Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hollanninpaimenkoirat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
Canis
Mielenkiinnosta kyselisin että löytyykö tältä palstalta yhtään holskunomistajia? Jos löytyy, niin olisi mukava kuulla vähän tietoja koiristanne, etenkin karvamuunnos ja kasvattaja. smile.gif

Itse olen vannoutunut (etenkin) pitkäkarvaisen kannattaja. wub.gif Ja tulevaisuudessa sellainen varmasti muuttaa kotiin. smile.gif
Lapinkessu
Hieman samanlaisia ajatuksia täälläkin... Kiinnostaa kuulla kokemuksia!
CoToN
Ja kuvia kanssa tänne jos löytyy.
Canis
Nythän meitä kiinnostuneita on täällä jo kolme, ketään omistajia vaan ei ole vielä näkösällä. biggrin.gif

Tässä muuten yhden tutun pk holskukasvattajan kotarit, jos ette oo vielä niihin kerenny tutustumaan:

Lissunmustan sivut
CoToN
Itse ainakin olen kolunnut nuo sivut biggrin.gif
Canis
CoToN: Olet tainnut liikuskella Lemmikkipalstoillakin holskujen palstalla. smile.gif
CoToN
Canis, enemmänkin kuin kerran wink.gif
Canis
CoToN: Mikäs on sun lempikarvamuunnos? Mua miellyttää just nuo pitkäkarvat ja lyhytkarvaisetkin on aika elegansseja... wub.gif
wenla
Täällä ilmoittautuu yksi holskun omistaja thumbup.gif

Tai oikeastaan kahden lk holskunartun omistaja, toinen Kare-Saran kennelistä ja toinen on ilman kennelnimeä tehty pentue. Itse olen täysin vannoutunut lyhytkarvaisten ihailija, mutta kyllä ne kaikki holskut ihania on.

Kyselpää lisää, jos haluatte kuulla omista tytöistäni.

Milla, Wenla ja Raisa
CoToN
Canis, suosikkeja ovat juuri nuo lyhytkarvainen ja pitkäkarvainen. Niistä etin tietoa erityisesti smile.gif Joskus varmaan jomman kumman hommaan ja nyt on aikaa katella kumpi tulisi.
Canis
Wenla: Mitkäs ovat neitien nimet ja iät? Ja mitäs kertoisit luonteesta? Ja etenkin nuo harrastukset kiinnostaa. smile.gif Itse en ole hirveesti vielä lyhytkarvaiseen tutustunut, muta pitkäkarvaiseen sitäkin enemmän. biggrin.gif
Canis
Mitenkäs tämä keskustelu nyt näin on tyrehtyny? biggrin.gif Uutta juttua vaan holskuista, kokemuksia ja muuta... Itse ihastelin juuri maanantaina Lappeenrannan näyttelyssä iiihania pk ja lk holskuja ihan lähietäisyydeltä. wub.gif
LottaÄr
Pitääpä sitten kirjoittaa kun patistetaan..
Täällä yksi holskun omistaja ilmoittautuu. Minulla on seitsenkuinen kk holskupoika sijoituksessa.
On se hilpeä karvaturri=)
Canis
LottaÄr: Haluaisin kuulla penikkasi luonteesta kun en en karkkareista ole niin paljon kuullu enkä lukenut. Miten suhtautuu uusiin asioihin ja ihmisiin? Minkälainen on koulutettavuus, kyllästyykö kelpo holskun tapaan nopeasti toistoihin? tongue.gif Onko teillä mitään harrastussuunnitelmia tulevaisuudelle?
australianpaimenkoira
mä en omista mutta kyllä tunnen yhen pitkäkarvasen smile.gif ! sellasen olis kiva saadakin vaikkei oo mun kaikkein suosituimpia rotuja mielestäni! confused.gif
Wupsu
ei omana koirana ole kyseistä rotua.. mutta tiiän kyl sellatten pitkäkarvasen wub.gif
se on tosi söpö blush.gif
dogrun.gif
SetCo
Siskolla on kaksi pitkäkarvaista.
Lissunmustan Fraai Azarella (sijoituksessa Lissulta) ja Tervuerenhuset's Masder of Orinda (joka astui vähän aikaa sitten kolmannen pentueensa).
Pistetääns tänne(kin) tämä kuva näistä ötyköistä:

Fraailla ei ole kamalan hyvä ilme, mutta kolmesta koirasta on vaikea saada ryhmäkuvia. biggrin.gif
Masi on oikea lapanen ja Fraai on sitten taas sieltä ihan toisesta päästä. Molemmat on kuitenkin tosi kilttejä ja mukavia elukoita.
Wupsu
oih!
kylläpäs oli suloinen kuva wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.