synttärilahjaks tatuioinnit mulle&siskolleni. smile.gif Saa nähdä saadaanko ne sitten vai ei.

Synttärilahjana mäki tämän sain.. Äitee lupas siskolle ja mulle että ku täytetään 17 niin saadaan biggrin.gif sisko sai pari vuotta sitte,minä nyt biggrin.gif Nyt on vähä ruvennu jänskättämään happy.gif
~Lotta
^Laita sitte kuva! wink.gif Meillä äiti on tatuiointeja vastaan ja toivois, että ootettas 18-vuoteen. Isin tekis mieli ottaa itelleenkin sitten samalla. smile.gif

Uskon että jännittää, ku mulla on ollut aivan järkyttävä piikkifobia koko elämän, mutta se on lieventynyt tosi tosi paljon tänä syksynä. Uskallan jo antaa ottaa verikokeen ilman puudutusta. Senki verran oon edistynyt, että viimeks selvisin ilman kyyneleitä. biggrin.gif Mutta kukaa ei, joka on nähny mut hemogloobinia ottaessa ei usko, että pystyisin siihen. Multa ei oo nimittäin otettu hemoglobiini muistaakseni ku kerran, eikä uudemman kerran kyllä otetakkaa !

wenakko
Mä vähän kans haluaisin tatuointia. Mutta äiti ja loppu suku ei. :l Meillä on koko suku sillei että ne on ihan hirveästi kaikkia lävistyksiä&tatuointeja vastaan. "kun ne pilaa ihmisten kasvot ja kropat." ph34r.gif
alsu
ah, toinen päivä hiihtolomaa. Nyt ootellaan että voitais lähtee linkki asemalle taijaa vastaan(hodie.)...
Avispa
Hieman väsyttävää töissä.. Ja kaks seuraavaa aamua sitten 7. Pitä siis herää jo ennen 6. ph34r.gif Mahtaako sitä jaksaa herätä niinkin aikasin.. Mutta onneks pääsee kuitenkin suht aikasin sitten töistä lähtemään. Ja perjantaina vasta 9.30 töihin. biggrin.gif Mutta pääsen vasta joskus puol viiden maissa. lookaround.gif
pikkuessi
väsyttää ihan sikana. on ollu tämä viikko 8.15 meno kouluun, mutta onneksi torstaina mesen vasta 10.15. happy.gif
onhan tänne tullu jo aika paljo porukkaa kirjoittelemaan. wink.gif

Tänään olin koirien kanssa lenkillä, niin Viuhti näki erään koiran niin se vetäs multa melkein käden irti. sitten se pääsi irti ja meni sen koiran luo ja ne alkoi tappelemaan. sad.gif pelkäsin kokoajan että viuhtille käy jotain.. menin lopulta väliin, ja pyysin anteeksi sen toisen koiran omistajalta.

että semmoista tänään. unsure.gif
Ninnura
LAINAUS(Kati @ 25.2. 2008, 22:38) *
Onkos ketä muuten menossa tonne Viron voittaja näyttelyyn kesällä ?

Mä oon lähdössä tonne muutaman koiran kera ja ton jälkeen oonkin sit muutaman päivän varmaan kotona ja sit lähden loppu kesäksi kanadaan happy.gif
riiT
^Mitäs sä Kanadassa? Etkö tuukkaan Maailmanvoittajaa? biggrin.gif

Olin tänää shoppailee mummin kaa. thumbup.gif happy.gif
Ninnura
LAINAUS(riiT @ 26.2. 2008, 19:57) *
^Mitäs sä Kanadassa? Etkö tuukkaan Maailmanvoittajaa? biggrin.gif

Olin tänää shoppailee mummin kaa. thumbup.gif happy.gif

Lähden sinne yhteen kenneliin, joten taitaa jäädä maailman voittaja väliin smile.gif No, maailman voittaja on joka vuosi happy.gif
KaroKallela
Täältä ollaan tulossa Eestin spanieli erkkariin ja tietenkin Eestin voittajaankin.. Mukana pikku Nana.. happy.gif Tarkoitus olis myös junnuilla jos ilmot saan väsättyä.. rolleyes.gif
Kettis
LAINAUS(~Lotta @ 25.2. 2008, 23:16) *
Uskon että jännittää, ku mulla on ollut aivan järkyttävä piikkifobia koko elämän, mutta se on lieventynyt tosi tosi paljon tänä syksynä. Uskallan jo antaa ottaa verikokeen ilman puudutusta. Senki verran oon edistynyt, että viimeks selvisin ilman kyyneleitä. biggrin.gif Mutta kukaa ei, joka on nähny mut hemogloobinia ottaessa ei usko, että pystyisin siihen. Multa ei oo nimittäin otettu hemoglobiini muistaakseni ku kerran, eikä uudemman kerran kyllä otetakkaa !

Mullakin aikamoinen piikki/neulafobia, mutta ei sitten siinä tatuoitavana alkanut yhtään heikottamaan eikä mitään, se on kuitenkin niin eri asia.. smile.gif

Ja mäkin sain tatuoinnin lahjana, rippilahja tädiltä wink.gif Tällänen siis koristaa ihoa. Meillä vanhemmilla + suvulla on tosi myönteinen asenne tatuointeihin ja mm. äidiltä, faijapuolelta, serkulta ja tädiltä löytyy myös tatuoinnit biggrin.gif Äiti sanoi joskus, että voin tatuoida itteni sen puolesta vaikka täyteen, mutta lävistyksille ehdoton ei..

Asiasta kukkaruukkuun; oon aika ylpeä itestäni, juoksin tänään 12 minuutissa 3 kilometriä smile.gif
Mona_
LAINAUS(Kettis @ 26.2. 2008, 20:24) *
Mullakin aikamoinen piikki/neulafobia, mutta ei sitten siinä tatuoitavana alkanut yhtään heikottamaan eikä mitään, se on kuitenkin niin eri asia.. smile.gif

Ja mäkin sain tatuoinnin lahjana, rippilahja tädiltä wink.gif Tällänen siis koristaa ihoa. Meillä vanhemmilla + suvulla on tosi myönteinen asenne tatuointeihin ja mm. äidiltä, faijapuolelta, serkulta ja tädiltä löytyy myös tatuoinnit biggrin.gif Äiti sanoi joskus, että voin tatuoida itteni sen puolesta vaikka täyteen, mutta lävistyksille ehdoton ei..

Meille siskon kans luvattiin että 15 täytettyä saadaan lävistykset ja sitte myöhemmin luvattiin tatuoinnit.. Äitee oli kans aluksi vastaan tatuointia,mutta lopulta otti myös itselleen ja suunnittelee ottavansa kesällä toisen biggrin.gif

Nyt vasta sitä jotenki rupes tajuamaan että huomenna on tatskan oton aika,tätä on odotettu jo kauan biggrin.gif Nätti tatuointi!
Mona_
Noniin,nyt on hakattu kuva tothon lapaluotten väliin.. ehkä vähä ylemmäs biggrin.gif
Kuvan siitä saan luultavasti vata lauantaina tänne laitettua!

Jännitti aika kovaa sinne mennessä,ja alussa rupeski vähä pyörryttämään,mutta pääsin makuulle ja sitte taas jatkettiin hommia! Tatuoinnin tekemisessä kesti 1½ tuntia!
rebekka
Mitäs Ninni Kanadassa? smile.gif Kesäkskö vain?? biggrin.gif Saat sitte kertoo Perjantaina enemmän !
Ninnura
LAINAUS(rebekka @ 27.2. 2008, 17:57) *
Mitäs Ninni Kanadassa? smile.gif Kesäkskö vain?? biggrin.gif Saat sitte kertoo Perjantaina enemmän !

Vastailinkin jo tuolla Riikalle, että lähden Kanadaan yhteen kenneliin. Meen sinne koko kesälomaksi, olisin jäänyt pidemmäksikin aikaa mutta kun syksyllä alkaa sit ylppärit....... dry.gif
Noore
Eka päivä duunissa laugh.gif naurattaa vielä ajatus oikeen mitä töitä teen...

Oon puhelinmyyjä. blush.gif
Noh saa luvan kelvata kunnes löydän jonkun paremman! Ja ei mun onneksi tarvii olla siellä kun 2 kertaa vkossa yhteensä 6h niin ei oo yhtään paha.
~Blink~
LAINAUS(Noore @ 27.2. 2008, 23:12) *

Noora! Kadehdin sun hermoja biggrin.gif ...allekirjoittaneesta ei olisi tuohon työhön, ei edes rahalla ja rakkaudella (no ehkä jos tuntipalkka oli 40e riippumatta siitä möisikö mitään)
pikkuessi
hohhoi.. huomenna jo pääsee hiihtoloman viettoon! smile.gif

mitäs näyttelyitä aiotte tänävuonna kierrellä ? wink.gif
Nelet
LAINAUS(Noore @ 27.2. 2008, 23:12) *
Noh saa luvan kelvata kunnes löydän jonkun paremman! Ja ei mun onneksi tarvii olla siellä kun 2 kertaa vkossa yhteensä 6h niin ei oo yhtään paha.

Missä firmassa oot? Mäkin kävin haastattelussa, mutta totesin sitten etten taida sopia puhelinmyyjäks... biggrin.gif
-anna-
Mun veli ja sen kaverit istuivat oulussa lehtimyyjina n. 1kk ajan, kunnesa ensimmaisella lahti jarki.. sitten ne hommasivat kavereita sinne, etta se toinen saa puolet siita "hommaus"rahasta.. Juttuja ko kuuntelin nii hauskaa siella oli ollut, mutta lopulta jokaisella oli lahtenyt jarki ja lahdittiin latkimaan..

Itsekkin tassa kesan 3 viimeiseksi viikoksi yritan saada toita, epatoivoselta nayttaa..

no jotain hyvaakin, enaa 23. yota niin tulen kaymaan suomessa!
*janina
Enää yks päivä nii alkaa hiihtoloma thumbup.gif Ja sit vaa nukutaan ja nukutaan laugh.gif
Biologian koe oli tänään ja seki meni iha hyvi(mitä siihe nyt eile luin).
pikkuessi
öö.. keksin jonkun jutun. smile.gif

minkäs rotuisia karvakuonoja kotoanne löytyy ? smile.gif
täältä löytyy kaksi cockerspanieli tyttöä. smile.gif
willow
plaa iha hirvee päivä tänään.. Kaikki tunnit oli peruutettu tältä päivältä ja mä jouduin bussijen takii olemaan koulus monta tuntii koska oli uskonnon suullinen tentti joka meni aivan surkeesti dry.gif

^ Selkeesti taas selitetty... Eli tentti oli vasta yhdeltä ja itse olin ollut koulussa ihan aamusta asti. Niin ja loppu ilta ei paljon paremmin menny
pikkuessi
inhottava olo. väsyttää.. onneksi hiihtoloma alkaa huomenna. smile.gif
seuraatteko hurtta & stara ohjelmaa ? wink.gif
KaroKallela
Huh! Kylläpä oli taas ilta päätin ruveta Bobby pappaa trimmaamaan noh eiköhän kone ota lopputilin jo heti alku metreillä.. Saksillapa herran sitten trimmailin ja huh että siinä oli työtä!! Ei tullut kyllä mikään siisteimmän näköinen mutta kelpaa.. happy.gif
Rochas
Ihana kuulla Ninni, että pääset lähtemään sinne Kanadaan! smile.gif Mä oon menossa kesällä kenneltyttöilemään ja handlaamaan Britteihin muutamaksi viikoksi. Vähän täyteen buukattu tuo kesäkuu!

Ja hyvää tänään kuuluu, aika sellainen perusonnellinen fiilis. Ollu vähän näyttelytaukoa niin jo melkeen hinkuis näyttelyyn! Tampereen koirat jos viel sais lopullisesti järkättyä niin hyvä olis.
minni
Huomenna viimeinen päivä koulussa ja sitten alkaa loma happy.gif
Nelet
Täälläkin odotellaan innolla Tamperetta vaikka aikataulut meneekin ´sunnuntaina päällekkäin. Juoksemista siis taas luvassa. Nyt on vähän paskempi fiilis; oon tulossa kipeäksi ja sunnuntaina pentunäyttelyyn ja maanantaina kouluun...
-anna-

Kiva etta tanne Britteihinkin on tulossa muita koiraihmisia smile.gif Mihin pain britteja olet tulossa Rochas?
*janina
Ihan mahtava fiilis.
Juuri kotiuduin koulusta kotia ja maanantaina ei tarvikkaan mennä kouluun, ku on HIIHTOLOMA wub.gif
Ja sit pari päivää sit sain tiedon, et koulun hiihtokisat on samana päivänä, ku mun synttärit dry.gif Minkäs sille voi.

Huomenna kisat ja sunnuntaina mätsäri thumbup.gif
Rochas
LAINAUS(-anna- @ 29.2. 2008, 10:08) *
Mihin pain britteja olet tulossa Rochas?

Worcesteriin, se on aika lähellä Birminghamia. smile.gif
~Lotta
Ku tää kerta on mitä kuuluu tänään topicci nii tänää kuuluu erittäin hyvää. smile.gif

Koulusta suoraan lähdettii ajamaan äidin kaa tänne Hollolaan Plättälään (keijun siskon omistaja) ja univaikeuksia kun on ollut nii oon tosi iloinen että sain nukuttaa koko matkan lukuun ottamatta sitä, että käytiin ostamassa valkosipuli-sipsei, juqurttirusinoita, -cashewpähkinöitä (mun suosikki!) ja mignon-munia. Ja laulettii karaokee pari tuntia wink.gif Että ihan kivaa on ollut. Ja hiihtolomalle suunnitelmissa reissu myös mudivauvoja kattoon ja mökkeilee smile.gif
<Aino>
Tällähetkellä kuuluu aika rauhallista, just sain pennut nukkumaan ja aikusetkin on rauhottunu kun käytin niitä äskön vähän juoksemassa ulkona biggrin.gif
Oon siis Vimman kasvattajan luona kylässä, täällä on kolme 3kk ikäistä whippetlasta ja 8 aikusta, joten välillä tuntuu että seinät kaatuu päälle kun tuo sakki rymyää...!
Huomenna päästään sitten näyttelyyn, Kaarinaan, tyttöjen kanssa! Eli hiihtoloma aloitetaan täällä varsin koiraisisissa merkeissä tongue.gif
Himpula
Tänne kuuluu ihan hyvää. smile.gif Pentuja olen ollut hoitelemassa keskiviikosta eteenpäin, huomenna lähden Impin kanssa kahrestaan joensuuhun mummin & ukin luo hiihtolomaa viettämään. happy.gif
pikkuessi
Himpula, minkä rotuisia pentuja hoitelet ? smile.gif
Noore
QUOTE (Nelet @ 28.2. 2008, 10:04) *
Missä firmassa oot?

Oon Mediapexillä. Myyn PlusTV-kanavapakettia laugh.gif Siis joo, en mäkään tuolla varmaan kauan aikaa ole, ootan vaan kun oon pistänyt muihin paikkoihin hakemuksia, että jostain vastattaisiin tongue.gif Mutta on toikin kyllä helppoa duunia silleen kun riittää, että saisi edes yhen tilauksen pvässä tehtyä jossain 2,5-3,5 h aikana niin palkka siihen verrattuna on iha kohtalaista.
¤janette¤
Väsyttää kun ei oikein voinu nukkuu viime yönä smile.gif Pempuleita vois kattoo tuntitolkulla, sen verran ihania ne on smile.gif
*janina
Varsin hyvää.

Hiihtolomaa vietellessä, kisoissa kävin ja mätsäriin sit huomenna biggrin.gif

alsu
hyvää kuuluu tänään smile.gif viimenen päivä lomaa, plaah... ei YHTÄÄN tekisi mieli mennä kouluun mut kaipa sinne on pakko mennä..
Minny
Hyvää kuuluu, joskin vähän tylsää, koneella tullut taas istuttua koko aamu. biggrin.gif Neljältä alkaa agilitytreenit, tuleepahan jotakin fiksua tehtyä näin sunnuntainakin. happy.gif Kohta puoliin pitäisi lähteä kävelemään, mutta vielä ei jaksa, jos saisi kyydin puoleen matkaan, niin tulis hyvä alkulämmittely lenkki kuitenkin. tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.