Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nyt olis apu tarpeen!
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Charmy
Mä en tajua mikä tässä nyt on!!
Meidän rinsessa Ylva on ruvennut ulvomaan päivisin kun mä olen poissa ja nyt on naapureilla mennyt hermot! sad.gif cry.gif
Ollaan nyt tietenkin uudessa asunnossa,ja täällä ei ole mitään vielä seinillä,eli meillä nyt ääni sitten moninkertaistuu.
Pitäisi nyt sitten keksiä mitä tuolle neidille tekee että sen saa hiljaiseksi. Seuraa sillähän täällä on muista koirista,mutta kuitenkin huutelee sitten täällä mun perään.
Sitruuna panta otetaan nyt kyllä kokeiluun,mutta mitäs jos siitä ei ole apua?? pitäisikö sitten hoitaja hommata aina siksi aikaa kun olen poissa?? Hoitajassakin on se ongelma etteivät he välttämättä pysty olemaan koko aikaa kun olen poissa niin täällä.
Meillekkin riittäisi että Ylvan kanssa on joku täällä,kun silloin ei ole huutoa kuulunut.
Onko muilla kokemuksia tämmöisestäconfused.gif?
Mitenkäs olette naapureille asian selittäneet??
Onneksi meillä on tuossa alakerrassa ihana rouva,jonka kanssa olen ollut yhteyksissä ja hän on myös naapureiden kanssa puhunut,mutta kävi tuossa joku nuori tyttö sanomassa että poliiseille on soitettu(confused.gif?).
Huomenna on soitettava isännöitsijälle ja selitettävä tilanne, mutta joku ratkaisu nyt olisi keksittävä.

eli APU OLISI NYT TARPEEN!!!!
ellien
Olisikohan tällaisesta mitään apua? En itse ole kokeillut mutta kuullut kyllä kehuttavan.
~Blink~
Ole kiitollinen edes yhdestä ihanasta naapurista! Se on sama kuin pikkulapselle joulu kaksi kertaa vuodessa. Ulvomiseen en valitettavasti osaa olla avuksi... oma ipana ulvoo satunnaisesti, usein sillonku on jäänyt liian pirteänä kotiin yksin...

Se nuori tyttö vittuuntuu ainoastaan siitä, että keskellä viikkoa jostain ihmeen syystä iskenyt krapula ei ainakaan hellitä koiran ikävöidessä naapurissa. Minun mielestäni lähinnä lapsellista soittaa poliisille... Isännöitsijä ym. valitettavan usein suhatutuu koiraan kuin jääkaappiin, jos ei toimi niin kehotetaan pistämään pois. Toivottavasti siellä suunnalla kuitenkin löytyisi ymmärtäväinen ja yhteistyöhaluinen persoona! smile.gif
Charmy
No nyt meidän naapurit eivät kyllä ole ihan puhuneet totta
Tänään tuli lappu kun olivat tunnin keskenään,että koirat ulvovat ja meluavat joka päivä usean tunnin ajan...
Tänään ovat olleet yksin tunnin ja samoin tiistaina (tosin tänään Saara (hoidossa) haukahti muutaman kerran kun oli tulossa kotia) keskenään,mutta muuten olen ollut koko viikon viime keskiviikosta asti kotosalla kun olen ollut sairaana. blink.gif
Että nyt vähän ihmetyttää tämä meidän koirien "mekkala"???

Ovat kuulemma ilmoittaneet jopa isännöitsijälle,että huomenna sitten soitti sinne että voidaan yhdessä ihmetellä mistä tämä meteli tulee.. sly.gif
Ja kun ollaan myös tuon 7 asunnon rouvan kanssa tehty sopimus että ilmoittaa aina kun on meteliä,ja ei ole ilm tullut ties koska viimeksi...

Asiallistahan olisi ollut jos olisi laitettu että mikä asunto meille valittaa, että tietäisi että häiritseekö nyt tuo koirien leikkiminen jopa (saattavat rähistä hieman toisilleen kun painivat mutta eihän sitä nyt helv millään saa pois!!!!)

Ollaan D.A.P it laitettu seinään,sisko käy koiria aina katsomassa jos joutuvat olemaan enemmän kuin 3 h keskenään yms yms. Sitruunapannan vuokraamistakin ollaan jo meititty,se vaan kun ei ole mitään halpaa hommaa.. lookaround.gif

En tiedä saisiko tässä vaiheessa näin käydä mutta nyt tämä juttu enää vain huvittaa minua biggrin.gif
toiskan muori
samanlaiset kokemukset näyttää olevan sinulla kun meillä oli kun vuosia sitten muutettiin uuteen kerrostaloasuntoon. uskoin ja tiesin, että meidän toinen vanharouva aina huusi (ei varsinaisesti haukkunut) ulvoi minun perään. joten kun valitettiin niin yritimme saada sitä hiljaiseksi. ensin ne olivat meidän mukan töissä kaiket päivät. vain iltasella kaupassakäynnin ajan yksin kotona, ehkä noin tunnin. meteli oli kuulemma koko päivän melkoinen. sitten koirat olivat meidän tyttären kanssa yli 2 viikkoa maalla, n. 120 km:n päässä. senkin ajan olivat kaiket päivät haukkuneet. Kaukaa oli niiden haukku kuulunut.

sitten teimme niin, että kirjoitimme kauniin kirjeen kaikille yli 30 asunnolle siinä rapussa ja veimme ne postiluukuista jokaiselle. pyysimme anteeksi ja sanoimme toivovamme että tottuvat pian uuteen paikkaan. ja laitoimme myös että olivat olleet nyt maalla, kun olivat eniten häirinneet
tämän jälkeen tuli parikin (toinen yläpuolelta ja toinen seinänaapuri) kertomaan, etteivät he olleet koskaan kuulleet mitään unsure.gif ja lupasivat ilmoittaa jos häiritsevät.
mutta joku (jota isännöitsijä ei paljastanut) oli valittanut isännöitsijälle joka sitten kertoi meille, ettei tarvitse välittää, oli ilmeisesti ihminen joka vain oli nähnyt että meillä oli 2 koiraa ja varmuuden vuoksi valitti ja ilmeisesti valitti kaikesta muustakin:)

joten tsemppiä vaan kyllä ne naapurit toivottavasti siitä rauhoittuvat kun ovat omaa pahaa oloaan saaneet purettua
-Emmi-
Meillä oli aluksi sama ongelma kun muutettiin Iitun kera uuteen asuntoon. Muutettiin oktalosta kerrostaloon. Ensimmäisen viikon aikana naapurimme soitti isälleni ja valitti n. 30 min siitä kun koira huutaa siellä ja hän ei saa unta päivälläkään kun öisin ei pysty nukkumaan kovien reumakipujen takia. Selvittiin yhdellä soitolla onneksi. Tämä kyseinen naapuri on hieman outo muutenkin, tonkii roskat yms. Dican kanssa, joka huutaa paljon enemmän edelleen, ei soittoa ole tulut, toinen naapuri on ohi mennen kertonut koiran huutavan, mutta en ole asialle mtn tehnyt, koska se on ollut vain huomio, ei valitusta.
NooorA
meillä koira ulvoo perään niin piti hankkia sitruuna panta
Soen
Jos vielä tulee tollasia ongelmia, niin oletko ajatellut kokeilevasi esim. radion päälle jättämistä? Silloin asuntoon saa ääniä, jotka voivat tehdä koiran/koirien olosta kotona turvallisemman olois niille itselleen.
Itse en hek. koht. suosittele sitruuna pantaa. Ehkä syynä on se, että maksoimme sen päälle 100€ yhdestä, ja alle 2 viikkoa, kun se oli rikki. Vuoti. Ja kyseinen vehje reagoi ääneen, jolloin se koira jolla on se, kärsii esim. jos toinen koira vieressä haukkuu, mielestäni hyvin epäreilua. Meillä on siirrytty ultrapantaan, ihan erityisissä tilanteissa. Kyseinen panta maksoi muistaakseni jonkun 25€ (en nyt aivan varma ole), ja se reagoi kurkun värähtelyyn, eli kun ääni on koiralta tulossa, tulee myös laitteesta ärsyttävän kimeä piipahdus, jolloin koiran huomio kiinnittyy siihen ääneen, kuin siihen mille se haukkuu. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.