Meidän rinsessa Ylva on ruvennut ulvomaan päivisin kun mä olen poissa ja nyt on naapureilla mennyt hermot!
Ollaan nyt tietenkin uudessa asunnossa,ja täällä ei ole mitään vielä seinillä,eli meillä nyt ääni sitten moninkertaistuu.
Pitäisi nyt sitten keksiä mitä tuolle neidille tekee että sen saa hiljaiseksi. Seuraa sillähän täällä on muista koirista,mutta kuitenkin huutelee sitten täällä mun perään.
Sitruuna panta otetaan nyt kyllä kokeiluun,mutta mitäs jos siitä ei ole apua?? pitäisikö sitten hoitaja hommata aina siksi aikaa kun olen poissa?? Hoitajassakin on se ongelma etteivät he välttämättä pysty olemaan koko aikaa kun olen poissa niin täällä.
Meillekkin riittäisi että Ylvan kanssa on joku täällä,kun silloin ei ole huutoa kuulunut.
Onko muilla kokemuksia tämmöisestä
Mitenkäs olette naapureille asian selittäneet??
Onneksi meillä on tuossa alakerrassa ihana rouva,jonka kanssa olen ollut yhteyksissä ja hän on myös naapureiden kanssa puhunut,mutta kävi tuossa joku nuori tyttö sanomassa että poliiseille on soitettu(
Huomenna on soitettava isännöitsijälle ja selitettävä tilanne, mutta joku ratkaisu nyt olisi keksittävä.
eli APU OLISI NYT TARPEEN!!!!