Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Huomio Mesettäjät!
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Avispa
"Netissä kiertää pelottavan tehokas phinshing huijaus tällähetkellä. www.estaneette. com on salasanojen kalastajasivusto. Eli jos joku mainostaa sivua, hän on todennäköisesti käyttänyt sitä ja saanut tilinsä saastutettua, minkä jälkeen sivusto alkaa hänen osoitteellaan mainostaa sivustoa kaikille hänen kavereilleen. Jos olet kerennyt jo vierailla sivulla, VAIHDA SALASANASI!"

Minulle on tullut tuo linkki ja tyhmänä olen käynyt tuolla sivustolla... cray.gif Niin nyt täytyisi mun salasana vaihtaa hotmailiin hetken selailtua en ole löytänyt mistä sen voin vaihtaa joten NEUVOJA, pliis!
Eli jos teille tulee tuo linkki älkää käykö sielä. Sain sen kaverilta ja kun hänelle kerroin epäilyksen tosta sivusta kävi ilmi ettei hän mulle linkkiä ole laittanut. Kuitenkin hänen kauttaan viestin sain joten varovaisuutta ton sivun kanssa!

Jos tästä aiheesta on jo varoitus puskassa niin tän voi poistaa.
Lydia
Salasanan vaihdat Asetukset -> Näytä henkilökohtaiset tietosi ja muokkaa niitä
-Tintti-
Tuota on kyllä tänneki tullut yhdeltä jos toiseltakin mesekaverilta, mutta onneksi oon tajunnu olla avaamatta sitä kun arvailinpa kyllä mitä tapahtuu...
Lempo
Huh, onneksi varoitus tuli. Itse olen avannut sivun ja menin suoraan päätä vaihtamaan salasanan smile.gif
Sumu
mä aamulla kans sain yheltä semmoselta henkilöltä offline viestin, jonka kanssa en ole aikoihin jutellu. muistelin sitten että noita virusjuttuja on nyt liikkeellä niin en avannut sitä linkkiä (mikä muuten oli sama kun tuo tuossa yllä)! joskus kyllä menin ja napsautin semmosta linkkiä, missä oli englanniksi jotain että oletko näissä kuvissa tai vastaavaa ja linkki... pitäsköhän munkin varmuudenvuoks vaihtaa salasanani..
Avispa
LAINAUS(Lydia @ 16.3. 2008, 13:18) *
Salasanan vaihdat Asetukset -> Näytä henkilökohtaiset tietosi ja muokkaa niitä

Kiitos Bella! Sain vihdoin salasanan vaihdettua!
Ihan kökköä että tollasia laitetaan liikkeelle. angry.gif Nytpä olen sitte vähän viisaampi enkä mene tollasia availemaan...
Liewec
Mullekin on tulult tuo linkki pariin kertaaan, onneksi en ole avannut, sillä mun meseosoite on luukku.comissa ja ko. palvelu on mun sähköpostilootani poistanut jo ajat sitten kun en ole sitä käyttänyt. Eli salasanaani en edes voisi vaihtaa wink.gif
Wupsu
huh.. miekin olen sen sivun avannut ja katoin, että näyttää kyllä aika epäilyttävältä.. ja äsken sitten vaihdoin salasanani...
miksi tuollaisia pistetään ylipäätään liikkeelle?

taitaisi kaikkein turvallisinta luopua koko tietokoneesta ja alkaa käyttään puhelinta tai perinteistä kirjeen lähettämistä rolleyes.gif
Pisara
Valitettavasti myös itse olen avannut ko. sivun ja mese olikin lähetellyt vaikka kuinka monelle tuota linkkiä. Salasana on nyt kuitenkin vaihdettu cool.gif
Cee
Ehkäpä just ton takia valistuneet ihmiset käyttää Skypeä, ei meseä...

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.