Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä luokkakaverisi pitävät koirahommistasi?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2
Soen
Yläasteella ensimmäisen kerran mainitsin jotain koiranäyttelyistä aivan ohimennen, niin ensimmäisenä joku kysyi "Jos voittaa niin saaks siit rahaa?".. Siinä sitten yritin selvittää näyttelyiden ideaa, ja luokka jakoja yms. Eipä tainnut vielä ysinkään lopussa ymmärtää asiaa, mutta eipähän sen jälkeen kysellyt.
En koskaan oikeastaan ole puhunut koulussa (lukekaa, yläaste ja lukio) koirista, en ole kokenut tarpeelliseksi. Joskus ehkä mainitsen tulevasta näyttelystä tms. Mutta en sen kummempaa. Onhan minulla kavereita koulun ulkopuolella, joille voin sitten sydämeni kyllyydestä selittää koirista ja niiden kanssa harrastamisesta. smile.gif Eipähän mene viattomien ihmisten päät aivan pyörälle asioista.
AnniH
Mulla on myös otsassa leima koiratyttö, mutta ajattelen aina, että mieluummin imarreltava ilmaus kuin loukkaus (vaikka lähempänähän se on tuota negatiivista). Aina kysytään, että taaskos se Anni lähtee toiselle puolelle Suomea koiranäyttelyyn, josta saadan joko "hopeaa, kultaa, pronssia" tai ei mitään laugh.gif. Ihmiset ei tajua ettei koiranäyttelyistä saa mitalleja. Sanat agility ja toko (mejä, vepe tms) ovat aivan hepreaa.
Ross
No meijän luokalla osa on silleen, että miten sie jaksat lähtee joka aamu kuudelta lenkille ja vielä koulun jälkeen ja illalla. Ja että miten kerkeen tekemään mitään muuta. Mut siihen vastaan, että en kerkeekkää biggrin.gif Ja vaihtaa heti puheenaihetta, kun alan puhumaan koirista. Ja sit just kun ollaan käyty viikonloppuna jossai mätsärissä tms. kyselee vaan, että miks sie tommosissa käyt, kun niissähän ei oo mitää järkee rolleyes.gif Pari taas yrittää esittää hirveetä koiraneroo, mut huonolla menestyksellä, eikä niitä oikeesti vois vähempää kiinnostaa. No pari on sitten ketä oikeesti kiinnostaa koirat ja jotka jaksaa niistä höpöttää... Mut kummallakaa ei oo omaa koiraa niin ne jutut ei kumminkaa yllä sille "koiralliselle" tasolle.
Narma_
Mun luokkalaisille kun tulin maininneeksi että harrastan koiria ja että ens junnuharkoissa treenaan snakulla, niin sen jälkeen on tullut kommentteja että olen joku elämiinsekaantuja kun "treenaan snakulla". Että joo, mun luokkalaisilla ainakin ruskeeta puuroa aivojen tilalla.
Jeenna
Kukaa ei tajuu ees mikä junior handler on ! oon selittäny niin 10000 kertaa mut kukaa ei tajuu, sitte oon yrittäny "innostaa" niit mukaa joll on koira nii vastaus : " No en tiiä pitää kattoo, emmä ehkä! : ( eikä kukaa tajuu miten jaksan olla vaa koiren kaa koko ajan ! Eli kukaa ei tajuu mua biggrin.gif onneks on muit junnui joitten kaa voi puhuu smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.