Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Taas tuli käytyä ostoksilla..
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
sipa
Eilen kun tulin sieltä röngenistä, mulla oli vielllä hyvää aikaa käydä Sellossa, tai Prismassa tarkkaan ottaen, kun maanantaina unohdin katsoa niitä ostoskärryjä.. Nyt löysin ihan hyvät ja isopyöräiset kärryt.. kun en voi kantaakaan mitään painavaa niin vetelen näitä kärryjä aina kun ukko on iltavuorossa.. biggrin.gif

Ostin viellä aamutossut itselle, kun noi kiilapohjaiset ovat kaataneet mut kerran niin että löin pääni seinään ( astuttuani bonon narun päälle ) ja muutaman kerran nilkka on meinannut muljahtaa.. Nyt siis ostin matalapohjaiset sellaiset takaa auki olevat tossut jossa on niin sanottu lehmän nahkakuviointi.. musta valkoisena, että oli nätit ja hyvät jalassa, pikkasen hollannikkaan malliset.. Olivat tarjouksessa 13 € kun olivat ainoat.. Että mä oon tyytyväinen niihin.. thumbup.gif

Kattelin samalla kauniita verhoja ja muutaman tosi laadukkaan ja tosi hyvän näköisen sieltä löysinkin, mutta ne voileet maskoivat 37 € kpl.. ohmy.gif ja sivuverhot 38 € kpl Finlaysonin näyttivät olevan ja pikkasen harmitti toi hinta.. en viitsi makssa 150 € muutamasta verhosta.. confused.gif

Sitten löysin eteiseen käytävän matot bugleeta ja just mun värisetkin, mutta en ostanut niitä viellä kun en olis jaksanut raahata niitä bussilla.. ai niin löysin mä eteiseen spottivalotkin mutta, nekin saa hakea sitten lähempänä muuttoa..
Turunen
Minäkin kävin tiistaina ostoksilla, en viitsinyt ottaa edes koria, kun eihän minulla ole paljoa ostamista... rolleyes.gif Kävin Joensuun uudessa prismassa blink.gif hemmetti että on iso... ja remppa vieläkin kesken, kaikkea saa etsiä ja puoli kauppaa kiertää kymmeneen kertaan ympäri. No ihanat mokkasormikkaat löysin ja halvat biggrin.gif Ja sitten otin pussin kissanmuroja, kävelin hyllyjen välissä ja sitten yks kaks aloin ihmetellä sellaista rapisevaa ääntä ja katsoi jalkoihini, oli kissan muroja jo aika keko lattialla, kun pussin sauma oli auki oops.gif ei kun uutta pussia hakemaan, mutta minne sä laitat rikkinäisen? unsure.gif ei kun kanna sekin sinne kassalle, kun myyjiä ei näkynyt missään... Olisi se kori ollut tarpeen dry.gif

Noista Sipan tossuista, kuulostaa hienoille smile.gif mulla on sellaiset isän vanhat reinojen tapaiset tossut lookaround.gif hieman on jo vuori rikki sisältä, mutta muuten ihan hyvät ja niillä voi käydä myös ulkona... happy.gif
sipa
Otin kuvat tossuista että tällaiset ne on.. thumbup.gif

Turunen
Just sellaset upeet kuin kuvittelinkin happy.gif hienot! thumbup.gif
Joskus kesällä katselin vastaavia hollannikkaita, mutta kun en osaa kävellä sellaisilla... jalkapohjat menee kipeiksi... unsure.gif
s-ml
Kivat lehmätossut, tuollaiset voisi hankkia.
Mun ostokset jäivät vähiin kaupungissa, en oikein keksinyt mitään. Toisaalta ihan hyvä, sillä ostimme miehelle uuden nahkatakin, Fredalla on aika hyvät alennukset Juunapassa.
kippax
Hienot tossut sipalla smile.gif Juu tuollasia vois itekin pitää kotona ja töissä toimistopäivänä. smile.gif Viikonloppuna oltiin nuorimmaisen kanssa ostosreissulla ja tulihan sieltä mukaan vaelluskengät, lenkkarit, lapselle lenkkarit ja pääkallosukat, reppu. Välillä on aivan mahdotona kävellä reppuhyllyjen ohi, sieltä vaan suorastaan on pakko ottaa mukava just sellanen sopiva reppu mukaan. Nyt lähti oranssimusta jossa on tilaa, riittävästi taskuja ja muita tarpeellisia juttuja. biggrin.gif Niin ja vaelluskengät niitä vois olla vaikka kuinka monet.
sipa
Me käytiin duunikaveri Sirkun kanssa tossa vieressä olevassa Tefal Outletissa ja sain nyt ostettu istselleni 6 l kattilan.. thumbup.gif 25€ oli viellä isojen kattiloiden hinta, normaalisti 69€ kohta nousee kuulemma nekin vähän lisää..

Nyt mulla on soppakattila.. thumbup.gif

wiputar
^ Vähnkö oon kade huh.gif
Meillä isoin kattila on vaan 3 litraa ja siitä soppamäärästä tällä porukalla ei tuu kun vihaseks biggrin.gif
Tohon kylille tuli Muurikan tehtaanmyymälä, mutta siellä makso 5 litran kattila 50€...
Kyllä on Sipalla sattunu hyvä ostos kattilan suhteen!
sipa
^Juu mä oon tosi tyytyväinen tohon, kun ei mullakaan ole ollut kuin 3 l kattila ja siitä ei riitä jos meinaa pakkaseen laittaa soppaa..

Tässä kuva kattilasta, se on toi isompi..
-anna-
Maa oon saastokuurilla, enka saa ostaa mitaan ennen viikonloppua, nimittain...

Cruftsissa kuulemma palaa rahaa ihan kiitettavasti.. saas nahda mita kaikkea tarttuukaan mukaan biggrin.gif
bellfegor
Mun oli kans pakko sortua hömppään ja ostaa vaaleansininen strassipanta pentulaiselle, kun mallin nimi on Monte Carlo. Saa ottaa kasvattajalle kuvan, jossa Monte Carlo poseeraa Monte Carlo-strasseissaan.
sipa
Eilen oli vapaapäivä ja käytiin katseemassa hyllykköjä Sotkassa ja samalla katsottiin sänkyjä, kun toi vanha alkaa sanomaan itsensä irti.. Sotkasta ei löytynyt, mutta Asko oli siinä samassa talossa ihan viereinen liike että marssittiin sitten sinne.. ja tehtiinkin löytö... thumbup.gif Huomasin yhden kivan näköisen sängyn jossa lappu vain tämä sänky 350 € normaali hinta 715 € ja se oli sellainen antiikinruskea ja oikein jykevä sänky.. Ukkokin ihastui oitis siihen ja sanoi että tämä me otetaan..

Kävin kasalla sanomassa sängystä ja nainen tulikin katsomaan, ja sanoi että se onkin ainoa kappale ja lisää ei enään sitä mallia tule, ja sen saa viedä tuohon hintaan jos itse purkaa ja vie pois.. Onneksi meillä on paketti auto, että purettiin ja vietiin se sitten samantien.. Saatiin viellä sälepohja siihen mukaan, kun Askolla nekin maksaa erikseen (25€).. huh.gif Myyjä antoi viellä purkin ainetta millä me käsitellään pinta että se ei kuivu, vaikka olihan se jo kuivunut muutamasta kohtaan kun kukaan ei sitä ole öljynnyt..

Ihan mukava sänky se olikin, kuvia otin illalla mutta en jaksanut niitä koneelle enään alkaa laittamaan, et katostaan sit kun saan ne koneelle..
abc
Edullisen sängyn saitte.

Mulle on kerääntynyt ostoslistaan myös yhtä sun toista, mutta yhtä nopeasti kuin kirjaan uutta ostettavaa pyyhin hetkeä aiemmin kirjattua yli biggrin.gif .
Sitä pianoa ajattelin, mutta eilen aamulla laitoin tytölle viestin, että taidanpa pianon sijasta halutakin potkulaudan. Siihen tyttö vastas, että vaihtoehto taitais sopia mulle paremmin biggrin.gif . Mutta ennen kuin ilta oli kunnolla hämärtynyt, oli potkulautakin jo melkein pois pyyhittävien joukossa, sillä sen tilalle ajattelin yksipyöräistä menopeliä, niin jäis kädet vapaaksi koiran ohjaíluun laugh.gif . Eikä se ykspyöräinen maksais kun 99e Anttilassa.

Katsotaan nyt, että mitähän kaikkea ostettavaa listaan vielä kevään aikana kertyy teehee.gif . Tänään ehkä pääsen ostamaan parvekkeelle pienen pöydän ja pari tuolia. Mietin vain, että tarviinkohan niitäkään unsure.gif . Ehken kuitenkaan parvekkeella päiviäni vietä ja toisaalta jaksaisinko siellä istuskella, kun toi autojen suhina tuolta toiselta ajoradalta on melkoinen häiriö kuulolle.

Onneksi suunnitteleminen ja unelmointi on ilmaista. Ainakin mun aaltoilevalle luonteelle sopii maksuttomat ajatukset huomattavasti paremmin happy.gif .
sipa
^ Potkulauta onkin aikamoinen menopeli, mä käytän sitä täällä töissä kun menen inventoimaan hallin toiseen päähän.. thumbup.gif Kohta saa alkaa pyöräilemaaä töihinkin kunhan noi ilmat vähän viellä lämpenee..

Me käytiin eilen K-Raudassakin ja sieltä tuli mukaan kaksi kolmenlampun spottivaloakin, ne mä ihan unohdin ton sängyn takia.. Lamput laitetaan siis eteiseen kunhan päästään takas kotiin..

Keskiviikkona mennään systerin kanssa Leppävaaraan Selloon ja Prisman puolelta haen ne käytävän matot..
biggrin.gif
abc
Nyt sitten on pieni pöytä ja kaksi tuolia partsilla biggrin.gif . Testattiin jo käytön mukavuuttakin. Ja skulas just jetsulleen jees thumbup1.gif . Mikäpä oli istuskella kahvikupposen kanssa partsilla ja nauttia auringon säteistä, kun ei edes tuullut. Tyttökin nautti tilanteesta sen verran, että malttoi istua hetken kiirehtimättä ja kuunnella mun mietteitäni smile.gif.

Näinpä K-raudassa valmisverhot, mitkä sykäyttivät mua. Ei kuitenkaan ole sellaiset, mitkä tähän asuntoon sopisivat, paitsi... Niin, jos ensi syksyä, talvea jo ajattelisin, niin makkariin saattaisivat olla hyvinkin sopivat väritykseltään.

Mullat ja ruukut tuli ostettua viime viikolla, sillä olin ajatellut, että jospa taas kerran panostaisin noihin kaktuksiinikin hetkellisesti ajatuksiani. Onhan ne niin uskollisesti pysyneet kitumisasteestaan huolimatta hengissä, että olen niihin suorastaan syvällisesti kiintynyt rolleyes.gif .

Ajattelin sellaistakin tänään, kun taas jaksan jopa ajatella, että pitäisköhän mennä ostarin jalkineliikkeeseen (paikallista firmaa avittamaan), jos sieltä löytyisi jotkut helposti jalkaan menevät partsijalkineet.

Sipa, minkäs kokoinen se sun potkulautas siellä duunissa on? Mietiskelen vain, että mistähän sais hankittua aikuisten kokoa, sillä oletettavasti lasten koko kävis ajan kanssa selälle tuskaiseksi.

sipa
^ Ihan aikuisten potkulauta se on, kaksi etupyörää ja yksi takana (vähän niin kuin rollaattorissa) tossa edessä on viellä sellainen taso mihin saa tavaraa jos joudun jotain kuskamaan, esim printtipaperia.. Sillä mä potkin tukkahulmuten.. laugh.gif

Kiva että parvekepöytä ja tuolit löytyivät.. thumbup.gif On se mukavaa olla kaffeella jos on lämmitä ja aurinkoista.. ja me tietty istutaan siellä pakkasellakin jostain kumman syystä.. Mulla on muoviset tuolit ja pöytä partsilla ja vien sinne mennessäni aina topatut päällysteet että ei oo kylmä istua..
sipa
Nyt mä menin ja tilasin Anttilasta itelle sen digikameran.. Panasonic Lumix DMC-FS3 8,1 megapikselin kamera, kasvojentunnistus, optinen kuvan vakain ja 3x optinen zoom Hinta 199
s-ml
oho, onpa halpa kamera. Miksi meidän kamerat maksavat aina jotain tonnin luokkaa. Tämä jenkeistä tuotu oli kyllä hieman halvempi, kiitos valuuttakurssin.

Hauska tuo kasvojentunnistus. Tulee mieleen kuinka kamera miettii, ai, nyt onkin kuvassa Sipa ja nyt tytär, tämähän on taasen sipan mies .. kyllähän mä jo heidät tunnen. Mutta mitä se kamera tekee, jos kuvaa ihan vieraista ihmistä eikä sitä tunnista..onko siinä kuonotunnistusta, miten nyt Bonon käy laugh.gif

Huomasin, että netanttilassa on joku ale, pitääkin tutkia tarkemmin.
sipa
LAINAUS(s-ml @ 7.5. 2008, 15:58) *
Hauska tuo kasvojentunnistus. Tulee mieleen kuinka kamera miettii, ai, nyt onkin kuvassa Sipa ja nyt tytär, tämähän on taasen sipan mies .. kyllähän mä jo heidät tunnen. Mutta mitä se kamera tekee, jos kuvaa ihan vieraista ihmistä eikä sitä tunnista..onko siinä kuonotunnistusta, miten nyt Bonon käy laugh.gif

laugh.gif Kyllä mä luulen että tuntee Bonon naaman parhaiten, kun se on eniten kuvattu.. whistling.gif

Duunukaveri huomas nuo NetAnttilan tarjoukset ja yhdessä niitä käytiin läpi..
wiputar
Minä myös kahlasin toissailtana NetAnttilan ja Hobbarin sivut lävitse, mutta onnistuin olla tilaamatta mitään thumbup.gif.
Eilen käytiin naapurin muijan kanssa Robinhoodissa ja mun oli ihan pakko ostaa itelleni miniruusuja (3kpl/10€). Mulla kun on vähän sellanen kutina, että jään muuten ihan ilman äitienpäiväkukkia laugh.gif .
Ja naapurikin osti itelleen (yh), joten saadaan kesän aikana kyhättyä kunnon ruusupenkki tohon pihaan biggrin.gif
-Emmi-
Me reissattiin tuossa muutama päivä ympäri Suomea. Mukaan tarttui 4 paria kenkiä, 2 paria housuja ja 2 paitaa. Tulipahan osteltua biggrin.gif Mutta tarpeeseen tulivatkin wink.gif On siinä sitten kesäksi kengät moneen käyttöön. Loppu summakin onihan kiva, 120€ Ei paha minusta.
Esmo
Mä kävin kans tänään tuhlaamassa kun oli vapaapäivä: ostin Siirille petikangasta Eurokankaasta, muovikassillisen luita Mustin ja Mirrin poistomyymälästä, Erätukusta hain juomapullollisen vyölaukun, johon mahtuu myös namit, kännykkä ja avaimet, ja perinteisesti Stockan outletistä tarttui myös itselle jotain... Kaikki ostokset oli poisto-/tarjousjuttuja smile.gif
Turunen
Mun viime aikojen ehdottomasti paras ostos on ollut reikäpistokkaat. Todella kevyet ja mukavat jalassa, mutta mulla on camoväriset... rolleyes.gif

sipa
Noita pistokkaita on jo jokaisella karavaanarilla, paitsi ei meillä, kun mun mielestä ne mitä kokeilin oli ihan oudot jalassa.. blink.gif Täytyy kokeilla varmaan jotain muuta mallia kuin Saupartin mallia. biggrin.gif Tosi kätevät sanovat kaikki..
Nirppu
Me investoitiin sitten kameraan.
Ei mikään hieno järjestelmäkamera mutta eiköhän tuo meiän kuvaustarpeisiin riitä. Ensin opettelen käyttämään sitä ja sitten täytän kaikki sivut koirien, kissojen ja hevosten kuvilla thumbup.gif
sipa
Nirppu Niin minäkin yritän täyttää paraikaa kuvilla näitä sivuja kun kerta onnistuin latamaan sen ohjelman ja sain kuin sainkin kuvat koneelle, mutta nyt on jossain jotain häikkää kun ei toimi mitkään sydeemit.. angry.gif Yritän s-postia lähettää itelle töihin kuvien kera kun sellä on nopeampi kone, mutta ei vaan meinaa lähteä mihinkään.. Ensin herjas että vika koodi 008 olis syy miksi ei lähde, ja kun vähensin kuvia se alkoi lähetyksen mutta ei lopu näköjään ollenkaan kun edelleen on lähetys käynnissä, ollut jo 10 minsaa.. dry.gif
~Lotta
Tänään meneeki ihan kertaheitolla reilummin rahaa. Digitaalijärkkäri (Canon Eos 10D) ja sitte huusin huuto.net:istä apple iPod nanon. blush.gif

Meilläkin ihan investoitiin (4,95 €) noihin reikäpistokkaisiin, ihan ''aidot Motonetit'' on. wink.gif
hemuli
Tilasin rehuja pihalle, meinaan pitäs saada kunnon kukkapenkki tehtyä.

Se on sitte toinen juttu kauanko ne saa olla rauhassa biggrin.gif

Esmo
Pakko oli käydä vähän kesäostoksilla, kun viime kesän vaatteista ei monikaan mene päälle... sad.gif Shortsit, parit caprit ja parit paitapuserot. Vaikkei olisikaan ollut varaa...
sipa
Mä hain just viime torstaina postista tällaiset kun Hobbarissa olivat tarjouksessa.. Pitää vaan ensin pestä ne että saan sänkyyn.. cool.gif

kippax
Sipa, ihanan pirteän näköiset, sellaset raikkaan pehmeät smile.gif.
Turunen
Sipalla on kyllä hyvä maku! thumbup1.gif
Ensi alkuu maininta että minulla ei olisi ollut varaa ostaa mitään saatikka lähteä reissuun, mutta niin vain tuli tehtyä molemmat... whistling.gif Vihdoinkin löysin sellaisen ihanan hatun, jota olen etsinyt jo pari vuotta w00t.gif ja lisäksi löytyi koiralle alusta, asetarvikkeita, huivi... yms. bag.gif ei pitäisi lähteä messuille, ei ainakaan kun on rahat lopussa...
sipa
LAINAUS(Turunen @ 27.5. 2008, 13:21) *
Sipalla on kyllä hyvä maku! thumbup1.gif
Ensi alkuu maininta että minulla ei olisi ollut varaa ostaa mitään saatikka lähteä reissuun, mutta niin vain tuli tehtyä molemmat... whistling.gif Vihdoinkin löysin sellaisen ihanan hatun, jota olen etsinyt jo pari vuotta w00t.gif ja lisäksi löytyi koiralle alusta, asetarvikkeita, huivi... yms. bag.gif ei pitäisi lähteä messuille, ei ainakaan kun on rahat lopussa...

Sininen on aina hyvä valinta.. thumbup.gif

Vai ollaan sitä osteltu kaiken näköistä.. biggrin.gif no tarpeesenhan kaikki kuitenkin tuli..
bellfegor
LAINAUS(sipa @ 27.5. 2008, 13:50) *
Sininen on aina hyvä valinta.. thumbup.gif

Vai ollaan sitä osteltu kaiken näköistä.. biggrin.gif no tarpeesenhan kaikki kuitenkin tuli..

No niin, Sipa on palannut päiväjärjestykseen niistä vihreäkokeiluistaan laugh.gif
Mä olen ostellut vain koiralle herkkuja ja pantoja ja ja ja ... kun kaikki vanhat tavarat ovat olleet teflonturkkiselle isolle koiralle. Hyvä tekosyy - eikö blush.gif whistling.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 28.5. 2008, 11:50) *
No niin, Sipa on palannut päiväjärjestykseen niistä vihreäkokeiluistaan laugh.gif
Mä olen ostellut vain koiralle herkkuja ja pantoja ja ja ja ... kun kaikki vanhat tavarat ovat olleet teflonturkkiselle isolle koiralle. Hyvä tekosyy - eikö blush.gif whistling.gif

Juu putosinkin lujaa, miksi sitä ihminen ei voi uksoa että esim vihreä ei käy meille.. blink.gif

Ihan hyvä syy ostella uutta, kun kukas sitä nyt vanhoja ja isoja pantoja käyttää.. unsure.gif Sopivia niiden pitää olla thumbup.gif
bellfegor
LAINAUS(sipa @ 28.5. 2008, 12:03) *
Juu putosinkin lujaa, miksi sitä ihminen ei voi uksoa että esim vihreä ei käy meille.. blink.gif

Ensi kerralla kysy ensin meiltä, niin me muistutamme tuosta laugh.gif
Esmo
Riisiä 10kg, ohraa 5kg, tattaria 5kg, hirssiä 5kg, raakaa kalkkunaa 5kg, lohiöljyä - arvatkaa kelle? rolleyes.gif
bellfegor
Mä tilasin Extrapetista rannekellon portugeesin kuvalla. Höh, että vanha ihminenkin hurahtaa fanittamaan. blink.gif

Edit: kun ei osaa enää edes kirjoittaa angry.gif
sipa
LAINAUS(Esmo @ 30.5. 2008, 14:01) *
Riisiä 10kg, ohraa 5kg, tattaria 5kg, hirssiä 5kg, raakaa kalkkunaa 5kg, lohiöljyä - arvatkaa kelle? rolleyes.gif

Hö.. sulle tietty kun aloitit Siirin kanssa riisilinjalle.. laugh.gif

LAINAUS(bellfegor @ 30.5. 2008, 15:35) *
Mä tilasin Extrapetista rannekellon portugeesin kuvalla. Höh, että vanha ihminenkin hurahtaa fanittamaan. blink.gif

Edit: kun ei osaa enää edes kirjoittaa angry.gif

No toihan on tosi hyvä syy alkaa fanittamaan kun kerta kyseessä on koirajuttu.. thumbup.gif
Turunen
Mä kävin tänään ostamassa pennulle uuden hihnan... blush.gif
Ruokakuppi on, panta on, hihna on, patja on... mitäs muuta...? rahaa ei enää... lookaround.gif
wiputar
^ Penturuokaa?

Mä ottaa tilasin eilen Anttilasta uuden tietokoneen. Tää on rapiat kolme vuotta vanha ja "huimalla" 40Gt:n kovalevyllä varustettu blush.gif. Tuossa uudessa onkin sitten 320Gt smile.gif
Tää vanha läppärinlärppänä saa siirtyä sitten likkojen huoneeseen kirjotus- ja pelikoneeks smile.gif.
Niin ja tilasin Hobbarista sitten vielä ulkoisen kovalevyn, kokoa 500Gt ja siihen voi olla yhteydessä vaikka Timbuktusta myyntipuheen mukaan biggrin.gif
Turunen
LAINAUS(wiputar @ 11.6. 2008, 17:35) *
^ Penturuokaa?

oops.gif Onneksi saan kasvattajalta pussin mukaan... Enkä ole vielä ihan varma mitä merkkiä syötän hänelle, samaa kuin kasvattaja vai samaa kuin aina ennen... unsure.gif
Hugis
Mä en oo vielä käyny ostoksilla, mutta mullakin saattaa olla pian edessä tuo pantojen ja petien ostelu whistling.gif No, ehkä raaskin Hobbarilta tilata uuden pussilakanan, kun kaikki entiset on Helmin stailaamia. Mattoja tekis mieli uusia, mutta kun se muutto on pian edessä, ei viitsi enää tänne ostella.
s-ml
Ostin PetNetissä Onyxille pelastusliivit, tosin ne päällä ei voi muka kunnolla kävellä smile.gif Seisoo raukka tönkkönä rannalla, uimaan nyt ei ainakaan voi jotkut typerät liivit päällä mennä. Onhan ne varmasti oudon tuntuiset näin aluksi Laitankin kuvia, kunhan muistan ottaa kameran mukaan.
Onyx sai tuliaiseksi sadetakin, matkajuomapullon (löytyvät Stockmannin kesäesitteestä)
ja näyttelystä ostin pannan hienostuneeseen city-kävelyyn, sen vaan kun se osaisikin smile.gif

Itselleni ostan vasta kesäalesta, tarvitsisin sellaisen hieman viileään kesäsäähän takin. Tänäänkin olisi takkia tarvittu ja mikä ettei, jopa hanskoja. Täällä on enää +10 astetta, äsken lähes jäädyimme tuonne ulos.

Mihin Hugis tarvitsee uusia pantoja, onko sulla jo seuraava suunnitelma vireillä? smile.gif
Hugis
^ Ei tähän sisälly mitään suurempaa suunnitelmaa, kyseessä on enemmänkin sellainen "mutku mä haluuuuuuuuuun"-ostos smile.gif Katsotaan nyt, miten homma etenee. Mutta luultavasti tulen lyömään kaikki ällikällä, jos ostos onnistuu wink.gif

Ostoksista tuli mieleen, että mulla on hämmästyttävän paljon ruokaa jääkaapissa ohmy.gif Talvella syön aina koulussa, joten tulee ostettua vaan minimitarpeet kotiin. Mutta nyt tuntuu kuin ruuan shoppailusta olis tullut harrastus. Silti multa puuttuu sipsit ja popparit, kumpi vaan menis nyt tähän suolasen tuskaan.

Ai niin, ja ostinhan mä tänään petunioita parvekkeelle. Ne pitäis saada sitten ehjänä muutettua, kuten muutkin kukat. Sain työkavereilta lähtiessäni sellaisen roikkuvan amppelikukan, jota ihailin opehuoneessa kaksi vuotta. Mitenhän sen sais kuljetettua ehjänä...
sipa
Hugis kukat kannattaa laittaa pahvilaatikoon aika tiiviisti, että pysyvät pystyssä ja kuljettaa ne henkilöautolla, takapenkillä.. ei siinä oikein muuta keinoa ole..

Mua nauratti toi stailaaja Helmi.. laugh.gif Vamaan on liinavaatteet erikoisen näköisiä Helmin jäljiltä..

Mielen kiinnolla jäämme odottamaan tuota "mutku mä haluuuuun" juttua.. w00t.gif

smäläri meillä oli tänä aamuna + 9° pikkasen viileeltä tuntui, sai oikein laittaa ton kalvopuvun päälle ja hanskat käteen kun lähdin töihin pyöräilelmään, eikä ollut yhtään liikaa..

Onyxin mallina olokuvia oliskin kiva katosa, vaikka toinen reppana ei varmaan huvita yhtään mallina seistä.. biggrin.gif
s-ml
^ juu, sama täällä, just tuo takki oli mullakin aamulenkillä. Siis järkyn kylmä, sade on kiva, mutta vähän enemmän lämpöä voisi silti olla. Joko se kesä meni? unsure.gif

Hugis, koska sulla on muutt o? Eiköhän ne kukat mene hyvin juuri Sipan kertoman mukaan, muttei autoon ihan Helmin viereen smile.gif
sipa
LAINAUS(s-ml @ 12.6. 2008, 09:47) *
^ juu, sama täällä, just tuo takki oli mullakin aamulenkillä. Siis järkyn kylmä, sade on kiva, mutta vähän enemmän lämpöä voisi silti olla. Joko se kesä meni? unsure.gif

No ei saa olla mennyttä kesää.. kun lomat alkaa huomisen jälkeen.. Lupasivathan ne sentään lauantaille + 20 ° thumbup.gif
s-ml
niinhän lupasivat vaan ei enää, ainakaan tänne. Sadekuuroja ja +15 voi ketut, pitäisi olla ulkotapahtumassa koko päivä.

Sun lomako alkaa nyt, oikein mukavaa ja antoisaa lomaa! Toivottavasti sää paranee loman ajaksi. Kuoleekohan tämä palsta kesän aikana, muutenkin jo niin hiljaista.
wiputar
^ No, minä ainakin hengaan täällä koko kesän biggrin.gif
Vaikka mentäis mökille tms. niin pääsen kyllä Puskaan nettitikun avustuksella smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.