Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Taas tuli käytyä ostoksilla..
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Hugis
LAINAUS(s-ml @ 12.6. 2008, 09:47) *
Hugis, koska sulla on muutt o? Eiköhän ne kukat mene hyvin juuri Sipan kertoman mukaan, muttei autoon ihan Helmin viereen smile.gif

Heinäkuun loppupuolella muutan, jos oon saanu sen ajokortin siihen mennessä. Eilen oli taas ajaminen niin vaikeeta, että meinasin ripustaa hanskat naulaan sen asian suhteen. Mutta illalla kun treenasin kirjallisia varten, sain kaks kertaa kokeen läpi thumbup.gif Viis kertaa se pitää saada, että yleensä pääsee kirjallisiin. Pari viikkoa kun vielä treenaan, pääsen ainakin niistä läpi. Tuo ajaminen on sitten toinen juttu, mutta yritetään. Mua vaan pelottaa noi risteykset ja muut autot, että sählään joka kerta crybaby.gif No ehkä neljän tunnin ajamisen jälkeen ei vielä tarttekaan olla täydellinen kuski.

Juu, Helmi ja Hugo saa matkustaa Miehikkälään eri autossa kuin kukat rolleyes.gif Vaan miten saan tuon roikkuvan amppelikukan ehjänä sinne laatikkoon ja pois? Kai siihen tulee väkisinkin jotain vaurioita...
sipa
^ Lähteekö kukaan sun mukaan.. Meinaan vaan että olis hyvä jos joku vois pitää sitä sylissä, kun tuota en laittas laatikkoon ollenkaan.. ei tulis vaurioita sylissä ollessaan.. Muuten sun pitää harsottaa kukka matkan ajaksi, että oksat ei taitu poikki.

Ai niin wiputar hyvä että ainakin sinä oot täällä. thumbup.gif Systerikään ei varmaan kerkii tuuraamaan mua, kun on kuulemma kiireitä.. rolleyes.gif
wiputar
^ Jep, aina, iankaikkisesti, aamen biggrin.gif
Tuliskohan se abc piilostaan pitämään mun kaverina keskustelua kesän ajan yllä shifty.gif
Hugis
Harsottaa?? ohmy.gif unsure.gif Tulee mun mukaan montakin ihmistä, joten kai se jonkun syliin mahtuu...

Mäkin roikun täällä paljon taas, kun pitää muutenkin tehdä hommia koneella, eli kyllä täällä juttuseuraa löytyy smile.gif
sipa
LAINAUS(Hugis @ 12.6. 2008, 12:16) *
Harsottaa?? ohmy.gif unsure.gif Tulee mun mukaan montakin ihmistä, joten kai se jonkun syliin mahtuu...

Niin mä tarkoita sellaista harsoliinaa jonka vois kietoa varovaisesti kukan ympärille sitä suojamaan.. biggrin.gif

Hyvä että teitä on sentään muutama täällä puskista ylläpitämässä thumbup.gif

abc onkin ollut kovin vaitonainen pitkän aikaa.. unsure.gif toivottavasti kivut ovat hänellä jo hellitääneet..
Turunen
LAINAUS(Hugis @ 12.6. 2008, 10:55) *
Eilen oli taas ajaminen niin vaikeeta, että meinasin ripustaa hanskat naulaan sen asian suhteen. Mutta illalla kun treenasin kirjallisia varten, sain kaks kertaa kokeen läpi thumbup.gif Viis kertaa se pitää saada, että yleensä pääsee kirjallisiin. Pari viikkoa kun vielä treenaan, pääsen ainakin niistä läpi. Tuo ajaminen on sitten toinen juttu, mutta yritetään. Mua vaan pelottaa noi risteykset ja muut autot, että sählään joka kerta crybaby.gif No ehkä neljän tunnin ajamisen jälkeen ei vielä tarttekaan olla täydellinen kuski.

Juu, Helmi ja Hugo saa matkustaa Miehikkälään eri autossa kuin kukat rolleyes.gif Vaan miten saan tuon roikkuvan amppelikukan ehjänä sinne laatikkoon ja pois? Kai siihen tulee väkisinkin jotain vaurioita...

Kyllä se siitä menee kunhan saat lisää tunteja ja ajoa alle thumbup.gif

Saisitko tuota amppeli kukkaa mitenkään riipumaan siitä koukustaan? Tai sitten laitat vaan nätisti hattuhyllylle mahdollisimman hellästi ja oksat levälleen, silleen mä niitä olen kuljetellut... ja eihän se muutaman oksan katkeaminen vaikuta mitään, haarottuu vaan enemmän rolleyes.gif
s-ml
Eikös autoon kattoon koukku olis kätevä biggrin.gif ei se niin katastrofi ole, vaikka jokunen oksa katkeaa. Voi tehdä ihan hyvääkin, kasvu alkaa entistä komempana.

Kiva, että jokunen on täällä sentään kesällä. Ensi viikolla lähdemme lohikoskille kalastamaan ja mökkeilemään, tulemme juhannukseksi takaisin. Ainakin kala liikkuu paremmin vähän kylmemmällä, nuo miehet valistivat. Ei kuulemma saa helteitä edes toivoa. Ok, olkoot sitten näin smile.gif

Hugis, kaikki sählää ekoilla ajotunneilla. Itse meinasin vetäistä bensatankkeja päin, kun harjoittelimme huoltisikan pihassa lähtöjä. Keskityin niin kytkin-kaasu-käsijarruhommeleihin, että unohdin katsoa ja ohjata biggrin.gif Äkkiä sitä oppii, kohta ajaminen on selkärangassa eikä tarvitse miettiä turhia. Nykyautot ovat niin helppoja, kaikki toimii pienellä vaivalla. Ajaminen on kivaa smile.gif
Hugis
Taas kävin ajamassa. Tällä kertaa se ei ollu enää ihan niin hirveetä kuin eilen, mutta en mä sitä kivaksi vieläkään sanoisi. Yksi risteys tuossa Myyrmäessä on sellanen, johon multa sammuu auto joka kerta. Nyt varmaan jo sen takia, kun ajattelen jo valmiiksi että kohta tää taas sammuu. Tänään se jo kyllä alko naurattamaan, kun taas sammui biggrin.gif

Taskuparkkeerasin ekan kerran onnistuneesti. Yks mikä on ongelma mulle, on tuo kaistojen vaihto. Kun alan katsella peileihin, en muista enää painaa kaasua. Joten kaikki ajaa mun ohi, enkä pääse sinne kaistalle millään. Ja huomenna pitäis opetella kiihdytyskaistojen käyttö... Jos musta ei enää kuulu, niin huonosti on käynyt.
wiputar
^ Milläs alueella huristelet? smile.gif

Mä olin ite -99 siinä Myyrmäen Stradassa(??) ja ajeltiin lähinnä Pitskussa ja Haagassa dry.gif
Hugis
^ Nykysellään Myyrmäki, Martinlaakso, Konala, Malminkartano (varo siis Esmo wink.gif). Huomenna menen Kannelmäkeen.
Esmo
^mä oon onneksi turvallisesti töissä täällä Espoon puolella biggrin.gif Ja kyllä se, Hugis, lähtee sujumaan - usko pois! thumbup.gif

Mäkin hengailen täällä aika lailla koko kesän. Kesäloma alkaa vasta heinäkuun puolivälissä, ja viikoksi suuntaan etelän aurinkoon, jos löytyy sopiva matka. Ja yksi viikko saadaan Siirin kanssa hengailla mökillä... happy.gif Muuten aika lailla kaupunkielämää kotosalla...

Niin joo, jos tämän topicin aiheesta pitäisi jotain kirjoittaa, niin en ole ostellut mitään wink.gif
Esmo
Alennusmyynneistä lähtenyt mukaan Puman kultavalkoiset tennarit 35€, Espritin ruskea olkalaukku 35€ ja jotain pientä, vaikka rahaa ei olisi oikeasti yhtään. Koskakohan mä opin pysymään poissa kaupoista... unsure.gif
Lydia
Mä ostin tänään Anttilasta retkeilysetin; siihen kuuluu teltta ja kaksi makuupussia.
Tarjous oli tänään viimeistä päivää, joten pakkohan se oli käydä hakemassa,kun sitä ollaan jo pidemmän aikaa kuolattu.
Nirppu
Vauvan vaateita on tullut osteltua jonkin verran nettisurffailun tuloksena blush.gif. Lähinnä käytettyjä mutta hyväkuntoisia ja edullisia happy.gif
bellfegor
Mä olen ostanut vain näyttelyteltan ja eläinkauppiaan loppuunmyynnistä pari teräskuppia.

Koskas se Nirpun masuasukki tuleekaan?
Nirppu
^ 17.9 se olis tilattu saapuvaksi mutta tiedä sitten miten toimitukset pelaa, että tuleeko ennemmin vai myöhemmin. Mutta noille seuduille sitä odotellaan happy.gif
bellfegor
Nirpullahan alkaa olla kohta toimitus lähellä. Äkkiä se aika kuluukin.
sannukka
Onneks mä säästin kaikki vähänkin käyttökelposet vauvan vaatteet, ei tarvi enää ryhtyä shoppailemaan. Se kun ei oo mun lempipuuhaa kuitenkaan. Nyt täytys vielä järjestää paikat niin, kaikkien vaatteille on oma paikka. Ja onneks sekin luonnistuu ihan vaan järjestelemällä, ei tarvi lähteä lipasto-ostoksillekkaan. laugh.gif

Mut oonhan mä silti ostellu hiukan. Kolme espritin paitaa alesta. ph34r.gif Yleensä en kyllä oo mitenkään merkkitietonen. Nää on kyllä hyvät päällä, eikä siis mitenkään pahan hintasetkaan, ale % oli 40-70. Ja ellokselta tilasin pojalle shortseja kahdet ja yhden yöasun kesäks. Mähän oon oikeen tuhlannu, ku nyt rupee ajattelemaan asiaa. wink.gif
Esmo
LAINAUS(sannukka @ 2.7. 2008, 10:06) *
Onneks mä säästin kaikki vähänkin käyttökelposet vauvan vaatteet, ei tarvi enää ryhtyä shoppailemaan. Se kun ei oo mun lempipuuhaa kuitenkaan. Nyt täytys vielä järjestää paikat niin, kaikkien vaatteille on oma paikka. Ja onneks sekin luonnistuu ihan vaan järjestelemällä, ei tarvi lähteä lipasto-ostoksillekkaan. laugh.gif

^Oonko mä missannut jotain? Onko tässäkin onnittelujen paikka!? smile.gif
sannukka
^Et oo missanut mitään, kai. En täällä oo vielä kirjotellu tästä tulokkaasta. laugh.gif Marraskuun lopulla pitäs meijän perheen kasvaa yhden hengen verran. smile.gif Jotenki ollu niin vetämätön olo, että en oo paljon muutenkaan kirjotellu tänne. Lukenu kyllä kuulumisia. (että vaikka en oo kommentoinu esim teijän jalkaongelmia, niin oon ollu hengessä mukana tsemppaamassa kuitenkin wink.gif )
Nirppu
sannukka Onnea tulevasta perheenlisästä flowers.gif
sannukka
Kiitos. smile.gif Onnea Nirppu teillekkin. flowers.gif
bellfegor
Sannukalle myös isosti onnea!
abc
Sannukalle onnea odotukseen flowers.gif . Marraskuuhun ei ole enää pitkä aika... smile.gif . Odotuksen loppupuolella ollaan jo syksyssä ja olettais, että silloin ilmatkin ois viileämmät, että jaksaisit paremmin odotuksen kanssa.
sannukka
Kiitos onnitteluista. smile.gif Mulla ei oo ollu mitään vaikeuksia tässä odotuksessa alun etomisten jälkeen, toivottavasti jatkuu samaan tahtiin. Ja ettei mee ihan ot.ksi, niin pitäs varmaan käydä ostamassa uus tukivyö, kun edellinen on liian iso. biggrin.gif Ja uus syöttötuoli, Irma pisti edellisen pirstaleiksi. Että jos vaateostoksilta säästyykin, pitää sitä kuitenkin vääntäytyä kauppaan.

muoks muoks, poika kerkes pistää omat kommentit tohon perään
Esmo
Mä harrastin taas "kalliita" kirppislöytöjä; farkkuhame 3€, kengät 1€ ja kesäpaita 2€... thumbup.gif
wiputar
Mä tilasin itelleni Nikonin Coolpix kameran ja täytyypi sanoa, että kyllä entisellä Canonin Ixuksella sai parempia kuvia dry.gif.

Tai sit mä en vaan osaa käyttää tota blush.gif
Carda
Tarvii todeta, että on tän kuun tuhlailut tuhlailtu:
Ellokselta ~40€ paketti ja vaan 2 asiaa siinä rolleyes.gif ... että osaakin tulla hintaa noine toimitus -ja postituskuluineen, juu.
Lydia
Käytiin tänään Honkkarissa ja siellä niitä houkutuksia piisasi... Onneksi ei pahemmin mitään turhaa tullut hankittua.
Koirat tykkäsivät uudesta lelustaan biggrin.gif Se on sellainen kongi-kopio
sipa
Mun oli ihan pakko tilata Hobbarista tällaiset ulkovalot vaunulle, ja laitan ne terassille, kun eivät ole liian kirkkaat..

Näihin saa kukkaset tuohon päälle, mut mä ajattelin laittaa jonkun muun koristeen niiden päälle, katsotaan nyt kunhan ensin tulevat, että minkä näköisiä ovat luonnossa..

LaRa & Olli
Kuvassa ainakin näyttävät kivoilta! smile.gif
kippax
Hienon näköiset valot smile.gif. Tuli tilattua uusi digikamera joka on ollutkin aika ahkerassa käytössä ja kulkee jatkuvasti mukana smile.gif
sipa
LAINAUS(kippax @ 4.8. 2008, 11:50) *
Hienon näköiset valot smile.gif. Tuli tilattua uusi digikamera joka on ollutkin aika ahkerassa käytössä ja kulkee jatkuvasti mukana smile.gif

Jee... thumbup.gif Minkä merkkisen kameran ostit.. Jäämme odotelemaan sitä kuvasaastetta.. w00t.gif
Hugis
Mä kävin Haminassa M&M:ssä ja ruokasäkin lisäksi mukaan tarttui uusi kuonopanta Helmille ja heijastinliivit, joista en tiedä, sopiiko ne. Iltalenkille lähdetään uudessa vaatetuksessa.
Turunen
^ Minäkin kävin ostamassa Ellalle uuden säkin ruokaa vaikka edellistä on vielä yli 10 kg jäljellä, mutta kun Ella on alkanut raapia itseää ja korvissa on töhnää... unsure.gif Toivottavasti kutina alkaa pian helpottamaan confused.gif
Mun on kohta pakko lähteä vaate ostoksille, kun kaikki vaatteet on liian isoja w00t.gif Uskomatonta, mutta totta! Mulla on maaliskuun jälkeen pudonnut painoa jo 10 kg! thumbup.gif mutta sitä ennen pitäisi saada jostain rahaa... dry.gif
sipa
LAINAUS(Turunen @ 4.8. 2008, 19:15) *
Mun on kohta pakko lähteä vaate ostoksille, kun kaikki vaatteet on liian isoja w00t.gif Uskomatonta, mutta totta! Mulla on maaliskuun jälkeen pudonnut painoa jo 10 kg! thumbup.gif mutta sitä ennen pitäisi saada jostain rahaa... dry.gif

Mitä ihmettä sä oot tehnyt kun oot noin hyvin saanut painon putoamaan.. unsure.gif Mulla ei ole lähtenyt yhtään, kun koko ajan on jotain vikaa, eikä jaksa kauheesti edes lenkkeillä.. dry.gif
Turunen
^ No siinähän se just onkin! Kun en mä ole tehnyt mitään, muuta kuin lopettanut maitotuotteiden syönnin ja no ehkä hieman on lisääntynyt tuo liikkuminen kun Ella tuli mutta vaan nimellisesti. En todellakaan tiedä miksi mun paino tippuu, voiko pelkkä maitotuotteiden pois jättäminen vaikuttaa näin paljon? blink.gif Vai mikä mulla oikein on? unsure.gif
sipa
LAINAUS(Turunen @ 5.8. 2008, 08:21) *
^ No siinähän se just onkin! Kun en mä ole tehnyt mitään, muuta kuin lopettanut maitotuotteiden syönnin ja no ehkä hieman on lisääntynyt tuo liikkuminen kun Ella tuli mutta vaan nimellisesti. En todellakaan tiedä miksi mun paino tippuu, voiko pelkkä maitotuotteiden pois jättäminen vaikuttaa näin paljon? blink.gif Vai mikä mulla oikein on? unsure.gif

Hui.. unsure.gif Toivottavasti johtui tuosta maitotuotteiden pois jättämisestä.. Mä oon kuullut että moni on laihtunut kun on jättänyt leivän syönnin.. et kait maitotuotteissakin on paljon lihottavia aineita..
LaRa & Olli
Onnea Turunen painonpudotuksesta, kun selvästikin oli mieleinen! thumbup.gif Noi vaateostokset tosta syystä on kuitenkin yleensä mieleisiä - yhtä 60kg häipymistä vierestä seurannut wink.gif

Ehkä maitotuotteet ei vaan sovi sulle, niin kuin ei sovi hiilarit mulle wink.gif
Esmo
Sokokselta tarttui mukaan seinäkoristetarroja - sellaista kukkaköynnösviritelmää. Arvatkaa pysyikö seinässä?! angry.gif Ohjeissa luki että sopii maalatulle seinälle, mutta ei. Samoin kävi joskus Ikeasta ostetuille vastaaville, mutta nyt erehdyin kuvittelemaan että noissa olisi ollut paremmat liimat... dry.gif

Ostin myös 2 vkon puhdistuskuurin, jonka aion juoda kun ensi viikolla aloitan taas uuden elämän happy.gif

Siiri sai tänään 5kg lohta, 5kg kalkkunaa ja 25 kg puuroryynejä w00t.gif
bellfegor
Se maalattu pinta pitää puhdistaa huolella kaikesta liasta ja rasvasta ja sitten antaa kuivua. Meillä kun teipataan autoja, putsataan pinta ensin Sinolilla. Siinä on kuulkaa pikkuisen pää pyörällä, kun sitä päivän haistelee.
Turunen
Meillä on kotona pesty seinät aina ennen maalasmista kristallisoodalla, kokeile sitä happy.gif Joissakin maaleissa ihan suositellaan sillä pesemistä jotta uusi maali tarttuisi paremmin.
Turunen
Mä tein eilen kaupassa löydön thumbup.gif Ostin Ellalle sellaisen lelupussin, siinä oli 8 lelua; 3 oli puruluuta, yksi narulelu, 2 palloa ja 2 vinku lelua ja kaikki nämä alle 5 eurolla w00t.gif olin juuri laittanut ostos koriini yhden narulelun, joka olisi maksanut yli 5 euroa kun huomasin nämä ja heti vaihtui mieli. Ja Ella on ihan hulluna niihin, ainakin kun niitä on niin paljon ettei tiedä millä leikkisi dogrun.gif
Hugis
Mun pakastin tuli thumbup1.gif Alle viikossa rolleyes.gif

Nyt pitäis jostain saada koirille lihaa, Helmi jo kaaputtelee korviaan, kun on ollut viikon nappulalla... dry.gif
Esmo
Heräteostoksena tarttui kaupasta mukaani vanhantyylinen peltinen taulu (ehkä n. 10cmx20cm), jossa lukee " Be nice or go away". Naputtelin sen äsken kiinni ulko-oveen, ja näyttää kivalta smile.gif
sipa
Mä tilasin just tällaisen kyltin joka on Bonon kuvista suunniteltu.. thumbup.gif

Lydia
Käytiin eilen Honkkarissa ja sieltä ostin neljä mukia, kun mies valitti, ettei teekuppeja ole tarpeeksi.
Niin ja sellaisen sarjan vihannesveitsiä; neljä samanlaista veistä oli paketissa ja euron maksoi.
Jos tässä saan aikaiseksi, voisin mukeista kuvan ottaa.
Myös mukit oli euron kipale, joten vain viisi euroa maksoi ostokset,

Prismasta ostin sitten kaksi matalaa (ruskeaa) lautasta, kun niitäkin tarvittiin.
Hinta oli n. 2 € kipale, joten ihan kivasti sain ostettua ihan käyttötavaraa vajaalla kympillä smile.gif
Turunen
LAINAUS(sipa @ 18.8. 2008, 12:32) *
Mä tilasin just tällaisen kyltin joka on Bonon kuvista suunniteltu.. thumbup.gif

Siis kertakaikkiaan UPEA! thumbup.gif Kyllä tuomoista voisi ovessaa pitää, tai no ehkä jos se olisi tehty ajokoirista... happy.gif
Onko tuo minkä kokoinen?
Mulla on jossain jemmassa (odottamassa sitä omaa kotia rolleyes.gif ) Sellainen pahvinen kyltti jossa lukee Koirankarva vaara! laugh.gif jos et halua vaatteitesi karvaantuvan pysy poissa, jotain sellaista en enää edes muista kun siitä on jo niin monta vuotta kun sen ostin oops.gif onkohan se enää edes tallessa... unsure.gif

Lydia on tehnyt halpoja ostoksia, harvoin enää tuollaisia löytöjä tekee smile.gif
sipa
^ 9x24 cm tässä linkki Millan sivuille jos joku haluaa käydä katselemassa.

http://www.petpark.fi/milou/index.php
s-ml
Sipa, tosi tyylikäs kyltti, upea! Laitatko sen vaunulle vai kotiin?

Minä en ole paljoa ostellut, yhden uuden pannan ja ison koirapedin Stckmannilta. Oli tosi halpa, tosin Onyx ei tietenkään nuku siinä, mutta onneksi Camulle kelpaa:)
Itselleni oli pakko hankkia ne citysaappaat eli kevyet ja lyhytvartiset, joilla on mukava kävellä lenkillä. Paljon muuta ei olekaan hankittu paitsi toiset kevyemmät North Ice takit ja housut. Niillä onkin ollut käyttöä tänä kesänä, paljoa muuta ei tullut ulkona sateessa pidettyäkään. Ja sitten tietty synttärilahjoja tuli viime viikolla:)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.