Cottoni
14.5. 2008, 08:03

Niin Paljon olette harrastaneet agilityä? Mä olen joluna aloittanut alkeiskurssilla. Oon nyt mölli tasolla.
Kisoista: Oletteko käyneet monesti kisossa?
Mä en oo vielä mutta katotaan milloin on ekat kisat
Minkä rotunen koira teillä on? Mulla on coton de tular
Mikä on hauskin este? Minusta puomi
Mikä on vaikein este? Ehkä pujottelu.
Niin Paljon olette harrastaneet agilityä?
Itse olen aloittanut agin vuonna -94, tottakai taukoja on piisannut... Nykyisen koiran kanssa aktiivitreenaaminen aloitettiin kesällä -07
Ekan koiran kanssa kerittiin kisata 4 kertaa, nykyisen kanssa ollaan käyty parissa epävirallisessa ja kolmessa virallisessa
Minkä rotunen koira teillä on?
Eka agikaveri oli tiibetinspanieli ja nykyinen on suomenlapinkoira (onhan kyllä muidenkin kanssa treenailtu)
Mikä on hauskin este?
Itsellä ei suosikkeja ole... koirien mielestä taitaa puomi olla kiva
Mikä on vaikein este?
Kepit on aina olleet haasteelliset, nykyiselle koiralle rengas tuntuu tuottavan hankaluutta
Paljon olette harrastaneet agilityä?
Säännöllisesti olen harrastanut vuodesta 2002
Oman koiran kanssa alotettiin kisaura 2006, siitä eteenpäin säännöllisesti kymmeniä kertoja vuodessa
Ihan eka agilitykoira oli sekarotuinen, sen kanssa en kisannut. Nykyinen agikaveri belgianpaimenkoira.
Mikä on hauskin este? Mikä on vaikein este?
Ei ole suosikkeja eikä vaikeita esteitä, kaikki yhtä vahvoja
Vuodesta 2002, tosin välissä ollut taukoja.
Kisaaminen aloitettiin muistaakseni 2004 ja sen jälkeen melkoisen aktiivisesti joo.
Labbis.
Mikä on hauskin este? Mikä on vaikein este?
Vaikein on keinu -> ei olla saatu keinupelkoa pois, muuten aika tasaista.
Paljon olette harrastaneet agilityä? Vuodesta 2001 alkaen, nykyään kisataan medi3 -luokassa.
Kisoista: Oletteko käyneet monesti kisossa? Ollaan..

en edes jaksa laskea, mutta uskaltaisin sanoa että varmaankin lähemmäs sataa.
Minkä rotunen koira teillä on? Shetlanninlammaskoira.
Mikä on hauskin este? Koiran mielestä puomi ja muut kontaktit, mutta ihan mielellään se suorittaa kaikki muutkin.
Mikä on vaikein este? Pujottelun oppiminen kesti, joten varmaan se. Kaikki esteet on hyvin hallinnassa, joten nyt on vaikea enää erotella helppoihin ja vaikeisiin.
Mölleissä vasta ollaan kisattu, mut syksyl mennää virallisii
Minkä rotunen koira teillä on? kultainennoutaja
Mikä on hauskin este? puomi, aa
Mikä on vaikein este? keinu, koska vauhti loppuu ;D
BlackFlatt
24.5. 2008, 20:30
Aloitettiin vuonna 2006, harrastettiin aika aktiivisesti mutta nyt on tullut puolen vuoden tauko kun yhdistyksen kanssa on ollut ongelmia esteiden kanssa...
Kisoista: Oletteko käyneet monesti kisoissa?
Varmaan 8 viralliset kisat ollaan käyty, sekä useammissa epävirallisissa
Minkä rotuinen koira teillä on?
2 sileäkarvaista noutajaa
Mikä on hauskin este?
Kaikki kontaktiesteet, kepit ja putki
Mikä on vaikein este?
Ei mikään ole oikeastaan kovin vaikea, tosin kontaktit joskus vähän hitaita ja toisen lätyn kanssa keppien aloitusväli joskus hukassa
Liipukka
29.5. 2008, 12:25
Ollaan harrastettu agilitya kohta noin kuukausi. Eli ihan aloittelijoita ollaan. Olen silti aivan hurahtanu lajiin, innolla odotellaan aina maanantaisia treenejä.
Oletteko käyneet monesti kisossa? Ei olla. Aloittelijoita vasta. ;>
Minkä rotunen koira teillä on? Minulla valkoinen kääpiösnautseri narttu.
Mikä on hauskin este? Lilistä ihan hypyt tai putki.
Mikä on vaikein este? Aa tai puomi. Korkeita ^^
Christa
29.5. 2008, 14:28
Paljon olette harrastaneet agilityä? Aloitettiin ekan koiran kanssa -97, sen jäätyä eläkkeelle 2005 syksyllä oli reilu 1,5 vuoden tauko ennen kuin aloitettiin taas nuoremman kanssa alkusyksyllä 2007.
Oletteko käyneet monesti kisossa? Vanhemman kanssa viisi, kuusi vuotta, muistaakseni. Nuoremman kanssa ei vielä.
Minkä rotunen koira teillä on? Molemmat pikkubortsuja, borderterrierejä siis.

Mikä on hauskin este? Putkiiii.

Ja kepit.
Mikä on vaikein este? Jaapa jaa, erityisen vaikeita esteitä ei ole ollut, mutta hitain opettaa on varmaankin kepit.
n. 2½v. Tosin olemme olleet noin 1 v pelkästään kerran viikossa ryhmässä. Enemmän yksikseen kotona ja kursseja. Nyt edellisen vuoden aikana alettu treenaamaan paljon enemmän monta kertaa viikossa ryhmässä.
Kisoista: Oletteko käyneet monesti kisossa? Hmm. Enpä muista : D
Minkä rotunen koira teillä on? borderterrieri
Mikä on hauskin este? okseri
Mikä on vaikein este? mitään ylitsepääsemätöntä ei ole ollut. tosin renkaan tajuamisessa meni aikaa. ja keppien kans.
Fasciner
8.6. 2008, 11:53
Alotettiin ihan alkeiskurssilla tänä viikonloppuna. Aiemmin ollaan vähän jotain treenailtu.
Oletteko käyneet monesti kisossa?
Ei todellakaan.
grand basset griffon vendeen
Mikä on hauskin este?
putki ja pussi
Mikä on vaikein este?
kepit ja luulisin että pituushyppy (ei vielä koitettu)
Manteli
10.6. 2008, 22:17
Niin Paljon olette harrastaneet agilityä? Noin kaksi vuotta.
Kisoista: Oletteko käyneet monesti kisossa? Mölleissä monesti ja nyt virallisiin menossa.
Minkä rotunen koira teillä on? bordercollien ja berninpaimenkoiran sekoitus ja myöhemmin aloitan toisen koirani lk collien kanssa kunhan kasvaa tarpeeksi.
Mikä on hauskin este? Putki kaikista hauskin, mut kaikki muutkin hauskoja koiran ja mun mielestä.
Mikä on vaikein este? Ei ole mitään erityisen vaikeaa kun kaikki esteet varmoja.
Aloitettiin viime kevään ihan loppupuolella, kesäkö oli?? No siinä vaihteessa!
Rotuna westie, tuo niin miellyttämisenhaluinen koirarotu...
Ei vielä kisata, mutta monet esteet on jo jossakin määrin hallussa. Paras este koiran mielestä on puomi... Itekin tykkään siitä kyllä.
Vaikee on rengas, ja pussi mua joka kerta epäilyttää että mennekö koira vaikka se joka kerta sinne uskaltaa ja menee sen hyvin...
Mä oon harrastanut agilitya kolme (vaiko neljä, en ole varma

) vuotta.
Kisoissa ollaan käyty todella monesti, ykkösen kisoja varsinkin kierrettiin ekan koiran kanssa paljon ennenkun kakkosiin noustiin, kakkosissa on vissiin kuusi starttia takana, nuoremman kanssa ykkösissä 5 starttia takana.
Kaksi kääpiösnautseria löytyy.
Kaikki esteet on ihan kivoja, koirat tykkää puomista ja putkesta, lilli rakastaa keppejä.
Vaikeita esteitä ei oikeastaan ole, suurimmat ongelmat löytyy varmaan ohjaajasta ja ohjauskuvioiden harjottelusta
Niin Paljon olette harrastaneet agilityä?Kohta 2 vuotta.
Ei oo vielä mutta tänä keväänä ois tarkotus mennä ekaa kertaa.
Minkä rotunen koira teillä on? Kääpiövillakoira
Mikä on hauskin este? Varmaan A-este
Mikä on vaikein este? Ehkä pujottelu
Niin Paljon olette harrastaneet agilityä?Kohta 2 vuotta.
Ei oo vielä mutta tänä keväänä ois tarkotus mennä ekaa kertaa.
Minkä rotunen koira teillä on? Kääpiövillakoira
Mikä on hauskin este? Varmaan A-este
Mikä on vaikein este? Ehkä pujottelu
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.